Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2037)Каталог авторефератів та дисертацій (42)Наукові періодичні видання Університету (262)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-92 
1.
159.923.01(09)(477)
Ґ 34


   
    Ґенеза поняття «особистість» в українській психологічній науці [Електронний ресурс] : монографія / Н. М. Бугайова [та ін.]. ; редактор В. В. Турбан ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-320-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Україна--Монографії

   Історична герменевтика


Кл.слова (ненормовані):
історична герменевтика -- особистість -- становлення особистості
Анотація: У монографії висвітлюється теоретико-методологічний підхід, актуальний для дослідження становлення та розвитку поняття «особистість» і персонологічних учень, – історична герменевтика. Використання зазначеної теоретико-методологічної бази дослідження уможливлює аналіз парадигмальних витоків й історичної феноменології становлення поняття «особистість». Висвітлений аналітичний матеріал і розроблений науковий підхід розкриває структуру та зміст поняття «особистість», відображаючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на концептуалізацію «особистості» в українській психологічній думці (ціннісно-смислові уявлення, етико-моральні настанови та поведінкові практики). Завдяки аналізу першоджерел – філософських і психологічних праць – виокремлено типи рамкових підходів до концептуалізації поняття «особистість». Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття «особистість», спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Осмислено ґенезу поняття «особистість», концепції особистості та персонологічні вчення в українській психології. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Бугайова, Н. М.
Бушанський, В. В.
Вернік, О. Л.
Маценко, Ж. М.
Мельник, О. А.
Москаленко, В. В.
Поклад, І. М.
Сердюк, Л. З.
Скальська, Л. О.
Терещук, А. Д.
Турбан, В. В.
Турбан, В. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
005.32(075.8)
Я 76


    Яроміч, Світлана Анатоліївна.
    Самоменеджмент: теорія, практика, словник [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. А. Яроміч, Н. Е. Красностанова, Н. В. Привалова ; Національна академія державного управління при Президентові України , Одеський регіональний інститут державного управління . - Електронні текстові дані. - Одеса : ОРІДУ, 2021. - 136 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 129-130. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Психологія управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
персональний менеджмент -- біоритм -- переговори -- стрес -- маркетинг особистості
Анотація: У навчальному посібнику висвітлено фундаментальні засади самоменеджменту і основи технології прийняття типових рішень. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.oridu.odessa.ua
Утримувачі документа:
Одеський регіональний інститут державного управління

Дод.точки доступу:
Красностанова, Наталія Едуардівна
Привалова, Наталія Володимирівна
Національна академія державного управління при Президентові України . Одеський регіональний інститут державного управління


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.938.363+316.4.063.3:316.628
Я 44


   
    Як допомогти особистості в період переходу від війни до миру: соціально-психологічний супровід [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук. ред. Т. М. Титаренко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 154 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-661-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічний спровід особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний супровід -- травматизація -- наслідки -- воєнні дії -- ветерани -- волонтери -- пандемія -- методи арттерапії
Анотація: У посібнику представлено результати наукового дослідження соціальнопсихологічного супроводу осіб, постраждалих унаслідок травматизації від воєнних дій і пандемії COVID-19. Розроблено загальну концепцію, методологічні та методичні засади соціально-психологічного супроводу громадян у період переходу від війни до миру, запропоновано комплексну модель його оптимізації з урахуванням закономірностей посттравматичного життєтворення. Визначено особливості й умови ефективності підтримання психологічного добробуту населення на дистанційній основі, запропоновано модулі психологічної підтримки в електронних спільнотах. Узагальнено досвід соціально-психологічного супроводу ветеранів, волонтерів та членів їхніх сімей, внутрішньо переміщених осіб і запропоновано способи відновлення емоційної стійкості та комунікативних спроможностей особистості. Презентовано стратегії фасилітації посттравматичного зростання особистості, систему практик соціально-психологічного супроводу особистості, що пережила втрату. Розглянуто потенціал застосування методів арттерапії (музейної, плейбек-театру) на різних етапах соціально-психологічного супроводу особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М. \за наук. ред.\
Дворник, М. С.
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.77(075.8)
Ю 99


    Ющишина, Лариса Олексіївна.
    Групова динаміка та комунікації (тренінг) [Електронний ресурс] : курс лекцій / Л. О. Ющишина ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 166-169. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Комунікація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
групові феномени -- психологічна структура особистості -- тайм-менеджмент -- влада -- лідерство -- ухвалення рішень -- соціально-психологічний клімат -- стрес -- команда -- комунікативні мережі -- комунікативні стилі -- наради -- робочі зустрічі -- ділові переговори -- публічний виступ -- презентація -- конфлікт
Анотація: Навчальне видання надає особливі навички особистості з питань: успішної адаптації до нового колективу, вмілого планування та організації робочого часу, управління стресами, запобігання конфліктним ситуаціям, ефективного вирішення завдань між учасниками команди, усвідомлення своєї ролі у житті, відкриття здатностей до самоконтролю і самокорекції своєї особистості, мотивації та теоретичних засад управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.923.2(075.8)
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологія життєвих криз особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів / І. О. Черезова ; Бердянський державний педагогічний університет, Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв. - Електронні текстові дані. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - 195 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 144-146. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- вік -- втрата -- травма -- психологічне консультування
Анотація: У навчальному посібнику визначається сутність, природа, стадії, типи та класифікація життєвих криз собистості, виокремлюється типологія ставлень людини до кризової ситуації, розкриваються завдання, принципи та етичні засади кризового консультування. Акцент ставиться на використанні класичних та новітніх психотехнік з метою конструктивного подолання особистістю життєвих криз.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://umo.edu.ua
Утримувачі документа:
Бердянський державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет. Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.36(072)
Ч-34


    Чеботарьова, Олена Валентинівна.
    Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-6788-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Гладченко, Ірина Вікторівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.922.4(075.8)
Е 88


    Цюняк, Оксана Петрівна.
    Етнопсихологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальності "Початкова освіта. Практична психологія" / О. П. Цюняк ; Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : ЯРИНА, 2017. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Етнопсихологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
нація -- ментальність -- етнічна маргінальність -- український менталітет
Анотація: Зміст посібника розкриває сутність етнічної та національної свідомості й самосвідомості, прояву етнопсихологічних особливостей особистості, етнопсихологічні функції культури, психологічні особливості нації, ментальність українського народу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua:8080
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.98:37.042-056.45
Ц 11


   
    Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. Л. Музика [та ін.] ; редактор О. Л. Музика. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 237 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-27-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Обдарованість--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- психологічна допомога -- ціннісна підтримка
Анотація: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Музика, О. Л.
Корольов, Д. К.
Музика, О. О.
Никончук, Н. О.
Нечаєва, О.С.
Сніжна, М.А.
Мельник, М.О.
Чекрижова, М.М.
Соловей, Я.Г.
Музика, О. Л. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.923.2
Ц 11


   
    Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез / Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет ; редактор: Л. В. Клочек, Є. В. Гейко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : ЦДПУ, 2022. - 209 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Яценко, Т. Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко [и др.]. - С .9-13
Інші автори: Євтушенко І., Лапченко І., Митник О.
Климишин, О. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології / О. Климишин. - С .14-18
Шебанова, В. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях / В. Шебанова. - С .19-22
Гейко, Є. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії / Є. Гейко. - С .23-25
Паркулаб, О. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції / О. Паркулаб. - С .27-30
Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості
Мазяр, О. Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський / О. Мазяр. - С .31-34
Клочек, Л. Генеза уявлень особистості про справедливість / Л. Клочек. - С .35-36
Москаленко, В. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи / В. Москаленко. - С .37-40
Мельничук, К. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова / К. Мельничук. - С .42-45
Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості
Галушко, Л. Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні / Л. Галушко. - С .46-48
Васецька, Т. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів / Т. Васецька. - С .49-52
Мельничук, І. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості / І. Мельничук. - С .53-56
Амурова, Я. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання / Я. Амурова. - С .57-59
Олішевець, Г. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки / Г. Олішевець. - С .60-64
Ткаченко, К. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках / К. Ткаченко. - С .65-68
Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі
Бутузова, Л. Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі / Л. Бутузова, Я. Гунько. - С .69-73
Ржевська-Штефан, З. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення / З. Ржевська-Штефан. - С .74-76
Міненко, О. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства / О. Міненко. - С .77-78
Мамчур, І. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці / І. Мамчур. - С .79-83
Мартинюк, О. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст. / О. Мартинюк. - С .84-88
Крупник, Г. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї / Г. Крупник. - С .89-91
Горобець, А. Віктимологічні особливості неповнолітніх / А. Горобець. - С .92-95
Тодосійчук, Ю. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку / Ю. Тодосійчук. - С .92-95
Кудрявцева, О. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу / О. Кудрявцева. - С .101-105
Петінов, Я. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату / Я. Петінов. - С .106-108
Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях
Горська, Г. Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості / Г. Горська. - С .110-113
Радул, І. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога / І. Радул. - С .114-117
Педченко, О. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій / О. Педченко. - С .118-119
Дзюба, Т. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19 / Т. Дзюба. - С .120-122
Сірик, І. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою / І. Сірик. - С .123-127
Радул, С. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід / С. Радул. - С .128-133
Цумарєва, Н. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку / Н. Цумарєва. - С .134-137
Черкасов, М. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом / М. Черкасов. - С .138-141
Дем’янчук, Ю. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах / Ю. Дем’янчук. - С .142-147
Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності
Біла-Тюріна, Ю. Психологічні особливості особистості державного службовця / Ю. Біла-Тюріна. - С .148-152
Войтків, С. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності / С. Войтків. - С .153-157
Мельничук, С. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці / С. Мельничук. - С .158-162
Зозуля, А. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання / А. Зозуля, Ю. Німчук. - С .163-165
Скальська, Л. Творча особистість та її особливості / Л. Скальська, В. Горбачов. - С .166-167
Нікодон, О. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу / О. Нікодон. - С .168-171
Рукіна, Д. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин / Д. Рукіна. - С .172-174
Blyznyukov, A. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps = Психологія ринків, що розвиваються: стратегії, апетити, переваги / A. Blyznyukov. - С .175-179
Гейко, Є. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення / Є. Гейко, В. Мошняга. - С .180-184
Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті
Blyzniukova, O. Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice = Підвищення актуальності викладання та навчання у вищих навчальних закладах як актуальна проблема психологічної науки і практики / O. Blyzniukova. - С .186-187
Поклад, І. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості / І. Поклад. - С .188-193
Молчанова, О. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства / О. Молчанова. - С .194-197
Котлова, Л. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності / Л. Котлова, О. Желтова. - С .198-199
Присяжнюк, О. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів / О. Присяжнюк. - С .200-201
Калашникова, Л. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів / Л. Калашникова. - С .202-206
Мудрик, О. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру" / О. Мудрик. - С .207-209
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--З’їзди і конференції

Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.923.2
Ф 95


    Фурман, Анатолій Анатолійович.
    Психологія смисложиттєвого розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія / А. А. Фурман ; Тернопільський національний економічний університет. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 508 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 451-491 . - Іменний покажчик.: с. 492-503. - ISBN 978-966-654-479-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологічна рефлексія -- особистісний світ -- сенсожиттєва сфера -- миследіяльність -- епісистемна організація
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню смисложиттєвої сфери особистості як системи свідомісних організованостейжиттєактивності, що впорядковує її інтенційні та потенційнізапити, засвідчує повномірне осягнення себе і дійсності, становить екзистенційне осереддя її персоніфікованого буття.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний економічний університе

Дод.точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
316.614.034:159.938
Т 45


    Титаренко, Т. М.
    Посттравматичне життєтворення: способи досягнення [Електронний ресурс] : монографія / Т. М. Титаренко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 160 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-554-5 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Соціалізація--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
травма -- посттравматичний синдром -- ПТСР -- COVID-19 -- карантин -- пандемія -- психологічне благополуччя -- учасники бойових дій -- УБД -- психологічний супровід -- травмочутливість
Анотація: Монографію присвячено посттравматичному життєтворенню особистості. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
364-78
Т 33


   
    Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2716-85-6 : Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність
Березовська, Л. Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми / Л. Березовська, А. Довгалюк. - С .3-5
Верхоляк, М. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера / М. Верхоляк. - С .6-9
Мисак, Б. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського / Б. Мисак. - С .10-13
Петришин, Р. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект / Р. Петришин. - С .14-19
Сміх, С. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука / С. Сміх. - С .20-22
Коваль, М. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах / М. Коваль. - С .23-24
Пахолок, А. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації / А. Пахолок. - С .25-26
Сабат, І. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові / І. Сабат. - С .27
Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія
Зозуляк-Случик, Р. В. Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект / Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. - С .33-35
Протас, О. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / О. Протас, Л. Михнюк. - С .36-39
Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності
Ковбас, Б. Особливості взаємовідносин молодого подружжя / Б. Ковбас, Н. Катрій. - С .40-42
Березовська, Л. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах / Л. Березовська, Т. Кіселик. - С .43-45
Зозуляк-Случик, Р. В. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя / Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. - С .46-49
Кулик, І. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія / І. Кулик, І. Возняк. - С .50-52
Кулик, І. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка / І. Кулик, М. Корчинська. - С .53-55
Мисак, Б. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи / Б. Мисак, Н. Байдюк. - С .56-58
Мисак, Б. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку / Б. Мисак, Н. Глов’як. - С .59-60
Петришин, Р. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді / Р. Петришин, Н. Мартинець. - С .61-64
Петришин, Р. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі / Р. Петришин, Х. Павлище. - С .65-67
Кудла, Л. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва / Л. Кудла. - С .68-71
Шматок, Н. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. Шматок. - С .72-74
Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб
Михайлишин, Г. Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога / Г. Михайлишин, Н. Сабат. - С .77-82
Рассказова, О. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації / О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. - С .83-85
Ковбас, Б. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху / Б. Ковбас, Т. Романів. - С .86-88
Ковбас, Б. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі / Б. Ковбас, М. Шашкова. - С .89-90
Ворощук, О. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї / О. Ворощук, Н. Мадар. - С .91-94
Ворощук, О. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами / О. Ворощук, І. Плекан. - С .95-98
Ворощук, О. Небажана вагітність у підлітковому віці / О. Ворощук, З. Побігуща. - С .99-101
Корнят, В. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога / В. Корнят. - С .102-104
Лемко, Г. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство / Г. Лемко, О. Джоголик. - С .105-108
Лемко, Г. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку / Г. Лемко, А. Досінчук. - С .109-111
Мисак, Б. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі / Б. Мисак, А. Балан. - С .112-114
Мисак, Б. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема / Б. Мисак, Н. Пилипів. - С .115-116
Мисак, Б. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз / Б. Мисак, В. Скавуляк. - С .117-118
Петришин, Р. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема / Р. Петришин, А. Токар. - С .119-122
Протас, О. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї / О. Протас, О. Афтаназів. - С .123-124
Протас, О. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою / О. Протас, О. Луштва. - С .125-128
Сабат, Н. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування / Н. Сабат, М. Магдич. - С .129-132
Сабат, Н. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі / Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. - С .133-134
Сабат, Н. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї / Н. Сабат, В. Семків. - С .135-139
Сабат, Н. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум / Н. Сабат, І. Барановська. - С .140-145
Сабат, Н. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах / Н. Сабат, І. Дутчак. - С .146-148
Сабат, Н. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб / Н. Сабат, Л. Стрілецька. - С .149-152
Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі
Кулик, І. Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника / І. Кулик, А. Мякенко. - С .153-155
Кулик, І. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра / І. Кулик, В. Тацяк. - С .156-158
Онипченко, О. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання / О. Онипченко. - С .159-162
Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи
Курляк, І. В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі) / І. Курляк. - С .163-171
Wolter, E. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą / E. Wolter. - С .172-184
Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ
Березовська, Л. Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери / Л. Березовська, Н. Мартинюк. - С .185-187
Ворощук, О. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності / О. Ворощук, В. Жураківський. - С .188-193
Зозуляк-Случик, Р. В. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .194-197
Мисак, Б. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри / Б. Мисак, Х. Угриновська. - С .198-201
Сабат, Н. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів / Н. Сабат. - С .202
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
159.96:159.98:355.1
К 59


   
    Теоретичні основи посттравматичного зростання військовослужбовців – учасників бойових дій [Електронний ресурс] : методичний посібник. Ч. 1. Теоретичні основи / О. М. Кокун [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : ТОВ «7БЦ», 2023. - 148 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-549-301-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Особливі психічні стани--Дослідження--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- посттравматичне зростання -- діагностика
Анотація: У методичному посібнику викладено сучасні наукові уявлення щодо феномену посттравматичного зростання особистості. Розкрито особливості, чинники та ресурси посттравматичного зростання військовослужбовців–учасників бойових. Запропоновано психодіагностичний інструментарій для поглибленого вивчення посттравматичного зростання військовослужбовців. Методичний посібник призначено для фахівців структур з морально-психологічного забезпечення, психологів, науковопедагогічних та наукових працівників, слухачів (курсантів) ВВНЗ, а також тих, хто цікавиться проблемами теорії та практики посттравматичного зростання особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Кокун, О.М.
Пішко, І. О.
Лозінська, Н. С.
Олійник, В. О.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
159.9.072
Т 33


   
    Теоретико-методологічні основи інтеграції психологічного знання [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Завгородня [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-315-4 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія знання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологічне знання -- психологічні дослідження -- логіка культури -- ідентичність особистості -- наукове мислення -- вивчення особистості -- кризове мислення -- автентичність особистості
Анотація: У центрі уваги авторів монографії – різні аспекти сучасної проблематики інтеграції психологічного знання. Висвітлено історичне підґрунтя роздробленості психологічного знання, обґрунтовано предметно-онтологічну та методологічну орієнтацію сучасного психологічного знання на ідею культури. Запропоновано стратегію побудови універсальної дисциплінарної структури психологічного знання, зокрема шляхом розроблення універсальних форм опису предметів психологічних досліджень. Окреслено інтегративно-екзистенційний підхід як інструмент фасилітації інтеграційних процесів у психології. Висвітлено досвід застосування інтегративного підходу до опрацювання актуальних психологічних проблем. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Завгородня, О. В.
Мєдінцев, В. О.
Копилов, С. О.
Зливков, В. Л.
Губенко, О. В.
Лукомська, С. О.
Степура, Є. В.
Депутат, В. В.
Котух, О. В.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
378:78
Т 33


   
    Теорія і практика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Ч. 2 / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально науковий інститут педагогіки, Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата", Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв". - Електронні текстові дані. - Житомир : О. О. Євенок, 2021. - 188 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-995-282-0 : Б. ц.
    Зміст:
Бардашевська, Я. М. Вплив соціокультурних викликів сучасності на процес формування музично-творчої особистості учня / Я. М. Бардашевська, Т. М. Маскович. - С .5
Бермес, І. Л. Загальні засади інклюзивної освіти і музикИ: зарубіжний досвід / І. Л. Бермес. - С .12
Бовсунівська, Н. М. Музично-естетичне виховання в гімназіях України та діаспори порівняльний аспект / Н. М. Бовсунівська. - С .19
Верещагіна-Білявська, О. Є. Мистецька освіта 2020-х: виклики і пошуки відповідей (спроба культурологічного аналізу) / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .27
Горбенко, С. С. Підготовка студентів до гуманістично спрямованої музично-освітньої діяльності / С. С. Горбенко. - С .35
Григорцевич, Н. П. Науково-практична конференція як спосіб популяризації хорового мистецтва / Н. П. Григорцевич, Л. М. Зеленянська. - С .43
Довбиш, Г. C. Творчий портрет Ігнація Яна Падеревського крізь призму польсько-українських культурних взаємин / Г. C. Довбиш, Л. В. Обух. - С .49
Дудик, Р. В. Деякі питaння техніки диригентського жесту в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / Р. В. Дудик. - С .59
Зваричук, Ж. Й. Роль хорового класу у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в структурі фахової підготовки / Ж. Й. Зваричук. - С .65
Карась, Г. В. Музично-театральне краєзнавство Житомирщини як інтегративний навчальний курс з мистецької освіти у вищій школі / Г. В. Карась. - С .72
Козицька, М. З. Камерний ансамбль як навчальна дисципліна у навчальних закладах / М. З. Козицька. - С .81
Костеньов, О. Л. Вивчення джазу у вищих освітніх закладах України / О. Л. Костеньов. - С .87
Куцик, І. В. Естетичний розвиток учнів засобами музичного мистецтва / І. В. Куцик, Т. О. Медвідь. - С .92
Луценко, В. В. Комп’ютерні музичні технології на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі / В. В. Луценко. - С .98
Манелюк, О. І. Роль Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського у пожвавленні культурно-мистецького життя Прикарпаття / О. І. Манелюк. - С .105
Моісєєва, М. А. Лялькова фортепіанна музика Йосипа Ельгісера / М. А. Моісєєва, Н. В. Українець. - С .111
Неволов, В. В. Сучасні форми освіти і просвітництва в умовах війни / В. В. Неволов. - С .119
Осмачко, Ю. О. Особливості музичного виховання в дошкільних закладах освіти (на прикладі діаспори США) / Ю. О. Осмачко. - С .123
Петрик, М. В. Про специфіку роботи зі співацьким голосом та розвиток вокально-виконавської майстерності / М. В. Петрик. - С .128
Плотницька, О. В. Феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у формуванні особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Плотницька, Т. В Плотницька. - С .136
Роговська, Є. В. Дитячі фольклорні фестивалі в Україні як практика патріотичного виховання молодого покоління / Є. В. Роговська. - С .140
Рутецький, В. В. Специфіка діяльності оркестрового диригента в умовах роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. В. Рутецький, І. М. Суботницький. - С .150
Свирид, І. Є. Навчальні ігри – активна форма підготовки майбутніх менеджерів сфери культури та дозвілля / І. Є. Свирид. - С .154
Тушева, В. В. Зміни методологічних орієнтирів у дослідницькому пошуку в контексті мистецької освіти / В. В. Тушева. - С .160
Федорченко, В. К. Традиції музично-естетичного виховання в Україні засобами хорового мистецтва / В. К. Федорченко. - С .169
Шегда, Л. В. Специфіка композиторської творчості для дітей: музично-естетичні проблеми сучасності / Л. В. Шегда. - С .174
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено наукові статті учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації», що відбулася 2 березня 2021 року на базі кафедри мистецької освіти Навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка в онлайн-форматі. Статті присвячені актуальним проблемам і перспективам мистецької освіти, основним світовим тенденціям її функціонування, практично-теоретичному розвитку професійно зорієнтованого мистецького навчання й виховання в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально науковий інститут педагогіки
Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата"
Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
78:37.01
Т 33


   
    Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; редактор: Ю. Ф. Дворник, О. В. Коваль. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 275 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Ростовська, О. В. Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського / О. В. Ростовська. - С .7
Арєф’єв, С. Е. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації / С. Е. Арєф’єв. - С .32
Гребенюк, О. В. Синтез математики та філософії в музичній освіті / О. В. Гребенюк. - С .38
Харьковська, М. С. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю / М. С. Харьковська. - С .43
Гусейнова, Л. В Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей / Л. В Гусейнова. - С .48
Долматова, М. П. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова. - С .55
Качуринець, Л. В. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі / Л. В. Качуринець. - С .60
Курсон, В. М. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу / В. М. Курсон. - С .65
Максименко, В. І. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .69
Ростовська, І. О. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі / І. О. Ростовська. - С .76
Ростовська, Ю. О. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .80
Сірякова, А. В. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків / А. В. Сірякова. - С .85
Цепух, І. О. М. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти / І. О. М. Цепух. - С .90
Шумська, Л. Ю. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур» / Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. - С .95
Байрак, В. В. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві / В. В. Байрак. - С .100
Басараб, О. В. Дихання виконавців на мідних духових інструментах / О. В. Басараб. - С .105
Бехбудова, О. Д. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект / О. Д. Бехбудова. - С .110
Ван, Лівень. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста / Лівень. Ван. - С .114
Дяконенко, Т. В. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання / Т. В. Дяконенко. - С .118
Кагадей, Т. Ю. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування / Т. Ю. Кагадей. - С .123
Кендзерська, А. І. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар / А. І. Кендзерська. - С .126
Кочакова, З. В. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності / З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. - С .131
Кратенко, Л. В. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. - С .140
Крошка, В. В. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю / В. В. Крошка. - С .145
Лях, А. Ю. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл / А. Ю. Лях. - С .153
Немна, А. П. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста / А. П. Немна. - С .159
Пампура, В. В. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано / В. В. Пампура. - С .167
Ракова, К. О. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта» / К. О. Ракова, Н. А. Біттер. - С .171
Раструба, А. І. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні / А. І. Раструба. - С .175
Столярова, Л. В. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи / Л. В. Столярова. - С .184
Тарасенко, М. М. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано / М. М. Тарасенко. - С .188
Хоменко, А. Б. До питання вокального мовлення / А. Б. Хоменко. - С .194
Шатківська, Г. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання / Г. М. Шатківська. - С .200
Шумська, Л. Ю. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі / Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. - С .204
Артюх, Т. В. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес / Т. В. Артюх. - С .210
Бабошина, О. І. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка / О. І. Бабошина. - С .214
Білоус, А. В. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття / А. В. Білоус. - С .217
Дорохіна, Л. О. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі / Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. - С .221
Журавель, О. С. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені / О. С. Журавель. - С .225
Козирєва, О. С. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом» / О. С. Козирєва. - С .229
Копитова, А. В. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник / А. В. Копитова. - С .233
Лі, Яньтун. Особливості постановки звука на флейті / Яньтун. Лі. - С .238
Мостовенко, П. Е. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття / П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. - С .242
Ніжинець, С. С. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття / С. С. Ніжинець. - С .246
Станіславська, К. І. Нові реалії видовищних форм карантинної доби / К. І. Станіславська. - С .250
Сущенко, Л. О. Образ жінки в мистецтві / Л. О. Сущенко. - С .255
Ці, Іень. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст. / Іень. Ці. - С .259
Чжан, Є. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання / Є. Чжан. - С .254
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Музична освіта

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- інноваційні технології -- мистецтвознавство
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Дворник, Ю. Ф. \редактор.\
Коваль, О. В. \редактор.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
37.036.5/159.95+373/378.147
С 83


   
    Стратегії формування творчої особистості: методи, прийоми, форми [Електронний ресурс] : колективна монографія / В. Г. Кремень [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020. - 320 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7734-29-0 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Формування творчих здібностей--Монографії

Анотація: У монографії досліджується проблема творчої особистості в умовах інформаційно-цифрової реальності, у якій послаблюється дія раціональних детермінант, а традиційні природні та соціальні об’єкти заміщаються віртуальними. Перехід до нового виміру цивілізаційного буття активізує інтелектуальну діяльність, головним змістом якої є енергія творчості. Її результати дають змогу прогнозувати здійснення подальшого соціально-економічного процесу, розширювати відтворення життя, його соціалізації та олюднення. . - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г.
Ільїн, В. В.
Борінштейн, Є. Р.
Гальченко, М. С.
Ліпін, М. В.
Погрібна, Д. В.
Савчук, Н. В.
Федорчук, О. А.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут обдарованої дитини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
   373.2.01
   С 69


   
    Соціально-педагогічний супровід дітей вимушених переселенців [Електронний ресурс] : посібник / Т. Ф. Алєксєєнко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-563-7 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічний супровід--Соціальний супровід

   Внутрішня міграція--Вимушене переселення--Вимушені переселенці--Робота з переселенцями


Анотація: У посібнику запропоновано авторське визначення технології соціально-педагогічного супроводу, алгоритм її розроблення й реалізації; розкрито основні характеристики розвивального середовища у конструюванні соціально-педагогічних технологій виховання особистості; представлено варіативний виховний зміст технології соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей вимушених переселенців на прикладі групових та індивідуальних форм роботи з дітьми й групами їх членства в умовах формальної і неформальної освіти, педагогічної просвіти батьків. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, Т. Ф.
Бибик, Д. Д.
Гончар, Л. В.
Куниця, Т. Ю.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут проблем виховання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
316.477:373.5.015(075)
С 69


   
    Соціально успішна особистість: сутність і технології виховання [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. Є. Федорченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут проблем виховання. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 182 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-655-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Розвиток особистості--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
технологія "case-study" -- технологія портфоліо -- технологія адвокації -- гейміфікація -- інформаційно-комунікативні технології
Анотація: Навчально-методичний посібник є важливим підсумком теоретичної і практичної діяльності науковців з висвітлення проблематики формування соціально успішної особистості старшокласника у системі загальної середньої освіти. Представлено змістово технологічне забезпечення процесу формування соціально успішної особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Федорченко, Т. Є.
Нечерда, В. Б.
Кириченко, В. І.
Тарасова, Т. В.
Безрук, К. О.
Лаврентьєва, І. В.
Національна академія педагогічних наук України . Інститут проблем виховання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-92 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)