Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1033)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психолог<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.98
А 94


    Афанасьєва, Наталія Євгенівна.
    Психологічне консультування представників екстремальних професій: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія / Н. Є. Афанасьєва ; Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Національний університет цивільного захисту України. - Електронні текстові дані. - Харків : НУЦЗУ, 2017. - 318 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 264-295. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічне консультування--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
наративізація -- дистантні форми -- психолог-консультант
Анотація: У монографії представлена цілісна концепція, що обгрунтовує виокремлення консультування з інших видів психологічної допомоги, описує структурні компоненти, організацію процесу, психотехнологію та спеціальні методи консультування фахівців ризиконебезпечних спеціальностей. Також розглядається проблема та шляхи підготовки психологів-консультантів для роботи з означеною категорією клієнтів. Проаналізовано можливості визначення ефективності психологічного консультування, запропоновано підхід та здійснено оцінку ефективності наданої консультативної допомоги фахівцям екстремального профілю діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет цивільного захисту України

Дод.точки доступу:
Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Національний університет цивільного захисту України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98(076)
К 65


   
    Консультування в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. В. Байдик [та ін.] ; редактор: В. Г. Панок, І. І. Ткачук ; Національна академія педагогічних наук України , Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2019. - 144 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-35-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольові порушення -- поведінкові порушення -- соціально-психологічні компетентності -- практичний психолог
Анотація: У виданні висвітлено широке коло питань пов’язаних з організацією та здійсненням процесу консультування дітей та сімей, які зазнали травматичного досвіду. Запропоновані процедури і техніки консультування та корекційної роботи науково обґрунтовані, визнані сучасними вітчизняними та зарубіжними психологами-практиками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України

Дод.точки доступу:
Байдик, Віта Володимирівна
Бондарук, Юлія Сергіївна
Гніда, Тетяна Борисівна
Корнієнко, Ігор Олексійович
Панок, В. Г. \редактор.\
Ткачук, І. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України . Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98(075.8)
П 16


    Панок, В. Г.
    Основи психологічної допомоги: теорія та практика психоконсультування [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Г. Панок, Я. В. Чаплак, Я. Ф. Андрєєва ; редактор: В. Г. Панок, І. М. Зварич ; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2019. - 384 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-423-474-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічне консультування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- особистість -- психотерапевтичні напрямки -- спілкування -- поняття впливу
Анотація: У навчальному посібнику висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психологічного консультування. Використано інтегративний підхід у висвітленні сучасних тенденцій розвитку психологічного консультування як одного з основних видів надання психологічної допомоги. Кожний із розділів містить методичні додатки, які можуть бути корисними в підготовці студентів, які опановують психологічну спеціальність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Дод.точки доступу:
Чаплак, Я. В.
Андрєєва, Я. Ф.
Панок, В. Г. \редактор.\
Зварич, І. М. \редактор.\
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.26(072)
В 64


    Вознюк , Олена.
    Особливості професійної діяльності спеціалістів психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / О. Вознюк ; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електрон. текстові дан. - Житомир : КЗ "ЖОІППО" ЖОР, 2019. - 68 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 64-66. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психолог -- соціальний педагог -- дефектолог -- логопед -- асистент учителя
Анотація: В посібнику висвітлюються особливості професійної діяльності психолога, соціального педагога, дефектолога, логопеда, асистента вчителя в інклюзивному освітньому просторі. Надається номативно-правова база для реалізації інклюзивної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://zippo.net.ua
Утримувачі документа:
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)