Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порушення зору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
376-056.2(075.8)
К 61


    Колупаєва, Алла Анатоліївна.
    Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Міністерстово освіти та науки України. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2019. - 306 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 291-295. - ISBN 978-617-09-4737-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
адаптації -- модифікації -- синдром Дауна -- порушення розвитку -- аутизм -- розлади мовлення -- сенсорні порушення -- порушення слуху -- порушення зору -- ДЦП
Анотація: Посібник базується на головних засадах інклюзивної освіти. Видання містить відомості про періодизацію та перспективи навчання дітей з особливими потребами. У посібнику окреслено новітні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://interactive.ranok.com.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти та науки України

Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана Миколаївна
Міністерстово освіти та науки України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.26
С 69


   
    Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія : у двох частинах. Ч. 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича ; редактор: С. П. Миронова, Л. Б. Платаш. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2021. - 353 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8034-20-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
кохлеарна імплантація -- порушення зору -- народні ігри -- логопед -- соціальне середовище -- білінгвальне навчання -- особистісний потенціал
Анотація: У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Співавтори першого розділу доводять про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. У наступних трьох розділах окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб порушеним зором та слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Автори презентують власне бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Дод.точки доступу:
Миронова, С. П. \редактор.\
Платаш, Л. Б. \редактор.\
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3:373.3/.5(075)
О-64


   
    Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: Л. І. Прохоменко, О. М. Вержиховська. - Електронні текстові дані. - Житомир : Полісся, 2020. - 134 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення зору -- порушення слуху -- порушення мовлення -- порушення опорно-рухового апарату -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелекту -- синдром Дауна -- розлади аутистичного спектра -- синдром дефіциту уваги та гіперактивність
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд особливих кроків, необхідних для індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освтніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Прохоменко, Л. І. \рецензент.\
Вержиховська, О. М. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)