Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (38)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=репутація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Дод.точки доступу:
Струтинська, І. В. \укладач.\
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)