Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (184)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=малювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.3:004.9(075.8/П 91-261241868
Автор(и) : Пушкар, Олександр Іванович, Андрющенко, Тетяна Юріївна
Назва : Ілюстрування [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів напряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа"
Вихідні дані : Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
Кільк.характеристики :127 с.: іл.
Колективи : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 123-126. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-676-584-4: Б.ц.
ДРНТІ : 60.29
УДК : 655.3:004.9(075.8) + 004.9(075.8)
Предметні рубрики: Поліграфія-- Видавнича справа-- Ілюстрація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): техніка малювання--фарба--паперові ілюстрації--програмне забезпечення--стиль ілюстрування--растрові ілюстрації--векторні ілюстрації--комікс--оцифрування ілюстрацій
Анотація: Розглянуто основні техніки створення ілюстрацій, інструменти і матеріали, які для цього призначені. Приділено увагу сучасним комп'ютерним технологіям у підготовці ілюстрацій. Розглянуто програмне забезпечення для створення векторних і растрових ілюстрацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)