Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (141)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.015.31:7/С 23-353048241
Автор(и) : Сбітнєва, Людмила Миколаївна
Назва : Методика музичного виховання [Електронний ресурс] : методичні рекомендації : для студентів спеціальності «Музичне мистецтво (Художня культура)»
Вихідні дані : Старобільськ: ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2017
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут культури і митецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3/.5.015.31:78(072) + 78(072)
Предметні рубрики: Педагогіка -- Освіта-- Виховна робота-- Музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичні здібності--музичне сприймання--музична грамотність--хоровий спів
Анотація: Методичні рекомендації містять систему теоретичних і практичних завдань з курсу «Методика музичного виховання», зміст практичних занять, питання для самоконтролю, завдання для самостійної роботи, список літератури. Посібник також рекомендований для студентів вищих навчальних закладів освіти I-IV рівня акредитації, аспірантів, викладачів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/С 71
Назва : Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Ковальчук О. В., 2021
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-95084-4-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства/ Г. Афузова. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами/ О. Ф. Білогаш. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей/ І. О. Бабаніна. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням/ Х. Барна. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога/ Г. Бацура. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку/ Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ Н. Боловіна, О. Байєр. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Бура. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Т. Валько. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Веселовська. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму/ Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями/ Ю. В. Галецька. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку/ В. Галущенко, М. Іванова. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів/ І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку/ К. О. Глушенко. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн/ Л. Голдобрей. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху/ Н. Г. Гудзенко. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT)/ В. Гупаловська. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи/ І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату/ М. Єфименко. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю/ Н. С. Івашура. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці/ Н. Кабельнікова. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату/ В. К. Кантаржи. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами/ С. Карсканова. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання/ В. Кирковська. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах/ В. Кисличенко. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму/ В. Коваленко. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога/ А. Косовська. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями/ М. Литв’яков. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти/ В. В. Ляшко. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти/ Л. Манчуленко. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти/ І. П. Марціновська. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення/ Н. Матвеєва. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України/ Ю. В. Пінчук. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті/ С. Притиковська, М. Вікол. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Прядко. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів/ Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ А. В. Сімко. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП/ В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку/ О. М. Ткач. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти/ В. Товстоган. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ Т. В. Хомик. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях/ Т. Швалюк. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ)/ В. Шевченко. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.)/ С. Шевченко. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна/ Ю. Шевченко. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем/ Д. В. Шпачинський. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами/ Д. І. Шульженко. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом/ С. Д. Яковлева. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти/ Ю. В. Сербалюк. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток/ В. В. Тарасун.
Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)