Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (41)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.6/Б 68
Назва : Благополуччя особистості як мета психологічних і соціальних практик [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (25 вересня 2019 року, Київ)
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2019
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923.2:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масмедіа--вплив ситуації--соціальна анімація--екологічна активність
Зміст : Особистісні ресурси стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін/ Ю. О. Бохонкова. Суб’єктивне і психологічне благополуччя: проблема інтеграції евдеймонічного і гедоністичного підходів/ О. Л. Вернік. Суб’єктивне благаополуччя та екологічно відповідальна поведінка особистості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Психологічне благополуччя і масмедіа: точки перетину/ Т. С. Гурлєва. Огляд досліджень благополуччя як складової здоров’я людини/ Т. М. Кирпенко. Православна психотерапія в запиті досягнення психологічного (душевного) і духовного благополуччя особистості в навчальному процесі/ Л. В. Маряненко. Вплив ситуації невизначеності на психоемоційне благополуччя особистості/ Ю. В. Мельник. Чинники благополуччя особистості у психологічних практиках/ О. В. Павленко. Суб’єктивне благополуччя як фактор подолання особистісного відчуження людей похилого віку/ В. Г. Подорожний. Соціальна анімація як складова психологічного благополуччя/ В. С. Романова. Екологічна активність як чинник психологічного благополуччя особистост/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Благополуччя в системі життєдіяльності особистості/ Ю. М. Швалб.
Анотація: У матеріалах науково-практичного семінару викладено доповіді учасників про результати досліджень щодо проблем вивчення, діагностики, вимірювання і практичної роботи з переживанням особистістю благополуччя, чинників його позитивного і негативного розвитку, функціонування і трансформації у життєвому середовищі особистості у різних його аспектах і розрізах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ecopsy.com.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/Г 90
Автор(и) : Чорна Л. Г., Горностай П. П., Вус В. І., Коробанова О. Л., Плетка О. Т.
Назва : Групові ресурси подолання наслідків негативних соціальних явищ [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2021
Кільк.характеристики :98 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-609-2: Б.ц.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова дискусія--колективні травми--групова солідаризація
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які розкривають деструктивний і конструктивний контексти групової феноменології. Психологічні наслідки негативних соціальних явищ розглядаються як переживання людиною складних соціальних ситуацій, зумовлених історичними колективними травмами, війною, пропагандою, вимушеною міграцією переселенців, економічною кризою і глобалізацією, шкільними конфліктами. Пропонується широкий перелік групових ресурсів долання складних соціальних ситуацій: групова дискусія, соціодрама, технологія символізації травматичного досвіду учасників групи, методи дії, складання групових наративів, засоби фасилітації здорових стосунків у малій групі, конструктивні стратегії взаємодії. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям і студентам, психологам закладів загальної середньої та вищої освіти, системи післядипломної педагогічної освіти та інших психологічних служб, членам професійних психологічних асоціацій і волонтерських організацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:316.6:364:3/Г 90-426798831
Назва : Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2020
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-521-769-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15 + 04.81 + 04.21.81 + 78
УДК : 159.9:316.6:364:355.292 + 316.6 + 364 + 355.292
Предметні рубрики: Психологічна допомога-- Групова психологія-- Допомога військовим
Соціальна психологія
Військова справа-- Воєнні конфлікти-- Наслідки воєнних дій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--групова робота--травматичний досвід--психокорекція--психосоціальна допомога--психологічна підтримка--військові дії--жертви військових дій--освітній процес--учасники освітнього процесу
Анотація: У запропонованому виданні висвітлено широке коло питань, пов’язаних з організацією та здійсненням працівниками психологічної служби групової роботи з метою допомоги дітям та сім’ям, які зазнали травматичного досвіду внаслідок військових дій. Представлено три авторські корекційні програми: програму корекційно-розвивальних ігрових занять для молодших школярів, які отримали травматичний досвід; програму психокорекції емоційних переживань підлітків, які зазнали травматичного досвіду «Літній інтенсив»; програму соціально-психологічних тренінгів для відновлення психічних та фізичних ресурсів працівників психологічної служби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.015.3:31/Н 34-623444254
Автор(и) : Панок В. Г., Рибалка В. В., Романовська Д. Д., Марухіна І. В., Горленко В. М., Сосновенко Н. В.
Назва : Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації (моделі, досвід) [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2020
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-521-748-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15 + 14 + 04
УДК : 159.9:37.015.3:316.6 + 37.015.3 + 316.6
Предметні рубрики: Психологічні служби
Система освіти --Україна
Анотація: У монографії наведено ідеї, методики і кращий досвід науково- методичного забезпечення діяльності психологічної служби у непростих умовах децентралізації державного управління. Ця робота – результат творчого пошуку і об’єднання зусиль науковців і практиків для забезпечення подальшого розвитку та підвищення ефективності діяльності психологічної служби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/О-62
Автор(и) : Горностай П. П., Чорна Л. Г., Коробанова О. Л., Плетка О. Т., Циганенко Г. В.
Назва : Оптимізація групової взаємодії в малих групах [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :126 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України , Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-553-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Анотація: У посібнику висвітлюються актуальні проблеми взаємодії в малих групах, розв’язання яких сприятиме поліпшенню соціально-психологічного клімату в них, гармонізації стосунків між членами групи та успішному досягненню спільної мети діяльності. Описуються методи, методики, технології, які формують соціальні компетентності людини, забезпечують успішність розв’язання різноманітних проблем групової взаємодії. Для практичних психологів системи освіти, педагогів і керівників закладів освіти, а також для всіх, хто цікавиться проблемами малих груп і методами практичної роботи з ними.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6/П 69
Автор(и) : Мартинчук, Олена Валеріївна, Софій, Наталія Зіновіївна, Федоренко, Оксана Филимонівна, Лук’янова, Галина Юріївна, Кошіль, Оксана Петрівна, Симоненко, Тетяна Василівна, Байда, Лариса Юріївна, Найда, Юлія Михайлівна
Назва : Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст [Електронний ресурс] : результати дослідження
Вихідні дані : Київ: ФОП Парашин, 2020
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження", Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Romani Early Years Network, Open Society Foundations
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 118-120. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 983-645-78-4589-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності асистента--кваліфікаційні характеристики--профіль посади
Анотація: Публікація містить огляд результатів дослідження міжнародної та вітчизняної практики асистентів педагогів (асистентів вчителів / асистентів вихователів) їхньої ролі в навчальному процесі, компетентностей, особливостей професії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.irf.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6/С 69
Назва : Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.)
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці праць. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Соціальне партнерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт-компетенція--інноваційні технології--соціалізація дітей--мультидисциплінарне партнерство--комунікація соціономістів
Зміст : Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті/ О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами/ К. Буюклі. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі/ О. Гайтанжи. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні/ Г. Грищенко. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії/ Н. Гусячкина. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників/ О. Дішлі. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи/ І. Дія. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти/ Т. Дудченко. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення/ А. Дьомкіна. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами/ К. Єсавелюк. Причини правопорушень серед неповнолітніх/ Р. Єфременко. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я/ О. Замашкіна. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі/ В. Звєкова. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти/ О. Івченко. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ О. Ігнатьєва. Колорит омузичення творів український поетів/ В. Катриченко. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації/ І. Кірик. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури/ А. Кічук. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті/ Н. Кічук. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору/ О. Ковальчук. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами/ С. Корнієнко. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти/ С. Корнієнко. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва/ Р. Криворучко. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.)/ O. Крсек. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови/ С. Лозова. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті/ Л. Лунгу. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ С. Ніколаєв. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами/ І. Павленко. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти/ В. Памбук. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі/ С. Пенькова. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти/ Р. Пріма, Д. Пріма. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві/ І. Рафуля. Правові основи інклюзивної освіти/ С. Рашидов, С. Рашидова. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі/ С. Рогожа. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти/ Р. Рошкан, О. Біла. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти/ К. Сейрик. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі/ Ю. Сич. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти/ В. Слободниченко, Д. Іванова. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді/ В. Таранова. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти/ М. Топалова. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії/ А. Урсу. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід/ С. Фурдуй. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят/ Н. Хрістенко. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я/ Ю. В. Черевата. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями/ Н. Чумак. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи/ С. Чупахіна. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів/ А. Шевчук. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя/ Ж. Шинкарева.
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-552-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Націєтворення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація націєтворення--модель націєтворення--колективна активність
Анотація: Монографію присвячено проблемі становлення спільноти нацією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)