Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (342)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=способи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:378.147/Х 98
Назва : Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:378.147 + 378.147
Предметні рубрики: Мистецтво-- Мистецтвознавство-- Дизайн-- Етнодизайн
Зміст : Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки. ; Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання/ О. Макарчук. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик/ К. Панкратова. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти/ І. Андрущенко. Етнокультурні складові сучасної реклами/ В. Косточка. Дизайн і технології: перспективи розвитку/ О. Березенська. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини/ Я. Пустильник. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті/ Г. Куриш. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту/ О. Головський. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття/ В. Кутова. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір/ О. Подзігун. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні/ Д. Пасенко. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи/ Д. Водоп'янова. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті/ Т. Гапончук. Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ; «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві/ Ю. Хмарський, О. Босий. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням/ Т. Малік, О. Руднєва. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ Г. Пащенко. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка/ А. Ковальова. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного/ А. Патій. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу/ М. Тимченко. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво/ Н. Хананова. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики/ К. Худолій. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді/ В. Петрушевський. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні/ Д. Кириченко. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації/ А. Ясіньковська. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею)/ Т. Малік, С. Будник. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання/ Г. Макаренко. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві/ О. Бригинець. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби/ М. Пугаченко, О. Кардаш. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача/ П. Шилова. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі/ В. Завгородня. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення/ О. Копа. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації/ Я. Пустильник. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту/ А. Соя. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення/ О. Костюченко. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті/ Є. Чурілкіна, Т. Малік. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко/ Д. Бичкова. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання/ М. Циркалюк. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді/ Ю. Костюк. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ А. Пащенко. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки/ А. Камінська. Комікс як особлива візуальна мова/ А. Кобенко. Соціокультурна відповідальність реклами/ Д. Марус. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві/ Т. Третініченко. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей/ М. Кулеба. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві/ А. Клачун. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної/ Д. Баташова. Історія виникнення перших у світі бібліотек/ А. Шевченко. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї/ О. Гусєв. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища/ С. Рибак. Сучасні технології в житловому середовищі/ О. Руднєва. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном/ М. Мокринцева. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища/ Н. Собко. Організація берегової лінії/ В. Місюна. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо/ М. Кузьменко. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир/ О. Савчук, Г. Пащенко. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд/ О. Недашківська. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу/ М. Костиренко. Виставковий драйв-центр робототехніки/ Є. Трегуб. Свідома мода по-українськи/ О. Стеценко.
Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 069.8:008/М 89
Назва : Музеї та реставрація у контексті збереження культурної спадщини: актуальні виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 07-08 червня 2018 р.
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2018
Кільк.характеристики :347 с
Колективи : Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Асоціація реставраторів України, Представництво Польської Академії Наук (Київ)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-223-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 069.8:008
Предметні рубрики: Музеї-- Культурна спадщина
Зміст : Достижения в пропаганде и актуальные проблемы реставрации памятников западного региона Азербайджана (в свете законодательства об охране культурного наследия и сотрудничества с ведущими профильными центрами)/ С. Алиева, М. Мурсагулиев, Ю. Насибли. Целлюлозные эфиры – клеи для дублирования масляной живописи/ А. Вайнейкис, Я. Лукшененe, Б. Мишкиненe. Культурна спадщина та музеї Туркменістану в контексті діалогу культур/ Н. Аманмурадов. Исследование и переатрибуция двух ксилографий Альбрехта Дюрера из коллекции Национального музея искусств имени Богдана и Варвары Ханенко/ Е. Б. Андрианова, С. А. Бискулова, Е. Д. Шостак. К. Ф. Богаєвський та діорама Дніпробуду/ І. В. Атаманчук. Оновлення розписів Успенського собору Києво-Печерської лаври як джерело їхньої атрибуції/ М. А. Бардік. Реставрація Троїцької надбрамної церкви у другій половині ХХ ст (за щоденниками художників-реставраторів Марампольських)/ А. Є. Бартош. До питання обміну досвідом та підвищення кваліфікації художників-реставраторів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ А. В. Беліловська. К вопросу атрибуции уникальной камяной иконы/ А. П Берёзкин. Комплекс мероприятий и услуг музея «Замковый комплекс «Мир» – важнейший компонент сохранения и широкой популяризации историко-культурного наследия/ К. А. Бернацкая. Щодо дизайну вхідного квитка у музей/ А. С. Бойко-Гагарін, М. М. Макаренко. Наукове комплектування, зберігання та реставрація музейних предметів групи «Гончарство» у Львівському скансені/ Н. В. Боренько. Реставрація творів архітектурної графіки на кальці/ М. О. Борисенко. Актуальні проблеми збереження та реставрації артефактів, знайдених в ході підводних досліджень, в умовах археологічної лабораторії/ К. Валентирова. Атрибуція двох зруйнованих пам’яток українського церковного гаптування доби бароко з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ А. Г. Варивода. Авангард в українському акварельному живописі: футурист Анатолій Петрицький/ Н. М Велігура. Збереження традиційного характеру середовища буферних зон об’єктів всесвітньої спадщини в Києві/ В. В. Вечерський. Діяльність реставраційних організацій Лондона та Києва. Обмін досвідом/ С. В. Гага-Шереметьєва, Г. А. Марченко. Музейний образ солдата (воїна) як вираження пам’яті епохи та соціальної культури. Етичний та освітній аналіз/ Г. Гжибек, З. Малодобрий. Інтуїції музею майбутнього у «синтетичній» концепції Федора Шміта/ О. Д. Гладун. Атрибуція – вагома складова експертизи предмета/ Ю. С. Гриб. Підготовка професійних кадрів реставраторів Національного музею заповідника українського гончарства в Опішному/ К. Гурин, В. Козовльова, О. Трикоз. Музеї в контексті комунікативних стратегій сучасного суспільства/ Ж. З. Денисюк. Китайский фонарь: исследования и атрибуция/ М. В. Джулай, Е. А. Гаврилюк. Исследование и реставрация бисерного антепедиума/ В. Жигялене [и др.]. Михайлова гора: історичне значення, перспективи розвитку, проблеми сьогодення/ В. В. Дзима, Л. В. Миколенко, О. В. Білокінь. Питання професіоналізації у збереженні культурної спадщини/ О. К. Зайченко. Збереження культурної і мистецької спадщини у вишивках золотними нитками/ М. М. Залевська. Між оригіналом та копією/ В. В. Індутний, О. Б. Походяща. Ретроспективний погляд на формування Музею Збройних сил України (1995 – 1996 рр.)/ В. В. Карпов. Результаты исследования техники и технологии афонских икон (из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника)/ Е. Кириллова, В. А. Распопина. «Меню царського обіду» Віктора Васнецова з фондової колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ О. П. Коломієць. Два этапа археологических исследований фундаментов дворца князей Святополк-Мирских/ О. В. Колосовская. Матеріали з історії реставрації ікон іконостаса Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври/ А. Ю. Кондратюк. Реставраційне відкриття на хорах Софії Київської (за підсумками робіт 2017–2018 рр.)/ В. В. Корнієнко, Д. Л. Капоріков, Л. Б. Колодницький. Міжнародний туризм як засіб формування привабливого образу України: дестинації і комунікація/ С. О. Красовський. Идеограммы женской груди в иероглифическом письме древних цивилизаций/ С-Е. В. Кургаева. Питання реставрації зруйнованих пам’яток із позолоченого срібла в колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ В. В. Курлов, Н. О. Онопрієнко. Особливості реставрації українського живопису на полотні 80-х років ХХ століття на прикладі творів В. Лисенка та М.Соченко/ Ю.С. Левицька. Роздуми над монографією Інни Яковець «Художній музей ХХІ століття» (Черкаси, 2016)/ В. А. Личковах. Живописний палімпсест XVIII ст. з архімандричих келій Києво-Печерської лаври/ О. В. Лопухіна. Етнографічна екскурсія-квест «Смачна екскурсія» як одна з форм збереження нематеріальної культурної спадщини – традиційної гастрономічної культури Слобожанщини/ А. М. Лузан. Консервація та (або) реставрація живопису: порівняння сучасного пратичного досвіду «західного» та вітчизняного музею/ І. Я Марченко. Мікологічне обстеження монументального живопису у Софіївському соборі Національного заповідника «Софія Київська»/ Т. І. Митківська, Е. З. Коваль. Мікологічний стан пам’яток: інтерпретація результатів дослідження / Т. І. Митківська. Становлення Роменського краєзнавчого музею у 20-х рр. ХХ ст./ Н. А. Німенко. Ікона «Георгій Переможець»з колекції Національного музею історії України/ М. Ю. Орлик, О. Б. Андріанова, С. О. Біскулова. Дослідження монументального живопису XVIII ст. у барабані вівтаря приділа Св. Миколая собору Святої Софії Київської у інфрачервоних променях/ А. М. Остапчук, Д. Л. Капоріков, Г. А. Марченко. Напередодні відкриття музею-садиби родини Бойдуників ім. Теодора Бойдуника/ О. В. Павлів. Проблеми реставрації великоформатних графічних проектів урядового центру Києва/ В. О. Педченко, М. О. Борисенко. Картина неизвестного художника XVII в. «Непорочное зачатие Девы Марии». Исследования и реставрация/ И. Петкутите, Ю. Багдзявичене, Б. Бражинскене. Особливості реставраційної практики Державних науково-дослідних реставраційних майстерень у 1950-ті рр./ Д. Д. Петліна. Становлення та розвиток музею народної архітектури та побуту Середньої Наддніпрянщини (кінець 50 – 70 рр. ХХ ст.): постановка проблеми/ А. П. Петруня. Підготовка художників-монументалістів у майстерні монументального живопису і храмової культури Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури/ І. Я. Пилипенко. Атрибуция несохранившихся росписей художника Георгия Попова на основе лаврских довоенных фотоматериалов и уцелевших живописных композиций/ Е. В. Питателева. До питання формування культури історичної пам’яті в Україні у музейних проектах/ О. А. Пушонкова. Східноазійська ваза з інкрустацією перламутром (дослідження та реставрація)/ Н. М. Ревенок. Особенности стиля, техники и технологии лаврских икон (на примере памятников из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника)/ О. О. Рыжова, И. Ю. Ивакина, Н. М. Батенко. Маркетинг культурних цінностей в контексті ринкової теорії соціально-культурної сутності музею/ С. Б. Руденко. Приклади редакційно-фібульних викривлень авторських текстових та ілюстрованих матеріалів з музейних колекцій/ О. С. Сердюк, А. М. Крутенко, А. О. Кондрашов. Соціокультурний потенціал музеїв України/ І. Сидорчук, О. Кофанова, О. Згурська. Віртуальний музей Києво-Могилянської академії: концепція, шляхи створення, перспективи міжмузейної інтернет-комунікації/ Т. М. Сидорчук. Історичний контекст формування соціогуманітарного простору в Україні (на прикладі рукописних нотолінійних ірмологіонів XVII ст.)/ Н. І. Сиротинська. Методи та способи застосування різних матеріалів при відтворенні втрачених фрагментів на археологічних та етнографічних керамічних виробах/ А. К. Скоромна. До питання атрибуції східного ворсового килима № Тк-192 з колекції Музею східного мистецтва – відділу Львівської національної галереї мистецтв ім. Б. Г. Возницького/ Г. О. Славінська. Художні матеріали українських живописців XVIII ст. (за документами, опублікованими П. М. Жолтовським)/ Т. Р. Тимченко. Культуротворчий потенціал музеїв/ А. П. Філіна, А. В. Скабодіна, Т. М. Скорубська. Вклади князя О. Д. Меншикова до ризниці Успенського собору Києво-Печерської лаври/ Г. В. Філіпова. Дослідження у наскрізному світлі в експертизі творів живопису/ В. І. Цитович. Образи гетьманів та полковників у живописі Данила Нарбута: особливості інтерпретації/ О. В. Харсун. Музейні заклади північноамериканської української діаспори як репрезентанти історичної пам’яті та національно-культурної ідентичності/ В. В. Чайка. Збереження ландшафту Києво-Печерської лаври в умовах техногенних навантажень / І. А. Черевко. Анатолій Зіновійович Носів: науковець і патріот/ Л. О. Чорна. Атрибуція фарфоро-фаянсових предметів для напоїв у музейній експертизі та науковій реставрації/ О. В. Школьна. Збереження історико-культурної спадщини серед відвідувачів НІКЗ «Чигирин» через майстер-клас із виготовлення традиційного українського віночка / С. П. Шмиголь. Атрибуція «Портрета невідомого» з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ І. В. Шульц, Р. І. Качан. Превентивная консервация музейных коллекций и ее роль в сохранении историко-культурного наследия/ О. В. Щит. Особливості музейної роботи в Національного історико-меморіального музею «Поле Берестецької битви»/ М. С. Юхимчук. Реакція відвідувачів Національного музею історії України на виставку «Мистецтво на службі радянської пропаганди»: спроба контент-аналізу/ А. В. Якубець. «Реставрація» Володимир-Волинського Успенського собору – реліквії ХІІ сторіччя/ О. Л. Лудковський.
Анотація: У збірнику матеріалів висвітлюються питання реалізації національної музейної політики та її законодавчого забезпечення, діяльність музеїв, їх роль у збереженні культурної спадщини, стан реставрації музейних колекцій, а також міжнародний досвід наукових досліджень з музеєзнавства та реставрації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://keshikchidagh-heritage.az
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(075.8)/М 54
Автор(и) : Добронравова І. С., Руденко О. В., Сидоренко Л. І., Цимбалюк Н. М., Чуйко В. Л., Білоус Т. М., Іванов І. І., Комар О. В., Кравчук А. А., Павлов Ю. В., Петрущенков С. П., Пипич А. І., Савинська І. В., Чайка Я. М.
Назва : Методологія та організація наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2018
Кільк.характеристики :608 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-439-974-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Методологія-- Організація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука--метод--методологія--методологічна система--емпіричне дослідження--теоретичне дослідження--нелінійна наука--методологічні засади психології
Анотація: Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.philsci.univ.kiev.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:159.922.76(07/П 86-295813981
Автор(и) : Бісікало Л. Г., Задорожня О. Г., Жук Т. В., Ілляшенко Т. Д.
Назва : Психологічний супровід інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017
Кільк.характеристики :93 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 89-90. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Психологічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантне ставлення--тренінг для батьків--тренінг для педагогів--позитивна взаємодія--нормативно-правові документи
Анотація: В методичних рекомендаціях висвітлюється практичний досвід психологічної підтримки дітей з особливими потребами в адаптаційний період їх входження в освітній простір. Зокрема розкриваються важливі напрямки, методичні прийоми психологічної роботи, які формують толерантність у батьків, педагогів, усвідомлення індивідуальних особливостей розвитку і освітніх потреб дітей, способи налагодження комунікативної взаємодії в колективі однолітків (дошкільній групі, шкільному класі, студентській групі).
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:811.111/К 52-816718919
Автор(и) : Кміть, Олена Володимирівна
Назва : Методика навчання англійської мови у початковій школі [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), освітній ступінь-магістр
Вихідні дані : Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017
Кільк.характеристики :117 с
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Факультет початкового навчання
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3.016:811.111(076)
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Навчальний посібник призначений для студентів 5, 6 курсів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), які опановують курс методики навчання англійської мови у початковій школі в магістратурі. Конспект лекцій містить стислу теоретичну інформацію, необхідну для вивчення методів та технологій, що використовуються у навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови. Він включає структурований опис свідомих, прямих, комбінованих, інтенсивних методів, а також сучасних технологій навчання іноземних мов. У посібнику наведено шляхи та способи застосування зазначених методів та технологій у ранньому шкільному навчанні англійської мови.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://epub.chnpu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01:001.891(/О-53-845771120
Автор(и) : Олексюк , Ольга Миколаївна, Тушева, Вікторія Володимирівна
Назва : Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства та музичної педагогіки [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський універсітет імені Бориса Грінченка, 2020
Кільк.характеристики :177 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-658-085-0: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01:001.891(075.8) + 78(075.8) + 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Музична педагогіка-- Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні орієнтири--методологічні принципи--методологічний апарат--теоретичні методи--емпіричні методи--педагогічний експеримент--обробка резульатів дослідження--оформлення результатів дослідження
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні й практичні питання дослідницько-пошукової та експериментальної роботи в галузі мистецтвознавства й музичної педагогіки, починаючи з визначення проблематики, вибору теми, уточнення вихідних пактів та теоретичних положень до апробації і літературного оформлення наукової роботи. Схарактеризовано прийоми формулювання гіпотези, процес виникнення ідеї та задуму музикознавчого й музично-педагогічного дослідження, а також основні методи і методики пошукової роботи, способи інтерпретації результатів дослідження.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.36(072)/Ч-34
Автор(и) : Чеботарьова, Олена Валентинівна, Гладченко, Ірина Вікторівна
Назва : Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Ранок, 2020
Кільк.характеристики :128 с
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-09-6788-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 376-056.36(072)
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:001.83(477)/О-72
Назва : Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.)
Вихідні дані : Запоріжжя: Хортицька національна академія, 2021
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8157-95-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37:001.83(477) + 001.83(477) + 7:001.83(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітня робота
Зміст : Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології ; Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati/ D. E. Avazova. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку/ К. М. Бабська. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації/ Р. Б. Бавшина. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности/ А. И. Балан. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку/ Д. С. Бараненкова. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією/ І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти/ Д. В. Біла. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи/ Л. В. Білоусова. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку/ К. М. Бовчалюк. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня/ О. О. Бойко. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами/ Н. Ю. Бублікова. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня/ А. В. Бугай. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти/ Марія Сергіївна Бурнова. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки/ Н. В. Возчикова. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації/ А. А. Воробець. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку/ В. Е. Гаменко. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення/ Г. В. Горшкова. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ О. М. Губрієнко. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів/ М. О. Дерибас. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра/ Альона Ігорівна Дериведмідь. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ Анастасія Андріївна Драєвська. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій/ Аліна Максимівна Дубина. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху/ В. І. Дьоміна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами./ О. В. Євенко. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня./ Юлія Вікторівна Єрьоменко. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи/ О. В. Ісаєва. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ А. В. Кабанова. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії/ О. О. Каптьол. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти/ Д. В. Карлова. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження/ К. В. Кікош. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами./ А. О. Кіріллова. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти/ Ю. В. Клочкова. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору/ В. О. Коваленко. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення/ М. П. Коваль. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ Н. В. Коробова. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Ю. Костюкова. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку/ Т. С. Кривoручкo. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі/ К. П. Крисько. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі/ Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання/ Ю. А. Люта. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти/ Л. О. Миколаєнко. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення/ І. В. Міщенко. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти/ В. В. Нечипоренко. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку/ О. В. Орлова. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм»/ А. О. Позднякова. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості/ А. О. Позднякова. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів/ О. Л. Позднякова. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку./ А. А. Прядкіна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня/ Т. О. Пуріс. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі/ М. В. Рашкевич. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії/ В. В. Савранова. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання/ Т. А. Саєнко. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ В. Є. Саніна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи/ Ю. С. Сілявіна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості/ І. В. Сіра. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру/ С. О. Соколова. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна/ Ю. Л. Солов’ян. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я/ Ю. І. Стельмакова. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору./ Ю. Р. Супрун. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги/ І. Б. Терещенко. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку/ І. В. Усольцева. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху/ К. О. Храпач. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням/ А. І. Шкабко. Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку ; Лідерство як соціально-психологічний феномен/ А. В. Аханова. Рівні самооцінки молодших школярів./ Д. Є. Білик. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності/ А. В. Бугай. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів/ В. А. Ведмідь. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів/ О. М. Галієва. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї/ Т. Гендзьора. Соціальні мережі в контексті соціальної психології/ В. В. Голець. Гендерні особливості прояву прокрастинації/ Б. В. Гусар. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике/ З. Р. Дзугаева. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів/ Т. С. Кетлер-Митницька. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи/ К. Р. Кононенко. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів/ М. С. Кудінова. Агресія у підлітковому віці/ О. Малинка. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку/ М. Мансурова. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри/ Х. Мартинюк. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі/ Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів/ О. О. Осадча. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Рупчєва. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці/ Д. О. Семенов. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників/ А. В. Таран. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19/ А. В. Турубарова. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку/ М. О. Школа. Види мотивації молодших школярів/ О. С. Штепенко. Проблема самотності у похилому віці/ С. Юрченко. Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку ; Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом/ О. Р. Баніт. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ю. Береженна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи/ А. О. Борка. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку/ А. Брехова. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні/ М. О. Бродецький. Dogs and autism: a promising treatment approach/ V. Vorzheinova. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту/ А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment/ K. O. Hoshko. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності/ О. О. Доценко. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії/ А. М. Єременко. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації/ Г. О. Задорожна. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій/ О. Г. Кий. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами/ Н. В. Клочек. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів/ А. В. Литвиненко. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію/ В. П. Ляшенко. Фізична терапія при сколіотичній хворобі/ А. А. Марішин. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків/ А. В. Нарожна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі/ М. Я. Орел. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу/ Т. В. Пасик. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion/ K. Pieszczek. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді/ Є. Cуєтова. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті/ О. О. Сухина. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення/ В. В. Торба. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми/ Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі/ А. В. Удовіченко. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії/ Є. Ю. Халік. Фізична терапія при радікулопатіях/ Р. Н. Халік. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения/ М. И. Хамдамова. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді/ О. Ю. Чуча. Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи ; Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях/ Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. В. Акопян. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського/ В. В. Баран. Компоненти творчих здібностей учнів/ О. І. Бебік. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи/ А. А. Бобро. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості/ В. В. Борисов. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору/ А. В. Будовська. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі/ І. Гавришева. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності/ Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку/ М. Ю. Головач. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства/ М. Ю. Головач. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ/ О. І. Гужва. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти/ А. К. Давиденко. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь/ В. М. Дерев’янко. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів/ Д. О. Дімітрова. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти/ І. Г. Довгань. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра./ О. М. Заворуєва. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи/ А. В. Закревська. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі/ Л. В. Ісаєва. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання/ А. В. Каминіна. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах/ З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education/ N. Koturbash. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням/ Л. М. Кравченко. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів/ С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. Освітні проєкти нової української школи/ М. Є. Манич. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельник. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах/ А. М. Мирзаева. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей/ В. В. Мозгова. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів/ К. Е. Мосіна. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу/ Ю. Немерюк. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи/ А. П. Олійник, В. О. Тішковська. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів/ М. І. Орищук. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье/ И. В. Паюл. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/ А. О. Плужник. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій/ Н. В. Помін. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання/ І. Ф. Попович. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів/ О. М. Рибка. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму/ О. В. Рог. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов/ Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах/ О. У. Сайдалиева. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик/ С. М. Сидорів. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки/ А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти/ В. М. Смоляк. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду/ А. О. Стеблюк. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням/ Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів/ К. А. Фіалко. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів/ А. Я. Хайнус. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі/ Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. Информатика в начальной школе узбекистана/ Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку/ О. Д. Шаповалова.
Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 323.1(477.52/7)/Z99
Назва : Ієрархія цінностей населення Сходу та Півдня України: етнополітичний аспект в умовах російської агресії [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2021
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім І. Ф. Кураса
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-02-9912-2: Б.ц.
ДРНТІ : 11
УДК : 323.1(477.52/7)
Предметні рубрики: Національні меншини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--русский мир--мовна ідентичність--конфесійний регіоналізм--медійний вплив--політичні цінності
Анотація: У монографії здійснено аналіз сутнісного змісту, стану та динаміки ціннісних орієнтацій населення Сходу та Півдня України, його суспільної поведінки і суспільних практик в умовах російської агресії. На основі використання широкої емпіричної бази, результатів досліджень соціологічних служб проаналізовано основні ідеологеми «Русского мира», головні канали їх поширення в Україні та способи адаптації до специфічних українських реалій, стан поширеності та динаміку національно-громадянських цінностей. Досліджено демографічний розподіл та еволюцію мовних ідентичностей і практик населення Сходу та Півдня України, динаміку релігійно-конфесійних преференцій населення, особливості й характер етнокультурної політики в регіоні, поведінку та мобільність основних акторів етнокультурної сфери. Сформульовано рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії суспільної консолідації. Книга розрахована на науковців, політиків, активістів неурядових організацій, усіх, хто цікавиться проблемами національного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ipiend.gov.ua
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)