Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2613)Каталог авторефератів та дисертацій (20)Наукові періодичні видання Університету (209)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
7.012:7.038.6
Д 44


   
    Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р. / Київський національний університет культури і мистецтв ; редактор: Н. Удріс-Бородавко, А. Болтенков. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУКіМ, 2021. - 235 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Епоха, в яку живемо та проєктуємо
Легенький, Юрій Григорович. Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio / Ю. Г. Легенький. - С .8
Ареф’єва, Анна Юріївна. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі / А. Ю. Ареф’єва. - С .17
Легенький, Ілларіон Юрійович. Феномен стильової динамики в культурі XX століття / І. Ю. Легенький. - С .23
Будник, Андрій Вікторович. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм» / А. В. Будник, М. І. Сухотенко. - С .30
Костюк, Ольга Петрівна. Проблеми творчості у дизайні / О. П. Костюк. - С .37
Черкесова, Інна Григорівна. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи / І. Г. Черкесова. - С .42
Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій
Дядюх-Богатько, Наталія Йосипівна. Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції / Н. Й. Дядюх-Богатько. - С .42
Швець, Ірина Владиславівна. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва / І. В. Швець. - С .49
Владимир, Ольга Михайлівна. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу / О. М. Владимир. - С .51
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища / О. А. Крижанівський. - С .57
Дядюх-Богатько, Наталія Йосипівна. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування / Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. - С .59
Подволоцька, Олена Станіславівна. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища / О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. - С .67
Власюк, Олена Петрівна. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки / О. П. Власюк. - С .71
Прищенко, Світлана Валеріївна. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін / С. В. Прищенко. - С .76
Гордійчук, Ярослав Юрійович. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій / Я. Ю. Гордійчук. - С .81
Виноградова, Марія Костянтинівна. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні / М. К. Виноградова. - С .86
Клівак, Владислав Світозарович. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень / В. С. Клівак. - С .89
Кравченко, Наталія Іванівна. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів / Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. - С .93
Чуєва, Оксана Володимирівна. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007» / О. В. Чуєва. - С .98
Книжникова, Софія Володимирівна. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну / С. В. Книжникова. - С .101
Михалевич, Віктор Вадимович. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів / В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. - С .108
Мадінова, Юлія Ігорівна. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору / Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. - С .114
Михалевич, Віктор Вадимович. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну / В. В. Михалевич, О. О. Чирва. - С .108
Кравченко, Наталія Іванівна. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда / Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. - С .123
Вежбовська, Ліліана Романівна. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue / Л. Р. Вежбовська. - С .128
Шрамко, Тетяна Вікторівна. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів / Т. В. Шрамко. - С .136
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті / Н. С. Удріс-Бородавко. - С .142
Совгира, Тетяна Іванівна. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці / Т. І. Совгира. - С .146
Литвиненко, Н. М. Персоналії сучасного українського дизайну / Н. М. Литвиненко. - С .150
Дихнич, Людмила Петрівна. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди / Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. - С .156
Кисельова, Катерина Олександрівна. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу / К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. - С .162
Пенчук, Олександра Петрівна. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця. / О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. - С .167
Садретдінова, Наталія Василівна. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну / Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. - С .171
Чуботіна, Ірина Михайлівна. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу / І. М. Чуботіна. - С .179
Шаркіна, Анастасія Гюнерівна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера / А. Г. Шаркіна. - С .182
Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування
Матоліч, Ірина Яремівна . Колекційний дизайн: тенденція XXI століття / І. Я. Матоліч. - С .187
Борисова, Світлана Володимирівна. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну / С. В. Борисова. - С .190
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті / О. А. Крижанівський. - С .194
Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії
Вороніна, М. В. Сучасні тенденції дизайн-освіти / М. В. Вороніна. - С .198
Івченко, Валерія Ігорівна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва / В. І. Івченко. - С .204
Одрехівський, Роман Васильович. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів / Р. В. Одрехівський. - С .210
Мигаль, Станіслав Павлович. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст. / С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. - С .214
Болтенков, Аркадій Геннадійович. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера / А. Г. Болтенков. - С .218
Полтавець-Гуйда, Оксана Вікторівна. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця / О. В. Полтавець-гуйда. - С .222
Школьна, Ольга Володимирівна. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва / О. В. Школьна. - С .228
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Постмодернізм--З’їзди і конференції

Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Удріс-Бородавко, Н. \редактор.\
Болтенков, А. \редактор.\
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.05:159.942
Н 83


    Норман, Дональд А..
    Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас [Електронний ресурс] = Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things / Д. А. Норман. - Електронні текстові дані. - Київ : ArtHuss, 2019. - 308 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-97860-7-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Емоційна сфера

Кл.слова (ненормовані):
інстинктивний дизайн -- поведінковий дизайн -- рефлексійний дизайн -- робот
Анотація: Мета написання цієї книжки - поєднати позірно суперечливі теми в одну систему, засновану на теорії трьох рівнів: афекту, поведінки й пізнання. Розрізнення функцій промислових і графічних дизайнерів, фахівців із юзабіліті, інжинірингу, маркетингу та продажу наразі видається доречним. Кожен із них відіграє свою важливу роль у розробленні продукту, але часто на різних рівнях людського сприйняття і на різних етапах взаємодії людини із продуктом. І запропонована система дає змогу глибше зрозуміти процес дизайну й емоційний вплив продуктів на нас.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Утримувачі документа:
ArtHuss

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.264(075.8)
І-43


    Ільяна, В. М.
    Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / В. М. Ільяна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 120 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 119-120. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
розлади читання -- психологічна структура читання -- корекційне навчання -- зорові функції -- слухові функції
Анотація: У навчально-методичного посібнику представлено сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення, розглянуто особливості опанування навички читання дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР), а також психолінгвістичні основи успішного оволодіння навичкою читання. Обґрунтовано методику діагностики, розкрито напрямки та зміст обстеження. Представлено поетапну систему корекційного впливу, спрямовану на формування зорових та слухових функцій і операцій, розроблену з урахуванням первинної ланки порушень та найбільш збережених психологічних структур.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
7.01.071.5
М 34


   
    Матеріали науково-практичної конференції "Синтез мистецької науки, освіти та творчості в Україні та глобальному культурному просторі" (11-12 квітня 2019, Ужгород) [Електронний ресурс] / Комунальний вищий навчальний заклад "Ужгородський коледж культури і мистецтв". - Електронні текстові дані. - Ужгород : [б. в.], 2019. - 129 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Шетеля, Н. І. Культурний простір Закарпаття: завдання створення та управління / Н. І. Шетеля. - С .6
Ільганаєва, В. О. Соціальні комунікації в процесі формування культурного простору сучасності / В. О. Ільганаєва. - С .13
Апшай, В. Ф. Культурний простір в філософській парадигмі / В. Ф. Апшай. - С .21
Телеп, О. А. Комунікаційний процес у медіа просторі регіону: вимоги теорії та практики / О. А. Телеп. - С .27
Апшай, М. В. Підвищення рівня технологічності організації контролю навчальної діяльності студентів / М. В. Апшай. - С .33
Андрійцьо, В. М. Августин Волошин і український театр на Закарпатті / В. М. Андрійцьо. - С .38
Чепелюк, О. Д. Театральний триптих столиці Карпатської України (1934 – 2019): традиції, пошуки / О. Д. Чепелюк. - С .50
Федака, П. П. Традиційна народна пісенна творчість українців Закарпаття у дослідженнях Філарета Колесси / П. П. Федака. - С .63
Онищенко, К. М. Деякі особливості остинатної драматургії у музиці хх століття (на прикладі першої частини хорової симфонії «передзвони» В. Гавриліна) / К. М. Онищенко. - С .73
Матейко, М. М. «Ярослав Барнич – автор невмирущої пісні «Гуцулка Ксеня», несправедливо забутий український композитор, проте музична легенда світової слави. Корифей театру Срібної Землі» / М. М. Матейко. - С .81
Лихтей, М. М. Презентація фортепіанних творів композиторів Закарпаття / М. М. Лихтей. - С .88
Карбованець, О. О. Методика роботи з хоровим колективом у закладі віщої освіти / О. О. Карбованець. - С .99
Ленарт, Л. Д. Розвиток цимбального мистецтва на Закарпатті / Л. Д. Ленарт. - С .103
Меддьєші, А. Класичний танець як засіб формування виконавської культури / А. Меддьєші. - С .209
Драгула, Т. М. Сучасна хореографія як засіб саморозвитку особистості / Т. М. Драгула. - С .116
Пукман, К. Танець, як форма комунікації . Соціокультурна природа українського танцю / К. Пукман. - С .122
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Мистецька освіта--Мистецька діяльність--З’їзди і конференції

Анотація: До збірки включено матеріали першої в Україні науково-практичної смарт-арт конференції, що поєднала образотворчі презентації, майстер-класи і традиційні академічна доповіді та тези доповідей. Тематика представлених матеріалів охоплює головні аспекти створення та управління культурним простором Закарпаття в його теоретичному, комунікаційному, освітньому та мистецькому напрямах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://institute-culture.uz.ua
Утримувачі документа:
Комунальний вищий навчальний заклад "Ужгородський коледж культури і мистецтв"

Дод.точки доступу:
Комунальний вищий навчальний заклад "Ужгородський коледж культури і мистецтв"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
78:37.01
Т 33


   
    Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; редактор: Ю. Ф. Дворник, О. В. Коваль. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 275 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Ростовська, О. В. Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського / О. В. Ростовська. - С .7
Арєф’єв, С. Е. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації / С. Е. Арєф’єв. - С .32
Гребенюк, О. В. Синтез математики та філософії в музичній освіті / О. В. Гребенюк. - С .38
Харьковська, М. С. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю / М. С. Харьковська. - С .43
Гусейнова, Л. В Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей / Л. В Гусейнова. - С .48
Долматова, М. П. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова. - С .55
Качуринець, Л. В. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі / Л. В. Качуринець. - С .60
Курсон, В. М. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу / В. М. Курсон. - С .65
Максименко, В. І. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .69
Ростовська, І. О. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі / І. О. Ростовська. - С .76
Ростовська, Ю. О. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .80
Сірякова, А. В. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків / А. В. Сірякова. - С .85
Цепух, І. О. М. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти / І. О. М. Цепух. - С .90
Шумська, Л. Ю. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур» / Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. - С .95
Байрак, В. В. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві / В. В. Байрак. - С .100
Басараб, О. В. Дихання виконавців на мідних духових інструментах / О. В. Басараб. - С .105
Бехбудова, О. Д. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект / О. Д. Бехбудова. - С .110
Ван, Лівень. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста / Лівень. Ван. - С .114
Дяконенко, Т. В. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання / Т. В. Дяконенко. - С .118
Кагадей, Т. Ю. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування / Т. Ю. Кагадей. - С .123
Кендзерська, А. І. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар / А. І. Кендзерська. - С .126
Кочакова, З. В. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності / З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. - С .131
Кратенко, Л. В. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. - С .140
Крошка, В. В. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю / В. В. Крошка. - С .145
Лях, А. Ю. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл / А. Ю. Лях. - С .153
Немна, А. П. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста / А. П. Немна. - С .159
Пампура, В. В. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано / В. В. Пампура. - С .167
Ракова, К. О. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта» / К. О. Ракова, Н. А. Біттер. - С .171
Раструба, А. І. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні / А. І. Раструба. - С .175
Столярова, Л. В. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи / Л. В. Столярова. - С .184
Тарасенко, М. М. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано / М. М. Тарасенко. - С .188
Хоменко, А. Б. До питання вокального мовлення / А. Б. Хоменко. - С .194
Шатківська, Г. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання / Г. М. Шатківська. - С .200
Шумська, Л. Ю. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі / Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. - С .204
Артюх, Т. В. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес / Т. В. Артюх. - С .210
Бабошина, О. І. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка / О. І. Бабошина. - С .214
Білоус, А. В. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття / А. В. Білоус. - С .217
Дорохіна, Л. О. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі / Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. - С .221
Журавель, О. С. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені / О. С. Журавель. - С .225
Козирєва, О. С. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом» / О. С. Козирєва. - С .229
Копитова, А. В. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник / А. В. Копитова. - С .233
Лі, Яньтун. Особливості постановки звука на флейті / Яньтун. Лі. - С .238
Мостовенко, П. Е. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття / П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. - С .242
Ніжинець, С. С. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття / С. С. Ніжинець. - С .246
Станіславська, К. І. Нові реалії видовищних форм карантинної доби / К. І. Станіславська. - С .250
Сущенко, Л. О. Образ жінки в мистецтві / Л. О. Сущенко. - С .255
Ці, Іень. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст. / Іень. Ці. - С .259
Чжан, Є. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання / Є. Чжан. - С .254
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Музична освіта

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- інноваційні технології -- мистецтвознавство
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Дворник, Ю. Ф. \редактор.\
Коваль, О. В. \редактор.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
78:37.01:001.891(075.8)
О-53


    Олексюк , Ольга Миколаївна.
    Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства та музичної педагогіки [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Олексюк , В. В. Тушева ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський універсітет імені Бориса Грінченка, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-658-085-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музична педагогіка--Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методологічні орієнтири -- методологічні принципи -- методологічний апарат -- теоретичні методи -- емпіричні методи -- педагогічний експеримент -- обробка резульатів дослідження -- оформлення результатів дослідження
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні й практичні питання дослідницько-пошукової та експериментальної роботи в галузі мистецтвознавства й музичної педагогіки, починаючи з визначення проблематики, вибору теми, уточнення вихідних пактів та теоретичних положень до апробації і літературного оформлення наукової роботи. Схарактеризовано прийоми формулювання гіпотези, процес виникнення ідеї та задуму музикознавчого й музично-педагогічного дослідження, а також основні методи і методики пошукової роботи, способи інтерпретації результатів дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський університет імені Бориса Грінченка

Дод.точки доступу:
Тушева, Вікторія Володимирівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
792.027(075.8)
З-17


    Зайцев, Валерій Павлович.
    Режисура естради та масових видовищ [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. П. Зайцев ; Міністерство культури і мистецтв України. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Київ : Дакор, 2006. - 252 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 250-251. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Театр--Режисура--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
акторська творчість -- режисерська творчість -- естрадний номер -- режисер-музикант -- сценічний простір -- масове свято -- театралізоване видовище -- театралізований концерт
Анотація: Навчальний посібник - це перша в Україні спроба розкрити специфіку режисерської роботи над постановкою естрадних концертів, театралізованих видовищ, як і особливості естрадних постановок порівняно з театральними, а також показати процес підготовки режисера естради та масових видовищ як комплекс навчальних теоретичних і практичних дисциплін, спрямованих на формування творчої особистості режисера, готового поєднати у своїй діяльності як універсальні прийоми творення спектаклю, так і специфічні, продиктовані природою естрадного мистецтва та масових дійств.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Утримувачі документа:
Міністерство культури і мистецтв України

Дод.точки доступу:
Міністерство культури і мистецтв України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
378:78
Т 33


   
    Теорія і практика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Ч. 2 / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально науковий інститут педагогіки, Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата", Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв". - Електронні текстові дані. - Житомир : О. О. Євенок, 2021. - 188 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-995-282-0 : Б. ц.
    Зміст:
Бардашевська, Я. М. Вплив соціокультурних викликів сучасності на процес формування музично-творчої особистості учня / Я. М. Бардашевська, Т. М. Маскович. - С .5
Бермес, І. Л. Загальні засади інклюзивної освіти і музикИ: зарубіжний досвід / І. Л. Бермес. - С .12
Бовсунівська, Н. М. Музично-естетичне виховання в гімназіях України та діаспори порівняльний аспект / Н. М. Бовсунівська. - С .19
Верещагіна-Білявська, О. Є. Мистецька освіта 2020-х: виклики і пошуки відповідей (спроба культурологічного аналізу) / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .27
Горбенко, С. С. Підготовка студентів до гуманістично спрямованої музично-освітньої діяльності / С. С. Горбенко. - С .35
Григорцевич, Н. П. Науково-практична конференція як спосіб популяризації хорового мистецтва / Н. П. Григорцевич, Л. М. Зеленянська. - С .43
Довбиш, Г. C. Творчий портрет Ігнація Яна Падеревського крізь призму польсько-українських культурних взаємин / Г. C. Довбиш, Л. В. Обух. - С .49
Дудик, Р. В. Деякі питaння техніки диригентського жесту в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / Р. В. Дудик. - С .59
Зваричук, Ж. Й. Роль хорового класу у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в структурі фахової підготовки / Ж. Й. Зваричук. - С .65
Карась, Г. В. Музично-театральне краєзнавство Житомирщини як інтегративний навчальний курс з мистецької освіти у вищій школі / Г. В. Карась. - С .72
Козицька, М. З. Камерний ансамбль як навчальна дисципліна у навчальних закладах / М. З. Козицька. - С .81
Костеньов, О. Л. Вивчення джазу у вищих освітніх закладах України / О. Л. Костеньов. - С .87
Куцик, І. В. Естетичний розвиток учнів засобами музичного мистецтва / І. В. Куцик, Т. О. Медвідь. - С .92
Луценко, В. В. Комп’ютерні музичні технології на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі / В. В. Луценко. - С .98
Манелюк, О. І. Роль Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського у пожвавленні культурно-мистецького життя Прикарпаття / О. І. Манелюк. - С .105
Моісєєва, М. А. Лялькова фортепіанна музика Йосипа Ельгісера / М. А. Моісєєва, Н. В. Українець. - С .111
Неволов, В. В. Сучасні форми освіти і просвітництва в умовах війни / В. В. Неволов. - С .119
Осмачко, Ю. О. Особливості музичного виховання в дошкільних закладах освіти (на прикладі діаспори США) / Ю. О. Осмачко. - С .123
Петрик, М. В. Про специфіку роботи зі співацьким голосом та розвиток вокально-виконавської майстерності / М. В. Петрик. - С .128
Плотницька, О. В. Феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у формуванні особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Плотницька, Т. В Плотницька. - С .136
Роговська, Є. В. Дитячі фольклорні фестивалі в Україні як практика патріотичного виховання молодого покоління / Є. В. Роговська. - С .140
Рутецький, В. В. Специфіка діяльності оркестрового диригента в умовах роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. В. Рутецький, І. М. Суботницький. - С .150
Свирид, І. Є. Навчальні ігри – активна форма підготовки майбутніх менеджерів сфери культури та дозвілля / І. Є. Свирид. - С .154
Тушева, В. В. Зміни методологічних орієнтирів у дослідницькому пошуку в контексті мистецької освіти / В. В. Тушева. - С .160
Федорченко, В. К. Традиції музично-естетичного виховання в Україні засобами хорового мистецтва / В. К. Федорченко. - С .169
Шегда, Л. В. Специфіка композиторської творчості для дітей: музично-естетичні проблеми сучасності / Л. В. Шегда. - С .174
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено наукові статті учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації», що відбулася 2 березня 2021 року на базі кафедри мистецької освіти Навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка в онлайн-форматі. Статті присвячені актуальним проблемам і перспективам мистецької освіти, основним світовим тенденціям її функціонування, практично-теоретичному розвитку професійно зорієнтованого мистецького навчання й виховання в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально науковий інститут педагогіки
Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата"
Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:502(075.8)
Т 41


    Тимофєєва, Ірина .
    Методика викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ": (природнича освітня галузь) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. Тимофєєва ; Маріупольський державний університет. - Електронні текстові дані. - Маріуполь : МДУ, 2022. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Природничі науки--Навчальні видання

Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено змістові модулі навчальної дисципліни "Інтегрований курс "Я досліджую світ": методика викладання природничої освітньої галузі". Посібник містить методичне забезпечення: навчальну програму, курс лекцій, зміст практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, тематику індивідуальних навчальнодослідних завдань та методичні рекомендації щодо їх виконання, питання до самоконтролю та питання до екзамену, короткий термінологічний словник. Зміст посібника реалізує компоненти освітньої галузі природнича, що інтегруються на основі значення зв'язку людини з природою та її роль у загальних природничих закономірностей. Видання адресоване здобувачам вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта, допоможе їм спрямувати освітній процес та сформувати в учнів початкових класів образу природи як основу життєствердного національного образу світу учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Утримувачі документа:
Маріупольський державний університет

Дод.точки доступу:
Маріупольський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
378.016:745/749(075.8)
К 65


   
    Конспект лекцій з методики викладання дизайну [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для магістрантів спеціальності 022 Дизайн денної та заочної форми навчання / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ; укладач І. В. Продан. - Електронні текстові дані. - Старобільськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2021. - 98 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання --Дизайн--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- експериментальна освіта -- STEM-освіта -- емоційна культура -- викладач -- педагогічні технології -- інноваційні методи -- дистанційне навчання
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлені основні відомості щодо застосування в освітньому процесі педагогічних та інноваційних технологій навчання, опанування загальнодидактичних методів, прийомів і засобів навчання, які застосовуються для організації навчального процесу в професійно-педагогічній дизайнерській діяльності. Видання спрямовано на формування компетенцій, необхідних для впровадження у навчальний процес сучасних підходів до визначення, відбору, формування змісту і методики викладання навчальних дизайнерських дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Продан, І. В. \укладач.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)