Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1247)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пісні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01.071.5/М 34
Назва : Матеріали науково-практичної конференції "Синтез мистецької науки, освіти та творчості в Україні та глобальному культурному просторі" (11-12 квітня 2019, Ужгород) [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ужгород, 2019
Кільк.характеристики :129 с
Колективи : Комунальний вищий навчальний заклад "Ужгородський коледж культури і мистецтв"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01.071.5
Предметні рубрики: Мистецтво-- Мистецька освіта-- Мистецька діяльність
Зміст : Культурний простір Закарпаття: завдання створення та управління/ Н. І. Шетеля. Соціальні комунікації в процесі формування культурного простору сучасності/ В. О. Ільганаєва. Культурний простір в філософській парадигмі/ В. Ф. Апшай. Комунікаційний процес у медіа просторі регіону: вимоги теорії та практики/ О. А. Телеп. Підвищення рівня технологічності організації контролю навчальної діяльності студентів/ М. В. Апшай. Августин Волошин і український театр на Закарпатті/ В. М. Андрійцьо. Театральний триптих столиці Карпатської України (1934 – 2019): традиції, пошуки/ О. Д. Чепелюк. Традиційна народна пісенна творчість українців Закарпаття у дослідженнях Філарета Колесси/ П. П. Федака. Деякі особливості остинатної драматургії у музиці хх століття (на прикладі першої частини хорової симфонії «передзвони» В. Гавриліна)/ К. М. Онищенко. «Ярослав Барнич – автор невмирущої пісні «Гуцулка Ксеня», несправедливо забутий український композитор, проте музична легенда світової слави. Корифей театру Срібної Землі»/ М. М. Матейко. Презентація фортепіанних творів композиторів Закарпаття/ М. М. Лихтей. Методика роботи з хоровим колективом у закладі віщої освіти/ О. О. Карбованець. Розвиток цимбального мистецтва на Закарпатті/ Л. Д. Ленарт. Класичний танець як засіб формування виконавської культури/ А. Меддьєші. Сучасна хореографія як засіб саморозвитку особистості/ Т. М. Драгула. Танець, як форма комунікації . Соціокультурна природа українського танцю/ К. Пукман.
Анотація: До збірки включено матеріали першої в Україні науково-практичної смарт-арт конференції, що поєднала образотворчі презентації, майстер-класи і традиційні академічна доповіді та тези доповідей. Тематика представлених матеріалів охоплює головні аспекти створення та управління культурним простором Закарпаття в його теоретичному, комунікаційному, освітньому та мистецькому напрямах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://institute-culture.uz.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:008/К 90
Назва : Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології [Електронний ресурс] : матеріали Дванадцятої Міжнародної науково-творчої інтернет-конференції, м. Київ, 15 травня 2019 р.
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2019
Кільк.характеристики :139 с
Колективи : Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Інститут сучасного мистецтва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:008
Предметні рубрики: Мистецтво-- Творчість-- Технології
Зміст : Створення центрів освіти дорослих: обґрунтування доцільності в контексті освіти впродовж життя / О. Аніщенко. Гламур в контексті естетизації повсякденності / Р. Безугла. Сучасна українська витинанка в проекті «Крафторій»/ К. Гончар. Графічні системи фіксації звуку від античності до сучасності/ В. Грищенко. Місія дизайнера ландшафту: від троянди до ландшафтної урбаністики/ А. Жирнов, В. Петроченкова. Народна творчість в культурологічному і соціально-психологічному контекстах/ Д. Сабол. Еволюціонування української ставрографії/ І. Сафонова. Сучасний стріт-арт у форматі 3D/ К. Станіславська. Феномен святкування в контексті новітньої історії України/ І. Фокт. Цивілізаційний вибір України/ Л. Хоролець. Перетин мистецьких поколінь 1950-1960-х рр.: сценографічний аспект/ О. Ковальчук. Особливості роботи режисера в аматорському театрі/ Ю. Кратко. Короткий огляд сучасного ринку сценічної прокатної індустрії в Україні/ В. Комар. Головні прийоми і правила ведення концертів/ В. Матушенко. Робота звукорежисера з диктором/ Л. Рязанцев. Лесь Курбас - учитель гімназії/ О. Шлемко. Основні базові фізико-математичні поняття, що є підґрунтям для засвоєння студентами ключових понять мистецьких аудіотехнологій/ В. Бєлявін. Синтез технологій в сучасних мистецтвах і творчості: звукорежисура та реалії ХХІ століття/ В. Дьяченко. Культурний архів цифрової епохи/ М. Голубенко. Штучний інтелект у сучасному мистецтві/ М. Моженко. Естетика кліпів 1990-х — початку 2000-х як чинник формування художньо-естетичної образності сучасного music video/ Т. Сидорчук. Фільм «Чорний козак» в контексті української моделі авторського кіно/ Г. Погребняк. Концертне музичне товариство «Collegium musicum» у Лейпцигу/ Н. Бєлявіна. Жанрово-стильова палітра хорової творчості Валентини Мартинюк/ А. Бакумець. Українські фольклорні ВІА та їх роль у формуванні / В. Овсянніков. Мюзикл у культурно-мистецькому просторі: від минулого до сучасності/ С. Садовенко. Музичні портрети і пейзажі фортепіанного циклу «Роки мандрівок» Ф.Ліста: кореляція мелосу і колориту/ Б. Шевчук. Синхронність рухів під час гри гітариста/ В. Козлін. До питання перспективності сучасних форм роботи з учнями-початківцями на заняттях з музично-теоретичних дисциплін/ Л. Волошина. Виховні можливості народної пісні у формуванні музичної культури естрадних вокалістів/ Т. Кудіна. Ансамблеве музикування у класі скрипки як фактор набуття фахових компетентностей учнями мистецьких шкіл/ Е. Олефір. Сучасні штрихи та прийоми гітарного виконавства, технологія їх освоєння/ І. Марченко. До питання інтенсифікації навчально-виховного процесу/ О. Туріна. Особливості запису гуртів напряму «Heavy Metal»/ Р. Донченко. Форми творчого спілкування в європейському культурно- мистецькому просторі/ Ю. Коптєв. Створення аудіокниг/ К. Лактіонова. Звук у відеоіграх/ К. Мальченко. Дослідження дитячих майданчиків для дітей з обмеженими можливостями/ О. Мошенська. Сучасний дизайн: мистецтво чи комерційна діяльність/ Т. Поготовка. Мультимедійні засоби в сучасному сценічному мистецтві / І. Тулузов. Особливості паркових умов для людей з обмеженими можливостями/ М. Федорчук. Тенденції розробки художнього оформлення упаковки настільної гри у сучасних ринкових умовах/ Є. Шабля. Сучасні освітні технології в роботі шкіл естетичного виховання/ Ю. Шаплюк. Відомості про авторів
Анотація: Збірник містить матеріали Дванадцятої Міжнародної науковотворчої Інтернет-конференції, проведеної 15 травня 2019 р. кафедрою сценічного та аудіовізуального мистецтва Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. До збірника увійшли наукові повідомлення та тези доповідей широкої культурно-мистецької та освітньої тематики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.73(477)/М 65
Назва : Мистецтво естради: проблеми виконавської практики, системи освіти й наукових досліджень [Електронний ресурс] : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 18.11.2021 р.)
Вихідні дані : Київ: КМАЕЦМ, 2021
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.55
УДК : 792.73(477)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Естрадне мистецтво
Зміст : Кавер-версії українських народних пісень у творчості сучасних естрадних виконавців/ А. Акопян. Вокальний естрадний ансамбль як високопродуктивна та ефективна спільна творчість/ В. Анісімов. Особливості виконавського стилю Назарія Яремчука/ А. Байдак. Діяльність М. Мозгового: громадський аспект/ Т. Бобир. Тема трагедії Бабиного Яру в музичному мистецтві/ І. Братусь. Театралізація як творчий метод/ І. Гончаренко. Навчально-тренажна робота як засіб формування виконавської майстерності танцівника/ В. Грек. Про специфіку роботи театрального художника в музичному театрі/ І. Грінберг. Стильовий синтез вокально-інструментального ансамблю "ДахаБраха"/ Т. Димань. Система естрадної вокальної освіти на прикладі мистецьких закладів вищої освіти: проблеми та перспективи/ М. Дружинець. Пісенна творчість Ірини Кириліної 80-90-х років ХХ століття/ Н. Єфименко. Психосоматичний вплив вокальних занять на здоров'я людини/ А. Зотьєва. Школа сучасної української пантоміми Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв/ Л. Качкан. Екранізація творів Е. Ллойда-Веббера та розвиток кіномюзиклу/ В. Козловський. Зв'язок історичного шляху розвитку народного танцю з сучасним хореографічним мистецтвом/ Т. Луговенко. Типологічні ознаки естрадної пісні 60-80-х рр. ХХ ст/ Д. Міщенко. Вплив Костянтина Меладзе на формування музичної естради/ Н. Могиленець. Творчість Аріни Домські в контексті вітчизняного музичного простору/ С. Муравіцька. Вплив навчальної дисципліни "Танець" формування сценічної хореографічної культури студентів факультету музичного мистецтва спеціалізації "Естрадний спів"/ О. Пастухов. Звукозображальна палітра Лесі Дичко: тональність-колір-символ/ Є. Пахомова. Інтерпретаційний аналіз пісні Н. Могілевської "Місяць"/ Д. Петровська. Переклади англомовних поп-композицій українською як актуальний напрям сучасної творчої діяльності/ Т. Прудяк. Риси постмодерну в естетичному світовідчутті співачки Бйорк Гудмундсдоттір/ І. Рибчук. Чинники ефективного навчання імпровізації студентів сценічних жанрів/ Л. Романова. Особливості джазової стилістики у творчості Елли Фіцджеральд і Лейли Хетеуей/ Вероніка Сворень. Музика і кіно: оригінальні саундтреки/ Н. Сівкова. Вокальне виховання: до проблематики навчально-виховного процесу/ Н. Сімонова. Особливості роботи викладача-концертмейстера та студента-вокаліста у класі академічного співу в умовах дистанційного навчання/ В. Снігур. Проблеми сучасної музичної клоунади ексцентрики/ Л. Шевченко. Акторський тренінг для дітей у формі ігрових вправ/ Є. Яковишина.
Анотація: До збірника включено тексти доповідей та тези виступів на конференції. Досліджено широке коло теоретичних і методологічних питань: проблеми теорії та історії музичного та сценічного мистецтва; актуальні проблеми теорії і методики естрадних жанрів; сучасна діяльність у сфері музичної та сценічної освіти; актуальні проблеми методики викладання вокалу в сучасних умовах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.036(477)"20"/М 89
Назва : Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної інтернет-конференції професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів, магістрів та студентів
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.036(477)"20"
Предметні рубрики: Музика-- Історія-- Сучасна музика --Україна
Зміст : Вступне слово/ Т. Гуменюк. Місце хору в оперному жанрі. Етапи розвитку/ Д. Безверха. Макс Регер, Три мотети ор.110 – естетичні засади, специфіка переломлення традицій/ О. Бояр. Поняття штрихової партитури на прикладі циклу «12 хорів a cappella» op. 27 с. І. Танєєва/ О. Березняк. Становлення професійної вокальної освіти в Україні (на прикладі музичних закладів Києва)/ А. Гутнік. Аналіз методичних прийомів професора К. Радченко в процесі роботи з академічними співаками/ Ж. Закрасняна. Бела Руденко – творчий портрет митця та педагога/ К. Іващик. Романтизм в українській вокальній музиці/ О. Кравчук. Жанрове розмаїття обробок народних пісень у творчості Михайла Кречка/ Ю. Куслива. Музично-стильові засади сакральної творчості Максима Березовського на прикладі жанру духовного концерту / В. Лисенко. Деякі особливості методики роботи з хором Павла Івановича Муравського/ В. Лисенко. Специфіка опери, як комплексного синкретичного жанру (на прикладі двох постановок опери Р.Вагнера «Тристан та Ізольда»)/ С. Москальчук. Концептуальні засади викладання лекційних курсів в контексті дисципліни «Методика викладання фаху»/ Н. Нарожна. «Вокальна школа Івана Паторжинського»/ Н. Кречко. М. Березовський – майстер великої композиції, перший представник українського класицизму/ С. Онищук. Основні жанрові вектори української духовної музики новітнього часу/ Т. Романенко. Динаміка у бароковій естетиці на прикладі вибраних арій Й.С. Баха/ О. Сліпченко. Творчість Артемія Веделя в контексті жанрово-стильових параметрів центрально-європейського музично-лексичного ареалу ХVIII століття/ І. Тилик. Особливості музичної мови пізнього періоду творчості дж. Пучіні (на прикладі його опер «suor angelica» (сестра анжеліка) та «turandot» (турандот)/ Н. Якобенчук. Гурт “Zgarda” – пошуки сучасного звучання музичної традиції України/ Ю. Вітранюк. Сучасні українські етно-фольк-поп-рок-формації: Чому етно сьогодні стає популярним? (на прикладі гурту «Go-A»)/ І. Діденчук. Етнохаос-гурт «Даха-Браха» – лауреати національної премії України імені Т. Шевченка за 2020-й рік/ В. Дужик, Є. Мазуренко. Народна творчість етнічних німців Київщини/ І. Кдирова. Коровайний обряд села Тростинка Васильківського району Київської області/ К. Кердан. Методика навчання грі на сопілці дітей молодшого шкільного віку (з досвіду роботи у дитячих музично-фольклористичних колективах)/ О. Кондратюк, Н. Лех. Традиції та пісні затопленого села Рудяків (Бориспільщина)/ Є. Мазуренко. Ігрові методики в практиці роботи з дитячим фольклорним колективом/ Б. Масляк. Пісні річного кола в традиції села Сьомаки Славутського району Хмельницької області/ Д. Мовчанюк. Проблематика дослідження фольклору українців у контексті радянської історіографії/ С. Овчаренко. Міфологічний образ домашнього персонажа в українському фольклорі: минуле і сьогодення/ О. Поріцька. Обряди та пісні різдвяно-новорічного періоду в селі Великий Скнит (Славутський район Хмельницької області)/ Т. Семенюк. Київ-етно-мюзик-фест «Віртуози фолку»: історія, концепція, імена/ В. Сінельніков. Традиційний спів та його адаптація до соціокультурного міського середовища: трансформація, розвиток чи занепад традиції?/ І. Сінельніков. Спеціалізація «Музичний фольклор» в КНУКіМ: історія, сьогодення, здобутки/ В. Сінельнікова. Рудименти весняно-літньої обрядовості на Бориспільщині (за матеріалами експедицій 2000-х років)/ М. Скаженик. Весільні пісні села Обмачів Бахмацького району (Східна Чернігівщина)/ А. Стрежак. Образ жінки та її роль в українській традиційній культурі / А. Ткач. Пісенні традиції сіл Гланишів і Гайшин Переяслав-Хмельницького району (експедиція 2019 року)/ Е. Хачатрян. Музичний фольклор Миколаївщини: стан традиції на початку XХI століття/ Т. Чухно. Особливості формування музичного мислення учня-інструменталіста/ Н. Брояко. Мистецько-культурологічна діяльність Миколи Досінчука-Чорного/ М. Вийталюк. Концертний репертуар як компонент бандурного сценічного виконавства/ К. Вилобкова. Ансамблеві форми сучасного бандурного виконавства/ О. Федунів. Формування професійної освіти педагога-музиканта/ Н. Чабаненко. Форми трансформації музичного матеріалу в народно-інструментальному академічному мистецтві/ П. Андрійчук. Артуро Тосканіні – навіжений диктатор чи великий маестро?/ С. Дідок. Традиції ансамблю троїстих музик в музичній культурі України/ К. Конопатіна. Тенденції розвитку неофольклоризму в баянно-акордеонному мистецтві в Україні/ Н. Остапчук. Філософ-музикант Жан-Жак Руссо та його опера «Селянський чаклун»/ В. Павлова. Струни, на яких ніколи не грали/ А. Гаврилова. Роль дисципліни «Rhythm» у структурно-логічній схемі підготовки музиканта-професіонала у ЄС/ В. Дорофєєва. Еволюція розвитку двох подвійних скрипкових концертів А.Вівальді ля мінор та І.С.Баха ре мінор/ О. Пономарьова. Музика українських композиторів у репертуарі для духових оркестрів/ В. Романовський. «Palladio» Карла Дженкінса як приклад зв’язку мистецьких епох/ С. Ціомашко. Порівняльні характеристики роботи професійних та аматорських камерних оркестрів на прикладі колективів «Київські солісти» та «Камерний оркестр Київського будинку вчених»/ І. Шурандо. Соціокультурний концепт розвитку музичної субкультури/ Я. Левчук. Саксофон в стилі smooth jazz/ О. Онищук. Творчі проекції реалізації магістерської роботи на прикладі підготовки магістрів напряму музичне мистецтво естради/ Т. Пістунова. Jazz-bаnd КНУКіМ в системі дуальної освіти/ Г. Постой. Особливості гри Макаму на тромбоні/ О. Сагітов. Розвиток навичок імпровізування на уроках джазового сольфеджіо/ В. Тормахова. Особливості стильового напряму mainstream/ В. Шевякін. Інтенсифікація процесу підготовки студентів естрадного вокалу до концертної діяльності/ А. Бурлака. Специфіка сучасного естрадно-джазового виконавства на прикладі гурту «Moonchild»/ О. Войченко. Медіа-технології у музичній культурі XXI століття/ Г. Гаценко. Світоглядні орієнтири напрямку нео-соул/ Є. Коваленко. Виникнення недоліків вокального звукоутворення у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Ковмір. Засади формування пісенного репертуару/ Л. Остапенко. Специфіка вокальної манери Грегорі Портера / А. Попова. Перформативність у музичній культурі сьогодення/ О. Сіненко. Tiny desk concerts як феномен сучасної музичної культури/ В. Скоромний. Поняття регістрів в сучасній вокальній техніці/ О. Собко. «Earth, Wind and Fire»: специфіка виконавської манери/ О. Тринько. Функціональний аналіз цінності музичного мистецтва естради/ К. Федосенко. Стильові виміри творчості Еріки Баду / А. Фурдичко. Майкл Болтон: стилістика творчості/ О. Шпортько.
Анотація: Тези доповідей докторів та кандидатів наук, пошукувачів наукових ступенів, фахівців-практиків за профілем, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів відображають результати досліджень з питань мистецьких, педагогічних аспектів музичної культури України та можуть бути цікавими для дослідників, теоретиків і практиків, а також для широкого загалу всіх, хто цікавиться проблемами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fmm.knukim.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)