Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (102)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самосвідомість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:61(075.8)/О-75
Автор(и) : Ждан В. М., Скрипніков А. М., Животовська Л. В., Сонник Т. Г., Денеко М. О.
Назва : Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів
Вихідні дані : Полтава: ТОВ "АСМІ", 2014
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 249-250. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-182-292-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:61(075.8) + 61(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--свідомість--самосвідомість--психологія особистості--психосоматичні розлади--суїцидальна поведінка--психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6/С 69
Назва : Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.)
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці праць. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Соціальне партнерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт-компетенція--інноваційні технології--соціалізація дітей--мультидисциплінарне партнерство--комунікація соціономістів
Зміст : Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті/ О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами/ К. Буюклі. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі/ О. Гайтанжи. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні/ Г. Грищенко. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії/ Н. Гусячкина. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників/ О. Дішлі. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи/ І. Дія. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти/ Т. Дудченко. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення/ А. Дьомкіна. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами/ К. Єсавелюк. Причини правопорушень серед неповнолітніх/ Р. Єфременко. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я/ О. Замашкіна. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі/ В. Звєкова. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти/ О. Івченко. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ О. Ігнатьєва. Колорит омузичення творів український поетів/ В. Катриченко. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації/ І. Кірик. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури/ А. Кічук. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті/ Н. Кічук. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору/ О. Ковальчук. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами/ С. Корнієнко. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти/ С. Корнієнко. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва/ Р. Криворучко. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.)/ O. Крсек. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови/ С. Лозова. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті/ Л. Лунгу. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ С. Ніколаєв. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами/ І. Павленко. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти/ В. Памбук. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі/ С. Пенькова. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти/ Р. Пріма, Д. Пріма. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві/ І. Рафуля. Правові основи інклюзивної освіти/ С. Рашидов, С. Рашидова. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі/ С. Рогожа. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти/ Р. Рошкан, О. Біла. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти/ К. Сейрик. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі/ Ю. Сич. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти/ В. Слободниченко, Д. Іванова. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді/ В. Таранова. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти/ М. Топалова. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії/ А. Урсу. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід/ С. Фурдуй. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят/ Н. Хрістенко. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я/ Ю. В. Черевата. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями/ Н. Чумак. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи/ С. Чупахіна. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів/ А. Шевчук. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя/ Ж. Шинкарева.
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472.3-053.81:/М 55-520897418
Автор(и) : Жадан І.В., Краснякова А. О., Позняк С. І., Скнар О. М.
Назва : Механізми громадянської і національної самоідентифікації: [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2019
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.472.3-053.81:323.1(477) + 323.1(477)
Предметні рубрики: Соціологія-- Самоідентифікація --Україна
Національна самоідентифікація-- Громадянство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): громадянська самоідентифікація--комунікативні практики--соціальна взаємодія--самосвідомість--інтернет-середовище
Анотація: У монографії представлено результати дослідження особливостей
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)