Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1431)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (2)Наукові періодичні видання Університету (78)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(076/К 73-881344191
Автор(и) : Котлубай В. О., Отливанська Г. А.
Назва : Інноваційне підприємництво та управління стартап проектами [Електронний ресурс] : практикум
Паралельн. назви :Economic evaluation of innovative solution
Вихідні дані : Одеса, 2021
Кільк.характеристики :132 с.: табл.
Колективи : Національний університет "Одеська юридична академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 90-95. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(076) + 005.7(076)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема--команда--дизайн мислення--бізнес модель--клієнт--життєздатний продукт--оцінка ринку--аналіз конкурентів--маркетинг--інвестиції--пітч-дек
Анотація: Практикум відповідає програмі навчальної дисципліні "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами". В практикумі представлено завдання, ділові ігри, питання для самоперевірки, питання до екзамену, а також список рекомендованої літератури.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.onua.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.038.54(072)/М 54
Назва : Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Візуальні комунікації у дизайні" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання зі спеціальності 022 – Дизайн
Вихідні дані : Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021
Кільк.характеристики :26 с
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 21. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76.038.54(072)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерфейс калькулятора--інтерфейс медіаплеєру--піктограма--інфографіка--інтерфейс інформаційного терміналу
Анотація: Видання має на меті розвивати у студентів художньо-образне мислення на основі асоціативності і смислової виразності, формувати у студентів творчі здібності, спостережливість, розвивати фантазію та виховувати художній смак, забезпечити студентів набором моделей, здатних забезпечити аналіз ситуації в їхній майбутній проєктній діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/П 77
Автор(и) : Прищенко, Світлана Валеріївна
Назва : Кольорознавство [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ДАККіМ, 2009
Кільк.характеристики :343 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури і туризму України , Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 255-260. - Предм. покажчик.: с. 243-244. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-008-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Дизайн-- Архітектура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантика кольору--символіка кольору--сприйняття кольору--фарби--контраст кольору--нюанс кольору--гармонія кольору--комп’ютерне кольороутворення
Анотація: У навчальному посібнику подано закони колористики та принципи роботи з комп’ютерними колірними моделями на основі активного розвитку творчого асоціативного мислення. Розкрито комплексний метод формування колірного середовища з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, емоційних особливостей. Узагальнено світовий науковий та емпіричний досвід вивчення кольору, висвітлено значення кольору в нашому житті та психофізіологічні аспекти його сприйняття, проаналізовано використання кольору в образотворчому, декоративно-прикладному мистецтві та дизайні. Вперше визначено принципи гармонізації кольорів засобами комп’ютерних технологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01.012/М 65
Назва : Мистецтво та дизайн у художній мові мінливого часу: морфологія, семіотика, візуальність. Міжнародна науково-практична конференція 14 квітня 2022 року [Електронний ресурс] : збірник наукових матеріалів
Вихідні дані : Харків, 2022
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Харківська державна академія дизайну і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01.012
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : «Травматичний» символізм документальних відеозйомок: візуальний аспект 5/ А. М. Алфьоров. Морфологічний методологічний дискурс як інструмент мистецтвознавчих досліджень/ З. І. Алфьорова. Аспекти розвитку державного регулювання аудіовізуального мистецтва в Україні/ А. А. Батюк. Біофільний дизайн у формуванні дитячих майданчиків/ А. Б. Бган. Оновлення дизайн-ідеології: тези для обговорення/ О. Бойчук. Психологічна допомога студентам в екстремальних умовах воєнного часу/ Н. Т. Більдер. Засоби використання інтерактивних технологій у формуванні дизайну сучасного інтер’єру/ Б. К. Бондаренко. Архітектурна діяльність Томаса Джефферсона та становлення «Федерального стилю» як особливої форми неокласицизму/ К. Е. Бондаренко. Діяльність Невілла Броуді/ В. В. Бородченко. Періодизація існування «Жіночої теми» в китайському станковому живописі ХХ ст./ Чонг Ван. Прояви китайської традиційної філософії в сучасному дизайні візуальних комунікацій/ Runzhi Wang. Етапи еволюції натюрморту як жанру образотворчого мистецтва/ А. В. Вехник. Спільне та відмінне: харківські пейзажисти у колі імпресіоністів України/ В. Ганоцький, О. Станичнов. Зміни принципової основи морфології образотвочого мистецтва сучасного Китаю/ Сяотянь Гао. Особливості розробки фірмового стилю для шкіл сучасного танцю/ К. В. Глуховська. Сучасний графічний дизайн/ К. В. Глуховська. Щодо динаміки трансформацій тенденції сучасного українського мистецтва на прикладі медіуму фотографії/ Ю. Голік. Художня мова кольору/ Л. П. Горбатенко. Реакція фешн спільноти на війну в Україні/ В. В. Гурдіна. Три принципи дизайну Массімо Віньєллі/ А. Д. Дем’янець. Дослідження характеру мікологічного забруднення ікони «Благословення хліба і вина»/ Т. О. Дунаєва. Образотворчість, волоризація, контекстуальність мистецького сьогодення (на прикладі України)/ Д. В. Єрьомка. Колір як знак та його історичні змісти в китайському мистецтві/ Цзеюй Жень, Н. Є. Трегуб. Визначення характеру мікологічного забруднення ікони Святий Миколай (репліка Миколи Мокрого)/ Д. В. Ісаєва. Штучна контекстуалізація творів мистецтва як ознака метамодерністичного мислення/ Л. Касьяненко. Символізм в роботі Прохорова «Жниці». Переосмислення/ Т. В. Касьяненко. Відеофіксація як мистецький засіб. Роль та значущість «Відео привласнення» у мистецькому висловлюванні відеоарту в Україні/ В. А. Когут. Особливості художньої мови і символічні образи у творчості Романа Агасяна на прикладі картини «Початок»/ А. Ю. Корнєв, А. Манукян. Розвиток мистецького і культурного простору у інтернеті / Д. Косиченко. Живопис як «Антиковідна» рефлексія: візії щастя у творах харківських монументалістів/ Є. О. Котляр. Методика формування дизайну архітектурно-ландшафтного середовища на основі соціально-орієнтованої моделі (на прикладі робіт студентів спеціальності 022 «Дизайн»; програма «ДАЛС»)/ С. В. Кривуц. Формати занять вищого навчального закладу мистецької спрямованості в екстремальних умовах воєнного часу/ Г. В. Курінна. Категорія часу в оразотворчому мистецтві/ О. М. Кусак. Харківське відео мистецтво кінця 1990-2000-х в умовах андеграунду: традиції і сьогодення/ Б. В. Логачова. Ключові пріоритети «Дня традиційного автентичного костюма»/ І. М. Локшук. Мистецтво арт-інсталяції як засіб гуманізації міського середовища КНР/ Бінь Лу. Міський пейзаж у фокусі академічної дидактики: репрезентація образу міста в китайських магістерських дисертаціях з мистецтва/ Мінсюань Лю. Дизайн Ariel-Foundation Park як приклад реновації промислової території/ Ляньдзе Мао. Сучасні тенденції в формуванні дизайну території медично-профілактичних закладів/ Ф. А. Мрує. Особливості взаємодії художника і поета в сумісному створенні віршованої збірки, на прикладі книги Б. Гриньова «В пошуках краси» з ілюстраціями Н. Мурашкіної/ Ю. Набокова. Новаторський характер мистецтва Харківської художньої школи межі ХХ –початку ХХІ століття/ В. О. Найденко. Розвиток практичного використання технології доповненої реальності в артобʼєктах/ М. Ю. Новіков. Дизайн друкованих навчальних матеріалів для компанії “Zero Waste Kharkiv”/ А. Є. Орінянська. Фотографічний дискурс пострадянського ландшафту/ О. Осадча. «Золоте слово із слізьми змішане» у інтерпретації Ірени Носик/ А. Д. Павлинин. Персоналізація формоутворення у wood-дизайні: основні тенденції та перспективні напрямки/ І. Педан. Принципи трансформації меблів у формуванні дизайну інтер’єрів житлового призначення/ Є. В. Полякова. Колір як ресурс української нації/ C. В. Прищенко. Шрифтові гарнітури Вільяма Аддісона Двіггінса – першого графічного дизайнера/ М. Ю. Рибак. Зберігання мистецької та культурної спадщини України в умовах російсько-Української війни 2014-2022 рр./ К. Рябініна. Йозеф Мюллер-Брокманн − батько швейцарського графічного дизайну/ Є. С. Савчук. Копіювання та стилізація: сюжетні ремінісценції європейського живопису в китайському мистецтві другої половини XX – початку XXI ст./ Ю. Се. Феноменальний успіх Девіда Карсона в галузі графічного дизайну/ В. В. Сидорова. Короткий аналіз стану вивченості творчості художника Фу Баоши/ Сіяоджон Тен. Музейні експозиції м. Сундсвалль (Швеція) як зразок сучасної комунікації з глядачем/ І. Тесленко. Елементи вікторіанської готики в сучасних інтер’єрах/ С. Т. Триколенко. Стислий огляд концептуальних самовизначень студій живопису та ‘‘Новi медiа’’ AVU - Академії мистецтв у Празі як приклад сучасних нестандартних освiтнiх пiдходiв/ Ю. А. Тур`янська. Відкриття особистих можливостей через фото-мистецтво/ Д. Хараман. Олексій Бродович – ікона графічного дизайну/ З. К. Чернова. Анатоль Петрицький «Оформлення сцени сучасного театру» (1930)/ В. В. Чечик. Еко-дизайн як актуальна сфера наукових розвідок/ Дунцань Чжан. Абстрактна форма Чжан Дацяня. Вплив форми виразу традиційного китайського живопису на абстрактний олійний живопис Зао Ву-Кі/ Цзяньсюнь Чжу. Територіальний брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території/ А. В. Чижик. Китайський декоративний живопис: морфологічне визначення поняття/ Діне Чун. Вплив розвитку комуникативної функції музею на архітектурно-просторову організацію/ О. В. Шарлай. Наслідування та трансформація мистецьких стратегій харківської школи фотографії в творчості харківських митців від 2000-х рр./ Є. Шевченко. Комплексне дослідження ікони «Святий Миколай»/ С. В. Шеханіна. Комплексне дослідження ікони Воскрешение, сошествие во Ад/ М. О. Шульга. Ейпріл Грейман – королева «Нової хвилі» у графічному дизайні/ М. В. Юрко. Аналіз ринку розробки web-сайтів в Україні/ М. В. Юрко. Принципи продюсування Fashion - show/ В. Язвинська.
Анотація: У збірнику представлені наукові праці з теорії, історії та практики візуальних, аудіовізуальних мистецтв, дизайнознавства і архітектури. В наукових працях висвітлені сформовані художні, художньо-проєктні традиції та новаторські пошуки візуально-пластичних мов в широкій ретроспективі; виконавське мистецтво як синтез візуального та пластичного мистецтва; теорія і методика професійної мистецької освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksada.org
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:7(075.8)/Т 48
Автор(и) : Ткачук О. В.
Назва : Методика художнього навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, художньо-графічних факультетів, педагогічних закладів освіти
Вихідні дані : Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Колективи : Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:7(075.8) + 7(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактика--художньо-образне сприйняття--візуальне мислення--художні матеріали--художні техніки--інструменти
Анотація: Навчальний посібник з позицій філософії, педагогіки, психології розкриває дидактичні основи методики художнього навчання школярів у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01/І 66
Назва : Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11-13 вересня 2019 р.)
Вихідні дані : Херсон: ХНТУ, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Херсонський національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97932-2-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Культура-- Інновації
Зміст : Проблеми новітньої морфології аудіовізуального мистецтва як складова культурологічних дискусій/ З. І. Алфьорова. Color and shape/ А. Graham. Emotionality and the subconscious in abstract expressionism/ А. Ohta. The philosophy of plastic form and surface in ceramics/ Е. Kao. Painting of authors ceramic tableware in the arts and crafts of Іtaly/ G. Ranieri. Ceramics as contemporary art expression/ H. Xu. The beauty of imperfection/ de Grint J. Van. The role of costume in cultural-educational and nationally oriented recreations for children/ G. Panagiotis, M. Artemenko. Особливості розвитку та зміни дизайну соціальних мереж/ О. В. Чепелюк, В. В. Сидоренко. Individual originality vs social originality/ Asmaz А. Ceren. Cognitive science of art and aesthetic perception/ D. Cycleback. Ritual and diaspora/ Tan Damanik. Семіотика образотворчого мистецтва ХХ століття в дизайні інтер'єру у урбанізованому суспільстві/ О. Б. Агуф. 60-ті роки ХХ століття як визначальні в сучасному мистецтві/ А. А. Білик. Культурологічні особливості обряду ініціації в мультиплікаційному фільмі "Моана"/ В. В. Горлачова. Мурал – мистецький виклик соціальним та екологічним проблемам сучасного суспільства/ Н. А. Лоліна. Значення мистецтвознавчої оцінки митця на онлайн-платформах для торгівлі творами мистецтва/ Ю. М. Новачинський. Craquelure as an artistic and decorative effect in modern ceramics/ G. Soltyszewski. A look at the own action of the social sculptor/ Colmenares М. Carrillo. Хрономорфія художнього твору як аксіологічний засновок його реставрації/ А. О. Пучков. Інформаційна культура як спосіб самовираження в умовах цифрового суспільства/ Г. О. Райко, А. С. Строгіна. Історичний аспект розвитку фортепіанного мистецтва Тернопільщин у ХХ столітті/ О. В. Спольська. Пошуки вирішення екологічних проблем на Венеціанській бієнале/ А. А. Білик, Ю. Р. Стефуришина. Від мистецтва інсталяцій до генеративного дизайну/ М. Й. Маркович. Костюм як елемент рекреаційних заходів в туризмі/ М. П. Артеменко. Регіональний соціокультурний контекст діяльності театру в Україні/ Л. С. Ванюга, М. Л. Бажанов. Images and heroes of metal sculptures of Тhierry Lauwers/ А. Labejof. Beautiful world of jewelry art by Hiyu Hamasaki/ H. Hamasaki. The motives of asian painting in the works of Ina Petersen / I. Petersen. Художники-модельєри чоловічого одягу в Україні в 1970-80-х роках/ Ю. О. Костогриз, О. Д. Герасименко, К. Л. Пашкевич. "Yakimono" concept in works of Yoshimi Iwata/ Y. Iwata. Матеріалізована у зображенні пісня Миколи Колядка/ Г. О. Лисенко. Образно-пластичні особливості пленерних пейзажів Остапа Патика/ І. Ю. Прокопчук. Ковалі-художники Київського мистецького осередку Ілля Поп'юк, Володимир Бєлоконь, Сергій Фірсов / С. В. Роготченко. Creative contribution of Еwa Вardadin/ А. Rogólska. Crossing borders/ В. Esser, W. Horn. The art of enamel by Barbara Nalepa/ B. Nalepa. Modern art in context of creativity of Carmen Imbach/ C. Imbach. The textile as a lived experience of absence/ Marchetti O. Santos. The butterfly effect by Valentin Bakardjiev/ V. Bakardjiev. Emancipated bodies series/ V. D’Angelo. Трансформація художньої мови кераміки тернопільського митця Євгена Овчарика/ С. О. Вольська. Творча спадщина Михайла Гаврилка/ Н. М. Гірна. Творчий внесок Богдана Антківа у розвиток театрального митстецтва Галичини/ М. В. Кирея. Перцепції індустріального мінімалізму в проектах Наото Фукусави/ В. І. Кругляк. Еволюція світла в живописі Олександра Мурашка/ О. О. Мосендз. Оригiнальнiсть постатi Домiнiка Де Ля Флiза в контекстi розвитку української культури/ Н. П. Паранько. Виставкова діяльність гурту "Палітра"/ Н. В. Рублевська. Монументальна художня творчість Миколи Івановича Мазура/ А. В. Селезньова. Роль митця в культурологічно-мистецькому просторі від Давнього Єгипту до Відродження/ О. М. Сергієнко, Н. М. Чуприна. Мистецтвознавчий аналіз шевченківських видань Івана Труша/ Ю. В. Ямаш. Гротеск з українським характером Тетяни Іваненко/ І. Г. Черкесова. Creative contribution of Еrica Сampos/ Campos Е. Érica, F. Monteiro. Reflections on the visual innovation design of print public service advertisements in the new media era/ Р. Jun. Алфавітні шрифти: характер та призначення/ Т. О. Іваненко. Проектна сутність абстракції у динамічних візуально-графічних системах навчального простору/ Н. В. Скляренко. Graphic design in the works of Аdrian Мarcucci/ А. Marcucci. Contemporary art photography by Вrian Нallas/ В. Hallas. An aesthetic of unstable equilibrium and blurred boundaries/ D. Torrent. Акцент як засіб комунікації в дизайні вивісок/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Особливості дизайну українських співаників духовних пісень (1990–2010-ті рр.)/ О. Л. Зосім. Семіотика в дизайні плакату/ М. В. Потапенко, М. В. Потапенко. Плакат як візуально-комунікативна практика: місце і роль/ О. Д. Гладун. Медійний простір як нова основа для розвитку сучасної карикатури/ А. А. Білик, А. А. Федорова. Дослідження особливостей дизайну та вимог до піктограм/ В. С. Шевчук. Virtual advertising implementations in Turkey: examples of football and basketball matches/ M. Tomak. Дизайн-анімація. Візуально-образна мова/ Н. Г. Романенко, О. О. Стець. Автоматизація процесу розробки ресурсів у мультимедійному дизайні/ А. О. Фефелов. Прояв ознак "віртуальної дійсності" в кінематографі/ А. М. Алфьоров. Огляд інтерфейсу мобільних рольових ігор з позиції гравця/ Г. Н. Полєтаєва, М. І. Жукова. Фактура як засіб виразності в анімації/ Г. Н. Полєтаєва. / К. Ladon ; Research of the painting into the pixels. Conceptual principles of modern land art in Japan/ Т. Ikezawa. Spatial installation in formation of an aesthetically complete and human-friendly living environment/ Gyu Kim Jae. Analysis of the development trends of light design/ О. Chernysh, R. Khynevych. Мала скульптурна пластика у формуванні дизайну сучасного інтер‘єру/ Р. К. Вільгушинський. Сакральна архітектура Тернопілля у творчості архітектора Михайла Нетриб‘яка/ Н. М. Дацюк. Духовність предметно-просторового середовища, як альтернатива сучасному технократичному дизайну (на прикладі архітектури Штайнера)/ Р. В. Кюнцлі, А. В. Степанюк. Використання комбінаторного принципу LEGO в проектуванні меблів для дітей/ Н. М. Литовченко. Трансформації сприйняття художнього образу в об‘єктах "art public" Олексія Золотарьова та сергія Шауліса/ Т. В. Міронова. Розвиток сучасної сакральної архітектури на Тернопіллі/ М. М. Нетриб’як. Градація світлості текстилю як засіб формування сучасного предметно-просторового середовища/ О. П. Сумська. Графічне зображення на стінах навчального середовища/ О. В. Романюк. Концептуальні підходи до проектування дитячого ігрового середовища в закладах громадського призначення/ Ю. С. Бондарчук. Практичні напрямки інженерного формотворення в дизайні меблів/ Р. М. Купчик. Оптимізація процесу пошуку проектного рішення в роботі дизайнера/ І. О. Жуков. Текстиль у дизайні виставкового стенду/ В. Є. Овчарек, Т. В. Волинець. Фοрмοтвοрча рοль декοративнοгο світлення в ландшафтнο- архітектурнοму середοвищі/ Г. М. Тοбілевич. Дизайн архітектурно-просторових рішень в контексті сучасного урбанізму/ Г. Г. Фесенко, Т. Г. Фесенко. Арт-простір у контексті формування креативного простору міст/ І. О. Яковець, В. Ю. Овчаренко. 3D-друк у контексті проектування предметного середовища/ І. О. Яковець, М. В. Тертишник. Дизайн и производство мебели в контексте программ инновационного научно-технического развития Китая/ В. Веньцзюнь. Бутик-готель як об'єкт проектування та історія його формування/ Х. Сінї. Spiral as an image and formative concept in sculpture/ G. Rotondo. Basic principles of interior design for children‘s rehabilitation centers/ O. Hnatyshyn. Екологічний фактор формування предметнопросторового середовища та об'єктів дизайну зеленого туризму/ О. П. Сандік. Art-space compression: a case of "art rooms" as an art gallery/ Asmaz А. Ceren. The art of working with wood by Frédéric Bignon/ F. Bignon. Nothing is routine, nothing is same/ A. Taniguachi. Application features of polychrome effects in a metal sculpture/ Jeldes G. Vargas. Становлення та розвиток моди у ХХ - початку ХХІ століть/ Є. О. Головчанська, М. В. Колосніченко. The creative process of 21st century jewelry/ Е. Garcia. The art of combining jewelry and textiles/ F. Maranda. Murano glass jewels by Caterina Zucchi/ C. Zucchi. Egyptian folklore teams models of the popular clothing between originality and technology/ E. ElNashar. About the sixth part of the genesis cycle, entitled cloning/ D. Pejkovic. Підходи до дизайну одягу в контексті етичної моди/ А. М. Векліч, Р. В. Корсінов, Т. Ф. Кротова. Розвиток інноваційних технологій у виробництві екологічних тканин/ А. Ю. Гахова, І. І. Єременко. Деконструкція у дизайні одягу/ О. В. Герасімова, І. І. Єременко. Аналіз напрямів розвитку концепції свідомої моди/ О. В. Захаркевич, Ю. В. Кошевко, А. В. Селезньова. Світові тенденції використання вторинної сировини у дизайні спортивного взуття/ М. В. Назарчук, Г. В. Єфімчук. Гармонізація параметрів людини в дизайнпроектуванні аксесуарів з авторськими орнаментальними принтами/ О. М. Цимбал. Дизайн-проектування авторських колекцій одягу на основі природних джерел творчості/ Л. В. Краснюк, Л. В. Краснюк, Ю. В. Кошевко. "Від площини до форми" або модна ілюстрація як формат живої комунікації/ Н. В. Миргородська, О. П. Тимошенко. Инновационные технологии оформления текстиля для одежды/ С. Г. Захарова. Вопросы композиции в художественной росписи по ткани/ Т. В. Малик. Дослідження оздоблення народного костюма – невід‘ємний атрибут дизайн-проектування сучасного одягу/ С. С. Матвійчук, С. Ф. Ціцей. Ілюзія естетизованого добробуту як форма мислення, яка відображається в іллюстрації ар-деко/ Н. В. Миргородська. Підхід до проектування колекції жіночого одягу у фольклорному стилі/ А. І. Рубанка, Н. В. Остапенко, Ю. І. Добровольскас. Сучасна повсякденна мода в стилі Сasual у формуванні обличчя міського середовища/ М. П. Артеменко, О. Б. Волкомор. Топографічна організація орнаментики у костюмах Rei Kawakubo/ О. В. Якимчук, О. Ю. Родзік. Innovative technologies in the manufacture of jewellery and art objects of Dimitar Stankov/ D. Stankov. Diversity of creative potential of Ewa Latala/ E. Latala. Українська національна ідентичність у формуванні дизайну інтер‘єрів культових споруд/ Р. В. Одрехівський. Пошуки національного стилю в сакральній архітектурі Галичини/ О. М. Дячок. Творча спадщина Івана Югасевича у мистецькому розвитку української рукописної книги середини ХVІІІ початку ХІХ століть/ О. І. Сопко. Проблеми, ризики та нові тенденції розвитку дизайну України/ В. П. Гавронський. Принципи формоутворення об‘єктів ленд-арт на прикладі авторського проекту "Стихії"/ О. С. Гальчинська, К. Л. Пашкевич. Художники ХБК/ С. М. Довгань, Ю. А. Молотніков. Вплив соціального сприйняття на дизайн текстилю/ О. А. Кондратюк. Роль дизайну в стратегії інноваційного розвитку України/ І. З. Пилипів. Дослідження виникнення і розвитку мистецтва витинанки в Україні. Періодизація/ Ю. О. Стульнікова. Писанка – український народний витвір мистецтва/ Н. Б. Гащин. Український стиль у сучасному дизайні інтер‘єру як елемент екологізації суспільства/ Н. В. Мироненко, Н. В. Манойленко, О. В. Абрамова. Мімесис херсонського дизайну як меседж до сучасності/ В. І. Ткачук, К. В. Бойко. Нові методичні підходи у розвитку українського меблевого дизайну/ Н. Є. Трегуб. Національні традиції в творчості українських митців на початку ХХ ст. / О. Л. Храмова-Баранова. Philosophical and conceptual foundations of the art of eco-printing/ А. Colaci. Semiotics of textile decoration and design in indian cultural traditions/ С. Siju. Innovative graphics of Francesco Caroleo/ F. Caroleo. Embroidery as a tool for creating textured and decorative surfaces in textile design/ G. Brelih. Hopeful roles of eggs and new birth in the chaos of life/ Ju H. Kim. Fabric design in the traditions of hand print India/ I. Khatri. Tapestry as a best tool to express inspirations and emotions/ J. Alexandrowicz. Hierarchy as a measure of comprehension of surrounding space/ K. Erturk. Design and production of textiles as a common cause and preservation of cultural traditions in India/ Hirabhai Chauhan Kartik. Journey to inner space through the lens of glass art/ K. Hayakawa. Traditional kutch weaving by Vankar Rajan Bhimji/ Bhimji V. Rajan. Multisensory features of woolen products/ Z. Kanta. История войлока: от утилитарности до художественной ценности/ Т. Нани. Kinetic paper, a jewelry collection/ Duca A. Del. Plique-a-jour enamel by Wu Ching-Chih/ W. Ching-Chih. Conceptual textile works of Eke Krug/ E. Krug. Нейромережі як новітній засіб створення дизайноб‘єктів сучасної людини/ Р. І. Савісько. Volumetric, spatial and planar hand weaving in modern author‘s textile design/ A. Heberte. Papermaking philosophy in the works of Aliza Thomas/ F. Thomas. Contemporary tapestry/ E. Tapisserie. Art in the modern world/ F. Pauly-Bender. Gesso bologna in Fukuhara Tomoko works/ F. Tomoko. Exploring the issues of plastic pollution through creative practice/ G. Baxter. Plastering pearls/ G. Einav. The art of painting by Giacomo Meneghello/ G. Meneghello. Contemporary provocative art and collage in textile design/ J. Lewis. Seeing the world trough a glass prism/ T. Catmov. Aid tools developed for drawing in art: drawing machines/ Ilter Güven Ilke. Інтеграція засобів інтелектуального керування середовищем у дизайн житла/ О. В. Полякова. Under impression of creativity of Jana Maneva-Chuposka/ G. Trencovski. The portrait that visual record with a human face/ J. Maneva-Chuposka. Exhibition "Portrayed memories"/ N. Peseva. Дослідження асортименту тканин у смужку/ А. С. Антонова, О. Ю. Рязанова, О. В. Закора. Текстильний дизайн як самостійний напрямок і основа для проектної діяльності/ С. О. Білецька, О. В. Федорченко, О. М. Нода. Дизайн-дослідження як основа успішного бізнесу/ А. К. Кармаліта. Активізація відображення текстури і фактури в сучасному дизайні/ І. О. Кузнецова, О. М. Кірдіна, О. В. Лільчицький. Використання біопластику в проектній практиці. Вітчизняні перспективи/ О. Ф. Луговський, О. Пищик. Комунікативний ресурс в дизайні/ С. П. Мигаль, О. М. Борисенко. Сонцезахисна парасолька як базовий аксесуар прогулянкової рекреації в сюжетах європейського живопису кінця ХІХ століття/ М. П. Артеменко, О. М. Вєльбік-Гужвіна. Дизайн ювелірних виробів: актуальність дослідження/ М. В. Гладько. Дизайн-проектування жіночих суконь з оздобленнями/ О. В. Єжова, О. О. Баранько, І. М. Батрак. Особливості дизайну універсального одягу-конструктора/ О. В. Захаркевич, Кулешова С. Г. , Ю. О. Вітюк. Food design as an innovative direction for development of hospitality industry/ D. Yakymchuk. Design functions of education in modern society/ Е. Halpert. The impact of constructive learning in the collection of arabic language/ Fouad Elzayat Zainab. Идеальная модель, как стимул к деятельности/ К. Г. Агамян. Пошук нових підходів та методик в системі підготовки дизайнерів предметно-просторового середовища/ В. В. Бондаренко. Синтез художньої і технічної освіти викладача як компонент впливу на професійну якість підготовки фахівців у галузі дизайну/ О. М. Сергієнко, Н. В. Данильченко. Проблема академічної підготовки студентів-дизайнерів на хвилі сучасних тенденцій/ Г. О. Сорохан. Ергономічні аспекти в дизайні навчальних посібників з комп‘ютерної графіки/ Е. В. Базилюк. Фактори розвитку творчої активності в технологiчнiй освiтi/ С. М. Богомаз-Назарова, О. В. Пуляк, К. О. Гавриленко. The impact of virtual reality environment in teaching the history of art in ancient of the egyptian civilization/ Mohamed Elwakil Eslam. Спосіб розвитку творчих здібностей студентів-дизайнерів на прикладі проектування вовняних скульптур у стилі біопанк/ О. В. Чепелюк, Т. В. Малищук. Проблеми та вирішення фахової передвищої дизайносвіти в Україні/ А. В. Дяченко. Роль основ формоутворення в системі професійної підготовки майбутніх дизайнерів/ Н. М. Пантус. Результати впровадження екологічної компетенції в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх дизайнерів/ В. Ф. Прусак. Наскрізна комп‘ютерна підготовка майбутніх дизайнерів меблів/ Ю. В. Прусак. Коучингові технології в професійній освіті/ Н. М. Ковальська. Залучення майбутніх дизайнерів до естетизації навколишнього середовища як одна із умов формування їх естетичної культури в закладах вищої освіти/ В. В. Томашевський. До питання підготовки дизайнерів з якісно новим рівнем професійного мислення/ В. М. Музиченко. Студент-дизайнер у системі художньої комунікації/ Н. Т. Більдер. Розвиток творчих здібностей студентів-дизайнерів засобами стилізації/ Г. В. Кашуба. Бачити, сприймати,розуміти, створювати: деякі особливості організації навчального процесу студентів-дизайнерів/ Н. Т. Більдер. To a question about procrastination in solving creative tasks/ В. Green, А. Chornostan.
Анотація: В матеріалах збірника представлені наукові дискусії в теорії мистецьких комунікацій, розкриваються індивідуальність та оригінальність персоналій в культурно-мистецькому просторі, піднімаються актуальні проблеми теорії і практики графічного дизайну, висвітлюються нові підходи і стратегії розвитку дизайну предметно-просторового середовища, приділена увага Fashion-індустрії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Н 72
Назва : Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 року)
Вихідні дані : Рівне: РДГУ, 2021
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3
Предметні рубрики: Вища освіта-- Нова українська школа
Зміст : Нова українська школа в дії/ Т. Б. Суржук. Потенціал підручника з літературного читання в контексті формування в молодших школярів медіаграмотності / О. В. Вашуленко. Орфоепічні навички як засіб розвитку мовлення учнів початкових класів/ Ю. В. Візна. Формування звукової культури мовлення у першокласників/ Т. О. Гайдучик. Проблема формування комунікативно-мовленнєвих умінь в учнів початкових класів в теорії та практиці навчання/ Є. В. Дубінчук. Вивчення застарілої лексики учнями молодшого шкільного віку/ В. О. Костенко. Теоретико-практичні основи формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами ситуаційних завдань на уроках української мовимовлення / О. І. Ляшецька. Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку / А. О. Ляшик. Стилістична вправність учнів початкової школи – необхідна умова їх культури мовлення / М. В. Михалюк. Умови ефективного розвитку монологічного мовлення учнів початкових класів / А. Р. Тиховська. Формування критичного мислення в учнів початкових класів на уроках літературного читання / О. С. Борисовець. Використання дитячої книги в освітній роботі з молодшими школярами / К. О. Боровець. Наукові підходи до вивчення сутності читацької самостійності учнів початкових класів/ Д. О. Виногородська. Формування мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів на уроках літературного читання/ В. М. Володько. Роль метафори у мовленнєвому розвитку учнів молодшого шкільного віку / В. Р. Гречух. Патріотичне виховання учнів початкових класів засобами художньої літератури в умовах нуш/ М. Ю. Кравчук, А. І. Маринич. Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики початкової школи як умова формування навичок дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти/ М. В. Зубчик. Зміст навчання математики учнів молодших класів в умовах нової української школи / Ю. В. Мельник. Забезпечення умов формування математичних компетентностей здобувачів початкової освіти засобами підручників нової української школи/ С. Д. Шумбаєв. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення математичних квестів для навчання молодших школярів / К. В. Троцан. Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів засобами навчального проєктування/ А. А. Довга. Сучасні підходи до формування текстотворчих умінь школярів у процесі вивчення дієслова шляхом використання інноваційного засобу STORYTELLING/ І. А. Дуляк. Формування орфоепічної правильності мовлення учнів 4 класу на уроках української мови/ О. С. Курин. Використання коміксів на уроках української мови як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів/ Я. Ф. Петрик. Впровадження у зміст уроків мовно-літературної освітньої галузі технологій формування медіаграмотності молодших школярів/ Н. В. Пилипів. Скрайбінг як інноваційна методика вивчення української мови і читання в початковій школі/ С. С. Підгрушна. Упровадження методики LEGO в освітній простір нової української школи/ І. О. Слободенюк. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів засобами конструкторів LEGO / М. Є. Соловйова. Методика вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах початкової школи/ С. Ю. Абрамчук. Використання технології лепбук на уроках української мови та читання у початкових класах / А. А. Бородієнко. Розвиток поетичної творчості учнів початкових класів у позакласній робот/ О. В. Дзюра. Основні напрями розвитку комунікації школярів на уроках української мови та літератури за допомогою мобільних технологій/ А. А. Дмухар. Формування граматичної правильності мовлення в учнів початкових класів/ К. В. Жигула. Лінгводидактичні засади вивчення прислівника на уроках української мови у початковій школі/ О. В. Ігнатенко. Завдання та етапи вивчення морфеміки і словотвору на уроках української мови в початковій школі/ Б. В. Коваль. Формування норм української літературної мови в учнів початкової школи в процесі вивчення граматичного матеріалу/ Т. І. Макарчук. Інформаційні технології як засіб формування предметних умінь учнів початкових класів/ О. П. Мартинюк. Методика формування поняття системності лексики української мови у початковій школі/ А. М. Матвіюк. Формування в учнів початкових класів умінь взаємодіяти усно за допомогою ситуаційних вправ/ Н. Г. Мацюк. Формування фонетико-орфоепічної компетентності учнів початкової школи/ С. В. Мачелюк. Формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів у процесі вивчення української мови/ А. В. Миколенко. Мовленнєво-творча діяльність учнів початкових класів на уроках української мови/ В. М. Полюхович. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах/ М. О. Прокопчук. Види вправ із культури мовлення на уроках вивчення фонетики й орфоепії української мови в початковій школі / Х. Б. Стрільчук. Методичні особливості використання дидактичної гри на уроках української мови та читання в початковій школі/ С. О. Рибчинчук. Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мовних явищ у початковій школі/ М. С. Тростянчук. Сутність і дидактичні можливості використання інтерактивних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи/ К. С. Шпаковська. Реалізація методу проєктів на уроках української мови у процесі вивчення частин мови/ О. В. Шумак. Текстоцентричний підхід до вивчення лексичного матеріалу в початковій школі/ Ю. В. Шумак. Формування культури спілкування у майбутніх вихователів ЗДО/ О. С. Александрук. Роль розвивально-ігрового середовища в становленні та розвитку особистості в сучасній освіті/ О. М. Буравцова. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти/ О. О. Голуб. Наступність становлення мовленнєвої діяльності у молодшого школяра / З. П. Грипич. Наступність у навчанні старших дошкільників і першокласників нової української школи / М. А. Данилюк. Досягнення дітей дошкільного періоду в процесі першого року навчання в нуш / Т. В. Данилюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання у векторі нової української школи / І. Ю. Крючкова. Реалізація принципу наступності між ЗДО і НУШ як психологопедагогічна проблема/ О. Я. Лисик. Використання дихальної гімнастики в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку/ С. А. Лічна. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки / Т. В. Музичук. Розвиток мовленнєвих особливостей старших дошкільників у процесі спілкування / А. О. Солоненко. Піклувальне мислення – один із видів мислення вищого порядку/ Д. В. Гаврилюк. Форми взаємодії вчителя та учнів на уроці англійської мови / Д. В. Карплюк. Специфіка професійної підготовки музичного керівника та вчителя музичного мистецтва / Т. О. Кондратюк. Сутність поняття "фонетична компетентність" у зв’язку з іншими науковими поняттями/ Т. М. Косьоровська. Музейна педагогіка у виховному процесі закладу загальної середньої освіти/ І. В. Рижа. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти/ Л. І. Лоборук. Методичні особливості реалізації змісту освітньої галузі "громадянська та історична" в інтегрованому курсі "я досліджую світ"/ К. І. Лохвич. Суттєвість формування професійно-педагогічних компетенцій для майбутнього вчителя НУШ/ Ю. В. Михалінська. Портфоліо як засіб саморозвитку та самовдосконалення вчителя початкових класів/ К. О. Онишкевич. Творче і креативне мислення: походження й аналіз дефініцій/ Н. А. Паламарчук. Стан проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи/ О. М. Піхоцька. Особливості лексичної інтерференції в усному мовленні молодших школярів/ А. В. Самойленко. Любов до дітей як провідна ціннісно-світоглядна основа професійно-педагогічної компетентності сучасного вчителя/ С. О. Федорчук.
Анотація: У збірнику представлено матеріали доповідей учасників Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції "Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку". У працях розглянуто актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку НУШ.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)