Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (488)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03(075.8)/І-90
Назва : Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 65-69. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жанрова характеристика--художній образ--стилізація--семіотика мистецтва--давньоєгипетський канон--бароко--рококо--класицизм--романтизм--реалізм--імпресіонізм--символізм--модернізм--постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-322:349.3/Г 67
Автор(и) : Горінов, Павло Валерійович, Драпушко, Ростислав Григорович
Назва : Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Державний інститут сімейної та молодіжної політики
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 179-199. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8086-07-7: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-322:349.3 + 349.3
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерство
Анотація: У монографії волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346.32-053.2:/Д 11-227333457
Автор(и) : Дибайло В. Д., Кияниця З. П., Тимошенко Н. В., Лаушник О. І., Пєтушкова Л. А., Вовк В. М., Терещенко А. В.
Назва : Діти і війна в Україні: про становище дітей із сімейних форм виховання та інституційних закладів [Електронний ресурс] : звіт № 1 : за результатами моніторингу за лютий – червень 2022
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :60 с.: табл., іл.
Колективи : Дитячий фонд ООН UNICEF, Міністерство соціальної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України, Національна соціальна сервісна служба України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.346.32-053.2:355.01(477) + 355.01(477)
Предметні рубрики: Соціологія-- Діти-- Сім'я-- Інституційні заклади опіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--сімейні форми виховання--заклади інституційного догляду
Анотація: У даному звіті представлені результати першого етапу моніторингу, головним завданням якого було відслідкувати місце перебування та стан безпеки дітей у період війни. Розділ звіту присвячений місцю перебування та стану безпеки дітей в закладах інституційного догляду системи соціального захисту. Зроблені висновки та надані рекомендації щодо дітей цільової групи з точки зору розуміння міграційних процесів, спричинених війною, визначення потреби у підтримці дітей і їхніх сімей.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.unicef.org
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.9:613(072)/З-46
Назва : Здоров’язбережувальні технології у вокальній практиці [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Слов’янськ: Маторін Б. І., 2020
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 39-42. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.9:613(072) + 613(072)
Предметні рубрики: Музика-- Вокал-- Здоров’язбережувальні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голосовий апарат--слуховий апарат--охорона голосу--хвороби голосу--дихальна гімнастика
Анотація: Посібник містить матеріал з охорони голосу, будови голосового, слухового та артикуляційного апаратів, розуміння природи голосу, складних механізмів взаємодії голосу, слуху, мовлення, вміння організувати профілактичну роботу щодо захворювань голосу, підтримки мотиваційної платформи у питаннях здоров’язбереження.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48(075.8)/Т 76
Автор(и) : Трофименко, Анастасія Вікторівна, Константинова, Юлія Василівна
Назва : Конфліктологія та теорія переговорів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Маріуполь: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Маріупольський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 357-370 . - Предм. покажчик.: с. 371-375. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.48(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сітка томаса кілманна--діагнгостика конфлікту--профілактика конфлікту--регулювання конфлікту--вирішення конфлікту--модель дуглас--модель гуллівера--модель фішера--модель криппендорфа--модель ніренберга--модель і. васильєвої--стратегія к. томаса--стратегія р. кілменна--медіація--модель юрі
Анотація: Посібник органічно поєднує загальні теоретичні засади конфлікту з практичними рекомендаціями щодо управління ним та ведення переговорів як найбільш ефективного способу його вирішення. У ньому висвітлюються еволюція концептуальних підходів до розуміння конфлікту, загальна теорія конфлікту та його структурні елементи, теоретичні основи політичного та міжнародного конфліктів, методи їх діагностики та види управлінської діяльності, теорія переговорного процесу, місце медіації у конфлікті та переговорному процесі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.89(075.8)/Д 18
Автор(и) : Данильян О. Г.
Назва : Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані : Харків: Право, 2019
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-937-652-7: Б.ц.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.89(075.8)
Предметні рубрики: Методологія-- Наукові дослідження-- Філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий текст--наукові публікації--дисертаційні дослідження--наукометричні бази даних--методи дослідження
Анотація: У підручнику висвітлені теоретичні засади методології науково-дослідної діяльності, етапи, напрями наукової творчості та логіки наукових досліджень, а також розглянуті конкретні практичні аспекти оприлюднення результатів наукових досліджень, рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, зокрема дисертаційних, робіт. Окремий розділ підручника присвячений соціокультурним та світоглядно-філософським вимірам, ключовим концепціям розуміння її сутності. Видання розраховане на науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, експертів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.nlu.edu.ua/POLN_TEXT/SENMK/OMND.pdf
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81-13+378.016/Г 12
Автор(и) : Габідулліна А. Р., Колесніченко О. Л.
Назва : Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Бахмут: Вид-во Б.І. Маторіна, 2019
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7780-18-1: Б.ц.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 81-13+378.016 + 378.016
Предметні рубрики: Мовознавство-- Методологія лінгвістики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгвометодологія--моделі мови--лінгвістична типологія--перекладознавство--лінгвоперекладознавство--психолінгвістика--когнітивна лінгвістика--нейролінгвістика--гендерна лінгвістика--дискурсологія--педагогічна лінгвістика--політична лінгвістика--комп’ютерна лінгвістика--наукове дослідждення--юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/О-72
Автор(и) : Волошенюк О., Дегтярьова Г., Шаламов Р.
Назва : Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020
Кільк.характеристики :68 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальні питання дидактики і методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--освітні практики--заняття--медіаграмотність--вірусна інформація--запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075.8)/Ч-92
Автор(и) : Чупахіна, Світлана
Назва : Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Івано-Франківськ: Кушнір Г. М., 2020
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 67-76. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення аналізаторів--порушення мовлення--затримка психічного розвитку--порушення інтелектуального розвитку--порушення опорно-рухового апарату--аутизм--інклюзивне освітнє середовище--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)