Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (197)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туризм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
069.8:008
М 89


   
    Музеї та реставрація у контексті збереження культурної спадщини: актуальні виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 07-08 червня 2018 р. / Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Асоціація реставраторів України, Представництво Польської Академії Наук (Київ) ; за загальною редакцією В. Г. Чернеця. - Електронні текстові дані. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 347 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-452-223-3 : Б. ц.
    Зміст:
Алиева, Саадат. Достижения в пропаганде и актуальные проблемы реставрации памятников западного региона Азербайджана (в свете законодательства об охране культурного наследия и сотрудничества с ведущими профильными центрами) / С. Алиева, М. Мурсагулиев, Ю. Насибли. - С .3-6
Вайнейкис, Альгимантас. Целлюлозные эфиры – клеи для дублирования масляной живописи / А. Вайнейкис, Я. Лукшененe, Б. Мишкиненe. - С .7
Аманмурадов, Нурберди. Культурна спадщина та музеї Туркменістану в контексті діалогу культур / Н. Аманмурадов. - С .8-9
Андрианова, Е. Б. Исследование и переатрибуция двух ксилографий Альбрехта Дюрера из коллекции Национального музея искусств имени Богдана и Варвары Ханенко / Е. Б. Андрианова, С. А. Бискулова, Е. Д. Шостак. - С .10-12
Атаманчук, І. В. К. Ф. Богаєвський та діорама Дніпробуду / І. В. Атаманчук. - С .13-18
Бардік, М. А. Оновлення розписів Успенського собору Києво-Печерської лаври як джерело їхньої атрибуції / М. А. Бардік. - С .19-22
Бартош, А. Є. Реставрація Троїцької надбрамної церкви у другій половині ХХ ст (за щоденниками художників-реставраторів Марампольських) / А. Є. Бартош. - С .23-27
Беліловська, А. В. До питання обміну досвідом та підвищення кваліфікації художників-реставраторів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / А. В. Беліловська. - С .28-29
Берёзкин, А. П К вопросу атрибуции уникальной камяной иконы / А. П Берёзкин. - С .30-33
Бернацкая, К. А. Комплекс мероприятий и услуг музея «Замковый комплекс «Мир» – важнейший компонент сохранения и широкой популяризации историко-культурного наследия / К. А. Бернацкая. - С .34-37
Бойко-Гагарін, А. С. Щодо дизайну вхідного квитка у музей / А. С. Бойко-Гагарін, М. М. Макаренко. - С .38-55
Боренько, Н. В. Наукове комплектування, зберігання та реставрація музейних предметів групи «Гончарство» у Львівському скансені / Н. В. Боренько. - С .56-59
Борисенко, М. О. Реставрація творів архітектурної графіки на кальці / М. О. Борисенко. - С .60-62
Валентирова, Катерина. Актуальні проблеми збереження та реставрації артефактів, знайдених в ході підводних досліджень, в умовах археологічної лабораторії / К. Валентирова. - С .63-64
Варивода, А. Г. Атрибуція двох зруйнованих пам’яток українського церковного гаптування доби бароко з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / А. Г. Варивода. - С .65-69
Велігура, Н. М Авангард в українському акварельному живописі: футурист Анатолій Петрицький / Н. М Велігура. - С .70-71
Вечерський, В. В. Збереження традиційного характеру середовища буферних зон об’єктів всесвітньої спадщини в Києві / В. В. Вечерський. - С .72-74
Гага-Шереметьєва, С. В. Діяльність реставраційних організацій Лондона та Києва. Обмін досвідом / С. В. Гага-Шереметьєва, Г. А. Марченко. - С .75-77
Гжибек, Гжегож . Музейний образ солдата (воїна) як вираження пам’яті епохи та соціальної культури. Етичний та освітній аналіз / Г. Гжибек, З. Малодобрий. - С .78
Гладун, О. Д. Інтуїції музею майбутнього у «синтетичній» концепції Федора Шміта / О. Д. Гладун. - С .79-81
Гриб, Ю. С. Атрибуція – вагома складова експертизи предмета / Ю. С. Гриб. - С .82-84
Гурин, Катерина. Підготовка професійних кадрів реставраторів Національного музею заповідника українського гончарства в Опішному / К. Гурин, В. Козовльова, О. Трикоз. - С .85-87
Денисюк, Ж. З. Музеї в контексті комунікативних стратегій сучасного суспільства / Ж. З. Денисюк. - С .88-89
Джулай, М. В. Китайский фонарь: исследования и атрибуция / М. В. Джулай, Е. А. Гаврилюк. - С .90-92
Жигялене, Виргиния . Исследование и реставрация бисерного антепедиума / В. Жигялене [и др.]. - С .93
Дзима, В. В. Михайлова гора: історичне значення, перспективи розвитку, проблеми сьогодення / В. В. Дзима, Л. В. Миколенко, О. В. Білокінь. - С .94-96
Зайченко, О. К. Питання професіоналізації у збереженні культурної спадщини / О. К. Зайченко. - С .97-104
Залевська, М. М. Збереження культурної і мистецької спадщини у вишивках золотними нитками / М. М. Залевська. - С .105-107
Індутний, В. В. Між оригіналом та копією / В. В. Індутний, О. Б. Походяща. - С .108-114
Карпов, В. В. Ретроспективний погляд на формування Музею Збройних сил України (1995 – 1996 рр.) / В. В. Карпов. - С .115-125
Кириллова, Е. Результаты исследования техники и технологии афонских икон (из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника) / Е. Кириллова, В. А. Распопина. - С .126-128
Коломієць, О. П. «Меню царського обіду» Віктора Васнецова з фондової колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / О. П. Коломієць. - С .129-133
Колосовская, О. В. Два этапа археологических исследований фундаментов дворца князей Святополк-Мирских / О. В. Колосовская. - С .134-138
Кондратюк, А. Ю. Матеріали з історії реставрації ікон іконостаса Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври / А. Ю. Кондратюк. - С .139-144
Корнієнко, В. В. Реставраційне відкриття на хорах Софії Київської (за підсумками робіт 2017–2018 рр.) / В. В. Корнієнко, Д. Л. Капоріков, Л. Б. Колодницький. - С .145-147
Красовський, С. О. Міжнародний туризм як засіб формування привабливого образу України: дестинації і комунікація / С. О. Красовський. - С .148-150
Кургаева, С-Е. В. Идеограммы женской груди в иероглифическом письме древних цивилизаций / С-Е. В. Кургаева. - С .151-158
Курлов, В. В. Питання реставрації зруйнованих пам’яток із позолоченого срібла в колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / В. В. Курлов, Н. О. Онопрієнко. - С .159-164
Левицька, Ю.С. Особливості реставрації українського живопису на полотні 80-х років ХХ століття на прикладі творів В. Лисенка та М.Соченко / Ю.С. Левицька. - С .165-170
Личковах, В. А. Роздуми над монографією Інни Яковець «Художній музей ХХІ століття» (Черкаси, 2016) / В. А. Личковах. - С .171-174
Лопухіна, О. В. Живописний палімпсест XVIII ст. з архімандричих келій Києво-Печерської лаври / О. В. Лопухіна. - С .175-178
Лузан, А. М. Етнографічна екскурсія-квест «Смачна екскурсія» як одна з форм збереження нематеріальної культурної спадщини – традиційної гастрономічної культури Слобожанщини / А. М. Лузан. - С .179-181
Марченко, І. Я Консервація та (або) реставрація живопису: порівняння сучасного пратичного досвіду «західного» та вітчизняного музею / І. Я Марченко. - С .182-184
Митківська, Т. І. Мікологічне обстеження монументального живопису у Софіївському соборі Національного заповідника «Софія Київська» / Т. І. Митківська, Е. З. Коваль. - С .185-186
Митківська, Т. І. Мікологічний стан пам’яток: інтерпретація результатів дослідження / Т. І. Митківська. - С .187-190
Німенко, Н. А. Становлення Роменського краєзнавчого музею у 20-х рр. ХХ ст. / Н. А. Німенко. - С .191-194
Орлик, М. Ю. Ікона «Георгій Переможець»з колекції Національного музею історії України / М. Ю. Орлик, О. Б. Андріанова, С. О. Біскулова. - С .195-197
Остапчук, А. М. Дослідження монументального живопису XVIII ст. у барабані вівтаря приділа Св. Миколая собору Святої Софії Київської у інфрачервоних променях / А. М. Остапчук, Д. Л. Капоріков, Г. А. Марченко. - С .198-200
Павлів, О. В. Напередодні відкриття музею-садиби родини Бойдуників ім. Теодора Бойдуника / О. В. Павлів. - С .201-204
Педченко, В. О. Проблеми реставрації великоформатних графічних проектів урядового центру Києва / В. О. Педченко, М. О. Борисенко. - С .205-210
Петкутите, Инга. Картина неизвестного художника XVII в. «Непорочное зачатие Девы Марии». Исследования и реставрация / И. Петкутите, Ю. Багдзявичене, Б. Бражинскене. - С .211-213
Петліна, Д. Д. Особливості реставраційної практики Державних науково-дослідних реставраційних майстерень у 1950-ті рр. / Д. Д. Петліна. - С .214-216
Петруня, А. П. Становлення та розвиток музею народної архітектури та побуту Середньої Наддніпрянщини (кінець 50 – 70 рр. ХХ ст.): постановка проблеми / А. П. Петруня. - С .217-220
Пилипенко, І. Я. Підготовка художників-монументалістів у майстерні монументального живопису і храмової культури Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури / І. Я. Пилипенко. - С .221-222
Питателева, Е. В. Атрибуция несохранившихся росписей художника Георгия Попова на основе лаврских довоенных фотоматериалов и уцелевших живописных композиций / Е. В. Питателева. - С .223-225
Пушонкова, О. А. До питання формування культури історичної пам’яті в Україні у музейних проектах / О. А. Пушонкова. - С .226-228
Ревенок, Н. М. Східноазійська ваза з інкрустацією перламутром (дослідження та реставрація) / Н. М. Ревенок. - С .229-232
Рыжова, О. О. Особенности стиля, техники и технологии лаврских икон (на примере памятников из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника) / О. О. Рыжова, И. Ю. Ивакина, Н. М. Батенко. - С .233-235
Руденко, С. Б. Маркетинг культурних цінностей в контексті ринкової теорії соціально-культурної сутності музею / С. Б. Руденко. - С .236-241
Сердюк, О. С. Приклади редакційно-фібульних викривлень авторських текстових та ілюстрованих матеріалів з музейних колекцій / О. С. Сердюк, А. М. Крутенко, А. О. Кондрашов. - С .242-244
Сидорчук, Ірина. Соціокультурний потенціал музеїв України / І. Сидорчук, О. Кофанова, О. Згурська. - С .245-247
Сидорчук, Т. М. Віртуальний музей Києво-Могилянської академії: концепція, шляхи створення, перспективи міжмузейної інтернет-комунікації / Т. М. Сидорчук. - С .248-250
Сиротинська, Н. І. Історичний контекст формування соціогуманітарного простору в Україні (на прикладі рукописних нотолінійних ірмологіонів XVII ст.) / Н. І. Сиротинська. - С .251-252
Скоромна, А. К. Методи та способи застосування різних матеріалів при відтворенні втрачених фрагментів на археологічних та етнографічних керамічних виробах / А. К. Скоромна. - С .253-255
Славінська, Г. О. До питання атрибуції східного ворсового килима № Тк-192 з колекції Музею східного мистецтва – відділу Львівської національної галереї мистецтв ім. Б. Г. Возницького / Г. О. Славінська. - С .256-262
Тимченко, Т. Р. Художні матеріали українських живописців XVIII ст. (за документами, опублікованими П. М. Жолтовським) / Т. Р. Тимченко. - С .263-266
Філіна, А. П. Культуротворчий потенціал музеїв / А. П. Філіна, А. В. Скабодіна, Т. М. Скорубська. - С .267-269
Філіпова, Г. В. Вклади князя О. Д. Меншикова до ризниці Успенського собору Києво-Печерської лаври / Г. В. Філіпова. - С .270-272
Цитович, В. І. Дослідження у наскрізному світлі в експертизі творів живопису / В. І. Цитович. - С .273-282
Харсун, О. В. Образи гетьманів та полковників у живописі Данила Нарбута: особливості інтерпретації / О. В. Харсун. - С .283-286
Чайка, В. В. Музейні заклади північноамериканської української діаспори як репрезентанти історичної пам’яті та національно-культурної ідентичності / В. В. Чайка. - С .287-289
Черевко, І. А. Збереження ландшафту Києво-Печерської лаври в умовах техногенних навантажень / І. А. Черевко. - С .290-293
Чорна, Л. О. Анатолій Зіновійович Носів: науковець і патріот / Л. О. Чорна. - С .294-296
Школьна, О. В. Атрибуція фарфоро-фаянсових предметів для напоїв у музейній експертизі та науковій реставрації / О. В. Школьна. - С .297-302
Шмиголь, С. П. Збереження історико-культурної спадщини серед відвідувачів НІКЗ «Чигирин» через майстер-клас із виготовлення традиційного українського віночка / С. П. Шмиголь. - С .303-305
Шульц, І. В. Атрибуція «Портрета невідомого» з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / І. В. Шульц, Р. І. Качан. - С .306-309
Щит, О. В. Превентивная консервация музейных коллекций и ее роль в сохранении историко-культурного наследия / О. В. Щит. - С .310
Юхимчук, М. С. Особливості музейної роботи в Національного історико-меморіального музею «Поле Берестецької битви» / М. С. Юхимчук. - С .311-318
Якубець, А. В. Реакція відвідувачів Національного музею історії України на виставку «Мистецтво на службі радянської пропаганди»: спроба контент-аналізу / А. В. Якубець. - С .319-321
Лудковський, О. Л. «Реставрація» Володимир-Волинського Успенського собору – реліквії ХІІ сторіччя / О. Л. Лудковський. - С .322-331
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музеї--Культурна спадщина--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику матеріалів висвітлюються питання реалізації національної музейної політики та її законодавчого забезпечення, діяльність музеїв, їх роль у збереженні культурної спадщини, стан реставрації музейних колекцій, а також міжнародний досвід наукових досліджень з музеєзнавства та реставрації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://keshikchidagh-heritage.az
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Чернеця, В. Г. \за загальною редакцією.\
Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Асоціація реставраторів України
Представництво Польської Академії Наук (Київ)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
001.891:338.48](477)(075.8)
М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Основи наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальності "Туризм" та "Готельно-ресторанна справа" / М. П. Мальська, Н. М. Паньків ; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Електронні текстові дані. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. - 224 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи наукових досліджень--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
наука -- дослідження -- туризмологія -- наукова інформація -- реєстр матеріалів -- наукові методи
Анотація: Розглянуто зміст та сутність науки та наукових досліджень, зокрема студентських наукових досліджень та їхнім зв’язком з наукою загалом. Висвітлено основні етапи виникнення науки та проаналізовано її основні структурні складові, в тому числі з точки зору використання в процесі дослідження розвитку туристичної галузі та формування туризмології як наукового напряму в Україні. Розглянуто методи наукових досліджень та їхнє використання в туризмі, роль інформаційних ресурсів у написанні різних видів студентських наукових робіт та можливості використання різних інформаційних джерел. Подана структура вищих навчальних закладів України та її роль в розвитку науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://geography.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Паньків, Наталія Мирославівна
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
338.48(075.8)
О-64


   
    Організація туризму [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ; укладач О. М. Перепелюк. - Електронні текстові дані. - Умань : Сочінський М. М., 2022. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
туристичне підприємство -- державне регулювання туризму -- туристська діяльність -- туристська політика -- ринок туристських послуг -- безпека туристичних послуг
Анотація: Навчальний посібник відповідає робочій програмі курсу «Організація туризму», затвердженій Міністерством освіти і науки України. У ньому подано програму навчальної дисципліни, плани семінарських занять та короткі відомості, які сприятимуть підготовці студентів до них, рекомендовану літературу, завдання для ІНДЗ, запитання для підготовки до екзамену. Видання буде корисним для студентів, які навчаються за спеціальностями у галузі туризму, а також викладачам та широкому колу фахівців, які цікавляться питаннями туризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Перепелюк, О. М. \укладач.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)