Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (716)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=свята<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
373.2.016:78(075.8)
Т 33


   
    Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; укладач С. І. Матвієнко. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 262-270. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта і виховання--Музичне виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
музично-дидактичні ігри -- іноваційні технології -- музичні здібності -- музичний фольклор -- слухання музики -- спів -- музична ритміка -- гра на музичних інструментах -- музичні заняття -- музично-театралізовані свята -- музичні розваги
Анотація: Зміст посібника укладено за сучасними вимогами підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у галузі музичного виховання. Розкрито науково-теоретичні засади музичного виховання з урахуванням національної складової даного процесу; визначено методичні основи навчання дошкільників різним видам музичної діяльності, проаналізовано форми організації музичного виховання дітей. Розглянуто окремі питання щодо організації процесу музичного виховання у дошкільному навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Матвієнко, С. І. \укладач.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.075
Д 11


   
    Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] = The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues : збірник наукових праць / Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв ; редактор, упорядник С. М. Садовенко. - Електронні текстові дані. - Київ : НАКККіМ, 2020. - 486 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця . - С .3
Садовенко, С. М. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення / С. М. Садовенко. - С .5
Більченко, Євгенія Віталіївна. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. - С .29
Безугла, Руслана Іванівна. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи / Р. І. Безугла. - С .39
Бєлявін, Володимир Федорович. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. - С .42
Воробйова, Н. П. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері / Н. П. Воробйова. - С .45
Горчаков, Андрій Анатолійович. Особливості роботи режисера з музичною драматургією / А. А. Горчаков. - С .52
Гаврилко, Олена Василівна. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні / О. В. Гаврилко. - С .59
Дичковський, Степан Іванович. Феномен продюсування в системі формування культури міста / С. І. Дичковський. - С .64
Дячук, Валентина. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера / В. Дячук. - С .69
Економідес, Мирто. Товариство Маноліса Каломіріса / Мирто Економідес. - С .73
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок / О. В. Жуковін. - С .78
Зайцева, Ірина Євгенівна. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу / І. Є. Зайцева. - С .80
Карась, Ганна Василівна. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України / Г. В. Карась. - С .84
Колосок, Вадим Іванович. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі / В. І. Колосок. - С .90
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій / А. І. Кравченко. - С .96
Ліхута, Ігор Леонідович. Роль і місце PR в системі продюсування / І. Л. Ліхута. - С .100
Манцурані, Ева. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса / Ева Манцурані. - С .107
Матушенко, Валерій Борисович. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва / В. Б. Матушенко. - С .117
Недін, Лариса Миколаївна. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво / Л. М. Недін. - С .121
Неволов, Василь Васильович. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури / В. В. Неволов. - С .130
Обух, юдмила Василівна. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів / Л. В. Обух. - С .136
Рудніцька, Олександра Олександрівна. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття / О. О. Рудніцька. - С .142
Румко, Жанна Петрівна. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення / Ж. П. Румко. - С .148
Рябчун, Ірина Володимирівна. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. - С .155
Садовенко, Світлана Миколаївна. Театральна музика: особливості, функції, ролі / С. М. Садовенко. - С .163
Сінельніков, Іван Григорович. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»? / І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . - С .169
Стеценко, Ірина Борисівна. Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом / І. Б. Стеценко. - С .177
Турхан, Муратхан. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна / Муратхан Турхан. - С .187
Туріна, Олена Андріївна. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу / О. А. Туріна. - С .201
Хоролець, Лариса іванівна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині / Л. І. Хоролець. - С .204
Хоролець, Лариса іванівна. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину / Л. І. Хоролець, І. В. Швець. - С .211
Фабрика-Процька, Ольга Романівна. Лемківська культура у музейному просторі / О. Р. Фабрика-Процька. - С .218
Шлемко, Ольга Дмитрівна. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова / О. Д. Шлемко. - С .232
Бабіченко, Наталія Олександрівна. Музична культура в житті людини / Н. О. Бабіченко. - С .236
Борин, Ольга Василівна. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей / О. В. Борин. - С .240
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі / О. В. Жуковін. - С .247
Карпенко, О. В. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі / О. В. Карпенко. - С .247
Комар, Володимир. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів / В. Комар. - С .250
Корякін, Олексій Олексійович. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій / О. О. Корякін. - С .253
Кошарський, Назарій. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .258
Мураховська, Алевтина . Особливості дистанційного навчання народного співу / А. Мураховська, Р. О. Лоцман. - С .271
Плегуца, Ольга Олександрівна. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст. / О. О. Плегуца. - С .277
Садовенко, Світлана Миколаївна. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко. - С .284
Садовенко, Світлана Миколаївна. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. - С .288
Садовенко, Світлана Миколаївна. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості / С. М. Садовенко. - С .297
Фоломєєва, Наталія Аркадіївна. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами / Н. А. Фоломєєва. - С .317
Хомич, Тетяна Анатоліївна. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера / Т. А. Хомич. - С .322
Хоролець, Лариса іванівна. Режисура педагогічної дії / Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. - С .328
Шейко, Алла Олексіївна. Універсальність методики П. Муравського / А. О. Шейко. - С .339
Аліфанова, Валерія Валеріївна. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва / В. В. Аліфанова. - С .343
Бойко, Таїса Іванівна. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави / Т. І. Бойко. - С .349
Бурдіян, Ксенія Олегівна. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп / К. О. Бурдіян. - С .351
Васильченко, Олена Володимирівна. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва / О. В. Васильченко. - С .353
Вишнівська, Юлія Анатоліївна. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. - С .359
Водяхін, Єгор. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі / Є. Водяхін. - С .367
Грановська, Владислава. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті / В. Грановська. - С .371
Грановська, Ярослава. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування / Я. Грановська. - С .376
Ісько, Ольга Данилівна. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах / О. Д. Ісько. - С .380
Карпенко, Андрій Анатолійович. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. - С .387
Кошарський, Назарій. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .389
Кришталь, Олександр Миколайович. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. - С .391
Круценко, Сергій Ігорович. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. - С .396
Луга, Яніна Григорівна . Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів / Я. Г. Луга. - С .409
Магда, Златоміра Олексіївна. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. - С .409
Малюга, Ірина Юріївна. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. - С .420
Матковський, Іван. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі / І. Матковський, Р. О. Лоцман. - С .424
Микитенко, Вікторія Вікторівна. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера / В. В. Микитенко. - С .429
Мірхамедов, Рінат. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. - С .434
Палій, Оксана Юріївна. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. - С .438
Перегонцева, Марія Андріївна. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. - С .442
Рейська, Олександра Вадимівна. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. - С .447
Свіщенко, Андрій Юрійович. Аматорський театр у сучасному культурному простор / А. Ю. Свіщенко. - С .450
Серов, Євген Олексійович. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. - С .454
Сошальський, Олександр Юрійович. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. - С .457
Стратієнко, Катерина Сергіївна. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. - С .459
Сурнін, Микита Сергійович. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. - С .469
Швець, Іван Валентинович. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець. - С .472
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Комерційне управління

Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Садовенко, С. М. \редактор, упорядник.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)