Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (615)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(075/М 50-795669210
Назва : Менеджмент стартапів [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для здобувачів вищої освіти денної та заочної форми навчання
Вихідні дані : Харків: ДБТУ, 2023
Кільк.характеристики :121 с
Колективи : Державний біотехнологічний університет. Факультет менеджменту, адміністрування та права
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 116-118 . - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(075.8) + 005.7(075.8)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--інновації--команда--бізнес-моделювання--бізнес-планування--система оподаткування--договір--стратегія розвитку--маркетинг--формування попиту--комунікація--інвестиції--екосистема
Анотація: В конспекті лекцій викладено особливості стартапу як об’єкт менеджменту та форми підприємництва, методику розробки стартапу, інституційні аспекти реалізації стартапу, механізми управління розвитком стартапу, специфіку інвестування стартап проєктів та ключові аспекти екосистеми стартапів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.btu.kharkov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:7.038.6/Д 44
Назва : Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2021
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:7.038.6 + 7.038.6
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Постмодернізм
Зміст : Епоха, в яку живемо та проєктуємо ; Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio/ Ю. Г. Легенький. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі/ А. Ю. Ареф’єва. Феномен стильової динамики в культурі XX століття/ І. Ю. Легенький. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм»/ А. В. Будник, М. І. Сухотенко. Проблеми творчості у дизайні/ О. П. Костюк. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи/ І. Г. Черкесова. Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій ; Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва/ І. В. Швець. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу/ О. М. Владимир. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища/ О. А. Крижанівський. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування/ Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища/ О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки/ О. П. Власюк. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін/ С. В. Прищенко. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій/ Я. Ю. Гордійчук. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні/ М. К. Виноградова. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень/ В. С. Клівак. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів/ Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007»/ О. В. Чуєва. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну/ С. В. Книжникова. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів/ В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору/ Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну/ В. В. Михалевич, О. О. Чирва. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда/ Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue/ Л. Р. Вежбовська. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів/ Т. В. Шрамко. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті/ Н. С. Удріс-Бородавко. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці/ Т. І. Совгира. Персоналії сучасного українського дизайну/ Н. М. Литвиненко. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди/ Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу/ К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця./ О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну/ Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу/ І. М. Чуботіна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера/ А. Г. Шаркіна. Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування ; Колекційний дизайн: тенденція XXI століття/ І. Я. Матоліч. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну/ С. В. Борисова. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті/ О. А. Крижанівський. Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії ; Сучасні тенденції дизайн-освіти/ М. В. Вороніна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва/ В. І. Івченко. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів/ Р. В. Одрехівський. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст./ С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера/ А. Г. Болтенков. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-гуйда. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва/ О. В. Школьна.
Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.8(076)/Р 65
Назва : Розробка Концептуальної Ноти проекту [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :33 с
Колективи : Європейський Союз
Серія: Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00
УДК : 005.8(076)
Предметні рубрики: Управління-- Менеджмент-- Управління проєктами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблема--ціль--стратегія проєкту--бюджет проєкту
Анотація: Концептуальна Нота містить короткий опис ідеї чи концепції; наступним кроком, після первісної оцінки, подається повна форма заявки. Концептуальні Ноти будуть оцінені, а прийнятність організацій-подавачів буде перевірена. За умови, що організація-подавач є прийнятною, будуть відібрані кращі концептуальні ноти, й подавачі-переможці цього етапу будуть запрошені підготувати та подати повну форму заявки. Дуже важливим є забезпечити високу якість концептуальної ноти. Завдання цього посібника допомогти це зробити.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77:[070.1:061/Я 81-800580878
Автор(и) : Ясиневич Я. Я.
Назва : Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Софія-А, 2016
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Інститут масової інформації
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7031-47-4: Б.ц.
ДРНТІ : 04 + 19.41
УДК : 316.77:[070.1:061.2](076)
Предметні рубрики: Соціальна комунікація
Громадьскі організації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерство--інформаційна кампанія--стратегія спілкування--комунікатори--оперативне планування--волонтери--бренд--внутрішня комунікація--медіа-комунікація--якість продукту--інформаційна присутність--інформаційний супровід
Анотація: В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://imi.org.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78:658.114(07/С 69-418069379
Назва : Соціальне підприємництво [Електронний ресурс] : посібник для викладачів курсу
Вихідні дані : Київ: Фамільна друкарня Huss, 2019
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Social Busness in UA
Серія: Прямуємо разом
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78:658.114(075) + 658.114(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візія--місія--бізнес-моделювання--інвестиції--фінансовий менеджмент--соціальна цінність--стратегія розвитку
Анотація: У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekmair.ukma.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2021
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-595-108-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі підтримки--сучасні технології--асистентський супровід--соціальні інституції
Зміст : Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями/ Ю. В. Барабаш. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами/ М. В. Бармак. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну/ Н. М. Бирко. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна/ Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання/ Ю. М. Вальчук. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті/ С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС/ А. В. Василюк. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії/ О. Т. Винничук. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами/ О. В Гаврилюк. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки/ Л. О. Гапон. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів/ О. Л. Главацька. Арт-терапія в інклюзивній освіті/ І. Г. Головатюк. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі/ Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога/ О. Є. Гордійчук. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради)/ О. С. Громяк. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні/ Г. М. Груць. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта"/ М. О. Давидюк. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання/ Л. Г. Захарова. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти/ С. М. Калаур. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи/ Л. А. Калініна, О. В. Орлова. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти/ В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ Н. О. Коваленко. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання/ Л. В. Ковалівська. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років/ С. В. Костюк. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив/ І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти/ А. В. Лагунець. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів/ В. В. Лазуренко [и др.]. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу/ Д. М. Лемішка. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП/ Я. В. Липова, Т. С. Акименко. Асистентський супровід інклюзивної освіти/ Н. В. Мельничук. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Муравська. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти/ І. М. Нестайко. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП)/ С. Ю. Новосьолова. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи/ А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу/ О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень/ Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу/ Ю. В. Патлань. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. Роль вчителя в інклюзивній освіті/ К. В. Рейда. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину/ Н. Л. Сеньовська. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки"/ К. М. Степанович. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва/ П. В. Степанович. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу/ М. Ю. Ткаченко. Складові інклюзивного середовища закладу освіти/ Н. В. Трут. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти/ М. О. Удич. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту/ У. Т. Фесина. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. О. Філіпчук. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти/ А. Б. Хоміцька. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею/ Н. Б. Чеканова. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів"/ К. О. Чупіна. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти/ І. П. Шевчук. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ М. М. Шпак. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування/ І. О. Якимова. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії/ О. В. Яцишина. Change management in an inclusive environment/ O. Bodnar, О. Horishna. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs/ O. Datskiv. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation/ O. Kosovych. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions/ I. Shulha.
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48(075.8)/Т 76
Автор(и) : Трофименко, Анастасія Вікторівна, Константинова, Юлія Василівна
Назва : Конфліктологія та теорія переговорів [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Маріуполь: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Маріупольський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 357-370 . - Предм. покажчик.: с. 371-375. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.48(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сітка томаса кілманна--діагнгостика конфлікту--профілактика конфлікту--регулювання конфлікту--вирішення конфлікту--модель дуглас--модель гуллівера--модель фішера--модель криппендорфа--модель ніренберга--модель і. васильєвої--стратегія к. томаса--стратегія р. кілменна--медіація--модель юрі
Анотація: Посібник органічно поєднує загальні теоретичні засади конфлікту з практичними рекомендаціями щодо управління ним та ведення переговорів як найбільш ефективного способу його вирішення. У ньому висвітлюються еволюція концептуальних підходів до розуміння конфлікту, загальна теорія конфлікту та його структурні елементи, теоретичні основи політичного та міжнародного конфліктів, методи їх діагностики та види управлінської діяльності, теорія переговорного процесу, місце медіації у конфлікті та переговорному процесі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/П 86
Автор(и) : Максименко С. Д., Руденко Я. В., Кушнєрьова А. М., Невмержицький В. М.
Назва : Психічне здоров’я особистості [Електронний ресурс] : підручник для вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Людмила, 2021
Кільк.характеристики :457 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7974-37-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біоетика--концепція здоровֹ’я--психічний розвиток--психічна норма--психічні розлади--психогігієна--психопрофілактика
Анотація: Підручник розкриває теоретико-методологічні, організаційно-методичні засади психології. В книзі підкреслена необхідність поширення здорового способу життя, а також охарактеризовані проблеми, пов’язані із способом життя та заходи, направлені на збереження здоров’я. Викладена загальна стратегія концепції здоров’я, сутність індивідуального і популяційного здоров’я, поняття психічної норми і патології та проведений поглиблений аналіз концепції психічного здоров’я. Також описані порушення психологічного здоров’я за МКХ-10, симптоми і ознаки порушення емоцій і поведінки, жорстокості, самопошкодження, професійної деформації. Важлива увага приділяється віковим аспектам психологічного здоров’я, психологічним кризам, впливу психосоціальних обставин на розвиток психіки, функціонуванні сім’ї і її дезадаптаційним формам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)