Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (111)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=герменевтика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
78.071.1:78.03
К 64


    Коновалова, Ірина Юріївна.
    Феномен композитора в часопросторі європейської музичної культури ХХ століття: модуси теоретичного осягнення [Електронний ресурс] : монографія / І. Ю. Коновалова ; Харківська державна академія культури. - Електронні текстові дані. - Харків : Планета-Принт, 2018. - 482 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 439-480. - ISBN 978-617-7751-23-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Композитор--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
діалог феноменології -- герменевтика -- авторологія -- творча екзистенція -- вербальна сфера -- семантика -- модернізм -- авангардизм -- постмодернізм
Анотація: Монографія присвячена науковому осмисленню феномена композитора, розглянутого в континуумі європейської музичної культури ХХ ст. в особистісному та діяльнісному аспектах. Запропоновано мистецтвознавчо-культурологічну концепцію осягнення духовного універсуму та культуротворчих проявів композитора, зумовлених трансформаційними процесами Новітнього часу, зміною естетичних парадигм та специфікою світовідчуття людини ХХ ст. На підставі міждисциплінарного дослідницького інструментарію феномен композитора розглянуто в горизонтах музичної культури, особистості, творчої діяльності та авторства.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://195.20.96.242
Утримувачі документа:
Харківська державна академія культури

Дод.точки доступу:
Харківська державна академія культури


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.923.2
Ц 11


   
    Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез / Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет ; редактор: Л. В. Клочек, Є. В. Гейко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : ЦДПУ, 2022. - 209 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Яценко, Т. Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко [и др.]. - С .9-13
Інші автори: Євтушенко І., Лапченко І., Митник О.
Климишин, О. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології / О. Климишин. - С .14-18
Шебанова, В. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях / В. Шебанова. - С .19-22
Гейко, Є. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії / Є. Гейко. - С .23-25
Паркулаб, О. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції / О. Паркулаб. - С .27-30
Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості
Мазяр, О. Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський / О. Мазяр. - С .31-34
Клочек, Л. Генеза уявлень особистості про справедливість / Л. Клочек. - С .35-36
Москаленко, В. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи / В. Москаленко. - С .37-40
Мельничук, К. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова / К. Мельничук. - С .42-45
Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості
Галушко, Л. Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні / Л. Галушко. - С .46-48
Васецька, Т. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів / Т. Васецька. - С .49-52
Мельничук, І. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості / І. Мельничук. - С .53-56
Амурова, Я. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання / Я. Амурова. - С .57-59
Олішевець, Г. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки / Г. Олішевець. - С .60-64
Ткаченко, К. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках / К. Ткаченко. - С .65-68
Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі
Бутузова, Л. Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі / Л. Бутузова, Я. Гунько. - С .69-73
Ржевська-Штефан, З. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення / З. Ржевська-Штефан. - С .74-76
Міненко, О. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства / О. Міненко. - С .77-78
Мамчур, І. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці / І. Мамчур. - С .79-83
Мартинюк, О. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст. / О. Мартинюк. - С .84-88
Крупник, Г. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї / Г. Крупник. - С .89-91
Горобець, А. Віктимологічні особливості неповнолітніх / А. Горобець. - С .92-95
Тодосійчук, Ю. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку / Ю. Тодосійчук. - С .92-95
Кудрявцева, О. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу / О. Кудрявцева. - С .101-105
Петінов, Я. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату / Я. Петінов. - С .106-108
Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях
Горська, Г. Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості / Г. Горська. - С .110-113
Радул, І. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога / І. Радул. - С .114-117
Педченко, О. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій / О. Педченко. - С .118-119
Дзюба, Т. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19 / Т. Дзюба. - С .120-122
Сірик, І. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою / І. Сірик. - С .123-127
Радул, С. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід / С. Радул. - С .128-133
Цумарєва, Н. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку / Н. Цумарєва. - С .134-137
Черкасов, М. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом / М. Черкасов. - С .138-141
Дем’янчук, Ю. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах / Ю. Дем’янчук. - С .142-147
Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності
Біла-Тюріна, Ю. Психологічні особливості особистості державного службовця / Ю. Біла-Тюріна. - С .148-152
Войтків, С. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності / С. Войтків. - С .153-157
Мельничук, С. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці / С. Мельничук. - С .158-162
Зозуля, А. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання / А. Зозуля, Ю. Німчук. - С .163-165
Скальська, Л. Творча особистість та її особливості / Л. Скальська, В. Горбачов. - С .166-167
Нікодон, О. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу / О. Нікодон. - С .168-171
Рукіна, Д. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин / Д. Рукіна. - С .172-174
Blyznyukov, A. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps = Психологія ринків, що розвиваються: стратегії, апетити, переваги / A. Blyznyukov. - С .175-179
Гейко, Є. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення / Є. Гейко, В. Мошняга. - С .180-184
Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті
Blyzniukova, O. Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice = Підвищення актуальності викладання та навчання у вищих навчальних закладах як актуальна проблема психологічної науки і практики / O. Blyzniukova. - С .186-187
Поклад, І. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості / І. Поклад. - С .188-193
Молчанова, О. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства / О. Молчанова. - С .194-197
Котлова, Л. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності / Л. Котлова, О. Желтова. - С .198-199
Присяжнюк, О. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів / О. Присяжнюк. - С .200-201
Калашникова, Л. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів / Л. Калашникова. - С .202-206
Мудрик, О. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру" / О. Мудрик. - С .207-209
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--З’їзди і конференції

Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.923.01(09)(477)
Ґ 34


   
    Ґенеза поняття «особистість» в українській психологічній науці [Електронний ресурс] : монографія / Н. М. Бугайова [та ін.]. ; редактор В. В. Турбан ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-320-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Україна--Монографії

   Історична герменевтика


Кл.слова (ненормовані):
історична герменевтика -- особистість -- становлення особистості
Анотація: У монографії висвітлюється теоретико-методологічний підхід, актуальний для дослідження становлення та розвитку поняття «особистість» і персонологічних учень, – історична герменевтика. Використання зазначеної теоретико-методологічної бази дослідження уможливлює аналіз парадигмальних витоків й історичної феноменології становлення поняття «особистість». Висвітлений аналітичний матеріал і розроблений науковий підхід розкриває структуру та зміст поняття «особистість», відображаючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на концептуалізацію «особистості» в українській психологічній думці (ціннісно-смислові уявлення, етико-моральні настанови та поведінкові практики). Завдяки аналізу першоджерел – філософських і психологічних праць – виокремлено типи рамкових підходів до концептуалізації поняття «особистість». Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття «особистість», спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Осмислено ґенезу поняття «особистість», концепції особистості та персонологічні вчення в українській психології. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Бугайова, Н. М.
Бушанський, В. В.
Вернік, О. Л.
Маценко, Ж. М.
Мельник, О. А.
Москаленко, В. В.
Поклад, І. М.
Сердюк, Л. З.
Скальська, Л. О.
Терещук, А. Д.
Турбан, В. В.
Турбан, В. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)