Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДЦП<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
376(075)
Н 16


    Нагорна, О. Б.
    Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Б. Нагорна ; Національний університет водного господарства та природокористування. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Рівне : [б. в.], 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 60-63. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- діагностика -- комунікаційні бар’єри -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром Дауна -- аутизм -- гімнастика
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено проблеми корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто основні теоретичні засади загальних і специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, практичні питання діагностування та корекційно-виховного супроводу. Висвітлено можливості застосування здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі дітей з вадами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://children4.ucoz
Утримувачі документа:
Національний університет водного господарства та природокористування

Дод.точки доступу:
Національний університет водного господарства та природокористування


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376
А 43


   
    Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор Ю. Д. Бойчук. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. - 377 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- просторові уявлення -- логоритмічні заняття -- комплексна корекція -- дизартричні порушення -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром дефіциту уваги -- гіперактивність -- корекційні засоби навчання -- казкотерапія -- піктограма -- корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Бойчук, Ю. Д. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376
С 71


   
    Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського ; редактор О. В. Гаврилов. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-95084-4-8 : Б. ц.
    Зміст:
Афузова, Г. Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства / Г. Афузова. - С .7
Білогаш, О. Ф. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами / О. Ф. Білогаш. - С .10
Бабаніна, І. О. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей / І. О. Бабаніна. - С .15
Барна, Х. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням / Х. Барна. - С .17
Бацура, Г. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога / Г. Бацура. - С .21
Бойчук, Ю. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. - С .24
Боловіна, Н. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / Н. Боловіна, О. Байєр. - С .28
Бугера, Ю. Ю. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. - С .31
Бура, А. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Бура. - С .34
Валько, Т. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Т. Валько. - С .38
Веселовська, А. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Веселовська. - С .40
Гаврилов, О. В. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. - С .43
Гаврилова, Н. С До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму / Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. - С .46
Галецька, Ю. В. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями / Ю. В. Галецька. - С .50
Галущенко, В. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. - С .54
Галущенко, В. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку / В. Галущенко, М. Іванова. - С .57
Гевчук, Н. С. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. - С .60
Гладченко, І. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів / І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. - С .63
Глушенко, К. О. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку / К. О. Глушенко. - С .68
Голдобрей, Л. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн / Л. Голдобрей. - С .71
Гудзенко, Н. Г. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху / Н. Г. Гудзенко. - С .75
Гупаловська, В. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT) / В. Гупаловська. - С .80
Дмитрієва, І. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи / І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. - С .83
Єфименко, М. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко. - С .86
Івашура, Н. С. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю / Н. С. Івашура. - С .90
Кабельнікова, Н. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці / Н. Кабельнікова. - С .93
Кантаржи, В. К. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату / В. К. Кантаржи. - С .97
Карсканова, С. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами / С. Карсканова. - С .101
Кирковська, В. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання / В. Кирковська. - С .104
Кисличенко, В. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах / В. Кисличенко. - С .109
Коваленко, В. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму / В. Коваленко. - С .112
Косовська, А. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога / А. Косовська. - С .116
Литв’яков, М. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями / М. Литв’яков. - С .119
Ляшко, В. В. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти / В. В. Ляшко. - С .122
Манчуленко, Л. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти / Л. Манчуленко. - С .126
Марціновська, І. П. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти / І. П. Марціновська. - С .129
Матвеєва, Н. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення / Н. Матвеєва. - С .131
Пінчук, Ю. В. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України / Ю. В. Пінчук. - С .135
Притиковська, С. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті / С. Притиковська, М. Вікол. - С .139
Прядко, Л. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Прядко. - С .142
Савінова, Н. В. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів / Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. - С .145
Сімко, А. В. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями / А. В. Сімко. - С .148
Співак, В. І. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП / В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. - С .151
Ткач, О. М. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку / О. М. Ткач. - С .154
Товстоган, В. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти / В. Товстоган. - С .158
Хомик, Т. В. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Т. В. Хомик. - С .161
Швалюк, Т. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях / Т. Швалюк. - С .164
Шевченко, В. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ) / В. Шевченко. - С .169
Шевченко, С. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.) / С. Шевченко. - С .171
Шевченко, Ю. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С .173
Шпачинський, Д. В. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем / Д. В. Шпачинський. - С .177
Шульженко, Д. І. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами / Д. І. Шульженко. - С .181
Яковлева, С. Д. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом / С. Д. Яковлева. - С .184
Сербалюк, Ю. В. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти / Ю. В. Сербалюк. - С .188
Тарасун, В. В. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток / В. В. Тарасун. - С .191
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Гаврилов, О. В. \редактор.\
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської
Католицький університет
Інститут Юрая Палеша
Херсонський державний університет
Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376
І-65


   
    Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.) / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; упорядник З. І. Удич. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-595-108-8 : Б. ц.
    Зміст:
Барабаш, Ю. В. Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями / Ю. В. Барабаш. - С .11-13
Бармак, М. В. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами / М. В. Бармак. - С .14-15
Бирко, Н. М. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну / Н. М. Бирко. - С .16-19
Бойчук, Ю. Д. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. - С .20-23
Вальчук, Ю. М. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання / Ю. М. Вальчук. - С .24-26
Васильєва, С. О. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті / С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. - С .27-29
Василюк, А. В. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС / А. В. Василюк. - С .30-33
Вив’юрка, Н. В. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. - С .34-36
Винничук, О. Т. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії / О. Т. Винничук. - С .37-39
Гаврилюк, О. В. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами / О. В Гаврилюк. - С .40-42
Гапон, Л. О. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки / Л. О. Гапон. - С .43-45
Главацька, О. Л. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів / О. Л. Главацька. - С .46-48
Головатюк, І. Г. Арт-терапія в інклюзивній освіті / І. Г. Головатюк. - С .49-51
Гончаровська, Г. Ф. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі / Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. - С .52-56
Гордійчук, О. Є. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога / О. Є. Гордійчук. - С .57-59
Громяк, О. С. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради) / О. С. Громяк. - С .60-62
Груць, Г. М. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні / Г. М. Груць. - С .63-65
Давидюк, М. О. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта" / М. О. Давидюк. - С .66-70
Заказнов, В. Ф. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. - С .71-74
Захарова, Л. Г. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання / Л. Г. Захарова. - С .75-79
Калаур, С. М. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур. - С .80-83
Калініна, Л. А. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи / Л. А. Калініна, О. В. Орлова. - С .84-87
Кобильченко, В. В. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти / В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. - С .88-91
Коваленко, Н. О. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання / Н. О. Коваленко. - С .92-96
Ковалівська, Л. В. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання / Л. В. Ковалівська. - С .97-99
Костюк, С. В. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років / С. В. Костюк. - С .100-101
Кравцова, І. А. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив / І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. - С .102-104
Лагунець, А. В. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти / А. В. Лагунець. - С .105-107
Лазуренко, В. В. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів / В. В. Лазуренко [и др.]. - С .108-110
Інші автори: Старкова І. В., Лященко О. А., Каліновська О. І.
Лемішка, Д. М. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу / Д. М. Лемішка. - С .111-114
Липова, Я. В. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП / Я. В. Липова, Т. С. Акименко. - С .115-116
Мельничук, Н. В. Асистентський супровід інклюзивної освіти / Н. В. Мельничук. - С .117-121
Мешко, Г. М. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С .122-124
Муравська, Ю. В. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Ю. В. Муравська. - С .125-126
Нестайко, І. М. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти / І. М. Нестайко. - С .127-130
Новосьолова, С. Ю. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП) / С. Ю. Новосьолова. - С .131-134
Обухівська, А. Г. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи / А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. - С .135-140
Омельчук, О. В. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу / О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. - С .141-144
Опанасенко, Л. А. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень / Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. - С .145-147
Патлань, Ю. В. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу / Ю. В. Патлань. - С .148-153
Радченко, О. Я. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. - С .154-156
Рейда, К. В. Роль вчителя в інклюзивній освіті / К. В. Рейда. - С .157-159
Сеньовська, Н. Л. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину / Н. Л. Сеньовська. - С .160-162
Степанович, К. М. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки" / К. М. Степанович. - С .163-165
Степанович, П. В. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва / П. В. Степанович. - С .166-167
Ткаченко, М. Ю. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу / М. Ю. Ткаченко. - С .168-170
Трут, Н. В. Складові інклюзивного середовища закладу освіти / Н. В. Трут. - С .171-173
Удич, З. І. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. - С .174-178
Удич, М. О. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти / М. О. Удич. - С .179-183
Фесина, У. Т. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту / У. Т. Фесина. - С .184-187
Філіпчук, Н. О. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. О. Філіпчук. - С .189-190
Хоміцька, А. Б. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти / А. Б. Хоміцька. - С .191-194
Чеканова, Н. Б. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею / Н. Б. Чеканова. - С .195-198
Чупіна, К. О. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів" / К. О. Чупіна. - С .199-200
Шевчук, І. П. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти / І. П. Шевчук. - С .201-205
Шпак, М. М. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / М. М. Шпак. - С .206-208
Якимова, І. О. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування / І. О. Якимова. - С .209-210
Яцишина, О. В. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії / О. В. Яцишина. - С .211-213
Bodnar, Oksana. Change management in an inclusive environment = Управління змінами в інклюзивному середовищі / O. Bodnar, О. Horishna. - С .214-217
Datskiv, Olha. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs = Підготовка вчителів англійської мови для формування здоров’язбережувальної компетентності учнів з особливими освітніми потребами / O. Datskiv. - С .218-220
Kosovych, Olga. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation = Розвиток інклюзивної освіти як один із яскравих прикладів ефективних системних інновацій / O. Kosovych. - С .221-223
Shulha, Iryna. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions = Підготовка майбутніх учителів до формування недискримінаційного інклюзивного середовища в закладах загаль / I. Shulha. - С .224-228
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
моделі підтримки -- сучасні технології -- асистентський супровід -- соціальні інституції
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Дод.точки доступу:
Удич, З. І. \упорядник.\
Каліновська, О. І.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.2(075.8)
К 61


    Колупаєва, Алла Анатоліївна.
    Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Міністерстово освіти та науки України. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2019. - 306 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 291-295. - ISBN 978-617-09-4737-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
адаптації -- модифікації -- синдром Дауна -- порушення розвитку -- аутизм -- розлади мовлення -- сенсорні порушення -- порушення слуху -- порушення зору -- ДЦП
Анотація: Посібник базується на головних засадах інклюзивної освіти. Видання містить відомості про періодизацію та перспективи навчання дітей з особливими потребами. У посібнику окреслено новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://interactive.ranok.com.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти та науки України

Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана Миколаївна
Міністерстово освіти та науки України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)