Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (488)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
364-322:349.3
Г 67


    Горінов, Павло Валерійович.
    Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Електронний ресурс] : монографія / П. В. Горінов, Р. Г. Драпушко ; Державний інститут сімейної та молодіжної політики. - Електронні текстові дані. - Київ : Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 179-199. - ISBN 978-617-8086-07-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Волонтерство--Монографії

Анотація: У монографії волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний інститут сімейної та молодіжної політики

Дод.точки доступу:
Драпушко, Ростислав Григорович
Державний інститут сімейної та молодіжної політики


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
316.346.32-053.2:355.01(477)
Д 11


   
    Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022 / В. Д. Дибайло [та ін.] ; Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 60 с. : табл., іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Діти--Сім'я--Інституційні заклади опіки

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- сімейні форми виховання -- заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Утримувачі документа:
Дитячий фонд ООН UNICEF

Дод.точки доступу:
Дибайло, В. Д.
Кияниця, З. П.
Тимошенко, Н. В.
Лаушник, О. І.
Пєтушкова, Л. А.
Вовк, В. М.
Терещенко, А. В.
Дитячий фонд ООН UNICEF
Міністерство соціальної політики України
Міністерство охорони здоров’я України
Міністерство освіти і науки України
Національна соціальна сервісна служба України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98:616.8-085(076)
Я 93


    Яцина, Олена Федорівна.
    Основи психотерапії: практикум [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. Ф. Яцина ; Ужгородський національний університет, Факультет суспільних наук. - Електронні текстові дані. - Ужгород : [б. в.], 2021. - 80 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Психотерапія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психоаналітична психотерапія З. Фройда -- аналітична психотерапія А. Адлера -- психотерапія К. Юнга -- екзистанційний аналіз -- логотерапія -- гештальт-терапія -- когнітивно-поведінкова психотерапія -- позитивна психотерапія -- сімейна психотерапія -- групова психотерапія
Анотація: В посібнику представлено інформаційно-довідковий блок, який містить характеристику опорних понять, потрібних для розуміння стратегії психотерапевтичного процесу і змісту різних напрямків психотерапії; навчально-дослідницький блок із запитаннями і завданнями для самоконтролю, роздумів, дискусії та терапевтичний практикум із інтерактивними і навчально-експериментальними завданнями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ужгородський національний університет

Дод.точки доступу:
Ужгородський національний університет. Факультет суспільних наук


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
7.03(075.8)
І-90


   
    Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання / Сумський державний університет ; укладач С. І. Побожій. - Електронні текстові дані. - Суми : Сумський державний університет, 2021. - 70 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 65-69. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Історія мистецтва--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
жанрова характеристика -- художній образ -- стилізація -- семіотика мистецтва -- давньоєгипетський канон -- бароко -- рококо -- класицизм -- романтизм -- реалізм -- імпресіонізм -- символізм -- модернізм -- постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний університет

Дод.точки доступу:
Побожій, Сергій Іванович \укладач.\
Сумський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
37.02
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Волошенюк, (розділ 2, 3, 5), Г. Дегтярьова, (розділ 2), Р. Шаламов, (розділ 1) ; за ред.: О. Волошенюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020. - 68 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-11-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальні питання дидактики і методики--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- освітні практики -- заняття -- медіаграмотність -- вірусна інформація -- запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua

Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Дегтярьова, Г.
Шаламов, Р.
Волошенюк, О. \за ред.\
Євтушенко, Р. \за ред.\
Іванова, В. \за ред.\
Кулакова, А. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
316.48(075)
С 34


    Сивогракова, З. А.
    Психологія конфліктів. Соціально-психологічний вимір управління конфліктами [Електронний ресурс] : конспект лекції / З. А. Сивогракова, Н. В. Алєксєєнко ; Український державний університет залізничного транспорту, Навчально-науковий центр гуманітарної освіти. - Електронні текстові дані. - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - 55 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 50-52. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Конфліктологія--Навчальні видання

Анотація: Конспект лекції містить теоретичний матеріал, в якому розкриваються сутність і завдання конфліктології як науки; підходи до розуміння психологічного змісту конфліктів, структурні складові та динаміка розвитку конфліктів; роль конфліктів в індивідуальному і соціальному житті людини, причини їх виникнення, фактори загострення, стратегії та стилі поведінки в конфлікті, психологічні основи конструктивного розв’язання конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, Н. В.
Український державний університет залізничного транспорту. Навчально-науковий центр гуманітарної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
316.48(075.8)
Т 76


    Трофименко, Анастасія Вікторівна.
    Конфліктологія та теорія переговорів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Трофименко, Ю. В. Константинова ; Маріупольський державний університет. - Електронні текстові дані. - Маріуполь : МДУ, 2020. - 376 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 357-370 . - Предм. покажчик.: с. 371-375. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Конфліктологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сітка Томаса Кілманна -- діагнгостика конфлікту -- профілактика конфлікту -- регулювання конфлікту -- вирішення конфлікту -- модель Дуглас -- модель Гуллівера -- модель Фішера -- модель Криппендорфа -- модель Ніренберга -- модель І. Васильєвої -- стратегія К. Томаса -- стратегія Р. Кілменна -- медіація -- модель Юрі
Анотація: Посібник органічно поєднує загальні теоретичні засади конфлікту з практичними рекомендаціями щодо управління ним та ведення переговорів як найбільш ефективного способу його вирішення. У ньому висвітлюються еволюція концептуальних підходів до розуміння конфлікту, загальна теорія конфлікту та його структурні елементи, теоретичні основи політичного та міжнародного конфліктів, методи їх діагностики та види управлінської діяльності, теорія переговорного процесу, місце медіації у конфлікті та переговорному процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Утримувачі документа:
Маріупольський державний університет

Дод.точки доступу:
Константинова, Юлія Василівна
Маріупольський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
7.017(075.8)
О-75


   
    Основи теорії кольору [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 186 Видавництво та поліграфія усіх форм навчання / Черкаський державний технологічний університет ; упорядник: Т. І. Веретільник [и др.] ; укладач О. В. Манзюра. - Електронні текстові дані. - Черкаси : ЧДТУ, 2020. - 130 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 130. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Колористика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
колірний зір -- колірні комбінації -- колірні стилі -- сприйняття кольору -- синтез кольору
Анотація: Особливістю видання є велика кількість ілюстративного матеріалу. Частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Утримувачі документа:
Черкаський державний технологічний університет

Дод.точки доступу:
Веретільник, Тимофій Іванович \упорядник.\
Мисник, Людмила Дмитрівна \упорядник.\
Капітан, Руслан Борисович \упорядник.\
Мамонов, Юрій Петрович \упорядник.\
Манзюра, Олександр Васильович \укладач.\
Черкаський державний технологічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
376(075.8)
Ч-92


    Чупахіна, Світлана.
    Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. Чупахіна ; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2020. - 96 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 67-76. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення аналізаторів -- порушення мовлення -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелектуального розвитку -- порушення опорно-рухового апарату -- аутизм -- інклюзивне освітнє середовище -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)