Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (8)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самомасаж<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.82(075.8)/О-75
Назва : Основи масажу та самомасажу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2018
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 76
УДК : 615.82(075.8)
Предметні рубрики: Медицина-- Масаж-- Самомасаж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види масажу--методи масажу--характеристики масажу--основи масажу--гігієна масажу--техніки масажу--спортивний масаж--самомасаж
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/Р 11
Автор(и) : Рібцун, Юлія Валентинівна
Назва : Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: Світ, 2020
Кільк.характеристики :264 с.: іл.
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-914-296-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Педагогіка-- Почакова школа-- Порушення мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зоровий гнозис--увага--пам’ять--моторний розвиток--особистісний розвиток--емоційна сфера--нейропсихологічний підхід--психолінгвістичний підхід--ейдетичні методи--пісочна терапія--самомасаж--інформаційні технології
Анотація: У посібнику проаналізовано наявні труднощі в навчанні молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення, запропоновано можливі шляхи реалізації їхніх мовленнєвих потреб, розкрито актуальні питання організації та практичної реалізації освітнього процесу в початковій школі, надано науково-методичні рекомендації з висвітлення сутності корекційно-розвивальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)