Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (375)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
7.05:159.942
Н 83


    Норман, Дональд А..
    Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас [Електронний ресурс] = Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things / Д. А. Норман. - Електронні текстові дані. - Київ : ArtHuss, 2019. - 308 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-97860-7-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Емоційна сфера

Кл.слова (ненормовані):
інстинктивний дизайн -- поведінковий дизайн -- рефлексійний дизайн -- робот
Анотація: Мета написання цієї книжки - поєднати позірно суперечливі теми в одну систему, засновану на теорії трьох рівнів: афекту, поведінки й пізнання. Розрізнення функцій промислових і графічних дизайнерів, фахівців із юзабіліті, інжинірингу, маркетингу та продажу наразі видається доречним. Кожен із них відіграє свою важливу роль у розробленні продукту, але часто на різних рівнях людського сприйняття і на різних етапах взаємодії людини із продуктом. І запропонована система дає змогу глибше зрозуміти процес дизайну й емоційний вплив продуктів на нас.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Утримувачі документа:
ArtHuss

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
001.891(075.8)
М 42


    Медвідь, В. Ю.
    Методологія та організація наукових досліджень (у структурно-логічних схемах і таблицях) [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Ю. Медвідь, Ю. І. Данько, І. І. Коблянська ; Сумський аграрний університет. - Електронні текстові дані. - Суми : СНАУ, 2020. - 220 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 218-219. - ISBN 978-966-680-944-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукове дослідження--Методологія--Організація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
знання -- пізнання -- наука -- науковий ступінь -- вчене звання -- науковий заклад -- дослідницька робота -- інформаційне забезпечення -- експертна оцінка -- ефективність -- рецензування -- моральна відповідальність
Анотація: Висвітлюється сутність поняття про науку, наукове дослідження, форми науково-дослідної роботи студентів (аспірантів); розглядаються основні методи наукових досліджень, особливості вузівської науки. Значна увага приділена пошуку науково-технічної інформації, визначенню ефективності науково-дослідних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://agro.snau.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський аграрний університет

Дод.точки доступу:
Данько, Ю. І.
Коблянська, І. І.
Сумський аграрний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
001.891(075.8)
З-38


    Зацерковний, Віталій Іванович.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. І. Зацерковний, І. В. Тішаєв, В. К. Демидов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 238 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 235-237 . - ISBN 978-647-527-156-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
класифікація наук -- наукова діяльність -- принципи науки -- наукове пізнання -- інформаційна база -- теоретичні дослідження -- експериментальні дослідження -- дипломна робота -- курсова робота -- магістерська робота
Анотація: У навчальному посібнику наведено необхідні теоретичні матеріали та розкриті питання методики, організації та проведення наукових досліджень, з метою підготовки до самостійного виконання наукової роботи. Проводиться ознайомлення з основними формами звітів із наукової роботи; методикою підготовки повідомлень, доповідей, виступів; специфікою написання статей, курсових і кваліфікаційних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://isp.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Тішаєв, Іван Васильович
Демидов, Всеволод Кирилович
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.9:001.891(075.8)
Т 87


    Туриніна, Олена Леонтіївна.
    Методологія та методи психологічного дослідження [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. Л. Туриніна ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Електронні текстові дані. - Київ : Персонал, 2018. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 199-205. - ISBN 978-617-02-0221-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічні дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- експериментальні методи -- неекспериментальні методи -- математичні методи -- статистичні методи -- методологічна криза
Анотація: У пропонованому навчально-методичному посібнику розкрито проблеми методології психології як самостійної галузі наукового пізнання, сутності та змісту основних категорій, представлено загальну характеристику методологічних принципів наукового пізнання психології. Розглянуто питання взаємозв'язку методології, методів та методики психологічного дослідження та висвітлено різноманітні класифікації методів психології. У посібнику описано специфіку методологічних проблем у теоретичній, практичній та побутовій психології та представлено характеристику кризового стану методології психологічної науки. Окремий розділ присвячено питанням проведення наукового дослідження, який допоможе читачу при написанні власної наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://maup.com.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.925
М 19


    Малкова, Т. М.
    Візуальна психодіагностика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. М. Малкова ; Державний університет телекомунікацій. - Електронні текстові дані. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2018. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Психічні процеси--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- невербальні прояви -- ознаки омани -- викриття брехні
Анотація: Досліджено психологічні можливості пізнання людини на відстані. Розглянуто максимальну кількість зовнішніх проявів, які дають змогу зазирнути у внутрішній світ особистості, охарактеризувати її риси та стани. Розкрито психодіагностику омани. Визначено помилки при викритті брехні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.krok.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний університет телекомунікацій

Дод.точки доступу:
Державний університет телекомунікацій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
930.1(075.8)
Л 98


    Лях, Сергій.
    Методологія історії: класика і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Лях. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : ВД Гельветика, 2021. - 130 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-745-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія історії--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- науково-пізнавальний процес -- історичні дослідження -- історичний процес
Анотація: Системно викладаються теоретичні засади історії як науки, розкривається зміст її категорій, принципів і методів. Ведеться розмова про засадничі компетентності професійних істориків, секрети їх майстерності. На чисельних прикладах з практики сучасного історіописання аналізується структура історичного дослідження, логіка еволюції наукових парадигм, напрямів, підходів, стилів, дослідницьких технологій. Автор розмірковує над природою, парадоксами, можливостями своєї професії, прагне сформувати в молодих істориків потяг до творчості, оригінальності, самостійного пошуку. Для здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 032 Історія та археологія, науково-педагогічних, наукових працівників закладів вищої освіти, наукових установ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.znu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)