Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (213)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сім’я<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98(075.8)
М 12


    Магдисюк, Людмила Іванівна.
    Основи психологічного консультування [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. І. Магдисюк, Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Вежа-Друк, 2022. - 360 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 330-336. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічне консультування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
скарги клієнта -- консультативні взаємини -- телефонне консультування -- сім’я -- депресивні розлади -- суїцидальні наміри -- розлади поведінки -- алкогольна залежність -- кризові стани -- втрата -- невиліковно хворі -- сексуальне насилля -- консультативні навички
Анотація: У навчальному посібнику розкрито актуальні питання психологічного консультування як професійної діяльності й процесу надання психологічної допомоги. Представлено матеріали, які зможуть допомогти практичному психологові-початківцю зрозуміти суть психологічного консультування як одного із найважливіших видів роботи та специфіку його застосування в різних умовах. Висвітлено теоретичні та прикладні основи психологічного консультування, процедури і техніки психоконсультативної взаємодії. Розкрито особливості роботи психолога з різними категоріями клієнтів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.u
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Федоренко, Раїса Петрівна
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98(072)
П 86


   
    Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій [Електронний ресурс] : методичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор З. Г. Кісарчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Логос , 2015. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-171-878-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічна допомога--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- військовослужбовці -- діти -- сім’я -- арт-терапія -- мас-медіа
Анотація: Методичний посібник побудовано на основі осмислення і узагальнення отриманого власного досвіду психологічної допомоги постраждалим внаслідок екстримальних подій в Україні. В ньому висвітлюються деякі важливі теоретичні аспекти переживання кризових травматичних ситуацій, розглядається практика надання психологічної допомоги різним категоріям постраждалих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://psychology-naes-ua.institute
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Кісарчук, З. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
37. 013.42(075.8)
К 59


    Козирєв, Микола Петрович.
    Соціальна педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / М. П. Козирєв ; редактор А. Кузьмич-Походенко ; Львівський державний університет внутрішніх справ. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2020. - 352 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 339-351 . - Предм. покажчик.: с. 264-271. - ISBN 978-617-511-324-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Соціальна педагогіка. --Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інвалідність -- сім’я -- діти -- молодь -- насильство -- педагогічна культура
Анотація: Розглянуто aктуaльнi проблеми теорiї тa практики соціальної педагогіки, зокремa її об’єкт, предмет, структурні елементи, завдання, методи i функції. Подaно суть, особливості, завдання, принципи, види, ресурси і суб’єкти соціально-педагогічної діяльності. Розкрито зміст, принципи, завдання, особливості діяльності соціального педагога у загальноосвітніх закладах. Через зміст та особливості соціально-педагогічної діяльності висвітлено такі її об’єкти, як люди з інвалідністю, діти і молодь групи ризику, діти-жертви домашнього насилля, неблагополучні сім’ї та ін. Розкрито педагогічну культуру і професійно-моральні якості соціального педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кузьмич-Походенко, А. \редактор.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
364-78
Т 33


   
    Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2716-85-6 : Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність
Березовська, Л. Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми / Л. Березовська, А. Довгалюк. - С .3-5
Верхоляк, М. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера / М. Верхоляк. - С .6-9
Мисак, Б. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського / Б. Мисак. - С .10-13
Петришин, Р. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект / Р. Петришин. - С .14-19
Сміх, С. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука / С. Сміх. - С .20-22
Коваль, М. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах / М. Коваль. - С .23-24
Пахолок, А. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації / А. Пахолок. - С .25-26
Сабат, І. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові / І. Сабат. - С .27
Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія
Зозуляк-Случик, Р. В. Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект / Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. - С .33-35
Протас, О. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / О. Протас, Л. Михнюк. - С .36-39
Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності
Ковбас, Б. Особливості взаємовідносин молодого подружжя / Б. Ковбас, Н. Катрій. - С .40-42
Березовська, Л. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах / Л. Березовська, Т. Кіселик. - С .43-45
Зозуляк-Случик, Р. В. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя / Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. - С .46-49
Кулик, І. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія / І. Кулик, І. Возняк. - С .50-52
Кулик, І. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка / І. Кулик, М. Корчинська. - С .53-55
Мисак, Б. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи / Б. Мисак, Н. Байдюк. - С .56-58
Мисак, Б. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку / Б. Мисак, Н. Глов’як. - С .59-60
Петришин, Р. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді / Р. Петришин, Н. Мартинець. - С .61-64
Петришин, Р. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі / Р. Петришин, Х. Павлище. - С .65-67
Кудла, Л. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва / Л. Кудла. - С .68-71
Шматок, Н. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. Шматок. - С .72-74
Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб
Михайлишин, Г. Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога / Г. Михайлишин, Н. Сабат. - С .77-82
Рассказова, О. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації / О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. - С .83-85
Ковбас, Б. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху / Б. Ковбас, Т. Романів. - С .86-88
Ковбас, Б. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі / Б. Ковбас, М. Шашкова. - С .89-90
Ворощук, О. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї / О. Ворощук, Н. Мадар. - С .91-94
Ворощук, О. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами / О. Ворощук, І. Плекан. - С .95-98
Ворощук, О. Небажана вагітність у підлітковому віці / О. Ворощук, З. Побігуща. - С .99-101
Корнят, В. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога / В. Корнят. - С .102-104
Лемко, Г. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство / Г. Лемко, О. Джоголик. - С .105-108
Лемко, Г. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку / Г. Лемко, А. Досінчук. - С .109-111
Мисак, Б. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі / Б. Мисак, А. Балан. - С .112-114
Мисак, Б. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема / Б. Мисак, Н. Пилипів. - С .115-116
Мисак, Б. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз / Б. Мисак, В. Скавуляк. - С .117-118
Петришин, Р. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема / Р. Петришин, А. Токар. - С .119-122
Протас, О. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї / О. Протас, О. Афтаназів. - С .123-124
Протас, О. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою / О. Протас, О. Луштва. - С .125-128
Сабат, Н. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування / Н. Сабат, М. Магдич. - С .129-132
Сабат, Н. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі / Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. - С .133-134
Сабат, Н. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї / Н. Сабат, В. Семків. - С .135-139
Сабат, Н. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум / Н. Сабат, І. Барановська. - С .140-145
Сабат, Н. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах / Н. Сабат, І. Дутчак. - С .146-148
Сабат, Н. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб / Н. Сабат, Л. Стрілецька. - С .149-152
Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі
Кулик, І. Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника / І. Кулик, А. Мякенко. - С .153-155
Кулик, І. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра / І. Кулик, В. Тацяк. - С .156-158
Онипченко, О. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання / О. Онипченко. - С .159-162
Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи
Курляк, І. В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі) / І. Курляк. - С .163-171
Wolter, E. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą / E. Wolter. - С .172-184
Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ
Березовська, Л. Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери / Л. Березовська, Н. Мартинюк. - С .185-187
Ворощук, О. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності / О. Ворощук, В. Жураківський. - С .188-193
Зозуляк-Случик, Р. В. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .194-197
Мисак, Б. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри / Б. Мисак, Х. Угриновська. - С .198-201
Сабат, Н. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів / Н. Сабат. - С .202
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
37.013.42(075.8)
М 11


    Міхеєва, Оксана Юріївна.
    Соціальна педагогіка [Електронний ресурс] : курс лекцій : для спеціальностей 011 "Освітні, педагогічні науки", 231 "Соціальна робота", 231 Соціальна робота. ОП "Соціальна педагогіка" / О. Ю. Міхеєва ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Факультет соціально-економічної освіти. - Електрон. текстові дан. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - 931 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 393-397. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
волонтерство -- сім’я -- військовослужбовці -- інвалідність -- діти-сироти -- насильство -- територіальна громада
Анотація: У посібнику розкривається зміст та подано основні теоретичні положення соціальної педагогіки. Охарактеризовано специфіку соціальної педагогіки як навчальної дисципліни та практичної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Факультет соціально-економічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)