Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (888)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03(477)/Б 48
Автор(и) : Берегова, Олена Миколаївна
Назва : Інтегративні процеси в музичній культурі України ХХ-ХХІ століть [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут культурології НАМ України, 2013
Кільк.характеристики :232 с.: іл.
Колективи : Національна академія мистецтв України. Інститут культурології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 223-230 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2241-34-1: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.03(477)
Предметні рубрики: Музика-- Музична культура України --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча особистість--комунікація--композиторська творчість
Анотація: У контексті наукового осмислення інтегративних процесів у новітній музичній культурі України розглянуто декілька визначальних проблемних ракурсів обраної теми, як-от: проблеми творчої особистості й музичної комунікації, європейської інтеграції України та впливу глобалізації на сферу культури і мистецтва. Аналітичним матеріалом монографії є найновіша українська композиторська творчість, панорамно представлена за основними музичними жанрами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.6/Б 68
Назва : Благополуччя особистості як мета психологічних і соціальних практик [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (25 вересня 2019 року, Київ)
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2019
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923.2:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масмедіа--вплив ситуації--соціальна анімація--екологічна активність
Зміст : Особистісні ресурси стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін/ Ю. О. Бохонкова. Суб’єктивне і психологічне благополуччя: проблема інтеграції евдеймонічного і гедоністичного підходів/ О. Л. Вернік. Суб’єктивне благаополуччя та екологічно відповідальна поведінка особистості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Психологічне благополуччя і масмедіа: точки перетину/ Т. С. Гурлєва. Огляд досліджень благополуччя як складової здоров’я людини/ Т. М. Кирпенко. Православна психотерапія в запиті досягнення психологічного (душевного) і духовного благополуччя особистості в навчальному процесі/ Л. В. Маряненко. Вплив ситуації невизначеності на психоемоційне благополуччя особистості/ Ю. В. Мельник. Чинники благополуччя особистості у психологічних практиках/ О. В. Павленко. Суб’єктивне благополуччя як фактор подолання особистісного відчуження людей похилого віку/ В. Г. Подорожний. Соціальна анімація як складова психологічного благополуччя/ В. С. Романова. Екологічна активність як чинник психологічного благополуччя особистост/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Благополуччя в системі життєдіяльності особистості/ Ю. М. Швалб.
Анотація: У матеріалах науково-практичного семінару викладено доповіді учасників про результати досліджень щодо проблем вивчення, діагностики, вимірювання і практичної роботи з переживанням особистістю благополуччя, чинників його позитивного і негативного розвитку, функціонування і трансформації у життєвому середовищі особистості у різних його аспектах і розрізах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ecopsy.com.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/В 19
Автор(и) : Васильєв, Ярослав Васильович
Назва : Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: ЧНУ імені Петра Могили, 2018
Кільк.характеристики :88 с
Колективи : Чорноморський державний університет імені Петра Могили
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-336-398-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція-- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): макроцикл--цільова спрямованість--психопатія
Анотація: Навчальний посібник призначений для проведення психокорекційної роботи, пов’язаної зі зміною особистісної позиції суб’єкта діяльності, за допомогою розробленої методики цільової спрямованості особистості (ЦСО).
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.chmnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922 (075.8)/Д 50
Назва : Диференційна психологія [Електронний ресурс] : підручник . -2-ге вид. перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Видавництво Людмила, 2023
Кільк.характеристики :572 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.922 (075.8)
Предметні рубрики: Диференціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціальна психологія--методи дослідження--структура особистості--самореалізація--психіка людини--темперамент--свідомість--психічний стан--енергопотенціал
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів диференційної психології, викладених з позиції цілісної і неповторної особистості. Представлені генетико-вихідні одиниці тих чи інших здібностей та «нужди» як джерела і спонукальної активності індивіда (лат. Vis vitalis – життєва енергія) і її глибинність та відпочаткову єдність (синтетичність) (лат. Vis vitae – життєва сила), яка конституює особистість. Онтогенез психіки розглядається через цілісність та неповторність життєвого шляху людини. Розглядаються індивідуальні (індивідуально-типологічні), типологічні та групові відмінності між людьми, а також природа, джерела і наслідки цих відмінностей та закономірності їхнього психічного варіювання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ж 74
Автор(и) : Слюсаревський М. М., Найдьонова Л. А., Титаренко Т. М., Татенко В. О., Горностай П. П., Кочубейник О. М., Лазоренко Б. П.
Назва : Життєвий світ і психологічна безпека людини в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : реферативний опис роботи
Вихідні дані : Київ: Талком, 2020
Кільк.характеристики :318 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 292-317. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7832-61-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна убезпеченість--психологічне здоров’я--проблемна молодь--війна--інтимне життя--когнітивне спілкування--медіапсихологічні основи
Анотація: У книзі в реферативному викладі відображено основні результати роботи, за яку Указом Президента України № 4/2020 від 13 січня 2020 р. авторам присуджено Державну премію України в галузі науки і техніки. Висвітлюються питання демократизації суспільного життя та становлення громадянського суспільства, упровадження суспільних інновацій, рольової взаємодії і продуктивності в групах, розвитку наукового і позанаукового соціальнопсихологічного мислення, налагодження соціальних діалогів, коригування соціальної напруженості, протидії соціальним патологіям і деструктивним соціальним впливам, подолання наслідків тривалої травматизації постраждалих від воєнного конфлікту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://gorn.kiev.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(072)/З-67
Автор(и) : Зливков, Валерій Лаврентійович, Лукомська, Світлана Олексіївна, Федан, Олена Вікторівна
Назва : Психодіагностика особистості у кризових життєвих ситуаціях [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2016
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 213-214. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-644-426-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(072)
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість-- Прикладана психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресові розлади--стрес-менеджмент--клінічне інтерв’ю--діагностика копінг-стратегій--посттстресове відновлення--посттравматичне зростання--майнфулнесс
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних зарубіжних психологічних досліджень кризових ситуацій та підходів до їх діагностики. Визначено різні напрями до дослідження кризових ситуацій, копінг-стратегій й можливостей постстресового відновлення. Окрему увагу приділено типології стресових розладів, зокрема актуальному для реалій сучасної України посттравматичному стресовому розладі (ПТСР). У посібнику міститься інформація про класифікації кризових ситуацій, типології копінг-стратегій й чинники постстресового відновлення.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76/К 95
Автор(и) : Кучманич І. М., Опанасенко Л. А.
Назва : Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Миколаїв: СПД Румянцева, 2019
Кільк.характеристики :153 с.: іл.
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 137-149. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 968-956-2351-14-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.76
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічний супровід-- Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--соціальні зв’язки--класифікація особливих потреб--потреби сім’ї--педагогічна готовність--психодіагностичне обстеження
Анотація: У монографії представлено теоретико-методологічні засади створення системної моделі функціонування, психодіагностики та психологічного супроводу дітей із особливими потребами. Наукове видання презентує результати аналізу поглядів сучасних вітчизняних і зарубіжних науковців на різновиди та специфіку прояву потреб дітей, які мають особливості розвитку. У ньому подано результати емпіричного вивчення потреб дітей даної соціальної категорії, запропоновано основні напрями системної роботи з сім’ями дітей із особливими потребами та тренінгову програму для педагогів інклюзивних класів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість в екстремальних умовах [Електронний ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів)
Вихідні дані : Львів, 2021
Кільк.характеристики :217 с
Колективи : Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні страхи--дебрифінг--психологічна стійкість--булінг--нейрокогнітивний хакінг--феномен пробачення--насильство--віктимна поведінка у жінок
Зміст : Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах ; Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників/ О. Вавринів. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них/ Ю. Вінтюк. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах/ Я. Віхляєва. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю/ М. Галабурда, О. Кривопишина. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці/ В. Гурський, С. Тесленко. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України/ О. Зарічанський, М. Лелюк. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні/ І. Казанчук, А. Котклевець. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій/ С. Костючков. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень/ О. Кривопишина, Є. Порядін. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні/ Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників/ С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. Особистість і проблема насильства в Україні/ Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях/ В. Ромашенко, Р. Яковлев. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій/ В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок/ К. Чміль, О. Стельмах. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками/ Р. Яремко. Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності ; Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України/ І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту/ В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти/ П. Бойчук. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг/ Н. Борбич. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента/ Р. Ваврик. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів/ С. Вдович. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів/ Ю. Вінтюк. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій/ К. Горіла, Н. Вовк. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі/ О. Заверуха. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України/ В. Коваленко, О. Буракова. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності/ М. Коваль. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти/ Т. Конівіцька. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС/ А. Литвин. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців/ Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти/ О. Мартинів, О. Шукатка. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка/ С. Марчук, І. Ковальчук. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ С. Марчук, І. Чемерис. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності/ Т. Матвійчук. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів/ Д. Мілютіна, К. Березяк. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі/ О. Пуш. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників/ М. Фомич, А. Григоренко. Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах ; Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні/ О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування/ О. Бабіч [и др.]. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події/ Н. Калька, Г. Одинцова. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності/ О. Куций. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури)/ А. Неурова, Є. Віднічук. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби/ А. Неурова, В. Ляшенко. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї/ А. Романишин, Ю. Сусол. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів/ В. Ромашенко, О. Боярченко. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти/ Л. Руденко. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів/ А. -Ю. Соха, А. Литвин. Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах ; Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру/ Н. Афанасьєва. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці/ К. Березяк, Г. Солдат. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості/ М. Бужанська. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю/ О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація/ Ю. Приходько. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України/ Р. Сайчук, Н. Вовк. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю/ Є. Татарінов. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві/ Д. Усов. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину/ А. Хоменко, Н. Партико.
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість як суб’єкт подолання кризових ситуацій: психологічна теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017
Кільк.характеристики :540 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-698-23801-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Анотація: Колективна монографія присвячена сучасним проблемам психології особистості. У книзі висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти дослідження особистості у кризових умовах і критичних ситуаціях життя. Розглядаються особливості переживання персонологічних, вікових, професійних і соціокультурних криз; умови адаптації, ресоціалізації та розвитку особистості в ускладнених умовах життя. Особливу увагу в представленому науковому доробку приділено проблемам збереження психічного здоров’я людини та надання їй психологічної допомоги в консультативно-терапевтичній практиці.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/П 16
Автор(и) : Панок В. Г., Чаплак Я. В., Андрєєва Я. Ф.
Назва : Основи психологічної допомоги: теорія та практика психоконсультування [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2019
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-423-474-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--особистість--психотерапевтичні напрямки--спілкування--поняття впливу
Анотація: У навчальному посібнику висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психологічного консультування. Використано інтегративний підхід у висвітленні сучасних тенденцій розвитку психологічного консультування як одного з основних видів надання психологічної допомоги. Кожний із розділів містить методичні додатки, які можуть бути корисними в підготовці студентів, які опановують психологічну спеціальність.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/П 86
Автор(и) : Максименко С. Д., Руденко Я. В., Кушнєрьова А. М., Невмержицький В. М.
Назва : Психічне здоров’я особистості [Електронний ресурс] : підручник для вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Людмила, 2021
Кільк.характеристики :457 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7974-37-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біоетика--концепція здоровֹ’я--психічний розвиток--психічна норма--психічні розлади--психогігієна--психопрофілактика
Анотація: Підручник розкриває теоретико-методологічні, організаційно-методичні засади психології. В книзі підкреслена необхідність поширення здорового способу життя, а також охарактеризовані проблеми, пов’язані із способом життя та заходи, направлені на збереження здоров’я. Викладена загальна стратегія концепції здоров’я, сутність індивідуального і популяційного здоров’я, поняття психічної норми і патології та проведений поглиблений аналіз концепції психічного здоров’я. Також описані порушення психологічного здоров’я за МКХ-10, симптоми і ознаки порушення емоцій і поведінки, жорстокості, самопошкодження, професійної деформації. Важлива увага приділяється віковим аспектам психологічного здоров’я, психологічним кризам, впливу психосоціальних обставин на розвиток психіки, функціонуванні сім’ї і її дезадаптаційним формам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.93/.95(075)/М 17
Автор(и) : Максименко С. Д., Ірхін Ю. Б., Деркач Л. М., Марусинець М. М., Касинець М. М.
Назва : Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1
Вихідні дані : Київ: Видавництво Людмила, 2023
Кільк.характеристики :384 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-555-093-9: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.93/.95(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Когнітивна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--когнітивний розвиток--системне мислення--когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37(075)/П 86
Назва : Психологія освітнього менеджменту [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, 2021
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 252-260. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-423-616-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:37(075) + 37(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Менеджмент в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--стиль керівництва--ділова комунікація--психологічний клімат
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні та прикладні основи психології освітнього менеджменту, обґрунтовано особливості освітнього менеджменту як виду діяльності та складової частини науки про управління; розкрито базові принципи, методи, функції менеджменту; висвітлено проблему особистості в освітньому менеджменті; значна увага приділяється соціально-психологічним засадам оптимізації міжособистісної взаємодії: стиль керівництва; психологія ділової комунікації, психологічний клімат колективу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 86
Назва : Психологія переживання подій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-527-235-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання--вираження--криза--тренінгова програма--посттравматичний ріст--інтерпретація--егоцентризм
Зміст : До проблеми переживання і вираження в психології/ М. В. Папуча. Переживання кризи в системі міжособистісних відносин/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Ставлення до кризи та власного здоров’я у юнацькому віці/ Т. О. Гетьман. Аналіз ефективності проведення тренінгової програми психологічної підтримки вимушених переселенців у процесі переживання кризи/ А. С. Гуляєва. Психологічні особливості депресивних переживань у підлітковому віці/ Т. Г. Здоровець. Посттравматичний ріст: немає лиха без добра/ І. В. Кошова. Переживання та усвідомлення людиною травматичних і кризових подій/ О. Д. Кресан. Особливості усвідомлення травматичної події в дорослому віці/ І. М. Левченко. Особистість у складних життєвих обставинах: інтерпретація/ Н. Ф. Литовченко. Особливості кризи дорослості в контексті розгляду відхилених життєвих альтернатив/ О. І. Михайлова. Егоцентризм – загальний огляд/ Д. А. Новік, К. А. Новік. Топологічна теорія Курта Левіна в контекті переживання особистістю подій/ О. А. Тимошенко.
Анотація: Збірник наукових праць представляє широкий спектр наукових тем, які належать до проблематики психології переживання подій людиною. Основними логічними осередками збірника є, по-перше, специфіка психології переживання, по-друге, психологічні особливості подій в житті особистості та, по-третє, аналіз критичних та кризових ситуацій з психологічної перспективи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.ndu.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364/Р 64
Назва : Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (13 – 14 березня 2020 року
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2020
Кільк.характеристики :132 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології, Новіа університет прикладних наук (Турку), Університет Миколаса Ромеріса (Вільнюс), Жешувська політехніка імені Ігнація Лукасевича (Жешув), Громадська організація "Товариство незалежних експертів"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Методологія-- Технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--насильство--благополуччя--соціальний працівник--соціальне партнерство--соціальні послуги
Зміст : Роль тьютора приватної школи у соціальному/ М. М. Альохін. Розвиток соціального капіталу громади в діяльності фахівця із соціальної роботи/ О. О. Байдарова. Якісна методологія дослідження як перспектива розвитку академічної психології/ О. О. Байєр, Д. Ю. Халіпов. Формування професійного розвитку соціального працівника/ Б. В. Барчі. Комунікативні стратегії у профілактиці насильства щодо молодих жінок/ О. М. Бондар. Поняття «соціального благополуччя» об’єднаної територіальної громади/ А. В. Борисова. Проведення творчих занять з сім’ями, які мають дітей з інвалідністю/ Н. В. Бутенко. Створення інклюзивного освітнього середовища для дитини з інвалідністю у сучасних реаліях України/ М. О. Васильєва-Халатникова. Особливості уявлень про особистість фахівця соціальної роботи в студентів першокурсників спеціальності "Соціальна робота"/ О. Л. Вернік. Психологічна характеристика військовослужбовців Державної прикордонної служби України як клієнтської групи/ Н. В. Волинець. Соціально-психологічний вплив на становлення цінностей у соціальній роботі/ П. В. Гніденко, Л. В. Романюк. Професійне вигорання соціальних працівників та шляхи його профілактики/ Л. М. Дейниченко, Г. М. Свіденська. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення курсу "Методи соціокультурної реабілітації"/ Т. М. Демиденко. Психологічна свобода/ С. В. Дідковський. Online pilot study of the work engagement and general health condition in social workers/ А. Dorokhina, О. Karagodina. Соціальне партнерство та соціальна робота у спільнотах/ Т. А. Дружинін. Віктимне реагування та селф-саботаж як викривлені форми реалізації самоактуалізаційної тенденції/ А. С. Іващенко. Розвивальний потенціал досліджень у соціальній роботі/ О. Г. Карагодіна, Т. В. Семигіна. Соціальне підприємництво як інноваційна форма соціальної роботи/ О. Г. Коломієць. Репертуар опанування як джерело розвитку особистості соціального працівника/ І. О. Корнієнко. Розвиток лідерських компетентностей у майбутніх соціальних працівників/ О. Кравченко. Соціальна робота в умовах надзвичайних ситуацій та організації захисту об’єктів критичної інфраструктури/ Л. А. Литва. Принципи побудови екологічного життя людей з інвалідністю/ А. М. Льовочкіна. Мережевий принцип організації професійних спільнот/ Л. П. Люта. Специфіка розвитку професійних компетенцій соціального працівника у роботі із засудженими/ Н. Ю. Максимова, Ю. М. Красілова. Попередження негативних наслідків соціалізації особистості у віртуальному просторі/ С. В. Мітіна. Супервізія як зовнішній супровід роботи психологів закладів загальної середньої освіти/ Л. І. Немаш. Інновації запобігання та протидії домашнього насильства стосовно дітей в Україні/ І. С. Ничипорук. Розвиток стратегіальних компонентів особистості соціального працівника/ Д. О. Олександров. Освітня діяльність як спосіб підтримки активної життєвої позиції у похилому віці/ Ю. Оляницька. Професійна орієнтація як сучасна виховна технологія/ З. В. Охріменко. Напрямки розвитку інклюзивного освітнього середовища у закладах вищої освіти/ Л. В. Павленко. Особливості психологічної готовності суб’єктів освітнього простору до соціальної взаємодії/ І. А. Пархоменко. Потенціал соціальної роботи у розбудові нової парадигми старіння/ О. Г. Піонтківська. Змістовність соціальних послуг у розбудові громадського суспільства/ Л. Ю. Полівко, Т. В. Карамушка. Законодавчий аспект надання соціальних послуг внутрішньо переміщеним сім’ям/ І. П. Поліщук. Інтерактивний соціально-психологічний театр як технологія консультування вразливих сімей/ І. В. Размолодчикова. Гейміфікація освітнього простору в практиці саморозвитку соціальних працівників/ В. С. Романова. Теоретичні аспекти особистісної зрілості у жінок/ О. Г. Садчікова. Очікування суспільства щодо професійної успішності викладача закладу вищої освіти/ І. В. Сингаївська. Сучасний стан і перспективи становлення ринку соціальних послуг в Україні/ М. Д. Ступаков. Емоційна грамотність та емоційна компетентність особистості фахівця соціальної сфери/ І. В. Сушик, О. Г. Сушик. Правове регулювання проблеми інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Україні/ О. С. Федоренко. Консультативна взаємодія соціального працівника з клієнтами соціальної роботи/ С. М. Хоружий. Соціальна робота і соціальна педагогіка: площини перетину і розмежування/ О. В. Чуйко.
Анотація: У матеріалах міжнародної конференції викладено результати досліджень щодо найбільш актуальних міждисциплінарних проблем теорії і практики соціальної роботи, зокрема їх психологічних, соціологічних та правових аспектів. Представлені наукові розробки дослідників будуть корисні фахівцям соціальної роботи, психологам, юристам, соціологам, адміністративним працівникам соціальної сфери, представникам недержавних громадських організацій, усім, хто цікавиться проблемами сучасної соціальної роботи, її розвивальним потенціалом, управлінням соціальними процесами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’23(075.8)/С 12
Автор(и) : Савінова, Наталія Володимирівна, Берегова, Марія Ігорівна
Назва : Психолінгвістика [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Видавець Торубара В. В., 2020
Кільк.характеристики :93 с
Колективи : Миколаївський національний університет мені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 91-92. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7472-65-9: Б.ц.
ДРНТІ : 16
УДК : 81’23(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Психолінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна особистість--псхолінгвістичні дослідженя
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює питання змісту, основних завдань, а також організації, проведення практичних, лабораторних занять, завдань для самостійної роботи студентів спеціальності "Спеціальна освіта (логопедія)" з курсу "Психолінгвістика".
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:316.6(075.8/С 22-411415042
Автор(и) : Сахно, Парасковія Іванівна, Сахно, Крістіна Сергіївна
Назва : Психологія мас [Електронний ресурс] : конспект лекцій
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2022
Кільк.характеристики :117 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 115-116. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9:316.6(075.8) + 316.6(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--свідомість масова--психічні прояви--масові настрої--психологія релігії--психологія моди--психологія чуток--психологія пліток--психологія масової комунікації--психологія реклами--психологія піар-впливу
Анотація: Курс лекцій передбачає ознайомлення студентів із загальними проблемами психології мас, масовими настроями та конкретними масовими психологічними явищами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)