Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=316<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138:316
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг [Електронний ресурс] : монографія / Є. В. Ромат [та ін.] ; загальний редактор: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат ; Київський національний торговельно-економічний університет. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський національний торгово-економічний університет, 2017. - 372 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-629-833-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Соціологія--Етика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Анотація: У монографії розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. СЕМ – одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики в сучасних умовах. Проаналізовано концепцію соціально-етичного маркетингу в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://knute.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний торговельно-економічний університет

Дод.точки доступу:
Ромат, Є. В.
Алданьков, Г. В.
Березовик, К. В.
Бучацька, І. О.
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)