Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2034)Каталог авторефератів та дисертацій (42)Наукові періодичні видання Університету (232)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-92 
1.
316.46-053.2
В 75


    Воронов, Володимир Анатолійович.
    Україна з пелюшок. Новий погляд на ранній розвиток [Електронний ресурс] / В. А. Воронов. - Електронні текстові дані. - Київ : Парламентське видавництво, 2024. - 202 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-922-234-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
ранній розвиток дитини -- генетика -- виховання -- обдарованість
Анотація: Книга спирається на нові дані наукових досліджень, які доводять - все, що відбувається з кожним з нас, обумовлене тим, якими були перші 1000 днів життя. І що якіснішими вони були, то успішнішою стає людина. А з нею успішними стають суспільство і країна. Адже найдорожчий капітал кожної держави - це людський капітал. Книга ще й початок великого діалогу про те, якою має бути державна політика у сфері раннього розвитку, а також про формування нового світового стандарту раннього розвитку людського капіталу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.96:159.98:355.1
К 59


   
    Теоретичні основи посттравматичного зростання військовослужбовців – учасників бойових дій [Електронний ресурс] : методичний посібник. Ч. 1. Теоретичні основи / О. М. Кокун [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : ТОВ «7БЦ», 2023. - 148 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-549-301-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Особливі психічні стани--Дослідження--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- посттравматичне зростання -- діагностика
Анотація: У методичному посібнику викладено сучасні наукові уявлення щодо феномену посттравматичного зростання особистості. Розкрито особливості, чинники та ресурси посттравматичного зростання військовослужбовців–учасників бойових. Запропоновано психодіагностичний інструментарій для поглибленого вивчення посттравматичного зростання військовослужбовців. Методичний посібник призначено для фахівців структур з морально-психологічного забезпечення, психологів, науковопедагогічних та наукових працівників, слухачів (курсантів) ВВНЗ, а також тих, хто цікавиться проблемами теорії та практики посттравматичного зростання особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Кокун, О.М.
Пішко, І. О.
Лозінська, Н. С.
Олійник, В. О.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98:37.042-056.45
Ц 11


   
    Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. Л. Музика [та ін.] ; редактор О. Л. Музика. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 237 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-27-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Обдарованість--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- психологічна допомога -- ціннісна підтримка
Анотація: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Музика, О. Л.
Корольов, Д. К.
Музика, О. О.
Никончук, Н. О.
Нечаєва, О.С.
Сніжна, М.А.
Мельник, М.О.
Чекрижова, М.М.
Соловей, Я.Г.
Музика, О. Л. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.954:316.628
С 32


    Сергеєва, Л. М.
    Творчість як фактор мотивації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. М. Сергеєва, О. В. Просіна, М. В. Ілляхова. - Електронні текстові дані. - Біла Церква : Білоцерківдрук, 2023. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8219-13-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Професійна компетентність--Мотивація особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
проєктна діяльність -- професійно-креативна діяльність
Анотація: Навчальний посібник укладено для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.» в очнодистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Видання підготовлено в електронному вигляді у рамках проєкту «Резиденція. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ"», що відбувся в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Зміст навчального посібника є виключною відповідальністю авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цільова аудиторія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, мистецької освіти та всі охочі ознайомитися з широким спектром інноваційних практик у контексті освітнього та творчого поступу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Сергеєва, Л.М.
Просіна, О.В.
Ілляхова, М.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.922:159.938
К 59


    Кокун, О. М.
    Резилієнс-довідник [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. М. Кокун, Т. І. Мельничук . - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 25 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-24-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Життєстійкість людини--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
резильєнтність -- життєстійкість людини -- шкала Коннора-Девідсона-10
Анотація: У посібнику розкрито зміст таких двох найбільш популярних та широковживаних нині понять, дотичних до проблеми стійкості (резилієнсу) людини, як резильєнтність та життєстійкість. Ці поняття є змістовно досить близькими, але не ідентичними. Також приділено увагу й таким важливим практичним питанням, як зміцнення та діагностика резильєнтності і життєстійкості .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Мельничук , Т. І.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.9:613.86
К 21


    Карамушка, Л.  М.
    Психічне здоров’я персоналу організацій в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л.  М. Карамушка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-32-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психічне та моральне здоров’я--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психічне здоров’я -- професійна діяльність -- тренінгова програма -- тренінгові сесії
Анотація: Навчально-методичний посібник присвячено аналізу сутності психічного здоров’я персоналу організацій, його структури, можливим ризикам в умовах війни. На основі емпіричного дослідження розкрито основні вияви психічного здоров’я персоналу організацій під час війни. Окрім того, представлено авторську тренінгову програму, яка була апробована для навчання персоналу організацій з проблеми збереження та підтримки психічного здоров’я.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.922 (075.8)
Д 50


   
    Диференційна психологія [Електронний ресурс] : підручник / Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України ; за загальною редакцією академіка С. Д. Максименка. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 572 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Диференціальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
диференціальна психологія -- методи дослідження -- структура особистості -- самореалізація -- психіка людини -- темперамент -- свідомість -- психічний стан -- енергопотенціал
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів диференційної психології, викладених з позиції цілісної і неповторної особистості. Представлені генетико-вихідні одиниці тих чи інших здібностей та «нужди» як джерела і спонукальної активності індивіда (лат. Vis vitalis – життєва енергія) і її глибинність та відпочаткову єдність (синтетичність) (лат. Vis vitae – життєва сила), яка конституює особистість. Онтогенез психіки розглядається через цілісність та неповторність життєвого шляху людини. Розглядаються індивідуальні (індивідуально-типологічні), типологічні та групові відмінності між людьми, а також природа, джерела і наслідки цих відмінностей та закономірності їхнього психічного варіювання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \за загальною редакцією академіка.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.57(075.8)
Д 36


    Дерев’янко, Світлана Петрівна.
    Когнітивно-поведінкова терапія [Електронний ресурс] : навчально-методичні рекомендації : для студентів закладів вищої освіти спеціальності "Психологія" / С. П. Дерев’янко ; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка , Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи . - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 61 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 45-50. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Навчально-методичні рекомендації зорієнтовані на вивчення проблематики сучасної когнітивно-поведінкової терапії. Розглядаються основні положення, методики та техніки когнітивноповедінкової терапії, спрямовані на розвиток особистості, усунення когнітивно-поведінкових розладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка . Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
159.97:616.89(075.8)
М 42


    Медична психологія [Електронний ресурс] : підручник / редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2023 -
. - Назва з титул. екрана.
   Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - 520 on-line. - ). - ISBN 978-617-555-096-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медична психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д. \редактор\
Максименко, С.Д.
Максименко, К.С.
Коваль, І.А.
Шпортун, О.М.
Бондаренко, О.Ф.
Луньов, В.Є.
Гудкін, Л.М.
Кочарян, О.С.
Барінова, Н.В.
Барінов, С.А.
Тарнавська, О.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
159.97:616.89(075.8)
М 42


    Медична психологія [Електронний ресурс] : підручник / редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2023 -
. - Назва з титул. екрана.
   Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - 512 on-line. - ). - ISBN 978-617-555-097-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медична психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- переживання -- характер -- психічні стани -- досвід -- спрямованість -- здібності
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д. \редактор\
Максименко, С.Д.
Максименко, К.С.
Коваль, І.А.
Шпортун, О.М.
Бондаренко, О.Ф.
Луньов, В.Є.
Гудкін, Л.М.
Кочарян, О.С.
Барінова, Н.В.
Барінов, С.А.
Тарнавська, О.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
316.477:373.5.015(075)
С 69


   
    Соціально успішна особистість: сутність і технології виховання [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. Є. Федорченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут проблем виховання. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 182 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-655-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Розвиток особистості--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
технологія "case-study" -- технологія портфоліо -- технологія адвокації -- гейміфікація -- інформаційно-комунікативні технології
Анотація: Навчально-методичний посібник є важливим підсумком теоретичної і практичної діяльності науковців з висвітлення проблематики формування соціально успішної особистості старшокласника у системі загальної середньої освіти. Представлено змістово технологічне забезпечення процесу формування соціально успішної особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Федорченко, Т. Є.
Нечерда, В. Б.
Кириченко, В. І.
Тарасова, Т. В.
Безрук, К. О.
Лаврентьєва, І. В.
Національна академія педагогічних наук України . Інститут проблем виховання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
159.923.2
Ц 11


   
    Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез / Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет ; редактор: Л. В. Клочек, Є. В. Гейко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : ЦДПУ, 2022. - 209 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Яценко, Т. Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко [и др.]. - С .9-13
Інші автори: Євтушенко І., Лапченко І., Митник О.
Климишин, О. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології / О. Климишин. - С .14-18
Шебанова, В. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях / В. Шебанова. - С .19-22
Гейко, Є. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії / Є. Гейко. - С .23-25
Паркулаб, О. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції / О. Паркулаб. - С .27-30
Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості
Мазяр, О. Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський / О. Мазяр. - С .31-34
Клочек, Л. Генеза уявлень особистості про справедливість / Л. Клочек. - С .35-36
Москаленко, В. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи / В. Москаленко. - С .37-40
Мельничук, К. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова / К. Мельничук. - С .42-45
Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості
Галушко, Л. Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні / Л. Галушко. - С .46-48
Васецька, Т. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів / Т. Васецька. - С .49-52
Мельничук, І. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості / І. Мельничук. - С .53-56
Амурова, Я. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання / Я. Амурова. - С .57-59
Олішевець, Г. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки / Г. Олішевець. - С .60-64
Ткаченко, К. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках / К. Ткаченко. - С .65-68
Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі
Бутузова, Л. Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі / Л. Бутузова, Я. Гунько. - С .69-73
Ржевська-Штефан, З. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення / З. Ржевська-Штефан. - С .74-76
Міненко, О. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства / О. Міненко. - С .77-78
Мамчур, І. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці / І. Мамчур. - С .79-83
Мартинюк, О. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст. / О. Мартинюк. - С .84-88
Крупник, Г. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї / Г. Крупник. - С .89-91
Горобець, А. Віктимологічні особливості неповнолітніх / А. Горобець. - С .92-95
Тодосійчук, Ю. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку / Ю. Тодосійчук. - С .92-95
Кудрявцева, О. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу / О. Кудрявцева. - С .101-105
Петінов, Я. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату / Я. Петінов. - С .106-108
Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях
Горська, Г. Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості / Г. Горська. - С .110-113
Радул, І. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога / І. Радул. - С .114-117
Педченко, О. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій / О. Педченко. - С .118-119
Дзюба, Т. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19 / Т. Дзюба. - С .120-122
Сірик, І. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою / І. Сірик. - С .123-127
Радул, С. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід / С. Радул. - С .128-133
Цумарєва, Н. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку / Н. Цумарєва. - С .134-137
Черкасов, М. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом / М. Черкасов. - С .138-141
Дем’янчук, Ю. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах / Ю. Дем’янчук. - С .142-147
Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності
Біла-Тюріна, Ю. Психологічні особливості особистості державного службовця / Ю. Біла-Тюріна. - С .148-152
Войтків, С. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності / С. Войтків. - С .153-157
Мельничук, С. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці / С. Мельничук. - С .158-162
Зозуля, А. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання / А. Зозуля, Ю. Німчук. - С .163-165
Скальська, Л. Творча особистість та її особливості / Л. Скальська, В. Горбачов. - С .166-167
Нікодон, О. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу / О. Нікодон. - С .168-171
Рукіна, Д. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин / Д. Рукіна. - С .172-174
Blyznyukov, A. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps = Психологія ринків, що розвиваються: стратегії, апетити, переваги / A. Blyznyukov. - С .175-179
Гейко, Є. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення / Є. Гейко, В. Мошняга. - С .180-184
Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті
Blyzniukova, O. Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice = Підвищення актуальності викладання та навчання у вищих навчальних закладах як актуальна проблема психологічної науки і практики / O. Blyzniukova. - С .186-187
Поклад, І. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості / І. Поклад. - С .188-193
Молчанова, О. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства / О. Молчанова. - С .194-197
Котлова, Л. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності / Л. Котлова, О. Желтова. - С .198-199
Присяжнюк, О. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів / О. Присяжнюк. - С .200-201
Калашникова, Л. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів / Л. Калашникова. - С .202-206
Мудрик, О. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру" / О. Мудрик. - С .207-209
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--З’їзди і конференції

Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
364.4
С 69


   
    Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі (19-20 травня 2022 року) / Луцький національний технічний університет, Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області , Департамент соціальної політики Луцької міської ради . - Електронні текстові дані. - Луцьк : ЛНТУ, 2022. - 272 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Пріоритетні напрями розвитку соціальної сфери в Україні
Артисюк, І. В. Державний моніторинг застосування державних соціальних стандартів / І. В. Артисюк. - С .9-10
Бичук, І. О. Соціальний захист населення як напрям соціальної політики / І. О Бичук. - С .11-12
Білозерова, М. В. Контент-аналіз як науковий метод дослідження напрямів формування поліпрофесійної мобільності фахівців соціальної сфери / М. В. Білозерова. - С .13-16
Дулеба, Н. В. Соціально-економічна політика держави та її взаємозв՚язок з економічною безпекою / Н. В Дулеба. - С .17-19
Запорожець, М. С. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму соціального забезпечення / М. С. Запорожець. - С .20-21
Малиновський, В. Я. Роль Кабінету Міністрів України у соціальній сфері / В. Я. Малиновський. - С .22-25
Нікітчук, К. С. Шляхи реалізації соціальної допомоги молоді в Україні / К. С. Нікітчук. - С .26-27
Сушик, І. В. Міжнародні етичні кодекси в роботі соціального працівника / І. В. Сушик, Н. В. Орищин. - С .28-31
Соціальний захист населення в умовах воєнного стану.
Голотюк, Г. В. Діяльність координаційних штабів з питань соціального захисту населення України в умовах воєнного стану / Г. В. Голотюк. - С .32-33
Дзенік, Л. В. Нормативно-правове регулювання статусу вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану / Л. В. Дзенік. - С .34-36
Доротюк, В. О. Соціальний захист дітей в умовах воєнного стану / В. О. Доротюк. - С .37-40
Жук, О. М. Соціальна підтримка населення України в умовах воєнного стану / О. М. Жук, Т. К. Корецька. - С .41-43
Карась, О. Р. Статус вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану / О. Р. Карась. - С .44-46
Карпінчук, Л. П. Соціальний захист безробітних у воєнний час / Л. П. Карпінчук. - С .47-49
Карпюк, А. В. Особливості правового режиму надзвичайного стану / А. В. Карпюк. - С .50-53
Малиновський, В. Я. Особливості надання соціальних послуг в умовах воєнного стану / В. Я. Малиновський, І. С. Касянчук. - С .54-56
Мишковець, С. Є. Соціальні виплати: як отримати в умовах воєнного стану / С. Є. Мишковець. - С .57-60
Оскар, Вальтер. Динаміка чисельності українських біженців у Німеччині (лютий-травень 2022 р.) / В. Оскар, М. П. Костюк. - С .61-62
Пелих, В. В. Хто такі тимчасово переміщенні особи та їх права / В. В. Пелих. - С .63-65
Петрук, В. В. Соціальний захист населення: суть, основні напрями та функції / В. В. Петрук. - С .66-67
Плісік, І. В. Інформування населення про соціальні послуги: особливості в умовах воєнного стану / І. В. Плісік. - С .68-70
Савчук, Ю. Н. Правове регулювання питань соціального захисту громадян України в умовах воєнного стану / Ю. Н. Савчук. - С .71-76
Тернова, Л. Ю. Причини і проблеми повернення біженок і переселенок / Л. Ю. Тернова. - С .77-79
Яковлєва, Д. А. Напрями та особливості волонтерської діяльності в умовах воєнного стану на прикладі Радехівської територіальної громади / Д. А. Яковлєва, О. Ю. Сільвестрова. - С .80-81
Якушев, О. В. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні / О. В. Якушев, Н. С. Самара. - С .82-84
Державна соціальна політика в контексті євроінтеграції України
Загоровська, Ю. С. Реалізація та розвиток молодіжної політики в Україні та Європі / Ю. С. Загоровська, І. О. Журба. - С .85-86
Семигіна, Т. В. Визнання професійних кваліфікацій у соціальній роботі: дискусійні питання / Т. В. Семигіна. - С .90-92
Ситник, О. І. До поняття міжнародного соціального стандарту / О. І. Ситник. - С .93-94
Сільвестрова, О. Ю. Соціальна політика в контексті реалізації цілей сталого розвитку / О. Ю. Сільвестрова. - С .95-98
Циганкова, О. М. Значення міжнародних і європейських стандартів для реалізації соціального забезпечення громадян України / О. М. Циганкова. - С .99-102
Вдосконалення соціальних послуг в територіальних громадах: зарубіжний та вітчизняний досвід місцевого самоврядування
Сичова, В. В. Комунікативний менеджмент у соціальній сфері Харківської області в умовах війни / В. В. Сичова, Л. М. Хижняк. - С .103-104
Чорномор, С. С. Територіальні громади як запорука розвитку місцевості / С. С. Чорномор. - С .105-107
Соціальна робота і соціальна допомога в системі інструментів регулювання соціальних проблем
Гамчук, М. Г. Соціальна профілактика як технологія соціальної допомоги / М. Г. Гамчук, О. Ю. Сільвестрова. - С .108-110
Гапончук, О. М. Супервізія в соціальній роботі як інструмент регулювання соціальних проблем / О. М. Гапончук. - С .111-112
Гриценя, В. М. Соціальна робота з жінками, які зазнали насильства / В. М. Гриценя. - С .113-114
Гузовата, А. В. Соціальна і психотерапевтична допомога / А. В. Гузовата, Т. Г. Полухтович. - С .115-117
Литвин, В. А. Соціальні проблеми жінок та технології надання допомоги / В. А. Литвин. - С .118-121
Майборода, О. Л. Домашнє насильство як соціальна проблема та шляхи її подолання / О. Л. Майборода. - С .122-124
Малиновський, В. Я. Організація соціальної роботи в умовах децентралізованої держави / В. Я. Малиновський, М. В. Купрійчик. - С .125-129
Мосійчук, Б. В. Нормативно-правове регулювання захисту жінок від насилля / Б. В. Мосійчук. - С .130-133
Пащук, О. Ю. Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи / О. Ю. Пащук. - С .134-137
Редько, Р. О. Соціально-педагогічна підтримка людей похилого віку / Р. О. Редько, Т. Г. Полухтович. - С .138-139
Сушик, І. В. Етичні дилеми і ціннісні протиріччя в роботі соціального працівника / І. В. Сушик, К. Ю. Корольчук. - С .140-142
Тибор, О. М. Проблеми адаптації та можливості інтеграції українських біженців в Німеччині (на прикладі федеральної землі Північний Рейн Вестфалія) / О. М. Тибор, М. П. Костюк. - С .143-145
Ринок праці, зайнятість та соціальне партнерство
Кулина, Г. М. Пріоритети розвитку соціального партнерства в Україні / Г. М. Кулина. - С .146-148
Кучер, Г. М. Ринок праці в умовах воєнного стану / Г. М. Кучер. - С .149-151
Романюк, Р. В. Як зміниться ринок праці в Україні через війну? / Р. В. Романюк. - С .152-156
Ткачук, М. С. Поняття і ознаки страхового стажу / М. С. Ткачук. - С .157-160
Цифрова трансформація та інноваційні технології у соціальній сфері
Вознюк, М. О. Інноваційні технології у роботі фахівця соціальної сфери / М. О. Вознюк, Т. Г. Полухтович. - С .161-162
Герасимчук, Г. А. Цифрові медіа в системі соціального захисту / Г. А. Герасимчук. - С .163-165
Жадан, Д. В. Цифровізація соціальної сфери на прикладі Луцької територіальної громади / Д. В. Жадан. - С .166-168
Карпук, О. Ю. Цифрові технології у соціальній сфері / О. Ю. Карпук, Т. Г. Полухтович. - С .169-170
Козловська, Х. О. Особливості цифрової трансформації соціальної сфери в Україні / Х. О. Козловська. - С .171-174
Тарасюк, Л. М. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами змішаного навчання / Л. М. Тарасюк. - С .175-177
Тарануха, Т. П. Перспективи розвитку цифрової трансформації та інноваційних технологій в соціальній сфері України / Т. П. Тарануха. - С .178-180
Реалізація прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві
Гринюк, В. В. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивний освітній простір / В. В. Гринюк, С. В. Гринюк. - С .181-183
Гулай, О. І. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України / О. І. Гулай. - С .184-185
Димарчук, О. В. Реалізація права на освіту людей з порушеннями зору у сучасному суспільстві / О. В. Димарчук. - С .186-189
Ковальчук, О. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання здобувачів з обмеженими можливостями / О. М. Ковальчук. - С .190-191
Корчова, Г. Л. Комплексний підхід до навчання учнів з особливими потребами / Г. Л. Корчова, М. В. Руденко. - С .192-195
Лисовець, Х. І. Особливості підготовки вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти / Х. І. Лисовець. - С .196-198
Луцюк, А. Л. Особливості технології соціальної допомоги дітям з обмеженими можливостями та сім՚ям, які виховують дітей з обмеженими можливостями / А. Л. Луцюк. - С .199-202
Мартинюк, А. П. Організація інклюзивної освіти на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти / А. П. Мартинюк. - С .203-204
Мельник, В. В. Психологічні особливості дитячого аутизму / В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. - С .205-207
Панасюк, Є. П. Роль спеціаліста з інклюзивної освіти у процесі адаптації дитини з особливими потребами у соціумі / Є. П. Панасюк, Л. М. Потапюк. - С .208-210
Піменова, О. О. Особливості соціального захисту людей з особливими потребами у сучасному суспільтві / О. О. Піменова. - С .211
Потапюк, Л. М. Особливості організації інклюзивного освітнього простору / Л. М. Потапюк. - С .212-215
Потапюк, Л. М. Булінг у підлітковому віці як проблема психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі / Л. М. Потапюк, А. І. Здрок. - С .216-218
Приступа, А. С. Частковий аудит доступності міського простору Луцька для маломобільних груп населення / А. С. Приступа. - С .219-222
Савченко, Л. Л. Взаємодія закладу освіти та сім’ї у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами / Л. Л. Савченко, Д. Р. Савченко. - С .223-225
Савченко, Л. Л. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами / Л. Л. Савченко, А. С. Сініченкова, Г. О. Отич. - С .227-230
Самчук, С. В. Універсальний дизайн для людей з особлими потребами: зарубіжний досвід для адаптації у вітчизняну практику / С. В. Самчук. - С .231-232
Тулашвілі, Ю. Й. Професійна підготовка людей з глибокими порушеннями зору в умовах інформаційного суспільства / Ю. Й. Тулашвілі. - С .233-236
Шкляєва, Н. В. Використання народних дитячі ігор та забав населення Західного Полісся в інклюзивному освітньому просторі / Н. В. Шкляєва, І. О. Шкляєва. - С .237-239
Соціальна психологія. Психологічні прийоми та практики у роботі з клієнтами
Губар, О. Є. Особливості роботи з постравматичним стресовим розладом у військовий період / О. Є. Губар. - С .240-242
Мельник, В. В. Вплив сучасних цифрових технологій на когнітивні здібності молоді / В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. - С .243-244
Мичка, Д. М. Психологічна допомога в умовах сьогодення / Д. М. Мичка, Т. Г. Полухтович. - С .245-246
Полухтович, Т. Г. Допомога дітям, які є в часі війни / Т. Г. Полухтович. - С .247-248
Савчук, Н. А. Психологічна підтримка особистості під час війни: інформаційні ресурси / Н. А. Савчук. - С .249-250
Савчук, Ю. В. Посттравматичний стрес: зміна сприйняття травматичної ситуації та робота з тривожними реакціями / Ю. В. Савчук. - С .251-252
Север’янoва, Д.-O. О. Рoбoта з клієнтами у кoнтексті сучаснoсті: психoлoгічні прийoми та практики / Д.-O. О. Север’янoва, Т. Г. Пoлухтoвич. - С .253-255
Організація безпеки праці в умовах воєнного стану
Бондарчук, Л. Ф. Адаптація системи управління БЗР до умов військового стану / Л. Ф. Бондарчук. - С .256-258
Вісин, О. О. Організація безпечних та безаварійних умови праці у суб’єктів господарювання сільського господарства / О. О. Вісин, В. О. Тимочко. - С .259-260
Рудинець, М. В. Аналіз стану безпеки населення при виникненні надзвичайних ситуацій у громадських місцях / М. В. Рудинець, І. В. Андрощук. - С .261-263
Стасюк, В. М. Управління охороною праці, виробнича та техногенна безпека в умовах війни / В. М. Стасюк. - С .264-265
Федорчук-Мороз, В. І. Організація робіт з підвищеною небезпекою в умовах воєнного стану / В. І. Федорчук-Мороз. - С .266-269
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Методологія--Технології--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції присвячені аналізу пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери в Україні, питанням соціального захисту населення в умовах воєнного стану, значення соціальної роботи і соціальної допомоги в системі інструментів регулювання соціальних проблем, удосконаленню соціальних послуг у територіальних громадах, питанням реалізації прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві та соціальної інклюзії, особливостям організації безпеки праці в умовах воєнного стану.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Луцький національний технічний університет

Дод.точки доступу:
Луцький національний технічний університет. Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Черкаський державний технологічний університет
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка
Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області . Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
378:373.3/.5.091.12.011.3-051](072)
К 63


   
    Компетентнісно-орієнтоване навчання: сутність, форми і методи [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Горошкіна [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2022. - 221 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-655-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методи навчання--Підготовка вчителів--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентісний підхід -- підготовка педагога
Анотація: Присвячено шляхам розв’язання актуальних проблем реалізації компетентнісно орієнтованого навчання. Схарактеризовано компетентнісний підхід як парадигму сучасної української освіти, обґрунтовано наукові засади компетентнісно орієнтованого навчання – філософські, психолого-педагогічні. Проаналізовано форми, методи, засоби компетентнісно орієнтованого навчання, методичні особливості компетентнісно орієнтованого уроку. Особливе місце приділено проблемі підготовки педагога до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання, зокрема з’ясуванню психолого-педагогічних чинників готовності вчителя до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти. Також представлено інтегративну комплексну систему науково-методичного забезпечення формування компетентностей конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності «Нової української школи», що включає програму організації й реалізації комплексного емпіричного дослідження «Психолого-організаційної технології формування компетентностей конкурентоспроможності особистості в умовах інноваційної діяльності організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Горошкіна, О. М.
Доротюк, В. І.
Рогоза, В. В.
Левченко, Ф. Г.
Піддячий, М. І.
Чудакова, В. П.
Доротюк, О. Г.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
159.938.363+316.4.063.3:316.628
Я 44


   
    Як допомогти особистості в період переходу від війни до миру: соціально-психологічний супровід [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук. ред. Т. М. Титаренко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 154 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-661-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічний спровід особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний супровід -- травматизація -- наслідки -- воєнні дії -- ветерани -- волонтери -- пандемія -- методи арттерапії
Анотація: У посібнику представлено результати наукового дослідження соціальнопсихологічного супроводу осіб, постраждалих унаслідок травматизації від воєнних дій і пандемії COVID-19. Розроблено загальну концепцію, методологічні та методичні засади соціально-психологічного супроводу громадян у період переходу від війни до миру, запропоновано комплексну модель його оптимізації з урахуванням закономірностей посттравматичного життєтворення. Визначено особливості й умови ефективності підтримання психологічного добробуту населення на дистанційній основі, запропоновано модулі психологічної підтримки в електронних спільнотах. Узагальнено досвід соціально-психологічного супроводу ветеранів, волонтерів та членів їхніх сімей, внутрішньо переміщених осіб і запропоновано способи відновлення емоційної стійкості та комунікативних спроможностей особистості. Презентовано стратегії фасилітації посттравматичного зростання особистості, систему практик соціально-психологічного супроводу особистості, що пережила втрату. Розглянуто потенціал застосування методів арттерапії (музейної, плейбек-театру) на різних етапах соціально-психологічного супроводу особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М. \за наук. ред.\
Дворник, М. С.
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
159.9(477)
П 86


   
    Психологія когнітивних процесів [Електронний ресурс] : науковий посібник / С. Максименко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2022. - 420 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7828-00-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Когнітивна психологія--Експериментальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
системне мислення -- когнітивна наука -- COVID-19
Анотація: У науковому посібнику представлено напрацювання щодо особливостей методології генетичної та когнітивної психології її міждисциплінарних та трансдисциплінарних досліджень особистості та її внутрішнього світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.
Деркач, Л.
Кіричевська, Е.
Касинець, М.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
159.98
З-67


    Зливков, В. Л.
    Сучасні тренінгові технології розвитку особистості в освіті [Електронний ресурс] / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 184 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Прикладна психологія--Педагогічна психологія--Тренінг--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічні тренінги -- освіта -- тренінгова робота -- тренінгове навчання
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в галузі освіти. Висвітлено історичний контекст та теоретико-методологічні засади психологічних тренінгів в освіті, проаналізовано наукові дослідження ренінгових технологій, акцентовано на актуальності адміністративного коучингу в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Лукомська, С. О.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
745/749:37.01
Е 88


   
    Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально-науковий інститут педагогіки, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Запорізька обласна рада, КЗВО "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія", Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, ГО Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся" ; редактор: Н. Є. Колесник, О. М. Піддубна. - Електронні текстові дані. - Житомир : ФОП "505", 2022. - 214 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ і. Мистецтво як засіб гармонійного розвитку та соціалізації особистості
Бровченко, А. І. Українська ідентичність в графічному дизайні студентів закладів вищої мистецької освіти / А. І. Бровченко, А. М. Мешко
Гаранжа, А. В. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з образотворчого мистецтва як засіб формування креативної особистості / А. В. Гаранжа
Давидова, С. В. Сучасні арт-об’єкти та їх вплив на розвиток естетичного смаку людини / С. В. Давидова
Дерев’янко, Н. В. Засади етнодизайну у кваліфікаційній роботі здобувача освіти / Н. В. Дерев’янко, О. Ю. Залевська
Єрмоленко, К. І. Історичні аспекти в організації ландшафту міських скверів / К. І. Єрмоленко, Н. П. Дерев’янко
Саркісян, Р. В. Вплив сімейних традицій на формування особистості / Р. В. Саркісян, Н. В. Зубарова
Каленюк, О. М. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури / О. М. Каленюк, О. Г. Панфілова, І. І. Тарасюк
Каленюк, М. І. Дизайн аватарки в соціальних мережах: історія та тенденції розвитку / М. І. Каленюк, О. П. Поліщук
Климович, І. Ю. Ораторське мистецтво як засіб гармонійного розвитку творчої особистості / І. Ю. Климович, А. М. Чернишова
Красовська, М. Молекулярний дизайн у створенні сучасних рострегуляторів рослин / М. Красовська, М. П. Завгородній
Розділ II. Формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей нової української школи
Андросенко, А. О. Розвиток педагогічної майстерності в структурі сучасних вимог до професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій / А. О. Андросенко
Апухтіна, В. О. Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку / В. О. Апухтіна
Бреславська, Г. Б. Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ / Г. Б. Бреславська, К. О. Ланіна
Бикова, Т. Б. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи / Т. Б. Бикова
Вітвицька, С. С. Загальнокультурна компетентність майбутнього вчителя у контексті концепції «Нова українська школа» / С. С. Вітвицька
Дергач, М. А. Критичне мислення в ракурсі наскрізних вмінь учня нової української школи / М. А. Дергач, А. М. Ісмоілова
Дерев’янко, В. М. Формування інклюзивної компетентності вчителя початкової освіти / В. М. Дерев’янко
Євенко, О. В. Удосконалення підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах педагогічного фахового коледжу / О. В. Євенко
Іваницька, С. І. Парадигма постмодерну як один із тематичних напрямків вивчення культурології у системі професійної підготовки майбутніх учителів / С. І. Іваницька
Розділ III. Український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах
Гуменна, О. І. Історія ландшафтного дизайну в монастирях / О. І. Гуменна, Н. П. Дерев’янко
Гутор, М. І. Сучасні методичні підходи до формування знань учнів про декоративне вирішення творів на релігійну тематику / М. І. Гутор
Давидова, С. В. Декоративний натюрморт у професійному становленні майбутніх фахівців образотворчого, декоративного мистецтва / С. В. Давидова, Л. І. Галич
Давидова, С. В. Декоративне панно у сучасному інтер’єрі / С. В. Давидова, К. Е. Кім
Дяченко, А. В. Особливості використання українського національного орнаменту при моделюванні промислових виробів студентами / А. В. Дяченко
Розділ IV. Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти
Авраменко, К. Б. Організація самостійної роботи у початковій школі / К. Б. Авраменко, А. Ю. Фудар
Бадіца, М. В. Формування спеціальних компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобом етнодизайну / М. В. Бадіца, О. С. Кобзар
Балабанова, І. В. Використання мнемотехніки у розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку / І. В. Балабанова
Берегова, Н. П. Розвиток комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку / Н. П. Берегова
Бикова, Т. Б. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи / Т. Б. Бикова
Коновальчук, І. М. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів засобами проектної діяльності / І. М. Коновальчук
Кравчук, Л. М. Виховний та пізнавальний потенціал природи / Л. М. Кравчук
Крючкова, А. А. Театральне мистецтво як засіб розвитку екологічної культури молодших школярів / А. А. Крючкова, Н. А. Басюк
Розділ V. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект
Борисов, В. В. Використання дизайн-ситуацій у професійній підготовці майбутніх графічних дизайнерів / В. В. Борисов, П. В. Кійченко
Гаменко, В. Е. Особливості включення дітей молодшого шкільного віку зі СДУГ в інклюзивний загальноосвітній простір / В. Е. Гаменко, Т. А. Саєнко
Космач, А. М. Метод проектної діяльності в підготовці здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн / А. М. Космач
Кузнецова, А. І. Формування у здобувачів освіти предметно-методичної компетентності та навичок педагогічного партнерства засобами ігрових технологій (практичний аспект) / А. І. Кузнецова
Кулешова, О. В. Педагогічні умови формування креативної компетентності у майбутніх фахівців / О. В. Кулешова, Л. В. Міхеєва
Лапіна, А. О. Практична підготовка студентів педагогічного фахового коледжу до реалізації діяльнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / А. О. Лапіна
Розділ VI. Сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі
Кучер, С. С. Корекційно-розвивальна робота з дітьми дошкільного віку з особливими освітніми потребами на основі орнітотерапії / С. С. Кучер
Лежненко, А. Ю. Поняття «критичне мислення» в сучасному науковому дискурсі / А. Ю. Лежненко, Н. В. Зубарова
Лисенко, Г. О. Колористичний колаж у живописній підготовці студента-дизайнера / Г. О. Лисенко
Лиходід, В. В. Значення арт-об’єктів у ландшафтному дизайні / В. В. Лиходід
Назарчук, Л. Ю. Витинанка – вид українського народного декоративного мистецтва, який має давні традиції / Л. Ю. Назарчук
Лук’янчук, Т. Є. Застосування ротаційних моделей на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» / Т. Є. Лук’янчук
Ляшенко, О. В. Чуттєве – основа художнього твору / О. В. Ляшенко, О. Ю. Залевська
Магдій, Г. О. Формування громадянської компетентності студентів педагогічного фахового коледжу / Г. О. Магдій
Марчук, В. А. Проблеми маркетингу в дизайні, як вплив на споживачів / В. А. Марчук
Мединська, О. Ю. Використання принципів етнодизайну для формування загально-естетичних компетентностей в процесі художньо-творчої діяльності / О. Ю. Мединська
Мороз, О. М. Ігрові технології навчання в процесі вивчення інформатики в початковій школі / О. М. Мороз
Мостова, М. С. Розвиток креативності мислення молодших школярів у процесі пізнавальної діяльності на уроках / М. С. Мостова, Н. В. Зубарова
Фещук, А. В. Методика формування дизайнерського мислення на заняттях професійної підготовки здобувачів освіти / А. В. Фещук, Н. Є. Колесник
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Етнодизайн--Збірники

Анотація: Тематика статей збірника наукових праць – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Колесник, Н. Є. \редактор.\
Піддубна, О. М. \редактор.\
Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально-науковий інститут педагогіки
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука
Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Запорізька обласна рада. КЗВО "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
ГО Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-92 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)