Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3734)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.3.016
І99


   
    Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма [Електронний ресурс] : матеріали інтернет-семінару / КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради) ; укладач: Л. Н. Добровольська, В. О. Чорновіл. - Електронні текстові дані. - Черкаси : Видавництво КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, 2017. - 183 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Роль і місце інтеграції в початковій школі . - С .7-25
Інтеграція навчальних предметів як засіб формування в молодших школярів цілісності сприйняття світу . - С .25-45
Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання учнів початкових класів . - С .46-115
Навчальний проект – форма інтеграції предметів у початковій школі . - С .115-128
Інтегровані тематичні дні та тижні для учнів початкових класів . - С .128-149
Конспекти інтегрованих та бінарних уроків . - С .149-172
ДРНТІ
УДК

Анотація: У збірці вміщено матеріали інтернет-семінару. Запропоновані статті, розробки уроків, проектів допоможуть учителям спланувати інтегровані уроки, дні та тижні. Матеріали можуть використовуватися педагогами для формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на інтегративній основі. Адресовано вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, заступникам директорів із навчально-виховної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua

Дод.точки доступу:
Добровольська, Л.Н. \укладач.\
Чорновіл, В.О. \укладач.\
КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
   37:001.83(477)
   О-72


   
    Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.) / Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ; редактор В. В. Нечипоренко. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2021. - 348 с. - Назва з титул. екрана. - . - ISBN 978-966-8157-95-0 : Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології
Avazova, Durdona Erkinovna. Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati / D. E. Avazova. - С .13
Бабська, Катерина Миколаївна. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку / К. М. Бабська. - С .15
Бавшина, Руслана Броніславівна. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації / Р. Б. Бавшина. - С .17
Балан, Аурелия Ивановна. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности / А. И. Балан. - С .20
Бараненкова, Дар’я Сергіївна. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку / Д. С. Бараненкова. - С .22
Баранець, Інна Володимирівна. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією / І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. - С .23
Біла, Дар’я Володимирівна. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти / Д. В. Біла. - С .25
Білоусова, Ліна Владиславівна. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи / Л. В. Білоусова. - С .27
Бовчалюк, Катерина Миколаївна. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку / К. М. Бовчалюк. - С .29
Бойко, Олександра Олексіївна. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня / О. О. Бойко. - С .30
Бублікова, Наталія Юріївна. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами / Н. Ю. Бублікова. - С .32
Бугай, Аліна Вікторівна. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня / А. В. Бугай. - С .34
Бурнова, Марія Сергіївна. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти / Марія Сергіївна Бурнова. - С .36
Возчикова, Наталія Василівна. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки / Н. В. Возчикова. - С .38
Воробець, Анастасія Анатоліївна. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації / А. А. Воробець. - С .40
Гаменко, Валерія Едуардівна. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку / В. Е. Гаменко. - С .42
Горшкова, Галина Володимирівна. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення / Г. В. Горшкова. - С .44
Губрієнко, Олена Миколаївна. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / О. М. Губрієнко. - С .46
Дерибас, Марина Олександрівна. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів / М. О. Дерибас. - С .47
Дериведмідь, Альона Ігорівна. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра / Альона Ігорівна Дериведмідь. - С .49
Драєвська, Анастасія Андріївна. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / Анастасія Андріївна Драєвська. - С .51
Дубина, Аліна Максимівна. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій / Аліна Максимівна Дубина. - С .52
Дьоміна, Владислава Ігорівна. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / В. І. Дьоміна. - С .55
Євенко, Олена Володимирівна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами. / О. В. Євенко. - С .57
Єрьоменко, Юлія Вікторівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня. / Юлія Вікторівна Єрьоменко. - С .59
Ісаєва, Олена Володимирівна. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи / О. В. Ісаєва. - С .61
Кабанова, Анастасія Віталіївна. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / А. В. Кабанова. - С .64
Каптьол, Оксана Олександрівна. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії / О. О. Каптьол. - С .65
Карлова, Дар’я Валеріївна. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти / Д. В. Карлова. - С .67
Кікош, Катерина Вячеславівна. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження / К. В. Кікош. - С .69
Кіріллова, Анна Олександрівна. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами. / А. О. Кіріллова. - С .71
Клочкова, Юлія Володимирівна. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти / Ю. В. Клочкова. - С .72
Коваленко, Вячеслав Олександрович. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору / В. О. Коваленко. - С .74
Коваль, Марія Петрівна. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення / М. П. Коваль. - С .76
Коробова, Ніна Вікторівна. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру / Н. В. Коробова. - С .78
Костюкова, Наталія Юріївна. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Ю. Костюкова. - С .80
Кривoручкo, Тeтянa Сeргiївнa. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку / Т. С. Кривoручкo. - С .82
Крисько, Катерина Петрівна. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі / К. П. Крисько. - С .84
Кузнецова, Наталя Володимирівна. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі / Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. - С .86
Люта, Юлія Анатоліївна. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання / Ю. А. Люта. - С .88
Миколаєнко, Лідія Олександрівна. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти / Л. О. Миколаєнко. - С .91
Міщенко, Інна Вадимівна. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / І. В. Міщенко. - С .93
Нечипоренко, Валентина Василівна. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти / В. В. Нечипоренко. - С .95
Орлова, Ольга Владленівна. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / О. В. Орлова. - С .97
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм» / А. О. Позднякова. - С .99
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості / А. О. Позднякова. - С .100
Позднякова, Олена Леонтіївна. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів / О. Л. Позднякова. - С .102
Прядкіна, Анастасія Андріївна. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку. / А. А. Прядкіна. - С .105
Пуріс, Таїсія Олегівна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня / Т. О. Пуріс. - С .107
Рашкевич, Марина Василівна. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі / М. В. Рашкевич. - С .109
Савранова, Віолетта Вікторівна. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії / В. В. Савранова. - С .110
Саєнко, Тетяна Андріївна. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання / Т. А. Саєнко. - С .113
Саніна, Вероніка Євгенівна. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / В. Є. Саніна. - С .115
Сілявіна, Юлія Сергіївна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи / Ю. С. Сілявіна. - С .117
Сіра, Ірина Валеріївна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості / І. В. Сіра. - С .119
Соколова, Світлана Олександрівна. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру / С. О. Соколова. - С .122
Солов’ян, Юлія Леонідівна. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна / Ю. Л. Солов’ян. - С .124
Стельмакова, Юлія Ігорівна. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я / Ю. І. Стельмакова. - С .126
Супрун, Юлія Русланівна. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору. / Ю. Р. Супрун. - С .128
Терещенко, Ірина Богданівна. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги / І. Б. Терещенко. - С .130
Усольцева, Ірина Владиславівна. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку / І. В. Усольцева. - С .132
Храпач, Катерина Олександрівна. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху / К. О. Храпач. - С .134
Шкабко, Анна Іванівна. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням / А. І. Шкабко. - С .136
Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку
Аханова, Алла Володимирівна. Лідерство як соціально-психологічний феномен / А. В. Аханова. - С .138
Білик, Дар’я Євгенівна. Рівні самооцінки молодших школярів. / Д. Є. Білик. - С .140
Бугай, Альбіна Вікторівна. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності / А. В. Бугай. - С .142
Ведмідь, Валерія Анатоліївна. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів / В. А. Ведмідь. - С .144
Галієва, Ольга Михайлівна. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів / О. М. Галієва. - С .147
Гендзьора, Тетяна. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї / Т. Гендзьора. - С .149
Голець, Валентина Володимирівна. Соціальні мережі в контексті соціальної психології / В. В. Голець. - С .150
Гусар, Богдана Вадимівна. Гендерні особливості прояву прокрастинації / Б. В. Гусар. - С .151
Дзугаева, Зарина Руслановна. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике / З. Р. Дзугаева. - С .153
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .154
Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів / Т. С. Кетлер-Митницька. - С .156
Кононенко, Каріна Романівна. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи / К. Р. Кононенко. - С .158
Кудінова, Маргарита Сергіївна. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова. - С .161
Малинка, Олександра. Агресія у підлітковому віці / О. Малинка. - С .162
Мансурова, Маргарита. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку / М. Мансурова. - С .163
Мартинюк, Христина. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри / Х. Мартинюк. - С .165
Назаренко, Н. В. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі / Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. - С .167
Осадча, Олександра Олександрівна. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів / О. О. Осадча. - С .169
Рупчєва, Аліна Володимирівна. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Рупчєва. - С .171
Семенов, Дмитро Олександрович. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці / Д. О. Семенов. - С .173
Таран, А. В. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників / А. В. Таран. - С .174
Турубарова, Анастасія Володимирівна. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19 / А. В. Турубарова. - С .176
Школа, Марина Олександрівна. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку / М. О. Школа. - С .178
Штепенко, Олена Сергіївна. Види мотивації молодших школярів / О. С. Штепенко. - С .179
Юрченко, Світлана. Проблема самотності у похилому віці / С. Юрченко. - С .181
Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку
Баніт, Ольга Романівна. Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом / О. Р. Баніт. - С .183
Береженна, Ліна Юріївна. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку / Л. Ю. Береженна. - С .185
Борка, Анастасія Олександрівна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи / А. О. Борка. - С .188
Брехова, Альона. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку / А. Брехова. - С .190
Бродецький, Максим Олександрович. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні / М. О. Бродецький. - С .192
Vorzheinova, Valeriia. Dogs and autism: a promising treatment approach / V. Vorzheinova. - С .194
Гніденко, Анна Миколаївна. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту / А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. - С .195
Hoshko, Kseniia Olexandrivna. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment / K. O. Hoshko. - С .197
Доценко, Ольга Олексіївна. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності / О. О. Доценко. - С .199
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .201
Задорожна, Галина Олександрівна. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації / Г. О. Задорожна. - С .203
Кий, Олександр Григорович. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій / О. Г. Кий. - С .205
Клочек, Наталія Василівна. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами / Н. В. Клочек. - С .207
Литвиненко, Андрій Васильович. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів / А. В. Литвиненко. - С .208
Ляшенко, Валентина Петрівна. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію / В. П. Ляшенко. - С .210
Марішин, Андрій Андрійович. Фізична терапія при сколіотичній хворобі / А. А. Марішин. - С .212
Нарожна, Анна Вікторівна. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків / А. В. Нарожна. - С .213
Орел, Мирослава Ярославівна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі / М. Я. Орел. - С .215
Пасик, Тетяна Василівна. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу / Т. В. Пасик. - С .218
Pieszczek, K. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion / K. Pieszczek. - С .219
Cуєтова, Єлизавета. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді / Є. Cуєтова. - С .221
Сухина, Ольга Олегівна. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті / О. О. Сухина. - С .223
Торба, Віталій Васильович. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення / В. В. Торба. - С .224
Турицька, Тетяна Григорівна. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми / Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. - С .226
Удовіченко, Анастасія Валеріївна. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі / А. В. Удовіченко. - С .229
Халік, Євгенія Юріївна. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії / Є. Ю. Халік. - С .232
Халік, Руслан Надімович. Фізична терапія при радікулопатіях / Р. Н. Халік. - С .232
Хамдамова, Малика Ильхамовна. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения / М. И. Хамдамова. - С .235
Чуча, Олег Юрійович. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді / О. Ю. Чуча. - С .237
Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи
Александрова, Надежда Станиславовна. Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях / Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. - С .240
Акопян, Анна Володимирівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. В. Акопян. - С .242
Баран, Віта Василівна. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського / В. В. Баран. - С .244
Бебік, Ольга Іванівна. Компоненти творчих здібностей учнів / О. І. Бебік. - С .246
Бобро, Артур Анатолійович. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи / А. А. Бобро. - С .247
Борисов, Вячеслав Вікторович. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості / В. В. Борисов. - С .249
Будовська, Анна Василівна. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору / А. В. Будовська. - С .251
Гавришева, Ірина. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі / І. Гавришева. - С .252
Гібалова, Наталія Володимирівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності / Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. - С .254
Головач, Марія Юріївна. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку / М. Ю. Головач. - С .256
Головач, Марія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства / М. Ю. Головач. - С .258
Гужва, Ольга Іванівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ / О. І. Гужва. - С .261
Давиденко, Алсу Казбеківна. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. К. Давиденко. - С .263
Дерев’янко, Валентина Миколаївна. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь / В. М. Дерев’янко. - С .266
Дімітрова, Діана Олегівна. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів / Д. О. Дімітрова. - С .268
Довгань, Ірина Григорівна. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Довгань. - С .269
Заворуєва, Ольга Максимівна. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра. / О. М. Заворуєва. - С .271
Закревська, Анжела Валеріївна. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи / А. В. Закревська. - С .273
Ісаєва, Людмила Володимирівна. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі / Л. В. Ісаєва. - С .275
Каминіна, Альбіна Валентинівна. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання / А. В. Каминіна. - С .277
Каримова, Зилола Зафаржон. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах / З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. - С .280
Koturbash, Nataliia. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education / N. Koturbash. - С .282
Кравченко, Лілія Миколаївна. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням / Л. М. Кравченко. - С .284
Лупінович, С. М. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. - С .286
Манич, Маргарита Євгенівна. Освітні проєкти нової української школи / М. Є. Манич. - С .288
Мельник, Ірина Миколаївна. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельник. - С .290
Мирзаева, Азиза Менгалиевна. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах / А. М. Мирзаева. - С .292
Мозгова, Вікторія Володимирівна. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей / В. В. Мозгова. - С .295
Мосіна, Катерина Едуардівна. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / К. Е. Мосіна. - С .296
Немерюк, Юлія. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу / Ю. Немерюк. - С .299
Олійник, А. П. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи / А. П. Олійник, В. О. Тішковська. - С .301
Орищук, Марія Ігорівна. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів / М. І. Орищук. - С .306
Паюл, Ирина Витальевна. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье / И. В. Паюл. - С .308
Плужник, Анна Олегівна. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення / А. О. Плужник. - С .310
Помін, Надія Василівна. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій / Н. В. Помін. - С .312
Попович, Ігор Федорович. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання / І. Ф. Попович. - С .314
Рибка, Ольга Миколаївна. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів / О. М. Рибка. - С .316
Рог, Ольга Володимирівна. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму / О. В. Рог. - С .318
Садыков, Рустам Мансурович. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов / Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. - С .320
Сайдалиева, Озода Утешовна. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах / О. У. Сайдалиева. - С .323
Сидорів, Сергій Мирославович. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик / С. М. Сидорів. - С .324
Склярук, А. В. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки / А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. - С .327
Смоляк, Володимир Мирославович. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти / В. М. Смоляк. - С .329
Стеблюк, Анна Олександрівна. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду / А. О. Стеблюк. - С .330
Ульяшина, Світлана Олегівна. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням / Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. - С .332
Фіалко, Катерина Андріївна. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів / К. А. Фіалко. - С .334
Хайнус, Анна Ярославівна. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів / А. Я. Хайнус. - С .336
Черкасова, Світлана Василівна. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі / Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. - С .339
Шаварина, Наталия Николаевна. Информатика в начальной школе узбекистана / Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. - С .341
Шаповалова, Олександра Дмитрівна. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку / О. Д. Шаповалова. - С .345
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітня робота--З’їзди і конференції

Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради

Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В. \редактор.\
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)