Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (483)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
7.03(075.8)
І-90


   
    Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання / Сумський державний університет ; укладач С. І. Побожій. - Електронні текстові дані. - Суми : Сумський державний університет, 2021. - 70 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 65-69. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Історія мистецтва--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
жанрова характеристика -- художній образ -- стилізація -- семіотика мистецтва -- давньоєгипетський канон -- бароко -- рококо -- класицизм -- романтизм -- реалізм -- імпресіонізм -- символізм -- модернізм -- постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний університет

Дод.точки доступу:
Побожій, Сергій Іванович \укладач.\
Сумський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.017:655.3(075.8)
Б 81


    Бондар, Ірина Олександрівна.
    Теорія кольору [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів напряму підготовки 6.051501 Видавничо-поліграфічна справа / І. О. Бондар ; редактор М. М. Оленич ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця ). - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 163 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с159-160. - Предм. покажчик.: с. 158. - ISBN 978-966-676-630-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Колористика--Поліграфія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
колірні системи -- психологія кольору -- сполучення -- шрифт -- комп’ютерне кольоровідтворення
Анотація: У навчальному посібнику подано велику кількість ілюстративного матеріалу у вигляді відповідних діалогових вікон, рисунків і прикладів; більшу частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Оленич, М. М. \редактор.\
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
81-13+378.016
Г 12


    Габідулліна, А. Р.
    Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. Р. Габідулліна, О. Л. Колесніченко ; Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов. - Електронні текстові дані. - Бахмут : Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7780-18-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Методологія лінгвістики--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лінгвометодологія -- моделі мови -- лінгвістична типологія -- перекладознавство -- лінгвоперекладознавство -- психолінгвістика -- когнітивна лінгвістика -- нейролінгвістика -- гендерна лінгвістика -- дискурсологія -- педагогічна лінгвістика -- політична лінгвістика -- комп’ютерна лінгвістика -- наукове дослідждення -- юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080

Дод.точки доступу:
Колесніченко, О. Л.
Донбаський державний педагогічний університет
Горлівський інститут іноземних мов


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
364-322:349.3
Г 67


    Горінов, Павло Валерійович.
    Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Електронний ресурс] : монографія / П. В. Горінов, Р. Г. Драпушко ; Державний інститут сімейної та молодіжної політики. - Електронні текстові дані. - Київ : Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 179-199. - ISBN 978-617-8086-07-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Волонтерство--Монографії

Анотація: У монографії волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний інститут сімейної та молодіжної політики

Дод.точки доступу:
Драпушко, Ростислав Григорович
Державний інститут сімейної та молодіжної політики


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
316.346.32-053.2:355.01(477)
Д 11


   
    Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022 / В. Д. Дибайло [та ін.] ; Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 60 с. : табл., іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Діти--Сім'я--Інституційні заклади опіки

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- сімейні форми виховання -- заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Утримувачі документа:
Дитячий фонд ООН UNICEF

Дод.точки доступу:
Дибайло, В. Д.
Кияниця, З. П.
Тимошенко, Н. В.
Лаушник, О. І.
Пєтушкова, Л. А.
Вовк, В. М.
Терещенко, А. В.
Дитячий фонд ООН UNICEF
Міністерство соціальної політики України
Міністерство охорони здоров’я України
Міністерство освіти і науки України
Національна соціальна сервісна служба України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
001.89(075.8)
Д 18


    Данильян, О. Г.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : підручник / О. Г. Данильян ; рецензент: О. С. Александрова, В. О. Копилов ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Право, 2019. - 368 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-937-652-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія--Наукові дослідження--Філософія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
науковий текст -- наукові публікації -- дисертаційні дослідження -- наукометричні бази даних -- методи дослідження
Анотація: У підручнику висвітлені теоретичні засади методології науково-дослідної діяльності, етапи, напрями наукової творчості та логіки наукових досліджень, а також розглянуті конкретні практичні аспекти оприлюднення результатів наукових досліджень, рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, зокрема дисертаційних, робіт. Окремий розділ підручника присвячений соціокультурним та світоглядно-філософським вимірам, ключовим концепціям розуміння її сутності. Видання розраховане на науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, експертів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.nlu.edu.ua/POLN_TEXT/SENMK/OMND.pdf
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Александрова, О. С. \рецензент.\
Копилов, В. О. \рецензент.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
784.9:613(072)
З-46


   
    Здоров’язбережувальні технології у вокальній практиці [Електронний ресурс] : методичний посібник / Донецька обласна державна адміністрація, Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості ; укладач О. О. Карпенко. - Електронні текстові дані. - Слов’янськ : Маторін Б. І., 2020. - 59 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 39-42. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Здоров’язбережувальні технології--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
голосовий апарат -- слуховий апарат -- охорона голосу -- хвороби голосу -- дихальна гімнастика
Анотація: Посібник містить матеріал з охорони голосу, будови голосового, слухового та артикуляційного апаратів, розуміння природи голосу, складних механізмів взаємодії голосу, слуху, мовлення, вміння організувати профілактичну роботу щодо захворювань голосу, підтримки мотиваційної платформи у питаннях здоров’язбереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Утримувачі документа:
Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчост

Дод.точки доступу:
Карпенко, О. О. \укладач.\
Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
37.02
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Волошенюк, (розділ 2, 3, 5), Г. Дегтярьова, (розділ 2), Р. Шаламов, (розділ 1) ; за ред.: О. Волошенюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020. - 68 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-11-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальні питання дидактики і методики--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- освітні практики -- заняття -- медіаграмотність -- вірусна інформація -- запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua

Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Дегтярьова, Г.
Шаламов, Р.
Волошенюк, О. \за ред.\
Євтушенко, Р. \за ред.\
Іванова, В. \за ред.\
Кулакова, А. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.98:61(075.8)
О-75


   
    Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів / В. М. Ждан [та ін.] ; Українська медична стоматологічна академія. - Електронні текстові дані. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2014. - 258 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 249-250. - ISBN 978-966-182-292-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Медична психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров’я -- свідомість -- самосвідомість -- психологія особистості -- психосоматичні розлади -- суїцидальна поведінка -- психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Українська медична стоматологічна академія

Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Скрипніков, А. М.
Животовська, Л. В.
Сонник, Т. Г.
Денеко, М. О.
Українська медична стоматологічна академія


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)