Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1371)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Українська Аудіокнига (1)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шевченко<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:378.147/Х 98
Назва : Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:378.147 + 378.147
Предметні рубрики: Мистецтво-- Мистецтвознавство-- Дизайн-- Етнодизайн
Зміст : Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки. ; Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання/ О. Макарчук. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик/ К. Панкратова. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти/ І. Андрущенко. Етнокультурні складові сучасної реклами/ В. Косточка. Дизайн і технології: перспективи розвитку/ О. Березенська. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини/ Я. Пустильник. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті/ Г. Куриш. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту/ О. Головський. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття/ В. Кутова. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір/ О. Подзігун. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні/ Д. Пасенко. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи/ Д. Водоп'янова. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті/ Т. Гапончук. Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ; «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві/ Ю. Хмарський, О. Босий. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням/ Т. Малік, О. Руднєва. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ Г. Пащенко. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка/ А. Ковальова. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного/ А. Патій. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу/ М. Тимченко. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво/ Н. Хананова. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики/ К. Худолій. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді/ В. Петрушевський. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні/ Д. Кириченко. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації/ А. Ясіньковська. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею)/ Т. Малік, С. Будник. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання/ Г. Макаренко. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві/ О. Бригинець. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби/ М. Пугаченко, О. Кардаш. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача/ П. Шилова. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі/ В. Завгородня. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення/ О. Копа. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації/ Я. Пустильник. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту/ А. Соя. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення/ О. Костюченко. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті/ Є. Чурілкіна, Т. Малік. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко/ Д. Бичкова. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання/ М. Циркалюк. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді/ Ю. Костюк. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ А. Пащенко. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки/ А. Камінська. Комікс як особлива візуальна мова/ А. Кобенко. Соціокультурна відповідальність реклами/ Д. Марус. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві/ Т. Третініченко. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей/ М. Кулеба. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві/ А. Клачун. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної/ Д. Баташова. Історія виникнення перших у світі бібліотек/ А. Шевченко. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї/ О. Гусєв. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища/ С. Рибак. Сучасні технології в житловому середовищі/ О. Руднєва. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном/ М. Мокринцева. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища/ Н. Собко. Організація берегової лінії/ В. Місюна. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо/ М. Кузьменко. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир/ О. Савчук, Г. Пащенко. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд/ О. Недашківська. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу/ М. Костиренко. Виставковий драйв-центр робототехніки/ Є. Трегуб. Свідома мода по-українськи/ О. Стеценко.
Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01.012/М 65
Назва : Мистецтво та дизайн у художній мові мінливого часу: морфологія, семіотика, візуальність. Міжнародна науково-практична конференція 14 квітня 2022 року [Електронний ресурс] : збірник наукових матеріалів
Вихідні дані : Харків, 2022
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Харківська державна академія дизайну і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01.012
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : «Травматичний» символізм документальних відеозйомок: візуальний аспект 5/ А. М. Алфьоров. Морфологічний методологічний дискурс як інструмент мистецтвознавчих досліджень/ З. І. Алфьорова. Аспекти розвитку державного регулювання аудіовізуального мистецтва в Україні/ А. А. Батюк. Біофільний дизайн у формуванні дитячих майданчиків/ А. Б. Бган. Оновлення дизайн-ідеології: тези для обговорення/ О. Бойчук. Психологічна допомога студентам в екстремальних умовах воєнного часу/ Н. Т. Більдер. Засоби використання інтерактивних технологій у формуванні дизайну сучасного інтер’єру/ Б. К. Бондаренко. Архітектурна діяльність Томаса Джефферсона та становлення «Федерального стилю» як особливої форми неокласицизму/ К. Е. Бондаренко. Діяльність Невілла Броуді/ В. В. Бородченко. Періодизація існування «Жіночої теми» в китайському станковому живописі ХХ ст./ Чонг Ван. Прояви китайської традиційної філософії в сучасному дизайні візуальних комунікацій/ Runzhi Wang. Етапи еволюції натюрморту як жанру образотворчого мистецтва/ А. В. Вехник. Спільне та відмінне: харківські пейзажисти у колі імпресіоністів України/ В. Ганоцький, О. Станичнов. Зміни принципової основи морфології образотвочого мистецтва сучасного Китаю/ Сяотянь Гао. Особливості розробки фірмового стилю для шкіл сучасного танцю/ К. В. Глуховська. Сучасний графічний дизайн/ К. В. Глуховська. Щодо динаміки трансформацій тенденції сучасного українського мистецтва на прикладі медіуму фотографії/ Ю. Голік. Художня мова кольору/ Л. П. Горбатенко. Реакція фешн спільноти на війну в Україні/ В. В. Гурдіна. Три принципи дизайну Массімо Віньєллі/ А. Д. Дем’янець. Дослідження характеру мікологічного забруднення ікони «Благословення хліба і вина»/ Т. О. Дунаєва. Образотворчість, волоризація, контекстуальність мистецького сьогодення (на прикладі України)/ Д. В. Єрьомка. Колір як знак та його історичні змісти в китайському мистецтві/ Цзеюй Жень, Н. Є. Трегуб. Визначення характеру мікологічного забруднення ікони Святий Миколай (репліка Миколи Мокрого)/ Д. В. Ісаєва. Штучна контекстуалізація творів мистецтва як ознака метамодерністичного мислення/ Л. Касьяненко. Символізм в роботі Прохорова «Жниці». Переосмислення/ Т. В. Касьяненко. Відеофіксація як мистецький засіб. Роль та значущість «Відео привласнення» у мистецькому висловлюванні відеоарту в Україні/ В. А. Когут. Особливості художньої мови і символічні образи у творчості Романа Агасяна на прикладі картини «Початок»/ А. Ю. Корнєв, А. Манукян. Розвиток мистецького і культурного простору у інтернеті / Д. Косиченко. Живопис як «Антиковідна» рефлексія: візії щастя у творах харківських монументалістів/ Є. О. Котляр. Методика формування дизайну архітектурно-ландшафтного середовища на основі соціально-орієнтованої моделі (на прикладі робіт студентів спеціальності 022 «Дизайн»; програма «ДАЛС»)/ С. В. Кривуц. Формати занять вищого навчального закладу мистецької спрямованості в екстремальних умовах воєнного часу/ Г. В. Курінна. Категорія часу в оразотворчому мистецтві/ О. М. Кусак. Харківське відео мистецтво кінця 1990-2000-х в умовах андеграунду: традиції і сьогодення/ Б. В. Логачова. Ключові пріоритети «Дня традиційного автентичного костюма»/ І. М. Локшук. Мистецтво арт-інсталяції як засіб гуманізації міського середовища КНР/ Бінь Лу. Міський пейзаж у фокусі академічної дидактики: репрезентація образу міста в китайських магістерських дисертаціях з мистецтва/ Мінсюань Лю. Дизайн Ariel-Foundation Park як приклад реновації промислової території/ Ляньдзе Мао. Сучасні тенденції в формуванні дизайну території медично-профілактичних закладів/ Ф. А. Мрує. Особливості взаємодії художника і поета в сумісному створенні віршованої збірки, на прикладі книги Б. Гриньова «В пошуках краси» з ілюстраціями Н. Мурашкіної/ Ю. Набокова. Новаторський характер мистецтва Харківської художньої школи межі ХХ –початку ХХІ століття/ В. О. Найденко. Розвиток практичного використання технології доповненої реальності в артобʼєктах/ М. Ю. Новіков. Дизайн друкованих навчальних матеріалів для компанії “Zero Waste Kharkiv”/ А. Є. Орінянська. Фотографічний дискурс пострадянського ландшафту/ О. Осадча. «Золоте слово із слізьми змішане» у інтерпретації Ірени Носик/ А. Д. Павлинин. Персоналізація формоутворення у wood-дизайні: основні тенденції та перспективні напрямки/ І. Педан. Принципи трансформації меблів у формуванні дизайну інтер’єрів житлового призначення/ Є. В. Полякова. Колір як ресурс української нації/ C. В. Прищенко. Шрифтові гарнітури Вільяма Аддісона Двіггінса – першого графічного дизайнера/ М. Ю. Рибак. Зберігання мистецької та культурної спадщини України в умовах російсько-Української війни 2014-2022 рр./ К. Рябініна. Йозеф Мюллер-Брокманн − батько швейцарського графічного дизайну/ Є. С. Савчук. Копіювання та стилізація: сюжетні ремінісценції європейського живопису в китайському мистецтві другої половини XX – початку XXI ст./ Ю. Се. Феноменальний успіх Девіда Карсона в галузі графічного дизайну/ В. В. Сидорова. Короткий аналіз стану вивченості творчості художника Фу Баоши/ Сіяоджон Тен. Музейні експозиції м. Сундсвалль (Швеція) як зразок сучасної комунікації з глядачем/ І. Тесленко. Елементи вікторіанської готики в сучасних інтер’єрах/ С. Т. Триколенко. Стислий огляд концептуальних самовизначень студій живопису та ‘‘Новi медiа’’ AVU - Академії мистецтв у Празі як приклад сучасних нестандартних освiтнiх пiдходiв/ Ю. А. Тур`янська. Відкриття особистих можливостей через фото-мистецтво/ Д. Хараман. Олексій Бродович – ікона графічного дизайну/ З. К. Чернова. Анатоль Петрицький «Оформлення сцени сучасного театру» (1930)/ В. В. Чечик. Еко-дизайн як актуальна сфера наукових розвідок/ Дунцань Чжан. Абстрактна форма Чжан Дацяня. Вплив форми виразу традиційного китайського живопису на абстрактний олійний живопис Зао Ву-Кі/ Цзяньсюнь Чжу. Територіальний брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території/ А. В. Чижик. Китайський декоративний живопис: морфологічне визначення поняття/ Діне Чун. Вплив розвитку комуникативної функції музею на архітектурно-просторову організацію/ О. В. Шарлай. Наслідування та трансформація мистецьких стратегій харківської школи фотографії в творчості харківських митців від 2000-х рр./ Є. Шевченко. Комплексне дослідження ікони «Святий Миколай»/ С. В. Шеханіна. Комплексне дослідження ікони Воскрешение, сошествие во Ад/ М. О. Шульга. Ейпріл Грейман – королева «Нової хвилі» у графічному дизайні/ М. В. Юрко. Аналіз ринку розробки web-сайтів в Україні/ М. В. Юрко. Принципи продюсування Fashion - show/ В. Язвинська.
Анотація: У збірнику представлені наукові праці з теорії, історії та практики візуальних, аудіовізуальних мистецтв, дизайнознавства і архітектури. В наукових працях висвітлені сформовані художні, художньо-проєктні традиції та новаторські пошуки візуально-пластичних мов в широкій ретроспективі; виконавське мистецтво як синтез візуального та пластичного мистецтва; теорія і методика професійної мистецької освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksada.org
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.036(477)/С 91
Назва : Сучасне українське мистецтво: концепти, стратегії, візуальні практики [Електронний ресурс] : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12 листопада 2021 року)
Вихідні дані : Черкаси: ФОП Гордієнко, 2021
Кільк.характеристики :120 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Черкаська обласна державна адміністрація. Управління культури та охорони культурної спадщини. Черкаський обласний художній музей, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет , Соціологічна асоціація України . Черкаське регіональне відділення
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.036(477)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Сучасне мистецтво
Зміст : Джерела образного тезаурусу носія сучасної візуальної культури/ А. О. Калашнікова. Публічність художника у дискурсі естетичного судження: культурологічний аналіз/ Н. В. Кондрашова. Сучасний художник: цінності і принципи/ В. А. Гончаренко. Символічні тенденції у візуальному мистецтві сучасної України/ А. Е. Валєєва. Культуротворчий потенціал сучасних візуальних практик в дискурсі архаїзації/ О. А. Пушонкова. «Неминуча модальність зримого»: вплив оптичних медіа на трансформацію культурних практик Модерну/ О. Ю. Павлова. Концепція «темного лісу» Лю Цісиня та візуалізація першого контакту в дискурсі сучасної фантастики/ П. В. Кретов, О. І. Кретова. Гендерна експресія як елемент множинної ідентичності в сучасній візуальній культурі/ З. В. Шевченко. Чого хоче картинка: візуальний поворот за доби цифрових медіа/ О. М. Кожем՚якіна. Видовище як театралізоване дійство: трагедія представлення/ Д. В. Кухарчук. Цифрове мистецтво: технології та естетичні практики/ В. В. Король. Художня свідомість у вимірі паракатегорій некласичної естетики/ А. Ю. Чорниш. Вплив християнства на мистецтво і образотворення доби Середньовіччя/ В. С. Моісеєнко. Вектор мистецтва у ризоматичному світі/ Є. К. Яремчук. Становлення і перспективи мультимедійного дизайну в Україні/ Я. М. Вискварка, А. Р. Манн. Виразно-художні особливості дизайну інтерактивної книги для дітей/ О. Л. Храмова-Баранова, А. С. Кучумова. Акцидентний шрифт як комунікаційний засіб спілкування / Н. Г. Романенко, А. М. Мусатенко. Особливості дизайн-проєктування закладів позашкільної освіти/ І. О. Яковець, Є. О. Іщенко. Особливості професійної підготовки дизайнерів в Україні/ Л. Й. Гук, Н. М. Авер’янова. Специфіка художнього оформлення книжкових видань про татуювання (період з 2010 року)/ Г. В. Куниця, О. П. Поліщук. Екологічний дизайн: збірна-розбірна об’ємна конструкція для виставкового простору як арт-об’єкт/ Г. С. Клепіковська, О. П. Поліщук. Специфіка розробки, оформлення та роль друкованих календарів у житті людини ХХІ століття/ В. В. Сичевська, О. П. Поліщук. Становлення ЧОХМ як осередку візуальної культури/ О. Д. Гладун. Особливості проведених реформ в Черкаському обласному художньому музеї/ І. О. Яковець, Д. О. Михайлусь. Іван Михайлович Гайдук як самобутній художник Черкащини/ О. О. Спіркіна. Дослідження атрибутованих творів живопису Романа та Марґіт Сельських. Формування еталонної бази даних/ О. К. Волчак. Сучасні дослідження давніх тканин з музейних колекцій України (на приклад наукового семінару «Дослідження колекцій історичного текстилю в музеях України»)/ О. Д. Сосік. Принципи історизму та реалізму у творчості черкаського художника Геннадія Волошенюка/ Т. О. Григоренко. Георгій Якутович: до питання мистецьких контекстів графічних образів/ Н. П. Гудима. Кольори Незалежності й символіка у творчості заслуженої художниці України Олександри Теліженко/ С. О. Федоренко. Сучасна українська народна картина: традиції і новації (на прикладі творів з фондової колекції Черкаського художнього музею)/ І. В. Шамрай. Художник Микола Теліженко на симпозіумах монументальної керамічної скульптури в Опішному/ Т. М. Зіненко. Роль цифрових технологій у презентації сучасного українського мистецтва на прикладі виставкової діяльності Шевченківського національного заповідника/ С. А. Леонтьєв, Т. М Чулкова, Б. В. Гранатирко. Історія створення ансамблю садово-паркової скульптури Бориса Плаксія/ М. О. Бугеря. Сучасний художник: творчість, ідентичність, стратегії публічності (на прикладі «метареалізму» Галини Лекаревої-Нікітіної)/ Т. С. Овчаренко. Думки щодо напрямку розвитку образотворчого мистецтва (минуле, теперішнє, майбутнє)/ І. Я Мікула. Мистецький шлях у спадок: художні світи родини Надєждіних/ А. М. Надєждін.
Анотація: В матеріалах збірника висвітлено особливості розвитку сучасного українського мистецтва крізь призму актуальних питань сучасної медіафілософії, візуальної антропології, візуальної соціології, теорії та практики художньої творчості, теорії дизайну.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.u
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.73(477)/М 65
Назва : Мистецтво естради: проблеми виконавської практики, системи освіти й наукових досліджень [Електронний ресурс] : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 18.11.2021 р.)
Вихідні дані : Київ: КМАЕЦМ, 2021
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.55
УДК : 792.73(477)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Естрадне мистецтво
Зміст : Кавер-версії українських народних пісень у творчості сучасних естрадних виконавців/ А. Акопян. Вокальний естрадний ансамбль як високопродуктивна та ефективна спільна творчість/ В. Анісімов. Особливості виконавського стилю Назарія Яремчука/ А. Байдак. Діяльність М. Мозгового: громадський аспект/ Т. Бобир. Тема трагедії Бабиного Яру в музичному мистецтві/ І. Братусь. Театралізація як творчий метод/ І. Гончаренко. Навчально-тренажна робота як засіб формування виконавської майстерності танцівника/ В. Грек. Про специфіку роботи театрального художника в музичному театрі/ І. Грінберг. Стильовий синтез вокально-інструментального ансамблю "ДахаБраха"/ Т. Димань. Система естрадної вокальної освіти на прикладі мистецьких закладів вищої освіти: проблеми та перспективи/ М. Дружинець. Пісенна творчість Ірини Кириліної 80-90-х років ХХ століття/ Н. Єфименко. Психосоматичний вплив вокальних занять на здоров'я людини/ А. Зотьєва. Школа сучасної української пантоміми Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв/ Л. Качкан. Екранізація творів Е. Ллойда-Веббера та розвиток кіномюзиклу/ В. Козловський. Зв'язок історичного шляху розвитку народного танцю з сучасним хореографічним мистецтвом/ Т. Луговенко. Типологічні ознаки естрадної пісні 60-80-х рр. ХХ ст/ Д. Міщенко. Вплив Костянтина Меладзе на формування музичної естради/ Н. Могиленець. Творчість Аріни Домські в контексті вітчизняного музичного простору/ С. Муравіцька. Вплив навчальної дисципліни "Танець" формування сценічної хореографічної культури студентів факультету музичного мистецтва спеціалізації "Естрадний спів"/ О. Пастухов. Звукозображальна палітра Лесі Дичко: тональність-колір-символ/ Є. Пахомова. Інтерпретаційний аналіз пісні Н. Могілевської "Місяць"/ Д. Петровська. Переклади англомовних поп-композицій українською як актуальний напрям сучасної творчої діяльності/ Т. Прудяк. Риси постмодерну в естетичному світовідчутті співачки Бйорк Гудмундсдоттір/ І. Рибчук. Чинники ефективного навчання імпровізації студентів сценічних жанрів/ Л. Романова. Особливості джазової стилістики у творчості Елли Фіцджеральд і Лейли Хетеуей/ Вероніка Сворень. Музика і кіно: оригінальні саундтреки/ Н. Сівкова. Вокальне виховання: до проблематики навчально-виховного процесу/ Н. Сімонова. Особливості роботи викладача-концертмейстера та студента-вокаліста у класі академічного співу в умовах дистанційного навчання/ В. Снігур. Проблеми сучасної музичної клоунади ексцентрики/ Л. Шевченко. Акторський тренінг для дітей у формі ігрових вправ/ Є. Яковишина.
Анотація: До збірника включено тексти доповідей та тези виступів на конференції. Досліджено широке коло теоретичних і методологічних питань: проблеми теорії та історії музичного та сценічного мистецтва; актуальні проблеми теорії і методики естрадних жанрів; сучасна діяльність у сфері музичної та сценічної освіти; актуальні проблеми методики викладання вокалу в сучасних умовах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/С 71
Назва : Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Ковальчук О. В., 2021
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-95084-4-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства/ Г. Афузова. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами/ О. Ф. Білогаш. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей/ І. О. Бабаніна. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням/ Х. Барна. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога/ Г. Бацура. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку/ Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ Н. Боловіна, О. Байєр. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Бура. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Т. Валько. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Веселовська. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму/ Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями/ Ю. В. Галецька. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку/ В. Галущенко, М. Іванова. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів/ І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку/ К. О. Глушенко. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн/ Л. Голдобрей. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху/ Н. Г. Гудзенко. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT)/ В. Гупаловська. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи/ І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату/ М. Єфименко. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю/ Н. С. Івашура. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці/ Н. Кабельнікова. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату/ В. К. Кантаржи. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами/ С. Карсканова. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання/ В. Кирковська. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах/ В. Кисличенко. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму/ В. Коваленко. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога/ А. Косовська. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями/ М. Литв’яков. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти/ В. В. Ляшко. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти/ Л. Манчуленко. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти/ І. П. Марціновська. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення/ Н. Матвеєва. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України/ Ю. В. Пінчук. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті/ С. Притиковська, М. Вікол. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Прядко. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів/ Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ А. В. Сімко. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП/ В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку/ О. М. Ткач. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти/ В. Товстоган. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ Т. В. Хомик. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях/ Т. Швалюк. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ)/ В. Шевченко. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.)/ С. Шевченко. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна/ Ю. Шевченко. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем/ Д. В. Шпачинський. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами/ Д. І. Шульженко. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом/ С. Д. Яковлева. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти/ Ю. В. Сербалюк. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток/ В. В. Тарасун.
Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Харків: Мітра, 2019
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376 + 37.04
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Інтегроване навчання
Зміст : Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ К. Є. Артюхова. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти/ Л. О. Базилевська. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі/ Д. В. Батраченко. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ В. С. Бережна. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні/ К. В. Білик. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті/ Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами/ В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. Процес інклюзії в українській освіті/ М. І. Бондар. Інклюзивне навчання в країнах світу/ А. О. Бондаренко. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю/ В. Л. Введенська. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Вишнева. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами/ І. В. Владимирова. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю/ І. Д Гайдаржи. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві/ А. І. Галій, С. І. Селютіна. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. І. Галій, І. В. Сергенюк. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Н. М. Голуб. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ С. В. Горбань. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти/ Т. В. Деренько. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку/ О. В. Друганова. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання/ А. В. Жиленко. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти/ Г. В. Жиліна. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру/ О. М. Заскалько. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності/ С. М. Зверева. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти/ К. В. Земляна. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання/ А. Г. Івченко. Індекс інклюзії: культура навчального закладу/ О. О. Калашникова. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти/ О. В. Колісник. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Ю. К. Лавренко. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку/ І. Ю. Лебедіна. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання/ Є. О. Левченко. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії/ А. В. Литвиненко. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами/ В. ЛісоваТ. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті/ А. Ю. Лісовець. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи/ В. М. Лященко. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання/ О. О. Наволокова. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху/ О. В. Нагорнюк. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку/ Н. В. Олефіренко. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ/ С. В. Приходько. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти/ О. І. Проскурняк. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки/ М. І. Райчук, Н. О. Козачек. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням/ Т. В. Сальтевська. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти/ Г. П. Серпутько. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/ В. М. Синьов, В. М. Коваленко. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання/ Л. А. Сиромятнікова. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання/ Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні/ Н. А. Суховієнко. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання/ К. А. Сучкова. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області/ І. О. Терещук. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання/ Н. В. Ткаченко. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США/ Н. М. Туренко. Участь батьків у організації інклюзивного навчання/ К. О. Халимендик. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/ М. М. Халімовська. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання/ Д. К. Черняк. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині/ К. К. Чуркіна. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання/ А. О. Швачка. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору/ І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі/ В. В. Шульга. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами/ В. О. Щербінін. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві/ А. В. Ярошенко.
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Психологічна допомога в кризових та екстремальних ситуаціях [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності Психологія освітньо-професійної програми Психологія
Вихідні дані : Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2021
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Запорізький національний універсиет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 155-157. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічна допомога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронічна хвороба--втрата роботи--вихід на пенсію--криза втрати--насильство--суїцидальні наміри--війна
Анотація: У навчальному посібнику викладено теоретичні та практичні аспекти психологічної допомоги в кризових та екстремальних ситуаціях, зроблено акцент на специфіці подоланя особистістю кризових станів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://moodle.znu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97(075.8)/П 86
Автор(и) : Лєбєдєв Д. В., Назаров О. О., Тімченко О. В., Христенко В. Є., Шевченко І. О.
Назва : Психологія суїцидальної поведінки [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Харків, 2007
Кільк.характеристики :131 с
Колективи : Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Університет цивільного захисту України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 116-128. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.97(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психопатологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медико-біологічні аспекти--психолого-педагогічні аспекти--морально-правовий підхід--аутоагресія
Анотація: Даний посібник покликаний усунути існуючу невідповідність між дійсним станом сучасної суїцидологічної та психологічної науки, результатами виконаних досліджень широкого кола проблем, пов’язаних з виявленням соціальнопсихологічних детермінант аутоагресії, обґрунтуванням адекватних методів діагностики, прогнозуванням та профілактикою суїцидальної поведінки. Основна задача видання – представити суїцидологію в її сучасному стані та сприяти повноцінній підготовці фахівців у галузі екстремальної та кризової психології.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Лондар С. Л., Терещенко Г. М., Гапон В. В., Мельник С. В., Барабаш О. А, Чимбай Л. Л., Шараєвська М. І., Шевченко Н. А.
Назва : Моніторинг забезпечення педагогічними працівниками закладів освіти України: методологічні підходи до прогнозування [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ: ІОА, 2020
Кільк.характеристики :162 с on-line
Колективи : Державна наукова установа "Інститут освітньої аналітики"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана :
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні кадри--наукові дослідження--ззсо--2020/2021--2022/2023
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)-1/Н 35
Назва : Національні поети: курс лекцій зі світової літератури для вчителів середньої школи [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2018
Колективи : Мистецький арсенал, Літературна лабораторія, Відділ освітніх програм, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.07.41
УДК : 82(100)-1
Зміст : Біла сукенка Емілі Дікінсон, і поезія, що вийшла з неї/ Г. Улюра. Вільний вірш вільної людини: поезія Волта Вітмена/ Р. Семків. Данте. Світ. Україна/ О. Боронь. Дон-Жуан в світовому контексті/ В. Агеєва. Йоганн-Вольфґанґ фон Ґете і його «Фауст»/ Б. Шалагінов. Національні літератури Європи/ К. Галушко. Незнайомі грані творчості Пушкіна/ Л. Кісельова. Поет Шевченко: європейський контекст/ О. Боронь. Шекспір: головний поет континенту/ Р. Семків. Шотландська муза Байрона і Бернса/ Р. Семків.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://artarsenal.in.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(075)/І 65
Назва : Інклюзивне навчання: організація індивідуальної освітньої траєкторії в закладі освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Житомир: КЗ Житомирський ОІППО, 2023
Кільк.характеристики :152 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.2/.3(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Загальна середня освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Адресовано педагогічним працівникам, які є учасниками команд психолого-педагогічного супроводу, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(075)/І 65
Назва : Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: створення, реалізація, моніторинг [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Житомир: КЗ Житомирський ОІППО, 2021
Кільк.характеристики :216 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 212-213 . - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.2/.3(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): партнерська взаємодія--моніторинг ефективності
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Адресовано педагогічним працівникам, які є учасниками команд психолого-педагогічного супроводу, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3:373./О-64-564390844
Назва : Організація першого рівня підтримки для дитини в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Житомир: КЗ Житомирський ОІППО, 2022
Кільк.характеристики :127 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.2/.3:373.3/.5(075) + 373.3/.5(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Загальна середня освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації першого рівня підтримки в закладі загальної середньої освіти для осіб, які мають поодинокі, епізодичні освітні труднощі. Адресовано педагогічним працівникам, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)