Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1139)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекомендації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.
352.07(477+478)(072)
Z99


   
    Європейські стратегії для місцевих громад України та Молдови: досвід країн Вишеградської четвірки [Електронний ресурс] : методичний посібник / Р. Шарлея [та ін.] ; Громадська організація "Єврорегіон "Дністер" , Міжнародний Вишеградський фонд, Міністерство закордонних справ Королівства Нідерландів. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 78 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Громада--Розвиток--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- діагностування -- планування -- анкетування -- організація -- моніторинг
Анотація: У методичному посібнику викладені теоретичні аспекти та практичні рекомендації щодо формування стратегій розвитку громад. Матеріали посібника створені тренерами та експертами проекту «Належне управління територіальних громад: досвід стратегічного планування країн Вишеградської четвірки для країн Східного партнерства».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regional.rpr.org.ua
Утримувачі документа:
Громадська організація "Єврорегіон "Дністер"

Дод.точки доступу:
Шарлея, Р.
Кавунець, А. В.
Безпалько, О. М.
Москалу, М.
Ланова, А. І.
Громадська організація "Єврорегіон "Дністер"
Міжнародний Вишеградський фонд
Міністерство закордонних справ Королівства Нідерландів


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
323.1(477.52/7)
Z99


   
    Ієрархія цінностей населення Сходу та Півдня України: етнополітичний аспект в умовах російської агресії [Електронний ресурс] : монографія / Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім І. Ф. Кураса ; наук. ред. В. А. Войналович. - Електронні текстові дані. - Київ : ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2021. - 344 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-9912-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Національні меншини--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- русский мир -- мовна ідентичність -- конфесійний регіоналізм -- медійний вплив -- політичні цінності
Анотація: У монографії здійснено аналіз сутнісного змісту, стану та динаміки ціннісних орієнтацій населення Сходу та Півдня України, його суспільної поведінки і суспільних практик в умовах російської агресії. На основі використання широкої емпіричної бази, результатів досліджень соціологічних служб проаналізовано основні ідеологеми «Русского мира», головні канали їх поширення в Україні та способи адаптації до специфічних українських реалій, стан поширеності та динаміку національно-громадянських цінностей. Досліджено демографічний розподіл та еволюцію мовних ідентичностей і практик населення Сходу та Півдня України, динаміку релігійно-конфесійних преференцій населення, особливості й характер етнокультурної політики в регіоні, поведінку та мобільність основних акторів етнокультурної сфери. Сформульовано рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії суспільної консолідації. Книга розрахована на науковців, політиків, активістів неурядових організацій, усіх, хто цікавиться проблемами національного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу ipiend.gov.ua

Дод.точки доступу:
Войналович, В. А. \наук. ред.\
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім І. Ф. Кураса


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
373.5.014.6(072)
А 14


   
    Абетка для директора [Електронний ресурс] : рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти / М. В. Бобровський [та ін.] ; Державна служба якості освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Державна служба якості освіти, 2021. - 352 с. : іл., схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Загальноосвітня школа--Якість освіти--Методичні посібники

Анотація: Методичні рекомендації розроблені для допомоги закладу загальної середньої освіти у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Рекомендації ґрунтуються на запропонованих для інституційного аудиту вимогах та критеріях для оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі та охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти

Дод.точки доступу:
Бобровський, М. В.
Горбачов, С. І.
Заплотинська, О. О.
Ліннік, О. О.
Державна служба якості освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
378.091.31:004.9
А 28


   
    Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : монографія / В. М. Дем’яненко [та ін.] ; редактор М. П. Шишкіна ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 183 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-557-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійне навчання--Навчання вчителів--Загальна середня освіта--Монографії

   Хмаро орієнтоване навчання


Анотація: У монографії обґрунтовано поняттєвий апарат, досліджено еволюцію засобів і технологій адаптивних хмаро орієнтованих систем в освіті. Визначено принципи, методи і підходи до формування адаптивних хмаро орієнтованих систем у закладах освіти. Здійснено аналіз та оцінювання стану використання адаптивних хмаро орієнтованих систем у вітчизняному освітньому просторі. Визначено засоби і сервіси формування адаптивних хмаро орієнтованих систем у закладі педагогічної освіти. Обґрунтовано модель адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. Охарактеризовано методики і надано методичні рекомендації щодо використання сервісів адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. М.
Мар’єнко, М. В.
Носенко, Ю. Г.
Семеріков, С. О.
Шишкіна, М. П.
Шишкіна, М. П. \редактор.\
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.98:355.1(072)
А 45


   
    Алгоритм роботи військового психолога щодо психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Міністерство оборони України, Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України . - Електронні текстові дані. - Київ : НДЦ ГП ЗСУ, 2016. - 147 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічне консультування--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
контент-аналіз -- діагностика -- особовий склад
Анотація: Методичні рекомендації розроблені для психологів військових частин (підрозділів) та розкривають типовий алгоритм їх дій у ході здійснення психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України. У рекомендаціях розкрито сутність основних понять процесу психологічного забезпечення, наведено розподіл завдань за періодичністю їх виконання, надано пояснення щодо змістовної сутності основних елементів діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.mil.gov.ua
Утримувачі документа:
Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України

Дод.точки доступу:
Міністерство оборони України. Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
   793.3
   А 64


   
    Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник з питань проведення практичних робіт : для студентів вищих навчальних закладів / Є. О. Неведомська [та ін.] ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - 49 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Хореогафія--Анатомія і фізіологія--Безпека життєдіяльності--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
остеологія -- остеон -- міологія -- форма стопи -- пульс -- дихальна система -- увага -- слухова чутливість -- небезпечні чинники -- шкідливі чинники
Анотація: Навчально-методичний посібник побудований з урахуванням завдань навчального курсу «Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії», передбачених програмою вищої школи для студентів небіологічних спеціальностей. У навчально-методичному посібнику розроблена методика проведення практичних занять. Він включає плани занять, методичні рекомендації з проведення практичних робіт, самоспостережень з провідних розділів курсу, зокрема: розгляд особливостей життєдіяльності організму в різні періоди онтогенезу, функцій органів, систем органів і організму в цілому в міру його росту і розвитку, а також визначення небезпечних та шкідливих чинників природного та техногенного середовища; дослідження психофізіологічної надійності людини у процесі діяльності; визначення впливу факторів соціального середовища на людину.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Неведомська , Є. О.
Омері, І. Д.
Лехолетова, М. М.
Тимчик, О. В.
Яценко, С. П.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
745.5:666.11(072)
Б 46


    Бенях, Наталія Миронівна.
    Монументальне художнє скло в середовищі ХХ - початок ХХІ ст. [Електронний ресурс] : методичні рекомендації : підготовлені в рамках реалізації проєкту І Міжнародна резиденція "European Glass Education", 2020 р. / Н. М. Бенях, О. Б. Принада ; Львівська національна академія мистецтв. - Електронні текстові дані. - Львів : ЛНАМ, 2020. - 36 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Видання підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. - Бібліогр.: с. 34. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Художні промисли--Дизайн--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
типологія -- історія -- персоналії
Анотація: Викладено навчальний матеріал щодо вітчизнаних і світових зразків монументальних скляних об’єктів різного признаечення з кінця ХІХ ст. до початку ХХІ ст. у широкому географічному охопленні (Україна, Великобританія, Іспанія, Латвія, Нідерланди, Польща, Чехія, США).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lnam.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівська національна академія мистецтв

Дод.точки доступу:
Принада, Орест Богданович
Львівська національна академія мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
75.051(075.8)
Б 49


    Берлач, О. П.
    Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація (Технологічний практикум для бакалаврів, магістрантів образотворчого мистецтва) [Електронний ресурс] : навчально-методичне видання / О. П. Берлач, Т. Д. Галькун ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : ПВД Твердиня, 2017. - 47 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 44-47. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
грунти -- живописні основи -- фарби -- розріджувачі
Анотація: Технологічний практикум спрямований на поглиблене вивчення технологічних особливостей матеріалів станкового живопису відповідно до програми та навчального плану. Автори дають практичні рекомендації по застосуванню художніх інструментів та матеріалів в малярстві та знайомлять з використанням технічних прийомів роботи з ними, а також технологіями майстрів минувшини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Галькун, Т. Д.
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
75.051(072)
Б 49


    Берлач, Олександр Павлович.
    Основи технологій і техніки станкового живопису [Електронний ресурс] : методичні вказівки до спецкурсу для студентів заочної форми навчання спеціальності "Образотворче мистецтво" освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" / О. П. Берлач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки). - Електронні текстові дані. - Луцьк : [б. в.], 2011. - 143 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 135-141 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
живописні основи -- фарби -- розріджувачі -- в’язива -- колір -- тон -- відтінок -- техніка акварелі -- техніка гуаші -- техніка темпери -- техніка олії -- техніка акрилу
Анотація: Видання спрямоване на поглиблене вивчення технік станкового живопису відповідно до програми спецкурсу та навчального плану. Автор дає практичні рекомендації по застосуванню методів роботи в малярстві та знайомить з використанням технічних прийомів роботи з аквареллю, гуашшю, темперою, олією, акрилом, пастеллю в станковому живописі, а також технологіями приготування малярських основ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
75.051(072)
Б 49


    Берлач, Олександр.
    Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для студентів спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / О. Берлач, Т. Галькун ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2022. - 30 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 29-30. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
основа -- колірна палітра
Анотація: Методичні рекомендації спрямовані на поглиблене вивчення технік станкового живопису з частковим аналізом реставраційних процесів. Автори надають практичні рекомендації по застосуванню художніх інструментів та матеріалів в малярстві та знайомлять з використанням технічних прийомів роботи з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Галькун, Тетяна
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
004.92/.94(075.8)
Б 77


    Бойко, А. П.
    Комп’ютерне моделювання в середовищі AUTOCAD [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 1. Геометричне та проекційне креслення / А. П. Бойко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. - 116 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-386-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерна графіка--AUTOCAD--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
графічний редактор -- AutoCAD -- властивості об’єктів -- типи ліній -- установка шарів -- перемикання режимів -- режими креслення -- редагування зображень -- зберігання креслень -- геометричні побудови -- проекційне креслення -- масштаби
Анотація: Навчальний посібник містить інформацію про функціональні можливості графічної системи AutoCAD 2016 з описом ефективних способів виконання креслень. Детально розповідається про графічний інтерфейс, режими і формати системи, наводиться великий перелік команд, пояснюється робота різних функцій. Наводяться практичні рекомендації до виконання графічних робіт з комп’ютерної графіки за темами «Геометричне креслення» та «Проекційне креслення». Призначений для студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
784.95(072)
В 43


   
    Виконавська підготовка за фахом (вокал) [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до організації самостійної роботи : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 025 "Музичне мистецтво" рівня вищої освіти / Мукачівський державний університет ; укладач О. І. Габель. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2022. - 21 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Виконавство--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
співацьке дихання -- імпеданс -- вокальний слух -- атака звуку -- тембр голосу -- опора звуку -- кантилена -- інтонаційний самоконтроль
Анотація: У методичних рекомендаціях розглядаються загальні основи постановки і виховання співацького голосу . Розкриваються основні типи дихання та методи їх вироблення, умови формування вокального слуху співака, методичні аспекти формування атаки звуку, тембру голосу, обгрунтовуються методичні засади вдосконалення кантиленного співу. Методичні рекомендації покликані сприяти формуванню, активізації та розвитку вокальних навиків співаків, необхідних для яскравого сценічного професійного самовираження, розвитку творчого мислення та художньо-образних уявлень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua:8080
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Габель, О. І. \укладач.\
Мукачівський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
37:78(075.8)
В 61


    Воєвідко, Людмила.
    Музична педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. Воєвідко ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Друкарня Рута, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 226-235. - ISBN 978-617-8221-05-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: У навчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні аспекти освітньої компоненти «Музична педагогіка» освітньо-професійної програми Середня освіта (Музичне мистецтво). Подаються рекомендації до самостійної роботи, лекційних та практичних занять студентів. Містяться програмові вимоги, глосарій, список рекомендованих джерел, тести та завдання з означеної навчальної дисципліни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
376-056.26(072)
В 64


    Вознюк , Олена.
    Особливості професійної діяльності спеціалістів психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / О. Вознюк ; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електрон. текстові дан. - Житомир : КЗ "ЖОІППО" ЖОР, 2019. - 68 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 64-66. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психолог -- соціальний педагог -- дефектолог -- логопед -- асистент учителя
Анотація: В посібнику висвітлюються особливості професійної діяльності психолога, соціального педагога, дефектолога, логопеда, асистента вчителя в інклюзивному освітньому просторі. Надається номативно-правова база для реалізації інклюзивної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://zippo.net.ua
Утримувачі документа:
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
376(076)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- персонал -- інформаційна база -- матеріально-технічна база -- фінансування -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Надані покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
   378.147:78(072)
   Г 52


    Глазунова, І. К.
    Організація інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в умовах модульно-рейтингового навчання [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / І. К. Глазунова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Інститут мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 67 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 65-67 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителів музики--Методичні посібники

Анотація: Запропоновані методичні рекомендації допоможуть вдосконалити фахову підготовку студентів-музикантів, матеріали рекомендацій можуть бути використані для створення навчально-методичних посібників з метою удосконалення знань, умінь і навичок студентів, для складання індивідуальних планів майбутніх учителів, для оновлення змісту навчання лекційних курсів з інструментально-виконавської підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Інститут мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
159.96/.98+316.613.432+364.2/.62+37.06:614.8
Г 74


   
    Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. М. Духневич [та ін.]. ; за заг. ред. В. М. Духневича ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2023. - 395 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-690-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологічна допомога--Надзвичайні ситуації--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
стресові ситуації -- шкала Гамільтона -- загальна тривожність -- психічні розлади -- допомога постраждалим
Анотація: Практичний посібник містить матеріали, що допоможуть фахівцям, які опікуються питаннями безпеки та психологічної допомоги постраждалим від різних надзвичайних ситуацій та подій особам, у розробленні та впровадженні відповідних безпекових проєктів, програм та заходів. Представлено зміст компоненти готовності до дій в умовах небезпечних та надзвичайних ситуацій. Запропоновано технологію розвитку готовності громадян і суспільних груп до конструктивної поведінки в надзвичайних ситуаціях. Наведено практичні рекомендації та поради щодо організації і надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, методики діагностики та роботи зі стресом, психологічні засоби формування готовності до надзвичайної ситуації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy-lpr.at.ua

Дод.точки доступу:
Духневич, В. М.
Поліщук, С. А.
Сіверс, З. Ф.
Цукур, О. Г.
Духневича, В. М. \за заг. ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
316.346.32-053.2:355.01(477)
Д 11


   
    Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022 / В. Д. Дибайло [та ін.] ; Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 60 с. : табл., іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Діти--Сім'я--Інституційні заклади опіки

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- сімейні форми виховання -- заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Утримувачі документа:
Дитячий фонд ООН UNICEF

Дод.точки доступу:
Дибайло, В. Д.
Кияниця, З. П.
Тимошенко, Н. В.
Лаушник, О. І.
Пєтушкова, Л. А.
Вовк, В. М.
Терещенко, А. В.
Дитячий фонд ООН UNICEF
Міністерство соціальної політики України
Міністерство охорони здоров’я України
Міністерство освіти і науки України
Національна соціальна сервісна служба України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
376-056.36(075)
Д 11


   
    Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. А. Ярмола [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- визначення особливих освітніх потреб -- фізична сфера -- когнітивна сфера -- мовленнєва сфера -- емоційно-вольова сфера -- соціальна сфера
Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти. Описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.u
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Ярмола, Н. А.
Коваль-Бардаш, Л. С.
Компанець, Н. М.
Квітка, Н. О.
Лапін, А. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)