Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3916)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (7)Наукові періодичні видання Університету (222)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=час<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26:7/І-65
Назва : Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р.
Вихідні дані : Київ: ДНМЦЗКМО, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.26:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Мистецька освіта
Зміст : Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті/ М. М. Бриль. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. М. Пахомова. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти/ Г. А. Смоленцева. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові/ Малгожата БАЛА. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання/ В. В. Барзишена. Впровадження інклюзивної освіти в США/ А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами/ І. В. Крупська. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні/ Н. М. Нестеренко. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США)/ І. О. Панасенко. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва»)/ Т. С. Житнік. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі/ О. З. Безклинська. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми/ О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Володіна. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва/ Т. М. Сметаніна. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано/ О. О. Сухобрусова. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти/ Н. Ю. Фоміцька. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі/ І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Андрухович. Незвичайні діти в мистецькій школі/ О. М. Вандишева. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано/ Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. Д. Кричковська. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії/ Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна/ В. В. Мартинюк. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін/ Л. П. Моцак. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Л. Й. Назар. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва/ Л. О. Орел. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти/ О. В. Погорєлова. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України/ Л. Д. Таланчук. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання/ І. М. Чупін. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації/ С. А. Штирбул. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари/ О. В. Андрєєва. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами/ Ю. В. Бабалян. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру/ І. Г. Бакшеєв. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ О. О. Велігура. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу/ О. В. Вінокурова. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва/ Т. В. Задорожко. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору/ П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює»/ Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки/ М. В. Крук. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва/ Т. О. Кутняхова. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ Л. І. Любенко, І. В. Любенко. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ Т. М. Малаєва. Особливі учні в мистецькій освіті/ Л. С. Нікітюк. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі/ Г. А. Павлова. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії/ Л. О. Патетюріна. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу/ О. Є. Переверзєва. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи/ І. Г. Петруніна. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи/ А. Н. Прімакова. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності/ О. С. Рєзнік. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі/ Н. Г. Руппа. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами/ В. А. Сакали. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами/ О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні/ К. Д. Скрипак. З досвіду інклюзивного навчання/ М. В. Турська. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі/ І. Е. Фокт. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва/ А. О. Шугай. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання/ І. В. Бауріна. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору/ О. В. Підгорнова. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні/ Г. В. Сагалова. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи/ С. М. Бондар. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін/ А. Г. Єсіна. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії/ Л. Є. Ковченко. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення/ О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова.
Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2021
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-595-108-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі підтримки--сучасні технології--асистентський супровід--соціальні інституції
Зміст : Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями/ Ю. В. Барабаш. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами/ М. В. Бармак. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну/ Н. М. Бирко. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна/ Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання/ Ю. М. Вальчук. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті/ С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС/ А. В. Василюк. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії/ О. Т. Винничук. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами/ О. В Гаврилюк. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки/ Л. О. Гапон. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів/ О. Л. Главацька. Арт-терапія в інклюзивній освіті/ І. Г. Головатюк. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі/ Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога/ О. Є. Гордійчук. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради)/ О. С. Громяк. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні/ Г. М. Груць. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта"/ М. О. Давидюк. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання/ Л. Г. Захарова. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти/ С. М. Калаур. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи/ Л. А. Калініна, О. В. Орлова. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти/ В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ Н. О. Коваленко. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання/ Л. В. Ковалівська. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років/ С. В. Костюк. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив/ І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти/ А. В. Лагунець. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів/ В. В. Лазуренко [и др.]. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу/ Д. М. Лемішка. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП/ Я. В. Липова, Т. С. Акименко. Асистентський супровід інклюзивної освіти/ Н. В. Мельничук. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Муравська. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти/ І. М. Нестайко. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП)/ С. Ю. Новосьолова. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи/ А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу/ О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень/ Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу/ Ю. В. Патлань. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. Роль вчителя в інклюзивній освіті/ К. В. Рейда. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину/ Н. Л. Сеньовська. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки"/ К. М. Степанович. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва/ П. В. Степанович. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу/ М. Ю. Ткаченко. Складові інклюзивного середовища закладу освіти/ Н. В. Трут. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти/ М. О. Удич. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту/ У. Т. Фесина. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. О. Філіпчук. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти/ А. Б. Хоміцька. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею/ Н. Б. Чеканова. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів"/ К. О. Чупіна. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти/ І. П. Шевчук. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ М. М. Шпак. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування/ І. О. Якимова. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії/ О. В. Яцишина. Change management in an inclusive environment/ O. Bodnar, О. Horishna. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs/ O. Datskiv. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation/ O. Kosovych. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions/ I. Shulha.
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво
Вихідні дані : Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023
Кільк.характеристики :128 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 121-123. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані комунікації--бренд країни
Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.1.087.5(075.8/Б 88-704751568
Автор(и) : Бродський Г. Л., Горбенко О. Б., Сметана С. О.
Назва : Оркестровий клас [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 324-326. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.1.087.5(075.8)
Предметні рубрики: Музика-- Оркестрова музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оркестрово-ансамблева діяльність--оркестрове диригування--камерно-інструментальна музика--оркестр народних інструментів--ансамбль бандуристів--капела бандуристів--естрадно-симфонічний оркестр--музично-виконавська компетентність
Анотація: Навчально-методичний посібник містить матеріал, який розкриває теоретичні та практичні основи професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва під час вивчення курсу "Оркестровий клас".
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://cusu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.1/В 11
Назва : Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 лютого 2017)
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2017
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:355.1 + 355.1
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Військова психологія
Зміст : Психологічне забезпечення діяльності військ у контексті імплементації військових стандартів НАТО/ А. П. Арабський. Наукові підходи до проблеми адиктивної поведінки військовослужбовців/ М. В. Багно. Нормативні документи організації та проведення психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. А. Блінов. Вимушена міграція як один із факторів віктимізації особистості/ О. В. Бондар. Донбаський синдром як різновид посттравматичного стресового розладу/ В. С. Васищев. Психологічні особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів/ О. О. Головата. Про необхідність відновлення внутрішнього ресурсу при дії травмуючих впливів/ А. В. Голодрижук. Мотиваційна сфера особистості військовослужбовця Збройних Сил України/ С. М. Грилюк. Психологічна дистанція між членами родини як чинник підтримання родинних звязків в умовах воєнного конфлікту/ І. Г. Губеладзе. Особливостi цiннiсно-смисловоi сфери бiйцiв АТО/ І. В. Данилюк, Т. О. Демченко. Психологічні особливості емоційної сфери бійців АТО/ І. В. Данилюк, А. Р. Юдицька. Новітні медіа як технологія інформаційно-психологічної війни/ А. Ю. Ділай. Психологічні особливості політичної поведінки студентської молоді/ О. В. Долежалов. Тривожне очікування (Спостереження лікаря над собою під час очікування бою у період Російсько-Японської війни)/ Г. Р. Дубровинський. Психологічні передумови виникнення сімейних конфліктів/ А. М. Жбанова. Філософський підхід до визначення сутності та змісту психологічного захисту/ О. О. Іллюк. Методи психологічної допомоги дітям що постраждали внаслідок військових дій/ Л. О. Какуша. Cмислотвірні мотиви професійної діяльності комбатантів/ О. А. Карачинський. Теоретико-методологічні основи тренінгів з розпізнавання дезінформації та методів маніпулятивного впливу в новинних сюжетах ЗМІ/ І. В. Клименко. Підтримання здоров’я спільноти в умовах воєнного конфлікту: соціально-психологічний аспект/ Л. М. Коробка. Типологія цінностей у військовослужбовців-учасників антитерористичної операцій/ О. С. Колесніченко, Я. В. Мацегора. Психологічна допомога військовослужбовцям НГУ в бойовій обстановці/ О. В. Кравченко, Н. Ю. Тробюк. Особливості політичної компетентності студентів/ С. І. Кравченко. Психологічні шляхи запобігання небойових втрат військовослужбовців у зоні проведення АТО/ В. В. Кудря. Проблема низької інформованості населення про посттравматичний стресовий розлад/ К.-М. М. Лі. Інформаційна асиметрія: актуальність та методи протидії/ В. М. Марініна, О. Г. Дубовський. Соціально-психологічні аспекти професійної деформації військовослужбовців/ М. Т. Мельник. Комплексна програма дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби/ В. І. Мозговий. Психологія вчинку особистості військовослужбовця/ В. С. Мульський. Конструктивна та деструктивна складові в ставленні до внутрішньо переміщених осіб/ В. В. Мяленко. 36 китайських стратагем в інформаційно-психологічній війні проти України/ В. О. Нагорна. Психологічні особливості діяльності саперів під час розмінування території південного Лівану/ О. В. Недвига. Посттравматичне зростання серед учасників бойових дій: сучасний стан та перспективи/ В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський. Символічна мова та поведінкова регуляція особистості офіцера/ В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр. Майстер-клас "Захисні механізми психіки в роботі практичного психолога"/ Б. Є. Пахоль. Теоретичний аналіз змісту моделей психологічної готовності до діяльності в ході АТО та екстремальних умовах/ Н. Є. Пенькова. Суб’єктивне благополуччя особистості в умовах військового конфлікту/ К. І. Постовойтенко. Особливості інформаційно-психологічного впливу: теоретичний аспект/ Н. І. Рогаль. Вплив психологічної сумісності на поведінку військовослужбовця в малій групі/ К. І. Сидоров. До проблеми психосоціальної реабілітаціі внутрішньо переміщених осіб/ О. С. Солдатова. Психологічні проблеми реабілітації учасників АТО/ С. О. Ставицька, Г. А. Ставицький, Н. М. Улько. Психологічна робота щодо запобігання вживання психоактивних речовин серед військовслужбовців НГУ/ А. В. Стаднік, І. В. Ващенко. Терапевтична модель нейропсихологічного підходу до реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Психологічні особливості технологізації політичнї діяльності/ Т. М. Траверсе. Довіра у відносинах між командиром та підлеглим особовим складом/ Ю. О. Хачатурян. Стресостійкість - основа забезпечення професійної надійності військовослужбовця-зв’язківця в умовах бойових дій/ М. Ю. Шестопалова. Особливості тоталітарної свідомості: підходи до визначення проблеми/ Б. А. Щербатюк. Адаптація до цивільного життя військовослужбовців, які повернулись із зони бойових дій/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька.
Анотація: Збірник містить тези та інші матеріали з теоретико-методологічних та практичних проблем психологічної підготовки військових фахівців, питань психологічної реабілітації потерпілих осіб та проблеми громадської активності у воєнний час. Матеріали подаються в авторській редакції.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.46(075.8)/В 31
Автор(и) : Вербовська Л. С., Боднар Г. Ф., Микитюк Н. Є.
Назва : Технології лідерства в організації [Електронний ресурс] : конспект лекцій
Вихідні дані : Івано-Франківськ: ІФТУНГ, 2021
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 78-80. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.01
УДК : 316.46(075.8)
Предметні рубрики: Соціологія-- Лідерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепції лідерства--інтелект лідера--корпоративна культура--командне лідерство--спільне лідерство
Анотація: Мета курсу лекцій - забезпечити формування спеціальних знань у сфері лідерства, навчити співпрацювати та налагоджувати ділові стосунки з партнерами, зокрема зовнішніми, організовувати діяльність для досягнення спільної мети, долати комунікативні бар’єри, кваліфіковано здійснювати професійне спілкування під час виконання професійних завдань, вміти здійснювати самопрезентацію, бути лідерами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nung.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.83/Г 56
Автор(и) : Гніда Т., Лунченко Н., Луценко Ю.
Назва : Настільна книга тренера з питань пробації [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Біла Церква: Час Змін Інформ, 2021
Кільк.характеристики :88 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7959-31-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013.83
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих-- Підготовка тренерів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка тренерів--тренінг--мультисенсорне навчання--групові процеси
Анотація: Підготовка тренерів з питань пробації – це комплексний тривалий процес, який передбачає оволодіння знаннями щодо особливостей навчання дорослих, формування навичок планування, проведення та оцінки тренінгів, управління тренінговою групою та складними учасниками, а також оволодіння навичками проведення тематичних тренінгів (мотиваційне консультування, складання досудової доповіді, робота з оцінкою ризику та ін.). Цей посібник містить матеріал стосовно практичних питань організації та проведення тренінгової роботи для персоналу пробації. Матеріал посібника дозволяє сформувати уявлення про тренінг як форму навчання персоналу пробації, його структуру, компоненти, місце та роль тренера, особливості навчання в форматі онлайн. Практичний посібник «Настільна книга тренера з питань пробації» рекомендовано для застосування під час підготовки тренерів з числа персоналу пробації, під час підготовки студентів відповідних кваліфікацій, а також для самостійного вивчення персоналом пробації та державної кримінально-виконавчої служби України основ тренінгової роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 72.012(075.8)/Д 44
Автор(и) : Чемакіна, Октябрина Володимирівна, Рубцов, Анатолій Львович, Свірко, Володимир Олександрович, Олійник, Олена Павлівна, Акімова, Людмила Миколаївна, Кузьмін, Олег Володимирович
Назва : Дизайн систем візуальної інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2019
Кільк.характеристики :200 с.: іл.
Колективи : Національний авіаційний університет. Факультет архітектури, будівництва та дизайну , Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки , Міжрегіональна академія управління персоналом, Національний університет харчових технологій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 192-194. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-289-216-1: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 72.012(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайнерське проєктування--системи візуальної інформації--системно-модульне поле--носії візуальної інформації
Анотація: Основними проблемами, вирішення яких досліджується у цьому виданні, є розроблення науково-методичних засад зі створення систем візуальної інформації та методології дизайнерського проєктування піктографічних інформаційних систем на основі уніфікації, модульності, трансформованості, естетичності знакових повідомлень; формування і впровадження засад з підвищення графічної культури відповідних фахівців під час їх підготовки у ВНЗ України.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nuft.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.777:373.3/.5./Д 70-948252496
Назва : Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти. Всеукраїнський проект "Хмарні технології в освіті" [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Київ: Компринт, 2016
Кільк.характеристики :310 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 97-617-7202-98-0: Б.ц.
ДРНТІ : 20 + 14.15
УДК : 004.777:373.3/.5.09](477)(082) + 373.3/.5.09
Предметні рубрики: Хмарні сервіси-- Хмарні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): office 365--електронні книги--текстові редактори--персоналізоване навчання--електронні записники--презентації--інноваційне навчання--хмаро орієнтоване навчання--навчання під час карантину--організація навчання--змішане навчання--предметні компетентності--особистісно орієнтоване навчання
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)