Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (412)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мотивація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/К 17
Автор(и) : Калька, Наталія Миколаївна, Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Назва : Практикум з арт-терапії [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: ЛьвДУВС, 2020
Кільк.характеристики :232 с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство внутрішніх справ України, Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:[615:75](075.8) + 615(075.8) + 75(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Практична психологія-- Арт-терапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--почуття--самоповага--самооцінка--мотивація--цілепокладання--ціннісно-смислова сфера--стосунки--жіночність--сексуальність--групова арт-терапія
Анотація: Навчально-методичний посібник поглиблює теоретичну та прикладну підготовку майбутніх практичних психологів щодо основних напрямків арт-терапії та практичного застосування арттехнік у вирішенні низки психологічних проблем.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/П 86
Назва : Психологія професійної діяльності [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані : Тернопіль: ЗУНУ, 2022
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : Західноукраїнський національний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-654-678-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна соціалізація--мотивація--командоутворення--трудові взаємовідносини--керівництво--лідерство--професійна кар’єра--тайм-менеджмент--підбір персоналу--трудові правовідносини
Анотація: У підручнику зосереджується увага на практичних аспектах психологічного супроводу професійного становлення фахівця, презентації сучасних технологій командотворення, управління часом, побудови кар’єри й розвитку лідерських властивостей особистості, й водночас на компетентностях щодо залучення правових механізмів врегулювання потенційних конфліктних ситуацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075)/З-67
Автор(и) : Зливков В. Л., Лукомська С. О.
Назва : Теорія та практика психологічних тренінгів [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (протокол № 11 від 25 листопада 2019 р.)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 199-200. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінги сенситивності--терапевтичні групи--сихокорекційні групи--групи зустрічей--балінтовські групи--відповідальність--мотивація--зворотній зв’язок
Анотація: Посібник присвячено тренінговим технологіям як одній з найпопулярніших напрямків сучасної психологічної практики. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до визначення тренінгів, проаналізовано історію розвитку групового психологічного руху. Практичний розділ присвячено рекомендаціям проведення різних тренінгів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3/5.011-0/П 84-041561121
Автор(и) : Аліксійчук О. С., Борисова Т. В., Боршуляк А. М., Воєвідко Л. М., Карташова Ж. Ю., Лабунець В. М., Маринін І. Г., Мартинюк Л. В., Печенюк М. А., Прядко О. М., Пухальський Т. Д., Яропуд З. П.
Назва : Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д. Г., 2020
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-620-316-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:373.3/5.011-051:78 + 373.3/.5.011-051 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підготовка вчителів музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна майстерність--інструментально-виконавська підготовка--інновації--народно-інструментальний колектив--музейна педагогіка--інтегративні технології--професійна мотивація--професійна компетентність
Анотація: У колективній монографії висвітлюються питання проблеми професійної підготовки студентів у вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.036(100)/С 91
Назва : Сучасна музика в сучасному світі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2010
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.036(100)
Предметні рубрики: Музика-- Сучасна музика
Зміст : Передмова ; Фестиваль "Житомирська музична весна – 2010" ; Современная музыка в современном мире/ С. Жуков. "Житомирская музыкальная весна": взгляд со стороны/ И. Николаева. "Житомирская музыкальная весна": взгляд изнутри/ И. Копоть. Хоровий концерт "Звени, златая Русь": аналітичний етюд/ І. Курило, О. Стецюк. Being a Composer in XXI-Century America/ Cameron-Wolfe Richard. Modern Music in a Modern World: Musical Life in the United States/ Julia Mortyakova. Dutch Music in Broad Perspective / Sporck Jo. Oб австрийской современной музыке после 1945 года: принципы комплексности и индивидуальности/ А. Найденова. "/ Е. Кожевникова. "Музыкальное приношение" московских композиторов юным музыкантам Житомира/ Э. Дышниева-Набедрик. Науково-практична конференція "Сучасна музика в сучасному світі": перехрестя ідей, думок та почуттів/ Л. Маловицька. Нова музика: науковий погляд/ О. Плотницька. Актуальні проблеми музичної творчості, виконавства та освіти ; Західноєвропейська музика ХХ століття: протиріччя, пошуки, експерименти/ С. Олійник. Музичне життя Житомира (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)/ Н. Бовсунівська. Житомирська музична школа № 1 ім. Б. Лятошинського: до питання про дату заснування/ В. Чудовська. Творчий портрет Лесі Дичко/ І. Сівченко. Органне мистецтво Польщі у ХХ столітті/ І. Баладинська. Музична освіта в Турецькій республіці/ І. Цюряк. Історія становлення оркестру Стамбульської філармонії "Борусан"/ В. Федорченко. Застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності музиканта/ В. Луценко. Формування музичної культури студентів негуманітарних вищих закладів освіти / Л. Єршова. Творчість у контексті філософської думки (від античності до ХХ століття) / С. Новосадова. Специфіка музично-виконавського мислення/ Е. Ткачук. Мотивація музичної творчості в руслі концепції «потоку»/ М. Моісєєва. Відомості про авторів
Анотація: У збірнику представлено статті, присвячені актуальним проблемам музичної творчості, виконавства та освіти, які обговорювалися на Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасна музика в сучасному світі», що проходила в межах фестивалю «Житомирська музична весна – 2010» на базі кафедри музики і хореографії з методиками викладання Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2’373’06 /П 56-325897626
Автор(и) : Пономаренко, Сергій
Назва : Сучасна українська мова: морфеміка, дериватологія, морфонологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017
Кільк.характеристики :300 с
Колективи : Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-336-380-6: Б.ц.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.161.2’373’06 (075.8)
Предметні рубрики: Українська мова-- Морфологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): морфеміка--семантика морфем--типи морфем--морфемний аналіз--словотвір--мотивація--морфонологія--способи словотворення--словотвірний аналіз
Анотація: До навчального посібника «Сучасна українська мова: Морфеміка. Дериватологія. Морфонологія» включено основні теми з морфемної і словотвірної підсистем сучасної української мови відповідно до сучасних досягнень українського та зарубіжного мовознавства в цих галузях, а також згідно з освітньо-професійною програмою підготовки студентів за спеціальністю 035 «Філологія» (спеціалізація 035.01 «Українська мова і література»). Він складається з двох розділів, кожен з яких має таку структуру: основні теоретичні засади для набуття студентами ґрунтовних знань із морфеміки і словотвору сучасної української мови; основна, допоміжна й довідкова література; вправи і завдання до практичних занять для формування умінь і навичок у галузі лінгвістичного аналізу (морфемного і словотвірного); варіанти контрольних робіт для перевірки практичних знань, умінь і навичок; тестові завдання для самоконтролю, узагальнення, систематизації ЗУН, метою чого є формування практичних умінь і навичок. У кінці навчального посібника подано термінологічний словник з дисципліни. Пропонована праця розрахована на студентів та аспірантів вищих навчальних закладів України філологічних спеціальностей. Окремі теми й завдання можуть бути використані під час викладання шкільного курсу української мови в класах із поглибленим вивченням української мови, а також з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 352(075.8)/Є 27
Автор(и) : Євтушенко О. Н., Ємельянов В. М., Андріяш В. І.
Назва : Муніципальний менеджмент у визначеннях, поясненнях, схемах, таблицях [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017
Кільк.характеристики :332 с
Колективи : Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-336-379-0: Б.ц.
ДРНТІ : 82.33
УДК : 352(075.8)
Предметні рубрики: Менеджмент-- Управління містом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публічне управління--муніципальний менеджмент--муніципальне утворення--оплата муніципальних послуг--управління персоналом--кадровий менеджмент--мотивація персоналу--інформаційні технології--стратегічне управління--ситуаційне управління--маркетингові інструменти--проектний менеджмент--ризик-менеджмент--оцінки ризиків--управління територіями--прийняття управлінських рішень--делегування повноважень--місцеві фінанси--податки--місцевий бюджет--комунальна власність--корпоративне управління--місцеве самоврядування--підприємництво
Анотація: Навчальний посібник «Муніципальний менеджмент: у визначеннях, поясненнях, схемах, таблицях» містить основні терміни з муніципального менеджменту, які допоможуть як при підготовці до заліку або іспиту, так і для підняття особистого рівня знань в області державного управління та місцевого самоврядування. Крім того у навчальному посібнику є схеми й таблиці, які розкривають проблеми муніципального менеджменту, що допоможе легше сприйняти матеріал. Схематична подача курсу полегшує вивчення й запам’ятовування навчального матеріалу. Навчальний посібник може бути корисним державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування, депутатам, викладачам, слухачам і студентам, усім, хто цікавиться проблемами державного управління.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97(075.8)/Ф 33
Автор(и) : Федоренко, Раїса Петрівна
Назва : Психологія суїциду [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2011
Кільк.характеристики :261 с
Колективи : Волинський національний університет імені Лесі Українки
Серія: Посібники та підручники ВНУ ім. Лесу Українки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 208-213 . - Предм. покажчик.: с. 250-254. - Іменний покажчик.: с. 255-260. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.97(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Патопсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--групова згуртованість--соціальні засади--навіювання--психодіагностика--профілактика--психологічна допомога
Анотація: Навчальний посібник містить важливі науково-методичні положення щодо теорій та концепцій суїцидальної поведінки, розкриває мотивацію та фактори, що детермінують суїцидальні спроби, ознайомлює з основними методами діагностики, які можуть використовуватись у практичній роботі психолога для виявлення осіб, схильних до суїцидальних намірі, подає методики та техніки терапії щодо осіб, які здійснили спробу самогубства.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ц 11
Назва : Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез
Вихідні дані : Кропивницький: ЦДПУ, 2022
Кільк.характеристики :209 с
Колективи : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток особистості
Зміст : Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки/ Т. Яценко [и др.]. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології/ О. Климишин. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях/ В. Шебанова. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії/ Є. Гейко. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції/ О. Паркулаб. Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості ; Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський/ О. Мазяр. Генеза уявлень особистості про справедливість/ Л. Клочек. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи/ В. Москаленко. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова/ К. Мельничук. Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості ; Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні/ Л. Галушко. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів/ Т. Васецька. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості/ І. Мельничук. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання/ Я. Амурова. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки/ Г. Олішевець. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках/ К. Ткаченко. Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі ; Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі/ Л. Бутузова, Я. Гунько. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення/ З. Ржевська-Штефан. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства/ О. Міненко. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці/ І. Мамчур. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст./ О. Мартинюк. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї/ Г. Крупник. Віктимологічні особливості неповнолітніх/ А. Горобець. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку/ Ю. Тодосійчук. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу/ О. Кудрявцева. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату/ Я. Петінов. Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях ; Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості/ Г. Горська. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога/ І. Радул. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій/ О. Педченко. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19/ Т. Дзюба. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою/ І. Сірик. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід/ С. Радул. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Цумарєва. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом/ М. Черкасов. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах/ Ю. Дем’янчук. Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності ; Психологічні особливості особистості державного службовця/ Ю. Біла-Тюріна. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності/ С. Войтків. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці/ С. Мельничук. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання/ А. Зозуля, Ю. Німчук. Творча особистість та її особливості/ Л. Скальська, В. Горбачов. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу/ О. Нікодон. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин/ Д. Рукіна. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps/ A. Blyznyukov. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення/ Є. Гейко, В. Мошняга. Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті ; Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice/ O. Blyzniukova. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості/ І. Поклад. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства/ О. Молчанова. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності/ Л. Котлова, О. Желтова. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів/ О. Присяжнюк. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів/ Л. Калашникова. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру"/ О. Мудрик.
Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-322(076)/З-24
Автор(и) : Бондаренко, Анна, Мальченко, Оксана, Ємшина, Ксенія, Мукосеєва, Леся
Назва : Залучення та координація волонтерів [Електронний ресурс] : посібник для тренерів та тренерок програми "Молодіжний працівник" : онлайн тренінг
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :105 с
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 102-104. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-322(076)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): портрет волонтера--відбір--адаптація--мотивація--супровід--оцінка
Анотація: Цей посібник створений для того, щоб підтримати молодіжних працівників у переході до нових реалій молодіжної роботи. Матеріали, запропоновані в посібнику, є адаптацією програми спеціалізованого тренінгу із залучення та координації волонтерів до онлайн формату.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.undp.org
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364(072)/М 50
Назва : Менеджмент соціальної роботи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник для студентів галузі знань 23 Соціальна робота
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Панькова А. С., 2020
Кільк.характеристики :262 с
Колективи : Кропивницький інститут державного та муніципального управління, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 256-258. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7773-09-1: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364(072)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Менеджмент соціальної роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концептуальна еволюція--методологія--типологія--планування--організація--мотивація
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває актуальні питання менеджменту соціальної роботи з урахуванням вимог сьогодення до підготовки відповідних фахівців соціальної сфери. Розглядаються основні положення курсу, сутність, зміст процесу менеджменту соціальної роботи, основні форми, методи та принципи, що мають опанувати студенти на лекційних і практичних заняттях.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-552-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Націєтворення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація націєтворення--модель націєтворення--колективна активність
Анотація: Монографію присвячено проблемі становлення спільноти нацією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/П 86
Назва : Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-323-9: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія освіти-- Мотивація особистості
Анотація: Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. Представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. Запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан в учнів закладів загальної середньої освіти і може бути використана для виконання завдань, що постають перед сучасною освітою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954:316.628/С 32
Автор(и) : Сергеєва Л. М., Сергеєва Л.М., Просіна О.В., Ілляхова М.В.
Назва : Творчість як фактор мотивації [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Біла Церква: Білоцерківдрук, 2023
Кільк.характеристики :124 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8219-13-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.954:316.628
Предметні рубрики: Психологія-- Професійна компетентність-- Мотивація особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проєктна діяльність--професійно-креативна діяльність
Анотація: Навчальний посібник укладено для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.» в очнодистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Видання підготовлено в електронному вигляді у рамках проєкту «Резиденція. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ"», що відбувся в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Зміст навчального посібника є виключною відповідальністю авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цільова аудиторія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, мистецької освіти та всі охочі ознайомитися з широким спектром інноваційних практик у контексті освітнього та творчого поступу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)