Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (488)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03(075.8)/І-90
Назва : Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 65-69. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жанрова характеристика--художній образ--стилізація--семіотика мистецтва--давньоєгипетський канон--бароко--рококо--класицизм--романтизм--реалізм--імпресіонізм--символізм--модернізм--постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017:655.3(075.8/Б 81-363616451
Автор(и) : Бондар, Ірина Олександрівна
Назва : Теорія кольору [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів напряму підготовки 6.051501 Видавничо-поліграфічна справа
Вихідні дані : Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Кільк.характеристики :163 с.: іл.
Колективи : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с159-160. - Предм. покажчик.: с. 158. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-676-630-7: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017:655.3(075.8) + 655.3(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Колористика-- Поліграфія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колірні системи--психологія кольору--сполучення--шрифт--комп’ютерне кольоровідтворення
Анотація: У навчальному посібнику подано велику кількість ілюстративного матеріалу у вигляді відповідних діалогових вікон, рисунків і прикладів; більшу частину рисунків наведено в графічному вигляді, що істотно полегшує розуміння досліджуваних питань з побудови гармонійних колірних сполучень, використання колірних моделей, налаштування системи керування кольором, застосування колірних профілів, виконання кольорокорекції та кольороподілу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81-13+378.016/Г 12
Автор(и) : Габідулліна А. Р., Колесніченко О. Л.
Назва : Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Бахмут: Вид-во Б.І. Маторіна, 2019
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7780-18-1: Б.ц.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 81-13+378.016 + 378.016
Предметні рубрики: Мовознавство-- Методологія лінгвістики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгвометодологія--моделі мови--лінгвістична типологія--перекладознавство--лінгвоперекладознавство--психолінгвістика--когнітивна лінгвістика--нейролінгвістика--гендерна лінгвістика--дискурсологія--педагогічна лінгвістика--політична лінгвістика--комп’ютерна лінгвістика--наукове дослідждення--юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-322:349.3/Г 67
Автор(и) : Горінов, Павло Валерійович, Драпушко, Ростислав Григорович
Назва : Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Державний інститут сімейної та молодіжної політики
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 179-199. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8086-07-7: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-322:349.3 + 349.3
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Анотація: У монографії волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346.32-053.2:/Д 11-227333457
Автор(и) : Дибайло В. Д., Кияниця З. П., Тимошенко Н. В., Лаушник О. І., Пєтушкова Л. А., Вовк В. М., Терещенко А. В.
Назва : Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :60 с.: табл., іл.
Колективи : Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.346.32-053.2:355.01(477) + 355.01(477)
Предметні рубрики: Соціологія-- Діти-- Сім'я-- Інституційні заклади опіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--сімейні форми виховання--заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.89(075.8)/Д 18
Автор(и) : Данильян О. Г.
Назва : Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані : Харків: Право, 2019
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-937-652-7: Б.ц.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.89(075.8)
Предметні рубрики: Методологія-- Наукові дослідження-- Філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий текст--наукові публікації--дисертаційні дослідження--наукометричні бази даних--методи дослідження
Анотація: У підручнику висвітлені теоретичні засади методології науково-дослідної діяльності, етапи, напрями наукової творчості та логіки наукових досліджень, а також розглянуті конкретні практичні аспекти оприлюднення результатів наукових досліджень, рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, зокрема дисертаційних, робіт. Окремий розділ підручника присвячений соціокультурним та світоглядно-філософським вимірам, ключовим концепціям розуміння її сутності. Видання розраховане на науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, експертів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.nlu.edu.ua/POLN_TEXT/SENMK/OMND.pdf
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.9:613(072)/З-46
Назва : Здоров’язбережувальні технології у вокальній практиці [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Слов’янськ: Маторін Б. І., 2020
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 39-42. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.9:613(072) + 613(072)
Предметні рубрики: Музика-- Вокал-- Здоров’язбережувальні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голосовий апарат--слуховий апарат--охорона голосу--хвороби голосу--дихальна гімнастика
Анотація: Посібник містить матеріал з охорони голосу, будови голосового, слухового та артикуляційного апаратів, розуміння природи голосу, складних механізмів взаємодії голосу, слуху, мовлення, вміння організувати профілактичну роботу щодо захворювань голосу, підтримки мотиваційної платформи у питаннях здоров’язбереження.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/О-72
Автор(и) : Волошенюк О., Дегтярьова Г., Шаламов Р.
Назва : Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020
Кільк.характеристики :68 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальні питання дидактики і методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--освітні практики--заняття--медіаграмотність--вірусна інформація--запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:61(075.8)/О-75
Автор(и) : Ждан В. М., Скрипніков А. М., Животовська Л. В., Сонник Т. Г., Денеко М. О.
Назва : Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів
Вихідні дані : Полтава: ТОВ "АСМІ", 2014
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 249-250. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-182-292-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:61(075.8) + 61(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--свідомість--самосвідомість--психологія особистості--психосоматичні розлади--суїцидальна поведінка--психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)