Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (351)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=механізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:001.83(477)/О-72
Назва : Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.)
Вихідні дані : Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8157-95-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37:001.83(477) + 001.83(477) + 7:001.83(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітня робота
Зміст : Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології ; Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati/ D. E. Avazova. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку/ К. М. Бабська. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації/ Р. Б. Бавшина. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности/ А. И. Балан. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку/ Д. С. Бараненкова. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією/ І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти/ Д. В. Біла. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи/ Л. В. Білоусова. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку/ К. М. Бовчалюк. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня/ О. О. Бойко. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами/ Н. Ю. Бублікова. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня/ А. В. Бугай. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти/ Марія Сергіївна Бурнова. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки/ Н. В. Возчикова. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації/ А. А. Воробець. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку/ В. Е. Гаменко. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення/ Г. В. Горшкова. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ О. М. Губрієнко. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів/ М. О. Дерибас. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра/ Альона Ігорівна Дериведмідь. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ Анастасія Андріївна Драєвська. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій/ Аліна Максимівна Дубина. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ В. І. Дьоміна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами./ О. В. Євенко. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня./ Юлія Вікторівна Єрьоменко. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи/ О. В. Ісаєва. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ А. В. Кабанова. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії/ О. О. Каптьол. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти/ Д. В. Карлова. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження/ К. В. Кікош. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами./ А. О. Кіріллова. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти/ Ю. В. Клочкова. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору/ В. О. Коваленко. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення/ М. П. Коваль. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ Н. В. Коробова. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Ю. Костюкова. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку/ Т. С. Кривoручкo. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі/ К. П. Крисько. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі/ Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання/ Ю. А. Люта. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти/ Л. О. Миколаєнко. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення/ І. В. Міщенко. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти/ В. В. Нечипоренко. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ О. В. Орлова. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм»/ А. О. Позднякова. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості/ А. О. Позднякова. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів/ О. Л. Позднякова. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку./ А. А. Прядкіна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня/ Т. О. Пуріс. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі/ М. В. Рашкевич. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії/ В. В. Савранова. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання/ Т. А. Саєнко. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ В. Є. Саніна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи/ Ю. С. Сілявіна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості/ І. В. Сіра. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ С. О. Соколова. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна/ Ю. Л. Солов’ян. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я/ Ю. І. Стельмакова. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору./ Ю. Р. Супрун. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги/ І. Б. Терещенко. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку/ І. В. Усольцева. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху/ К. О. Храпач. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням/ А. І. Шкабко. Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку ; Лідерство як соціально-психологічний феномен/ А. В. Аханова. Рівні самооцінки молодших школярів./ Д. Є. Білик. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності/ А. В. Бугай. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів/ В. А. Ведмідь. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів/ О. М. Галієва. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї/ Т. Гендзьора. Соціальні мережі в контексті соціальної психології/ В. В. Голець. Гендерні особливості прояву прокрастинації/ Б. В. Гусар. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике/ З. Р. Дзугаева. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів/ Т. С. Кетлер-Митницька. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи/ К. Р. Кононенко. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів/ М. С. Кудінова. Агресія у підлітковому віці/ О. Малинка. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку/ М. Мансурова. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри/ Х. Мартинюк. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі/ Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів/ О. О. Осадча. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Рупчєва. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці/ Д. О. Семенов. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників/ А. В. Таран. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19/ А. В. Турубарова. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку/ М. О. Школа. Види мотивації молодших школярів/ О. С. Штепенко. Проблема самотності у похилому віці/ С. Юрченко. Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку ; Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом/ О. Р. Баніт. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ю. Береженна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи/ А. О. Борка. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку/ А. Брехова. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні/ М. О. Бродецький. Dogs and autism: a promising treatment approach/ V. Vorzheinova. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту/ А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment/ K. O. Hoshko. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності/ О. О. Доценко. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації/ Г. О. Задорожна. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій/ О. Г. Кий. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами/ Н. В. Клочек. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів/ А. В. Литвиненко. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію/ В. П. Ляшенко. Фізична терапія при сколіотичній хворобі/ А. А. Марішин. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків/ А. В. Нарожна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі/ М. Я. Орел. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу/ Т. В. Пасик. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion/ K. Pieszczek. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді/ Є. Cуєтова. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті/ О. О. Сухина. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення/ В. В. Торба. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми/ Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі/ А. В. Удовіченко. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії/ Є. Ю. Халік. Фізична терапія при радікулопатіях/ Р. Н. Халік. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения/ М. И. Хамдамова. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді/ О. Ю. Чуча. Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи ; Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях/ Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. В. Акопян. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського/ В. В. Баран. Компоненти творчих здібностей учнів/ О. І. Бебік. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи/ А. А. Бобро. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості/ В. В. Борисов. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору/ А. В. Будовська. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі/ І. Гавришева. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності/ Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку/ М. Ю. Головач. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства/ М. Ю. Головач. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ/ О. І. Гужва. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. К. Давиденко. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь/ В. М. Дерев’янко. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів/ Д. О. Дімітрова. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти/ І. Г. Довгань. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра./ О. М. Заворуєва. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи/ А. В. Закревська. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі/ Л. В. Ісаєва. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання/ А. В. Каминіна. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах/ З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education/ N. Koturbash. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням/ Л. М. Кравченко. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів/ С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. Освітні проєкти нової української школи/ М. Є. Манич. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельник. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах/ А. М. Мирзаева. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей/ В. В. Мозгова. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів/ К. Е. Мосіна. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу/ Ю. Немерюк. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи/ А. П. Олійник, В. О. Тішковська. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів/ М. І. Орищук. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье/ И. В. Паюл. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/ А. О. Плужник. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій/ Н. В. Помін. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання/ І. Ф. Попович. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів/ О. М. Рибка. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму/ О. В. Рог. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов/ Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах/ О. У. Сайдалиева. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик/ С. М. Сидорів. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки/ А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти/ В. М. Смоляк. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду/ А. О. Стеблюк. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням/ Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів/ К. А. Фіалко. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів/ А. Я. Хайнус. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі/ Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. Информатика в начальной школе узбекистана/ Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку/ О. Д. Шаповалова.
Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)