Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (444)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (2)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=праця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
005.8(075.8)
Т 65


    Трілленберг, Вілфрід.
    Проектний менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій і семінарів / В. Трілленберг ; Тернопільська академія народного господарства. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Економічна думка, 2001. - 93 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
аналіз проблеми -- технічний підхід -- організаційний підхід -- ескіз проєкту -- планування проєкту -- аналіз ризику -- керівництво проєктом -- втілення результатів
Анотація: Праця знайомить читача з основними положеннями економіко-організаційного підходу до рішення проблем проєкту як задуманого плану дій, наміру. Мета видання-розширити існуючу базу знань у царині проєктного менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.wunu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільська академія народного господарства

Дод.точки доступу:
Тернопільська академія народного господарства


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:004(075.8)
С 91


   
    Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Гета [та ін.] ; редактор Ю. Г. Носенко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Електронні текстові дані. - Полтава : ПУЕТ, 2018. - 263 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 237-2691. - ISBN 978-966-184-318-8 : Б. ц.
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--ІКТ--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
універсальний дизайн -- дошкільна освіта -- комп’ютерні ігри
Анотація: У посібнику представлено результати досліджень із питань ІКТ підтримки інклюзивного навчання на різних рівнях освіти. Ця колективна праця – одна з перших спроб систематизувати досвід вітчизняних фахівців у цьому аспекті. Для студентів, аспірантів, докторантів, фахівців, чиє поле діяльності торкається проблем інклюзивного навчання, використання сучасних ІКТ в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Дод.точки доступу:
Гета, А. В.
Заіка, В. М.
Коваленко, В. В.
Косова, К. О.
Носенко, Ю. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
811.161.2’373’06 (075.8)
П 56


    Пономаренко, Сергій.
    Сучасна українська мова: морфеміка, дериватологія, морфонологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Пономаренко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-380-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Морфологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
морфеміка -- семантика морфем -- типи морфем -- морфемний аналіз -- словотвір -- мотивація -- морфонологія -- способи словотворення -- словотвірний аналіз
Анотація: До навчального посібника «Сучасна українська мова: Морфеміка. Дериватологія. Морфонологія» включено основні теми з морфемної і словотвірної підсистем сучасної української мови відповідно до сучасних досягнень українського та зарубіжного мовознавства в цих галузях, а також згідно з освітньо-професійною програмою підготовки студентів за спеціальністю 035 «Філологія» (спеціалізація 035.01 «Українська мова і література»). Він складається з двох розділів, кожен з яких має таку структуру: основні теоретичні засади для набуття студентами ґрунтовних знань із морфеміки і словотвору сучасної української мови; основна, допоміжна й довідкова література; вправи і завдання до практичних занять для формування умінь і навичок у галузі лінгвістичного аналізу (морфемного і словотвірного); варіанти контрольних робіт для перевірки практичних знань, умінь і навичок; тестові завдання для самоконтролю, узагальнення, систематизації ЗУН, метою чого є формування практичних умінь і навичок. У кінці навчального посібника подано термінологічний словник з дисципліни. Пропонована праця розрахована на студентів та аспірантів вищих навчальних закладів України філологічних спеціальностей. Окремі теми й завдання можуть бути використані під час викладання шкільного курсу української мови в класах із поглибленим вивченням української мови, а також з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
811.161.2’06’367(075.8)
О-77


    Островська, Людмила.
    Теоретичні проблеми синтаксису сучасної української мови [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти України / Л. Островська ; відп. редактор С. Пономаренко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-433-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Сучасна українська мова--Синтаксис--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
синтаксис -- синкретизм -- синтаксичний синкретизм
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто низку теоретичних проблем синтаксису сучасної української мови й шляхи їхнього розв’язання, що обґрунтовані українськими мовознавцями, з урахуванням актуальних лінгвістичних теорій. Схарактеризовано основні напрями сучасного синтаксису, зокрема генеративний, семантичний, когнітивний, прагматичний, комунікативний, експресивний, що активно розвиваються в українській і світовій лінгвістиці й презентують антропоцентричну наукову парадигму. Особливу увагу приділено концепції функційно-семантичного синтаксису, що має вагоме значення в дослідженнях синтаксичного ладу української мови. Пропонована праця адресована здобувачам вищої освіти спеціальності 035 «Філологія».
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Пономаренко, С. \відп. редактор.\
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
364-78
Т 33


   
    Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2716-85-6 : Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність
Березовська, Л. Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми / Л. Березовська, А. Довгалюк. - С .3-5
Верхоляк, М. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера / М. Верхоляк. - С .6-9
Мисак, Б. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського / Б. Мисак. - С .10-13
Петришин, Р. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект / Р. Петришин. - С .14-19
Сміх, С. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука / С. Сміх. - С .20-22
Коваль, М. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах / М. Коваль. - С .23-24
Пахолок, А. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації / А. Пахолок. - С .25-26
Сабат, І. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові / І. Сабат. - С .27
Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія
Зозуляк-Случик, Р. В. Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект / Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. - С .33-35
Протас, О. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / О. Протас, Л. Михнюк. - С .36-39
Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності
Ковбас, Б. Особливості взаємовідносин молодого подружжя / Б. Ковбас, Н. Катрій. - С .40-42
Березовська, Л. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах / Л. Березовська, Т. Кіселик. - С .43-45
Зозуляк-Случик, Р. В. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя / Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. - С .46-49
Кулик, І. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія / І. Кулик, І. Возняк. - С .50-52
Кулик, І. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка / І. Кулик, М. Корчинська. - С .53-55
Мисак, Б. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи / Б. Мисак, Н. Байдюк. - С .56-58
Мисак, Б. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку / Б. Мисак, Н. Глов’як. - С .59-60
Петришин, Р. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді / Р. Петришин, Н. Мартинець. - С .61-64
Петришин, Р. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі / Р. Петришин, Х. Павлище. - С .65-67
Кудла, Л. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва / Л. Кудла. - С .68-71
Шматок, Н. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. Шматок. - С .72-74
Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб
Михайлишин, Г. Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога / Г. Михайлишин, Н. Сабат. - С .77-82
Рассказова, О. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації / О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. - С .83-85
Ковбас, Б. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху / Б. Ковбас, Т. Романів. - С .86-88
Ковбас, Б. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі / Б. Ковбас, М. Шашкова. - С .89-90
Ворощук, О. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї / О. Ворощук, Н. Мадар. - С .91-94
Ворощук, О. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами / О. Ворощук, І. Плекан. - С .95-98
Ворощук, О. Небажана вагітність у підлітковому віці / О. Ворощук, З. Побігуща. - С .99-101
Корнят, В. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога / В. Корнят. - С .102-104
Лемко, Г. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство / Г. Лемко, О. Джоголик. - С .105-108
Лемко, Г. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку / Г. Лемко, А. Досінчук. - С .109-111
Мисак, Б. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі / Б. Мисак, А. Балан. - С .112-114
Мисак, Б. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема / Б. Мисак, Н. Пилипів. - С .115-116
Мисак, Б. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз / Б. Мисак, В. Скавуляк. - С .117-118
Петришин, Р. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема / Р. Петришин, А. Токар. - С .119-122
Протас, О. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї / О. Протас, О. Афтаназів. - С .123-124
Протас, О. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою / О. Протас, О. Луштва. - С .125-128
Сабат, Н. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування / Н. Сабат, М. Магдич. - С .129-132
Сабат, Н. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі / Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. - С .133-134
Сабат, Н. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї / Н. Сабат, В. Семків. - С .135-139
Сабат, Н. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум / Н. Сабат, І. Барановська. - С .140-145
Сабат, Н. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах / Н. Сабат, І. Дутчак. - С .146-148
Сабат, Н. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб / Н. Сабат, Л. Стрілецька. - С .149-152
Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі
Кулик, І. Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника / І. Кулик, А. Мякенко. - С .153-155
Кулик, І. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра / І. Кулик, В. Тацяк. - С .156-158
Онипченко, О. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання / О. Онипченко. - С .159-162
Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи
Курляк, І. В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі) / І. Курляк. - С .163-171
Wolter, E. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą / E. Wolter. - С .172-184
Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ
Березовська, Л. Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери / Л. Березовська, Н. Мартинюк. - С .185-187
Ворощук, О. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності / О. Ворощук, В. Жураківський. - С .188-193
Зозуляк-Случик, Р. В. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .194-197
Мисак, Б. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри / Б. Мисак, Х. Угриновська. - С .198-201
Сабат, Н. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів / Н. Сабат. - С .202
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.922.2:305-055.2
К 61


    Колобова, Ірина Борисівна.
    Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками [Електронний ресурс] : кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису : дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 – Психологія (05 – Соціальні та поведінкові науки / І. Б. Колобова ; науковий керівник С. Ю. Рудницька ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ, 2023. - 289 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 213-234
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Сімейна психологія--Соціологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
особистісний досвід -- наративне конструювання -- психологічна підтримка
Анотація: Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Рудницька, С. Ю. \науковий керівник.\
Національна академія педагогічних наук України . Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)