Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (483)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
159.98:61(075.8)
О-75


   
    Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів / В. М. Ждан [та ін.] ; Українська медична стоматологічна академія. - Електронні текстові дані. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2014. - 258 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 249-250. - ISBN 978-966-182-292-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Медична психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров’я -- свідомість -- самосвідомість -- психологія особистості -- психосоматичні розлади -- суїцидальна поведінка -- психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Українська медична стоматологічна академія

Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Скрипніков, А. М.
Животовська, Л. В.
Сонник, Т. Г.
Денеко, М. О.
Українська медична стоматологічна академія


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
364-322(075)
Ш 67


   
    Школа волонтерів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Я. А. Брик [та ін.] ; редактор Г. С. Скитьова ; Всеукраїнська громадська організація "Поруч". - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 167 с. - (Співпраця з Німеччиною). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Волонтерство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
правові основи -- комунікація -- проєктне управління -- медична допомога -- саморегуляція
Анотація: Посібник містить методичні вказівки щодо проведення практичних вправ та ігрових активностей, що спрямовані на закріплення знань та побудову розуміння шодо сутності та специфіки волонтерської діяльності та цивільно-правової відповідальності волонтера, вдосконалення навичок вербальної та невербальної комунікації волонтера, вирішення конфліктних ситуацій, проектного управління у волонтерській діяльності, розвитку самоврядування та побудови взаємодії громади і влади, надання домедичної допомоги постраждалим в екстремальних умовах, а також засвоєння прийомів підвищення особистої стресостійкості волонтера.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://poruch.ua
Утримувачі документа:
Всеукраїнська громадська організація "Поруч"

Дод.точки доступу:
Брик, Я. А.
Говорун, Н. В.
Дементьєв, В. В.
Лащук, О. М.
Мельник, О. В.
Потій, О. В.
Скитьова, Г. С.
Тищенко, М. П.
Скитьова, Г. С. \редактор.\
Всеукраїнська громадська організація "Поруч"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
7.017:655.3(075.8)
Б 81


    Бондар, Ірина Олександрівна.
    Теорія кольору [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів напряму підготовки 6.051501 Видавничо-поліграфічна справа / І. О. Бондар ; редактор М. М. Оленич ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця ). - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 163 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с159-160. - Предм. покажчик.: с. 158. - ISBN 978-966-676-630-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Колористика--Поліграфія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
колірні системи -- психологія кольору -- сполучення -- шрифт -- комп’ютерне кольоровідтворення
Анотація: У навчальному посібнику подано велику кількість ілюстративного матеріалу у вигляді відповідних діалогових вікон, рисунків і прикладів; більшу частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Оленич, М. М. \редактор.\
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
81-13+378.016
Г 12


    Габідулліна, А. Р.
    Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. Р. Габідулліна, О. Л. Колесніченко ; Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов. - Електронні текстові дані. - Бахмут : Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7780-18-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Методологія лінгвістики--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лінгвометодологія -- моделі мови -- лінгвістична типологія -- перекладознавство -- лінгвоперекладознавство -- психолінгвістика -- когнітивна лінгвістика -- нейролінгвістика -- гендерна лінгвістика -- дискурсологія -- педагогічна лінгвістика -- політична лінгвістика -- комп’ютерна лінгвістика -- наукове дослідждення -- юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080

Дод.точки доступу:
Колесніченко, О. Л.
Донбаський державний педагогічний університет
Горлівський інститут іноземних мов


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
364-78:658.114(075)
С 69


   
    Соціальне підприємництво [Електронний ресурс] : посібник для викладачів курсу / Social Busness in UA ; редактор А. О. Корнецький. - Електронні текстові дані. - Київ : Фамільна друкарня Huss, 2019. - 162 с. - (Прямуємо разом). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Підприємництво--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
візія -- місія -- бізнес-моделювання -- інвестиції -- фінансовий менеджмент -- соціальна цінність -- стратегія розвитку
Анотація: У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekmair.ukma.edu.ua
Утримувачі документа:
Social Busness in UA

Дод.точки доступу:
Корнецький, А. О. \редактор.\
Social Busness in UA


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
001.89(075.8)
Д 18


    Данильян, О. Г.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : підручник / О. Г. Данильян ; рецензент: О. С. Александрова, В. О. Копилов ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Право, 2019. - 368 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-937-652-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія--Наукові дослідження--Філософія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
науковий текст -- наукові публікації -- дисертаційні дослідження -- наукометричні бази даних -- методи дослідження
Анотація: У підручнику висвітлені теоретичні засади методології науково-дослідної діяльності, етапи, напрями наукової творчості та логіки наукових досліджень, а також розглянуті конкретні практичні аспекти оприлюднення результатів наукових досліджень, рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, зокрема дисертаційних, робіт. Окремий розділ підручника присвячений соціокультурним та світоглядно-філософським вимірам, ключовим концепціям розуміння її сутності. Видання розраховане на науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, експертів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.nlu.edu.ua/POLN_TEXT/SENMK/OMND.pdf
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Александрова, О. С. \рецензент.\
Копилов, В. О. \рецензент.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
37.091.313-044.247:[5:62:004]
У 67


   
    Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. І. Поліхун [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 80 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7734-14-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Інноваційні процеси суспільно-економічного розвитку та зростаючий попит на фахівців високотехнологічних галузей, які здатні до комплексної наукової та інженерної діяльності, сприяли формуванню та розвитку освітнього напряму STEM, що став педагогічною інновацією ХХІ століття. Автори визначають та окреслюють особливості, теоретичні та практичні аспекти з упровадження STEM-освіти в Україні. У виданні запропоновано моделі інтеграції формальної та неформальної освіти, передусім, для обдарованих учнів, які в майбутньому можуть стати основою трансформаційних процесів для освіти загалом. Акцентовано на використанні наукового методу й інженерного дизайну в конструюванні навчальних заходів STEM, розкрито особливості освітнього STEM-середовища, запропоновано методичні підходи до організації STEM-проєктів, продемонстровано їх застосування на конкретних прикладах. Посібник спрямовано на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, які покликані підготувати нове покоління до вимог сучасної економіки. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, студентів закладів вищої освіти та всіх зацікавлених цим питанням осіб.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Дод.точки доступу:
Поліхун, Н. І.
Постова, К. Г.
Сліпухіна, А. І.
Онопченко, Г. В.
Онопченко, О. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
37.02
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Волошенюк, (розділ 2, 3, 5), Г. Дегтярьова, (розділ 2), Р. Шаламов, (розділ 1) ; за ред.: О. Волошенюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020. - 68 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-11-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальні питання дидактики і методики--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- освітні практики -- заняття -- медіаграмотність -- вірусна інформація -- запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua

Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Дегтярьова, Г.
Шаламов, Р.
Волошенюк, О. \за ред.\
Євтушенко, Р. \за ред.\
Іванова, В. \за ред.\
Кулакова, А. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)