Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (488)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-322(075)/Ш 67
Автор(и) : Брик Я. А., Говорун Н. В., Дементьєв В. В., Лащук О. М., Мельник О. В., Потій О. В., Скитьова Г. С., Тищенко М. П.
Назва : Школа волонтерів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Всеукраїнська громадська організація "Поруч"
Серія: Співпраця з Німеччиною
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-322(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правові основи--комунікація--проєктне управління--медична допомога--саморегуляція
Анотація: Посібник містить методичні вказівки щодо проведення практичних вправ та ігрових активностей, що спрямовані на закріплення знань та побудову розуміння шодо сутності та специфіки волонтерської діяльності та цивільно-правової відповідальності волонтера, вдосконалення навичок вербальної та невербальної комунікації волонтера, вирішення конфліктних ситуацій, проектного управління у волонтерській діяльності, розвитку самоврядування та побудови взаємодії громади і влади, надання домедичної допомоги постраждалим в екстремальних умовах, а також засвоєння прийомів підвищення особистої стресостійкості волонтера.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://poruch.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.313-044.24/У 67-304227181
Автор(и) : Поліхун Н. І., Постова К. Г., Сліпухіна А. І., Онопченко Г. В., Онопченко О. В.
Назва : Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7734-14-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.313-044.247:[5:62:004]
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Інноваційні процеси суспільно-економічного розвитку та зростаючий попит на фахівців високотехнологічних галузей, які здатні до комплексної наукової та інженерної діяльності, сприяли формуванню та розвитку освітнього напряму STEM, що став педагогічною інновацією ХХІ століття. Автори визначають та окреслюють особливості, теоретичні та практичні аспекти з упровадження STEM-освіти в Україні. У виданні запропоновано моделі інтеграції формальної та неформальної освіти, передусім, для обдарованих учнів, які в майбутньому можуть стати основою трансформаційних процесів для освіти загалом. Акцентовано на використанні наукового методу й інженерного дизайну в конструюванні навчальних заходів STEM, розкрито особливості освітнього STEM-середовища, запропоновано методичні підходи до організації STEM-проєктів, продемонстровано їх застосування на конкретних прикладах. Посібник спрямовано на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, які покликані підготувати нове покоління до вимог сучасної економіки. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, студентів закладів вищої освіти та всіх зацікавлених цим питанням осіб.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017:655.3(075.8/Б 81-363616451
Автор(и) : Бондар, Ірина Олександрівна
Назва : Теорія кольору [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів напряму підготовки 6.051501 Видавничо-поліграфічна справа
Вихідні дані : Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Кільк.характеристики :163 с.: іл.
Колективи : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с159-160. - Предм. покажчик.: с. 158. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-676-630-7: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017:655.3(075.8) + 655.3(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Колористика-- Поліграфія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колірні системи--психологія кольору--сполучення--шрифт--комп’ютерне кольоровідтворення
Анотація: У навчальному посібнику подано велику кількість ілюстративного матеріалу у вигляді відповідних діалогових вікон, рисунків і прикладів; більшу частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78:658.114(07/С 69-418069379
Назва : Соціальне підприємництво [Електронний ресурс] : посібник для викладачів курсу
Вихідні дані : Київ: Фамільна друкарня Huss, 2019
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Social Busness in UA
Серія: Прямуємо разом
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78:658.114(075) + 658.114(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візія--місія--бізнес-моделювання--інвестиції--фінансовий менеджмент--соціальна цінність--стратегія розвитку
Анотація: У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekmair.ukma.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48(075)/С 34
Автор(и) : Сивогракова З. А., Алєксєєнко Н. В.
Назва : Психологія конфліктів. Соціально-психологічний вимір управління конфліктами [Електронний ресурс] : конспект лекції
Вихідні дані : Харків: УкрДУЗТ, 2020
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Український державний університет залізничного транспорту. Навчально-науковий центр гуманітарної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 50-52. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.48(075)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Анотація: Конспект лекції містить теоретичний матеріал, в якому розкриваються сутність і завдання конфліктології як науки; підходи до розуміння психологічного змісту конфліктів, структурні складові та динаміка розвитку конфліктів; роль конфліктів в індивідуальному і соціальному житті людини, причини їх виникнення, фактори загострення, стратегії та стилі поведінки в конфлікті, психологічні основи конструктивного розв’язання конфліктів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:616.896(076)/П 27
Назва : Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :101 с.: іл.
Колективи : Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100. - Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України». - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:616.896(076) + 616.896(076)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--стресостійкість--розуміння поведінки--отримання послуг--корекція симптомів--прикладний аналіз поведінки--мовленнєва поведінкова терапія--денверська модель--лікування біологічних станів--метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/О-75
Назва : Основи теорії кольору [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 186 Видавництво та поліграфія усіх форм навчання
Вихідні дані : Черкаси: ЧДТУ, 2020
Кільк.характеристики :130 с.: іл.
Колективи : Черкаський державний технологічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 130. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Колористика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колірний зір--колірні комбінації--колірні стилі--сприйняття кольору--синтез кольору
Анотація: Особливістю видання є велика кількість ілюстративного матеріалу. Частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616.8-085(/Я 93-981277761
Автор(и) : Яцина, Олена Федорівна
Назва : Основи психотерапії: практикум [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ужгород, 2021
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Ужгородський національний університет. Факультет суспільних наук
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:616.8-085(076) + 616.8-085(076)
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психоаналітична психотерапія з. фройда--аналітична психотерапія а. адлера--психотерапія к. юнга--екзистанційний аналіз--логотерапія--гештальт-терапія--когнітивно-поведінкова психотерапія--позитивна психотерапія--сімейна психотерапія--групова психотерапія
Анотація: В посібнику представлено інформаційно-довідковий блок, який містить характеристику опорних понять, потрібних для розуміння стратегії психотерапевтичного процесу і змісту різних напрямків психотерапії; навчально-дослідницький блок із запитаннями і завданнями для самоконтролю, роздумів, дискусії та терапевтичний практикум із інтерактивними і навчально-експериментальними завданнями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:61(075.8)/О-75
Автор(и) : Ждан В. М., Скрипніков А. М., Животовська Л. В., Сонник Т. Г., Денеко М. О.
Назва : Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів
Вихідні дані : Полтава: ТОВ "АСМІ", 2014
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 249-250. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-182-292-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:61(075.8) + 61(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--свідомість--самосвідомість--психологія особистості--психосоматичні розлади--суїцидальна поведінка--психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)