Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6531)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (429)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
   159.98
   В 64


    Вознесенська, О. Л.
    Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. Л. Вознесенська. - 2-е видання, стереотипне. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Назаренко Т. В., 2020. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Терапія--Арт-терапія--Медіа-арттерапія--Психотравма--Практичні посібники

Анотація: У практичному посібнику висвітлено результати дослідження та впровадження в психолого-педагогічну практику медіатворчості. Здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя методу медіа-арттерапії і визначено сутнісні ознаки, особливості та механізми його дії. Виявлено тенденції трансформації визнаних методів допомоги особистості – кінотерапії та фототерапії – в умовах цифрової медіареальності і поєднання їх в медіа-арттерапію під впливом розвитку нових технологій. Проаналізовано особливості сучасних мистецьких напрямів, а саме медіа-арту, і нові можливості використання їх у психокорекційних і психотерапевтичних заходах. Наведено приклади методик і технологій застосування медіа-арттерапії з метою профілактики та подолання наслідків психотравматизації в умовах соціальних трансформацій та гібридної війни. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98:355.1
В 11


   
    Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 лютого 2017) / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; редактор: І. В. Данилюк [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. - 205 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Арабський, А. П. Психологічне забезпечення діяльності військ у контексті імплементації військових стандартів НАТО / А. П. Арабський. - С .23-30
Багно, М. В. Наукові підходи до проблеми адиктивної поведінки військовослужбовців / М. В. Багно. - С .30-37
Блінов, О. А. Нормативні документи організації та проведення психологічної реабілітації військовослужбовців / О. А. Блінов. - С .37-39
Бондар, О. В. Вимушена міграція як один із факторів віктимізації особистості / О. В. Бондар. - С .39-46
Васищев, В. С. Донбаський синдром як різновид посттравматичного стресового розладу / В. С. Васищев. - С .46-48
Головата, О. О. Психологічні особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів / О. О. Головата. - С .48-50
Голодрижук, А. В. Про необхідність відновлення внутрішнього ресурсу при дії травмуючих впливів / А. В. Голодрижук. - С .50-53
Грилюк, С. М. Мотиваційна сфера особистості військовослужбовця Збройних Сил України / С. М. Грилюк. - С .53-57
Губеладзе, І. Г. Психологічна дистанція між членами родини як чинник підтримання родинних звязків в умовах воєнного конфлікту / І. Г. Губеладзе. - С .58-60
Данилюк, І. В. Особливостi цiннiсно-смисловоi сфери бiйцiв АТО / І. В. Данилюк, Т. О. Демченко. - С .60-62
Данилюк, І. В. Психологічні особливості емоційної сфери бійців АТО / І. В. Данилюк, А. Р. Юдицька. - С .62-64
Ділай, А. Ю. Новітні медіа як технологія інформаційно-психологічної війни / А. Ю. Ділай. - С .64-65
Долежалов, О. В. Психологічні особливості політичної поведінки студентської молоді / О. В. Долежалов. - С .66-70
Дубровинський, Г. Р. Тривожне очікування (Спостереження лікаря над собою під час очікування бою у період Російсько-Японської війни) / Г. Р. Дубровинський. - С .70-72
Жбанова, А. М. Психологічні передумови виникнення сімейних конфліктів / А. М. Жбанова. - С .72-75
Іллюк, О. О. Філософський підхід до визначення сутності та змісту психологічного захисту / О. О. Іллюк. - С .75-80
Какуша, Л. О. Методи психологічної допомоги дітям що постраждали внаслідок військових дій / Л. О. Какуша. - С .80-82
Карачинський, О. А. Cмислотвірні мотиви професійної діяльності комбатантів / О. А. Карачинський. - С .82-84
Клименко, І. В. Теоретико-методологічні основи тренінгів з розпізнавання дезінформації та методів маніпулятивного впливу в новинних сюжетах ЗМІ / І. В. Клименко. - С .84-89
Коробка, Л. М. Підтримання здоров’я спільноти в умовах воєнного конфлікту: соціально-психологічний аспект / Л. М. Коробка. - С .89-95
Колесніченко, О. С. Типологія цінностей у військовослужбовців-учасників антитерористичної операцій / О. С. Колесніченко, Я. В. Мацегора. - С .95-100
Кравченко, О. В. Психологічна допомога військовослужбовцям НГУ в бойовій обстановці / О. В. Кравченко, Н. Ю. Тробюк. - С .100-105
Кравченко, С. І. Особливості політичної компетентності студентів / С. І. Кравченко. - С .105-108
Кудря, В. В. Психологічні шляхи запобігання небойових втрат військовослужбовців у зоні проведення АТО / В. В. Кудря. - С .108-111
Лі, Каміла-Моніка Мінівна. Проблема низької інформованості населення про посттравматичний стресовий розлад / К.-М. М. Лі. - С .112-114
Марініна, В. М. Інформаційна асиметрія: актуальність та методи протидії / В. М. Марініна, О. Г. Дубовський. - С .119-120
Мельник, М. Т. Соціально-психологічні аспекти професійної деформації військовослужбовців / М. Т. Мельник. - С .120-123
Мозговий, В. І. Комплексна програма дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби / В. І. Мозговий. - С .123-126
Мульський, В. С. Психологія вчинку особистості військовослужбовця / В. С. Мульський. - С .126-127
Мяленко, В. В. Конструктивна та деструктивна складові в ставленні до внутрішньо переміщених осіб / В. В. Мяленко. - С .127-129
Нагорна, В. О. Тридцять шість китайських стратагем в інформаційно-психологічній війні проти України / В. О. Нагорна. - С .129-133
Недвига, О. В. Психологічні особливості діяльності саперів під час розмінування території південного Лівану / О. В. Недвига. - С .134-138
Осьодло, В. І. Посттравматичне зростання серед учасників бойових дій: сучасний стан та перспективи / В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський. - С .138-143
Осьодло, В. І. Символічна мова та поведінкова регуляція особистості офіцера / В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр. - С .143-148
Пахоль, Б. Є. Майстер-клас "Захисні механізми психіки в роботі практичного психолога" / Б. Є. Пахоль. - С .148-149
Пенькова, Н. Є. Теоретичний аналіз змісту моделей психологічної готовності до діяльності в ході АТО та екстремальних умовах / Н. Є. Пенькова. - С .149-150
Постовойтенко, К. І. Суб’єктивне благополуччя особистості в умовах військового конфлікту / К. І. Постовойтенко. - С .151-155
Рогаль, Н. І. Особливості інформаційно-психологічного впливу: теоретичний аспект / Н. І. Рогаль. - С .155-157
Сидоров, К. І. Вплив психологічної сумісності на поведінку військовослужбовця в малій групі / К. І. Сидоров. - С .157-161
Солдатова, О. С. До проблеми психосоціальної реабілітаціі внутрішньо переміщених осіб / О. С. Солдатова. - С .161-164
Ставицька, С. О. Психологічні проблеми реабілітації учасників АТО / С. О. Ставицька, Г. А. Ставицький, Н. М. Улько. - С .164-170
Стаднік, А. В. Психологічна робота щодо запобігання вживання психоактивних речовин серед військовслужбовців НГУ / А. В. Стаднік, І. В. Ващенко. - С .170-172
Ткач, Б. М. Терапевтична модель нейропсихологічного підходу до реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .172-179
Траверсе, Т. М. Психологічні особливості технологізації політичнї діяльності / Т. М. Траверсе. - С .184-188
Хачатурян, Ю. О. Довіра у відносинах між командиром та підлеглим особовим складом / Ю. О. Хачатурян. - С .188-192
Шестопалова, М. Ю. Стресостійкість - основа забезпечення професійної надійності військовослужбовця-зв’язківця в умовах бойових дій / М. Ю. Шестопалова. - С .192-194
Щербатюк, Б. А. Особливості тоталітарної свідомості: підходи до визначення проблеми / Б. А. Щербатюк. - С .194-196
Яблонська, Т. М. Адаптація до цивільного життя військовослужбовців, які повернулись із зони бойових дій / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька. - С .196-203
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Військова психологія--З’їзди і конференції

Анотація: Збірник містить тези та інші матеріали з теоретико-методологічних та практичних проблем психологічної підготовки військових фахівців, питань психологічної реабілітації потерпілих осіб та проблеми громадської активності у воєнний час. Матеріали подаються в авторській редакції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Данилюк, І. В. \редактор.\
Балабін, В. В. \редактор.\
Васютинський, В. О. \редактор.\
Коваленко, А. Б. \редактор.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98(072)
П 86


   
    Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій [Електронний ресурс] : методичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор З. Г. Кісарчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Логос , 2015. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-171-878-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічна допомога--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- військовослужбовці -- діти -- сім’я -- арт-терапія -- мас-медіа
Анотація: Методичний посібник побудовано на основі осмислення і узагальнення отриманого власного досвіду психологічної допомоги постраждалим внаслідок екстримальних подій в Україні. В ньому висвітлюються деякі важливі теоретичні аспекти переживання кризових травматичних ситуацій, розглядається практика надання психологічної допомоги різним категоріям постраждалих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://psychology-naes-ua.institute
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Кісарчук, З. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
070:796] «18/20» (477)
С 14


    Сазонова, Ю. О.
    Спортивна журналістика України: провідні персоналії та основні газетно-журнальні видання (ХІХ - ХХІ ст.) [Електронний ресурс] : монографія / Ю. О. Сазонова ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-367-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Спортивна журналістика--Монографії

   Спорт--Спортивні журналісти


Кл.слова (ненормовані):
спортивні журналісти -- спортивні видання -- виробничо-фізкультурна преса -- спортивна преса -- еміграційна спортивна преса -- спортивні ЗМІ -- мовний чинник -- наклад
Анотація: У монографії розглядаються 115 найвизначніших спортивних журналістів різних історичних епох, визначаються сфери та напрями діяльності кожного автора, вектори його співпраці зі спортивними мас-медіа, репрезентується хронологічний опис життєвого шляху, характеризуються найбільш визначні досягнення, книжкові праці та основні журналістські матеріали, провідні жанри творчості та специфіка творчої майстерні кожного автора, в т. ч. через оцінку його творчості колегами, науковцями та самими авторами. У другій частині монографії подається бібліографічний опис спортивних видань з 1880 по 2020 рр. за різними типоформувальними ознаками, репрезентуються кількісні таблиці спортивних мас-медіа в ретроспективі та сучасному вимірі за регіонами, видами спорту, мовою, накладом та найтриваліші спортивні ЗМІ в Україні та в еміграції. У монографії розроблена парадигма систематизації та опису великого обсягу матеріалу, що створює прецедент для появи аналогічних досліджень про визначних персоналій та провідні газетно-журнальні видання кожного тематичного сегмента української журналістики в історичному та сучасному вимірах.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
070.16:32.019.51
П 81


   
    Проросійська і антизахідна конспірологія в інформаційній війні. Ключові тренди 2020-2021 рр. [Електронний ресурс] : дослідження Інституту масової інформації та детектор Медіа / О. Братущак [та ін.] ; Інститут масової інформації, Детектор Медіа, USAID, Міжнародний фонд "Відродження". - Електронні текстові дані. - Київ, 2022. - 36 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Масові комунікації--Інформаційні війни

Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- фейки -- маніпуляції -- дезінфорація -- інформаційні кампанії
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Братущак, Олексій
Головенко, Роман
Голуб, Олена
Данилюк, Наталія
Довженко, Отар
Ілюк, Оксана
Зубченко, Ярослав
Красовська, Зоя
Романюк, Оксана
Інститут масової інформації
Детектор Медіа
USAID
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
070(075.8)
З-53


    Земляна, Ірина.
    Робота під PRESSом [Електронний ресурс] : посібник для безпечної повсякденної роботи медійників / І. Земляна, О. Голуб, А. Сафаров ; редактор О. Романюк ; Інститут масової інформації, Детектор Медіа. - Електрон. текстові дан. - Київ : [б. в.], 2020. - 148 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
планування роботи -- журналістське відрядження -- журналістська робота -- гарячі точки -- ООС -- знімальна техніка -- засоби захисту -- комунікація з військовими -- домагання -- харасмент -- обстріли -- укриття -- ураження -- масові заходи -- здоров’я журналіста -- цифрова безпека -- психологічна безпека -- кібербулінг -- мова ворожнечі -- професійне вигорання -- джинса -- перешкоджання журналістській діяльності -- погрози
Анотація: У посібнику подаються практичні рекомендації, що стосуються повсякденної роботи журналістів (включно з плануванням роботи й оцінюванням ризиків), налагодження комунікації, репутаційних ризиків, масових акцій, роботи в судах тощо, а також міститься інформація щодо особливостей роботи журналістів у гарячих точках. Детально описано поради стосовно цифрової безпеки журналістів, кібербулінгу та психологічної безпеки. Роз’яснюються юридичні аспекти роботи журналістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Голуб, Олена
Сафаров, Алі
Романюк, Оксана \редактор.\
Інститут масової інформації
Детектор Медіа


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
070:324(075.8)
К 90


    Куляс, Ігор.
    ЗМІ та вибори. Саморегуляція, безпека, закони [Електронний ресурс] / І. Куляс, Р. Головенко, І. Земляна ; за заг. редакцією Н. Лигачової-Чорнолуцької, О. Романюк ; Детектор Медіа. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Засоби масової інформації--Журналістика--Навчальні видання

   Вибори


Кл.слова (ненормовані):
ландшафт виборів -- виборчий процес -- висвітлення виборів -- передвиборча агітація -- реклама -- агітація -- безпека журналіста -- електронне стеження
Анотація: Автори цього посібника, спрямованого на журналістів із досвідом роботи та журналістів-початківців, дають відповіді на практичні й специфічні запитання, які ставить перед журналістом передвиборча тематика, з точки зору дотримання стандартів професії. У посібнику містяться поради, на що варто звертати увагу для того, щоб матеріали про вибори залишалися справжньою журналістикою, а не свідомою чи несвідомою агітацією «за» чи «проти» когось із кандидатів, або маніпуляціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Головенко, Роман
Земляна, Ірина
Лигачова-Чорнолуцька, Н. \редактор.\
Романюк, О. \редактор.\
Детектор Медіа
Інститут масової інформації
Internews Network


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.


   
    Підручник з крос-медіа [Електронний ресурс] / видавці: Іоанна Нарчіса Крецу, М. Гузун, Л. Василик. - Електронні текстові дані. - Bonn ; Sibiu : Schiller Publishing House, 2015. - Назва з титул. екрана. - ISSN 978-3-944. - Б. ц.

Перейти до зовнішнього ресурсу https://moodle.znu.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Крецу, Іоанна Нарчіса
Гузун, Міхаіл
Василик, Любов


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
316.6:37.02.36
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни [Електронний ресурс] : практичний посібник / Н. Череповська ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 220 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-607-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
травми війни -- психологічна підтримка -- візуалізована психоедукація -- емоційні стани -- медіаклуб
Анотація: Актуальність практичного посібника «Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни» зумовлена такими реаліями, як воєнний конфлікт на сході України, та нагальною потребою в розширенні практичного інструментарію психологічної підтримки комбатантів, який би стимулював їх до розв’язання власних проблем і підвищував їхню соціальну адаптивність. Зокрема, пропонуються ефективні способи психологічної, ментальної підтримки з подолання травми війни у комбатантів і членів їхніх родин. Висувається ідея ресурсності медіапсихології в процесі психологічного відновлення травмованих. Це широке застосування різноформатного медіаконтенту, а також використання різноманітних технологій: профілактики деструктивних інформаційних впливів медіа; психологічної просвіти, опосередкованої візуальним матеріалом; самовідновлення й підвищення соціальної адаптивності за допомогою методики «Медіаклуб». Особлива увага в роботі з подолання травми приділяється спеціальним формам організації груп як комбатантів, так і членів їхніх родин.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Умеренкова, Н.
Череповська , Н. \укладач.\
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)