Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (488)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-322:349.3/Г 67
Автор(и) : Горінов, Павло Валерійович, Драпушко, Ростислав Григорович
Назва : Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Державний інститут сімейної та молодіжної політики
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 179-199. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8086-07-7: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-322:349.3 + 349.3
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Анотація: У монографії волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346.32-053.2:/Д 11-227333457
Автор(и) : Дибайло В. Д., Кияниця З. П., Тимошенко Н. В., Лаушник О. І., Пєтушкова Л. А., Вовк В. М., Терещенко А. В.
Назва : Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :60 с.: табл., іл.
Колективи : Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.346.32-053.2:355.01(477) + 355.01(477)
Предметні рубрики: Соціологія-- Діти-- Сім'я-- Інституційні заклади опіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--сімейні форми виховання--заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616.8-085(/Я 93-981277761
Автор(и) : Яцина, Олена Федорівна
Назва : Основи психотерапії: практикум [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ужгород, 2021
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Ужгородський національний університет. Факультет суспільних наук
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:616.8-085(076) + 616.8-085(076)
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психоаналітична психотерапія з. фройда--аналітична психотерапія а. адлера--психотерапія к. юнга--екзистанційний аналіз--логотерапія--гештальт-терапія--когнітивно-поведінкова психотерапія--позитивна психотерапія--сімейна психотерапія--групова психотерапія
Анотація: В посібнику представлено інформаційно-довідковий блок, який містить характеристику опорних понять, потрібних для розуміння стратегії психотерапевтичного процесу і змісту різних напрямків психотерапії; навчально-дослідницький блок із запитаннями і завданнями для самоконтролю, роздумів, дискусії та терапевтичний практикум із інтерактивними і навчально-експериментальними завданнями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03(075.8)/І-90
Назва : Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 65-69. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жанрова характеристика--художній образ--стилізація--семіотика мистецтва--давньоєгипетський канон--бароко--рококо--класицизм--романтизм--реалізм--імпресіонізм--символізм--модернізм--постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/О-72
Автор(и) : Волошенюк О., Дегтярьова Г., Шаламов Р.
Назва : Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020
Кільк.характеристики :68 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальні питання дидактики і методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--освітні практики--заняття--медіаграмотність--вірусна інформація--запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48(075)/С 34
Автор(и) : Сивогракова З. А., Алєксєєнко Н. В.
Назва : Психологія конфліктів. Соціально-психологічний вимір управління конфліктами [Електронний ресурс] : конспект лекції
Вихідні дані : Харків: УкрДУЗТ, 2020
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Український державний університет залізничного транспорту. Навчально-науковий центр гуманітарної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 50-52. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.48(075)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Анотація: Конспект лекції містить теоретичний матеріал, в якому розкриваються сутність і завдання конфліктології як науки; підходи до розуміння психологічного змісту конфліктів, структурні складові та динаміка розвитку конфліктів; роль конфліктів в індивідуальному і соціальному житті людини, причини їх виникнення, фактори загострення, стратегії та стилі поведінки в конфлікті, психологічні основи конструктивного розв’язання конфліктів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48(075.8)/Т 76
Автор(и) : Трофименко, Анастасія Вікторівна, Константинова, Юлія Василівна
Назва : Конфліктологія та теорія переговорів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Маріуполь: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Маріупольський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 357-370 . - Предм. покажчик.: с. 371-375. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.48(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сітка томаса кілманна--діагнгостика конфлікту--профілактика конфлікту--регулювання конфлікту--вирішення конфлікту--модель дуглас--модель гуллівера--модель фішера--модель криппендорфа--модель ніренберга--модель і. васильєвої--стратегія к. томаса--стратегія р. кілменна--медіація--модель юрі
Анотація: Посібник органічно поєднує загальні теоретичні засади конфлікту з практичними рекомендаціями щодо управління ним та ведення переговорів як найбільш ефективного способу його вирішення. У ньому висвітлюються еволюція концептуальних підходів до розуміння конфлікту, загальна теорія конфлікту та його структурні елементи, теоретичні основи політичного та міжнародного конфліктів, методи їх діагностики та види управлінської діяльності, теорія переговорного процесу, місце медіації у конфлікті та переговорному процесі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/О-75
Назва : Основи теорії кольору [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 186 Видавництво та поліграфія усіх форм навчання
Вихідні дані : Черкаси: ЧДТУ, 2020
Кільк.характеристики :130 с.: іл.
Колективи : Черкаський державний технологічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 130. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Колористика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колірний зір--колірні комбінації--колірні стилі--сприйняття кольору--синтез кольору
Анотація: Особливістю видання є велика кількість ілюстративного матеріалу. Частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075.8)/Ч-92
Автор(и) : Чупахіна, Світлана
Назва : Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Івано-Франківськ: Кушнір Г. М., 2020
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 67-76. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення аналізаторів--порушення мовлення--затримка психічного розвитку--порушення інтелектуального розвитку--порушення опорно-рухового апарату--аутизм--інклюзивне освітнє середовище--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)