Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Спеціальна педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.091/П 86
Назва : Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції
Вихідні дані : Черкаси, 2021
Кільк.характеристики :76 с
Колективи : Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка
Зміст : Розділ І. Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ; Основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти/ Т. Л. Кохно. Психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/ В. І. Мозгова. Рівні можливості для кожного/ А. В. Пришлюк. Інклюзивна освіта від «А» до «Я»/ Ю. В. Романець. Розділ ІІ. Корекційно-розвиткові послуги як умова інтеграції дитини в соціальне середовище ; Особливості організації логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти з інклюзивним навчанням/ Д. Б. Багач. Дивотвір. Дидактичний матеріал для творчих робіт з текстами на уроках розвитку мовлення/ І. М. Горьова. Значення корекційних занять з ритміки та лікувальної фізкультури для дітей з особливими освітніми потребами/ І. О. Підвальна. Біосугестивна терапія у роботі з сім’ями дітей з особливими освітніми потребами/ Н. В. Смаголь. Розділ ІІІ. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини ; Батьки як ключові партнери у вихованні дитини/ Л. В. Дем’яненко, М. М. Дем’яненко. Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/ В. А. Зеленська, А. В. Нечипоренко. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами/ Є. С. Панчук. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей/ Т. М. Глазунова. Співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як необхідна складова успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. І. Ситник. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. А. Стеценко.
Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.36-053.2/П 86
Автор(и) : Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Трикоз С. В., Сухіна І. В., Ярмола Н. А
Назва : Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018
Кільк.характеристики :123 с.: іл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.36-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корекційно-розвивальні технології навчання--варіативність--розвиток мовлення--альтернативні методи комунікації--методика тан-содерберг--сенсорний розвиток--природничі уявлення--математичні уявлення--трудова діяльність дітей--соціально-побутові навички--статево-рольова поведінка--здоров’яорієнтовані педагогічні технології--супровід родин дітей
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)