Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аутизм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:616.896-053.5(075.8)
Н 42


    Недозим, Інна Вікторівна.
    Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3-053.2:018.43(076)
О-64


   
    Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : збірка матеріалів / Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського , Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти ; упорядник Н. В. Васильєва. - Електронні текстові дані. - Полтава : ПОІППО, 2021. - 65 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Дистанційна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова основа -- психолого-педагогічні технології -- аутизм -- затримка психічного розвитку -- порушення інелектуального розвитку -- вчитель-дефектолог
Анотація: У збірнику матеріалів розкрито нормативно-правову основу організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, представлено огляд сервісів для організації дистанційного навчання, висвітлено психологопедагогічні технології дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, окреслена робота вчителя-дефектолога ІРЦ в умовах дистанційного навчання дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру (РАС), ознайомлено з дистанційною роботою практичного психолога з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та легким ступенем порушення інтелектуального розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ed.poippo.pl.ua
Утримувачі документа:
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського

Дод.точки доступу:
Васильєва, Н. В. \упорядник.\
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського . Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376(075.8)
Ч-92


    Чупахіна, Світлана.
    Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. Чупахіна ; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2020. - 96 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 67-76. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення аналізаторів -- порушення мовлення -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелектуального розвитку -- порушення опорно-рухового апарату -- аутизм -- інклюзивне освітнє середовище -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376(075)
Н 16


    Нагорна, О. Б.
    Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Б. Нагорна ; Національний університет водного господарства та природокористування. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Рівне : [б. в.], 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 60-63. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- діагностика -- комунікаційні бар’єри -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром Дауна -- аутизм -- гімнастика
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено проблеми корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто основні теоретичні засади загальних і специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, практичні питання діагностування та корекційно-виховного супроводу. Висвітлено можливості застосування здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі дітей з вадами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://children4.ucoz
Утримувачі документа:
Національний університет водного господарства та природокористування

Дод.точки доступу:
Національний університет водного господарства та природокористування


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.3(075.8)
Г 24


    Гаяш, О. В.
    Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник : для вчителів інклюзивного навчання, асистентів учителів, які працюють з дітьми з психофізичними порушеннями в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, соціальних педагогів, батьків / О. В. Гаяш ; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електронні текстові дані. - Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016. - 121 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 482-487. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учитель -- діти з мовленнєвими порушеннями -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі діти -- діти з синдромом Дауна -- діти з розладами функцій опорно-рухового апарату -- діти з синдромом гіперактивності -- аутизм
Анотація: У даному посібнику надані: характеристика порушень за назологіями; науково-методичне обґрунтування щодо організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями в класах з інклюзивним навчанням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376-056.2(075.8)
К 61


    Колупаєва, Алла Анатоліївна.
    Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Міністерстово освіти та науки України. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2019. - 306 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 291-295. - ISBN 978-617-09-4737-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
адаптації -- модифікації -- синдром Дауна -- порушення розвитку -- аутизм -- розлади мовлення -- сенсорні порушення -- порушення слуху -- порушення зору -- ДЦП
Анотація: Посібник базується на головних засадах інклюзивної освіти. Видання містить відомості про періодизацію та перспективи навчання дітей з особливими потребами. У посібнику окреслено новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://interactive.ranok.com.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти та науки України

Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана Миколаївна
Міністерстово освіти та науки України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)