Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=373.3:376(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
373.3:376(075.8)
М 64


    Миронова, Світлана Петрівна.
    Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Астон, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 132-138. - Іменний покажчик: с. 142-143. - Предм. покажчик: с. 139-141. - ISBN 978-966-308-801-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками -- індивідуальний підхід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання навчальних досягнень
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут модернізації змісту освіти

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)