Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (209)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=родина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6/С 69
Назва : Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.)
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці праць. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Соціальне партнерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт-компетенція--інноваційні технології--соціалізація дітей--мультидисциплінарне партнерство--комунікація соціономістів
Зміст : Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті/ О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами/ К. Буюклі. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі/ О. Гайтанжи. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні/ Г. Грищенко. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії/ Н. Гусячкина. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників/ О. Дішлі. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи/ І. Дія. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти/ Т. Дудченко. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення/ А. Дьомкіна. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами/ К. Єсавелюк. Причини правопорушень серед неповнолітніх/ Р. Єфременко. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я/ О. Замашкіна. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі/ В. Звєкова. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти/ О. Івченко. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ О. Ігнатьєва. Колорит омузичення творів український поетів/ В. Катриченко. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації/ І. Кірик. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури/ А. Кічук. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті/ Н. Кічук. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору/ О. Ковальчук. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами/ С. Корнієнко. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти/ С. Корнієнко. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва/ Р. Криворучко. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.)/ O. Крсек. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови/ С. Лозова. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті/ Л. Лунгу. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ С. Ніколаєв. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами/ І. Павленко. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти/ В. Памбук. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі/ С. Пенькова. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти/ Р. Пріма, Д. Пріма. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві/ І. Рафуля. Правові основи інклюзивної освіти/ С. Рашидов, С. Рашидова. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі/ С. Рогожа. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти/ Р. Рошкан, О. Біла. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти/ К. Сейрик. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі/ Ю. Сич. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти/ В. Слободниченко, Д. Іванова. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді/ В. Таранова. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти/ М. Топалова. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії/ А. Урсу. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід/ С. Фурдуй. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят/ Н. Хрістенко. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я/ Ю. В. Черевата. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями/ Н. Чумак. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи/ С. Чупахіна. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів/ А. Шевчук. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя/ Ж. Шинкарева.
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)