Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нормативно-правова база<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(075./Т 33-682138307
Назва : Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник . -2-ге вид. допов.
Вихідні дані : Кривий Ріг, 2019
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7784-23-3: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3(075.8)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правова база--етика інклюзії--філософія інклюзії--супровід інклюзивної освіти--компетенції вчителя--поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.36(075)/Ч-15
Автор(и) : Чайка, Маргарита Сергіївна, Усатенко, Ганна Володимирівна, Кривоногова, Оксана Валеріївна
Назва : Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами
Вихідні дані : Київ: ФОП Усатенко Г. В., 2021
Кільк.характеристики :82 с.: кольорові. іл.
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 74-77. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97885-0-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.36(075) + 81’23-028.31(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правова база--нозології--моніторинг ефективності--критерії успішності--українська піктограма
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У виданні наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Посібник розкриває практичний досвід використання АДК.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075.8)/Л 13
Автор(и) : Лавріненко, Лідія Іванівна
Назва : Школа для кожного (окремі аспекти інклюзивної освіти) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для керівників закладів освіти, учителів та вихователів ЗДО, ГПД, шкіл-інтернатів, методистів
Вихідні дані : Чернігів: Чернігівський національний технологічний університет, 2017
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 186-191. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7571-04-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правова база--інклюзивна шкільна громада--організаційно-інформаційний компонент--фізична інклюзія--навчальна інклюзія--соціальна інклюзія--педагогічний супровід--інклюзивно-ресурсний центр
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються питання щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в заклади загальної середньої освіти, акцентується увага на практичній складовій упровадження інклюзивного навчання та особливостях організації й управління інклюзивною школою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://umo.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346.2(076)/Z99
Назва : Ґендерний посібник [Електронний ресурс] : рекомендації та практичні приклади інтегрування комплексного ґендерного підходу у роботу ЦНАП
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :86 с.: фот.
Колективи : Міністерство розвитку громад та територій України, Європейський Союз
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.346.2(076)
Предметні рубрики: Соціологія-- Гендерна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переваги--ризики--загрози--нормативно-правова база--громада
Анотація: Ґендерний посібник - це збірник рекомендацій та практичних прикладів інтегрування комплексного ґендерного підходу у роботу ЦНАП в ОТГ. Посібник підготовлено в рамках міжнародної Програми «U-LEAD з Європою», яка фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://tsnap.ulead.org.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)