Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (367)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=співпраця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
376.091
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції / Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради" ; укладач: І. М. Литвин, Т. Л. Гавриленко. - Електронні текстові дані. - Черкаси : [б. в.], 2021. - 76 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ І. Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Кохно, Т. Л. Основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти / Т. Л. Кохно. - С .6
Мозгова, В. І. Психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / В. І. Мозгова. - С .11
Пришлюк, А. В. Рівні можливості для кожного / А. В. Пришлюк. - С .16
Романець, Ю. В. Інклюзивна освіта від «А» до «Я» / Ю. В. Романець. - С .20
Розділ ІІ. Корекційно-розвиткові послуги як умова інтеграції дитини в соціальне середовище
Багач, Д. Б. Особливості організації логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти з інклюзивним навчанням / Д. Б. Багач. - С .26
Горьова, І. М. Дивотвір. Дидактичний матеріал для творчих робіт з текстами на уроках розвитку мовлення / І. М. Горьова. - С .32
Підвальна, І. О. Значення корекційних занять з ритміки та лікувальної фізкультури для дітей з особливими освітніми потребами / І. О. Підвальна. - С .37
Смаголь, Н. В. Біосугестивна терапія у роботі з сім’ями дітей з особливими освітніми потребами / Н. В. Смаголь. - С .42
Розділ ІІІ. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини
Дем’яненко, Л. В. Батьки як ключові партнери у вихованні дитини / Л. В. Дем’яненко, М. М. Дем’яненко. - С .47
Зеленська, В. А. Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. А. Зеленська, А. В. Нечипоренко. - С .53
Панчук, Є. С. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами / Є. С. Панчук. - С .56
Глазунова, Т. М. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей / Т. М. Глазунова. - С .61
Ситник, Л. І. Співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як необхідна складова успішної адаптації та соціалізації дитини / Л. І. Ситник. - С .66
Стеценко, Л. А. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини / Л. А. Стеценко. - С .72
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Утримувачі документа:
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"

Дод.точки доступу:
Литвин, І. М. \укладач.\
Гавриленко, Т. Л. \укладач.\
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.97(075)
В 38


    Вестбрук, Дейвід.
    Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] = An Introduction to Cognive Behavioral Therapy : підручник / Д. Вестбрук, Г. Кеннерлі, Д. Кірк ; перекладач Я. Камінська ; редактор: К. Явна, О. Романчук ; автор передмови О. Романчук ; Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. - Електронні текстові дані. - Львів : Свічадо, 2014. - 51 с. : схеми, табл. - (Психологія. Психіатрія. Психотерапія). - Назва з титул. екрана. - Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-395-735-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний принцип -- поведінковий принцип -- принцип континууму -- принцип "тут і тепер" -- принцип інтерактивної системи -- емпіричний принцип -- негативні автоматичні думки -- глибинні переконання -- дисфункційні припущення -- депресія -- тривожні розлади -- злість -- співпраця -- активне залучення -- емпіричний підхід -- кероване відкриття
Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua
Утримувачі документа:
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Дод.точки доступу:
Кеннерлі, Гелен
Кірк, Джоан
Камінська, Яна \перекладач.\
Явна, Катерина \редактор.\
Романчук, Олег \редактор.\
Романчук, Олег \автор передмови.\
Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376(075.8)
М 64


    Миронова, С. П.
    Педагогіка інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Каменець-Подільский : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 122-127. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання учнів -- співпраця з батьками -- навчально-методичне забезпечення
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює основні проблеми організаційного, змістового та методичного забезпечення інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
373.3:376(075.8)
М 64


    Миронова, Світлана Петрівна.
    Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Астон, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 132-138. - Іменний покажчик: с. 142-143. - Предм. покажчик: с. 139-141. - ISBN 978-966-308-801-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками -- індивідуальний підхід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання навчальних досягнень
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут модернізації змісту освіти

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
364-78:159.922.1(075)
О-75


   
    Особливості надання медичних та соціальних послуг для вразливих категорій населення з використанням ґендерно-чутливого підходу [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для курсів підвищення кваліфікації фахівців, які надають соціально-медичні послуги / А. О. Ярошенко [та ін.] ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова , Факультет соціально-психологічних наук та управління , Міжнародний благодійний фонд "Альянс громадського здоров’я". - Електронні текстові дані. - Київ : МБФ "Альянс громадського здоров’я", 2017. - 112 с. - Назва з титул. екрана. - Предм. покажчик.: с. 110. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Ґендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
клієнт -- планування -- моніторинг -- вразливі категорії -- міжсекторальна співпраця -- ґендерна рівність
Анотація: Посібник - це одна з перших публікацій, в якій розглядаються особливості соціальної роботи в умовах децентралізації влади і реформування різних галузей, висвітлюється необхідність застосування ґендерного підходу в соціальній роботі з уразливими категоріями населення та охороні громадського здоров’я.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://aph.org.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Ярошенко, А. О.
Варбан, М. Ю.
Шульга, Л. О.
Патинок, О. П.
Романова, Н. Ф.
Ляднева, А. В.
Валова, Л. М.
Гайдук, С. Г.
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова . Факультет соціально-психологічних наук та управління
Міжнародний благодійний фонд "Альянс громадського здоров’я"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
364:349.6(076)
С 76


    Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна.
    Адвокація як метод впливу [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. І. Станкевич-Волосянчук ; Міжнародний фонд "Відродження", Регіональне молодіжне екологічне об’єднання "ЕКОСФЕРА". - Електронні текстові дані. - Ужгород : [б. в.], 2013. - 82 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 47. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
планування -- впрвадження -- моніторинг
Анотація: У посібнику викладені основні положення, важливі для громадських активістів, які планують захищати своє право жити у безпечному довкіллі через адвокаційні кампанії. Оповідь щодо покрокового планування та впровадження адвокаційної кампанії, а також приклади з кампаній, які відбулись, допоможуть правильно обрати стратегію адвокаційної кампанії, визначати її мету, інструменти, зрозуміти, яку роль у ній відіграють соціальні мережі й співпраця зі ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekosphera.org/wp-content
Утримувачі документа:
РМЕО "ЕКОСФЕРА"

Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"
Регіональне молодіжне екологічне об’єднання "ЕКОСФЕРА"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
364-322(075)
Ш 67


   
    Школа волонтерів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Я. А. Брик [та ін.] ; редактор Г. С. Скитьова ; Всеукраїнська громадська організація "Поруч". - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 167 с. - (Співпраця з Німеччиною). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Волонтерство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
правові основи -- комунікація -- проєктне управління -- медична допомога -- саморегуляція
Анотація: Посібник містить методичні вказівки щодо проведення практичних вправ та ігрових активностей, що спрямовані на закріплення знань та побудову розуміння шодо сутності та специфіки волонтерської діяльності та цивільно-правової відповідальності волонтера, вдосконалення навичок вербальної та невербальної комунікації волонтера, вирішення конфліктних ситуацій, проектного управління у волонтерській діяльності, розвитку самоврядування та побудови взаємодії громади і влади, надання домедичної допомоги постраждалим в екстремальних умовах, а також засвоєння прийомів підвищення особистої стресостійкості волонтера.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://poruch.ua
Утримувачі документа:
Всеукраїнська громадська організація "Поруч"

Дод.точки доступу:
Брик, Я. А.
Говорун, Н. В.
Дементьєв, В. В.
Лащук, О. М.
Мельник, О. В.
Потій, О. В.
Скитьова, Г. С.
Тищенко, М. П.
Скитьова, Г. С. \редактор.\
Всеукраїнська громадська організація "Поруч"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)