Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (231)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
76
С 81


   
    100 років сучасності: ідеї Баухауз та українського авангарду у сучасному дизайні та дизайн-освіті [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 - 3 квітня 2020 р. / Київський національний університет культури і мистецтв ; укладач: Н. Удріс-Бородавко, А. Болтенков, О. Чистіков. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУКіМ, 2020. - 181 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна. Передмова / Н. С. Удріс-Бородавко. - С .3
Концептуальні парадигми баугаузу та українського авангарду
Прищенко, Світлана Валеріївна. Культурно-мистецька спадщина баугаузу / С. В. Прищенко. - С .9
Михайлова, Рада Дмитрівна . Конструктивізм як метод та стилістичний напрям / Р. Д. Михайлова. - С .13
Вежбовська, Ліліана Романівна. Авангардисти у пошуках розвитку елементів форми: між космізмом і конструктивізмом / Л. Р. Вежбовська. - С .18
Прокопчук, Інна Юхимівна. Неутилітарний та прикладний вектори розвитку конструктивізму / І. Ю. Прокопчук. - С .23
Касаткіна, Ірина Анатоліївна. Конструктивізм як унікальне явище культури / І. А. Касаткіна. - С .27
Будник, Андрій Вікторович. Баугауз і український конструктивізм: спільне і відмінне у видовищному плакаті та дизайні друкованої продукції / А. В. Будник. - С .32
Федак, Анна Ярославівна. Утопічна складова ідей баугауз та авангарду / А. Я. Федак. - С .37
Чистіков, Олексій Павлович. Виток осмислення кольору: мистецтво українського авангарду та баугауза / О. П. Чистіков. - С .40
Черкесова, Інна Григорівна. Значення теорії кольору Йоганнеса Іттена у сучасній дизайн-освіті / І. Г. Черкесова. - С .45
Івашко, Юлія Вадимівна. Європейські авангардні сади 1920-х рр. / Ю. В. Івашко, Пен Чан. - С .51
Кисельова, Катерина Олександрівна. Український авангард в театральних декораціях та костюмі / К. О. Кисельова. - С .53
Руденко, Тетяна Валеріївна. Авангардний дизайн Вадима Меллера / Т. В. Руденко. - С .59
Удріс, Ірина Миколаївна. До проблеми формування модного образу в фешнілюстрації Ар Деко. / І. М. Удріс. - С .65
Книжникова, Софія Володимирівна. Конструктивізм у вступних титрах українських фільмів 1920-30-х років / С. В. Книжникова. - С .71
Школьна, Ольга Володимирівна. Бойчукізм у межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку / О. В. Школьна. - С .78
Шрамко, Тетяна Вікторівна. Анімалістичні образи у мистецтві українських авангардистів / Т. В. Шрамко. - С .84
Одрехівський, Роман Васильович. Розвиток етнодизайну в Галичині (перша половина ХХ століття) / Р. В. Одрехівський. - С .91
Переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну
Литвиненко, Наталія Миколаївна . Спадок баугауз у сучасному дизайні / Н. М. Литвиненко. - С .95
Божко, Тетяна Олександрівна. Вплив баугаузу та конструктивізму на формування мови сучасної інфографіки / Т. О. Божко. - С .102
Чуєва, Оксана Володимирівна. Геометричні елементи та композиції баугауза в дизайні пакувальної продукції / О. В. Чуєва. - С .106
Клівак, Владислав Світозарович. Вплив ідей баугаузу на створення віртуальної реальності / В. С. Клівак. - С .110
Савіцька, Олена Володимирівна. Кольорове коло Йоханнеса Іттена та його застосування у сучасному дизайні зачіски / О. В. Савіцька. - С .114
Поліщук, Алла Анатоліївна. Акцидентний шрифт у контексті ідей баугауза в освітньо-виховних проектах / А. А. Поліщук. - С .120
Петровська, Юліана Романівна. Наслідування ідей баухаузу в дизайн-проектах малих архітектурних форм студентами Львівської політехніки. / Ю. Р. Петровська. - С .124
Актуальні питання теорії і практики дизайну ХХI ст.
Матоліч, Ірина Яремівна. Роль дизайнера у формуванні культурного простору / І. Я. Матоліч. - С .128
Шеменьова, Юлія Володимирівна . Художники-муралісти як активатори змін у культурі, суспільно-політичному та громадському житті / Ю. В. Шеменьова. - С .134
Обуховська, Еліна Василівна. Специфіка формування авторитету викладача дизайну / Е. В. Обуховська, Л. В. Обуховська. - С .140
Вороніна, Марина Вікторівна. Навчальна проєктна діяльність студентів на прикладі конкурсів молодих дизайнерів одягу / М. В. Вороніна. - С .144
Стемпіцька, Юлія Сергіївна. Візуальний образ арт-буку та особливості його творення / Ю. С. Стемпіцька. - С .149
Стрілець, Валерій Федорович. Уточнення формулювання терміну «меблі» для наукового дослідження та дизайн-проектування / В. Ф. Стрілець. - С .152
Дядюх-Богатько, Наталія Йосипівна. Дизайн широкоформатної реклами: художні засоби та мистецька цінність / Н. Й. Дядюх-Богатько. - С .157
Аметова, Лілія Маметівна. Мурали у творчості Євгенії Гапчинської / Л. М. Аметова. - С .160
Мостовщикова, Дар’я Олегівна. Український та європейський досвід застосування гарячої емалі в інтер’єрі та екстер’єрі / Д. О. Мостовщикова. - С .164
Пугаченко, Маргарита Костянтинівна. Лускалки – авангардний напрямок українських скляних прикрас / М. К. Пугаченко. - С .170
Обуховська, Любава Василівна. Етнодизайн у вимірі сучасного українського примітивізму / Л. В. Обуховська, еліна василівна Обуховська. - С .175
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції висвітлені теми, які стосуються концептуальних парадигм баугаузу та українського авангарду, переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну, актуальних питань теорії і практики дизайну ХХІ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Удріс-Бородавко, Н. \укладач.\
Болтенков, А. \укладач.\
Чистіков, О. \укладач.\
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
364-78:658.114(076)
С 69


   
    Соціальне підприємництво: від ідеї до суспільних змін [Електронний ресурс] : посібник / А. О. Корнецький [та ін.] ; Громадська організація "СОЦІУМ-ХХІ". - Електронні текстові дані. - Київ : ТОВ "Підприємство "ВІ ЕН ЕЙ", 2017. - 190 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-97661-0-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Підприємництво--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- оцінка ринку -- соціальна цінність -- фандрейзинг -- маркетинг -- фінансовий план -- управління ризиками
Анотація: Посібник присвячений темі соціального підприємництва в Україні та Європі, яке необхідне для прогресу та важливе для знаходження альтернативних ефективних рішень. Ідея вирішувати соціальні проблеми підприємницькими методами набуває популярності по всій Європі та завойовує увагу суспільств та урядів. Соціально-підприємницькі ініціативи часто випереджають державну реакцію на виклики сьогодення, створюють тисячі робочих місць, генерують значні фінансові ресурси, чим і доводять свою конкурентоздатність у порівнянні з теперішніми моделями економічного розвитку і вносять лепту в сталий позитивний розвиток суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://krliman.gov.ua
Утримувачі документа:
Громадська організація "СОЦІУМ-ХХІ"

Дод.точки доступу:
Корнецьки , Артем Олегович
Свинчук, Анастасія Анатоліївна
Назарук, Василь Якович
Гусак, Наталія Євгеніївна
Туманова, Анастасія Андріївна
Гончарова, Марина Анатоліївна
Громадська організація "СОЦІУМ-ХХІ"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
364-78:658.114(075)
С 69


   
    Соціальне підприємництво [Електронний ресурс] : посібник для викладачів курсу / Social Busness in UA ; редактор А. О. Корнецький. - Електронні текстові дані. - Київ : Фамільна друкарня Huss, 2019. - 162 с. - (Прямуємо разом). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Підприємництво--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
візія -- місія -- бізнес-моделювання -- інвестиції -- фінансовий менеджмент -- соціальна цінність -- стратегія розвитку
Анотація: У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekmair.ukma.edu.ua
Утримувачі документа:
Social Busness in UA

Дод.точки доступу:
Корнецький, А. О. \редактор.\
Social Busness in UA


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)