Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порушення зору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2(075.8)/К 61
Автор(и) : Колупаєва, Алла Анатоліївна, Таранченко, Оксана Миколаївна
Назва : Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Ранок, 2019
Кільк.характеристики :306 с
Колективи : Міністерстово освіти та науки України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 291-295. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-09-4737-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптації--модифікації--синдром дауна--порушення розвитку--аутизм--розлади мовлення--сенсорні порушення--порушення слуху--порушення зору--дцп
Анотація: Посібник базується на головних засадах інклюзивної освіти. Видання містить відомості про періодизацію та перспективи навчання дітей з особливими потребами. У посібнику окреслено новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://interactive.ranok.com.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26/С 69
Назва : Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія : у двох частинах. Ч. 1 : Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2021
Кільк.характеристики :353 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8034-20-7: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.26
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кохлеарна імплантація--порушення зору--народні ігри--логопед--соціальне середовище--білінгвальне навчання--особистісний потенціал
Анотація: У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Співавтори першого розділу доводять про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. У наступних трьох розділах окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб порушеним зором та слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Автори презентують власне бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3:373./О-64-997607881
Назва : Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Житомир: Полісся, 2020
Кільк.характеристики :134 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.2/.3:373.3/.5(075) + 373.3/.5(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення зору--порушення слуху--порушення мовлення--порушення опорно-рухового апарату--затримка психічного розвитку--порушення інтелекту--синдром дауна--розлади аутистичного спектра--синдром дефіциту уваги та гіперактивність
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)