Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (98)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дихання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Антонова, Н. М. Теоретичний огляд проблеми дискалькулії / Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .10
Віркієвська, А. В. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії / А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. - С .13
Воробйова, В. В. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .18
Гавриш, К. О. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ / К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .23
Герасимик, А. І. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .25
Голубцова, А. С. Профілактика голосових порушень у дорослих / А. С. Голубцова, М. І. Берегова. - С .27
Данієлян, Л. Р. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. - С .30
Добрянська, І. С. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. - С .33
Єлаш, Т. В. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи / Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. - С .40
Закусілова, І. А. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. А. Закусілова, М. І. Берегова. - С .44
Іванченко, А. С. Профілактика голосових розладів у дітей / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .51
Каліновська, Д. В. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії / Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. - С .54
Ковалевська, Д. О. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. - С .56
Кошлак, К. Д. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. - С .61
Крамаренко, Т. В. Профілактика голосових розладів у підлітків / Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. - С .65
Кудря, М. А. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку / М. А. Кудря, М. І. Берегова. - С .69
Лаврівська, Т. В. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. - С .74
Лопатнюк, В. В. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. - С .75
Лунько, С. В. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії / С. В. Лунько, М. І. Берегова. - С .81
Мельник, А. О. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією / А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .84
Мєсяц, В. Ф. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19 / В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. - С .86
Наймушина, В. Ю. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання / В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .90
Нездатна, А. Ю. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення / А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. - С .93
Однорога, С. С. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією / С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .99
Озерова, Г. Р. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя / Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. - С .103
Опеньчук, К. О. Симптоматика і механізми виникнення афазії / К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. - С .107
Пітінова, К. С. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії / К. С. Пітінова, М. І. Берегова. - С .109
Пташкіна, В. І. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП / В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .111
Половка, Вікторія Ігорівна. Профілактика заїкання в дошкільному віці / Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. - С .114
Расторгуєва, І. В. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС / І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .116
Регеда, К. В. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом / К. В. Регеда, Н. В. Савінова. - С .120
Романенко, М. С. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .129
Рябоконь, А. Є. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем / А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .131
Скиба, А. А. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / А. А. Скиба, М. І. Берегова. - С .140
Скороход, О. О. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять / О. О. Скороход, Н. В. Савінова. - С .143
Слащова, А. К. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням / А. К. Слащова, М. І. Берегова. - С .145
Ставніченко, С. О. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .147
Старєнкова, В. М. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями / В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .151
Тіхон, Ю. В. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. - С .155
Тимчук, О. М. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами / О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .159
Удовенко, В. Г. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії / В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. - С .163
Федорчук, Н. Ю. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. - С .167
Федякіна, А. С. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією / А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .169
Храпова, Л. Є. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі / Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .172
Черкас, О. О. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ / О. О. Черкас, В. І. Галущенко. - С .177
Шамров, Н. В. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників / Н. В. Шамров, М. І. Берегова. - С .184
Шевчук, І. В. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .187
Шиманець, Златослава Миколаївна. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці / Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. - С .190
Яницька, Ю. Ю. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією / Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова. - С .192
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
792.03:808.55(075.8)
Г 85


    Грицан, Надія.
    Техніка сценічного мовлення [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. Грицан ; Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» , Навчально-науковий інститут мистецтв. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2020. - 296 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 285-294. - ISBN 978-966-286-144-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мисливство--Сценічне мистецтво--Сценічна мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дикція -- дихання -- голос -- орфоепія
Анотація: У посібнику викладено методику роботи над технікою мови з використанням творчих завдань як важливого інструменту активізації виховання сценічного слова. Пропонується широкий спектр вправ, творів народної творчості та художньої літератури, апробованих автором у процесі практичної роботи над технікою сценічного мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" . Навчально-науковий інститут мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.264(075.8)
Б 37


    Бегас, Людмила Дмитрівна.
    Логопедичні практикуми [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Д. Бегас ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2016. - 123 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 120-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія.--Практикум--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
порушення звуковимови -- артикуляційна гімнастика -- недоліки мовленнєвого дихання -- заїкання -- корекція голосу -- дисграфія
Анотація: Посібник допоможе оволодіти знаннями, уміннями та навичками виховання та перевиховання осіб з мовленнєвими вадами, а також виявити і попередити у них мовленнєві порушення. Вони повинні володіти навичками діагностування та виправлення різних мовленнєвих вад не залежно від віку дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
78:37.01
Т 33


   
    Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; редактор: Ю. Ф. Дворник, О. В. Коваль. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 275 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Ростовська, О. В. Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського / О. В. Ростовська. - С .7
Арєф’єв, С. Е. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації / С. Е. Арєф’єв. - С .32
Гребенюк, О. В. Синтез математики та філософії в музичній освіті / О. В. Гребенюк. - С .38
Харьковська, М. С. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю / М. С. Харьковська. - С .43
Гусейнова, Л. В Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей / Л. В Гусейнова. - С .48
Долматова, М. П. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова. - С .55
Качуринець, Л. В. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі / Л. В. Качуринець. - С .60
Курсон, В. М. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу / В. М. Курсон. - С .65
Максименко, В. І. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .69
Ростовська, І. О. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі / І. О. Ростовська. - С .76
Ростовська, Ю. О. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .80
Сірякова, А. В. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків / А. В. Сірякова. - С .85
Цепух, І. О. М. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти / І. О. М. Цепух. - С .90
Шумська, Л. Ю. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур» / Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. - С .95
Байрак, В. В. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві / В. В. Байрак. - С .100
Басараб, О. В. Дихання виконавців на мідних духових інструментах / О. В. Басараб. - С .105
Бехбудова, О. Д. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект / О. Д. Бехбудова. - С .110
Ван, Лівень. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста / Лівень. Ван. - С .114
Дяконенко, Т. В. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання / Т. В. Дяконенко. - С .118
Кагадей, Т. Ю. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування / Т. Ю. Кагадей. - С .123
Кендзерська, А. І. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар / А. І. Кендзерська. - С .126
Кочакова, З. В. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності / З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. - С .131
Кратенко, Л. В. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. - С .140
Крошка, В. В. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю / В. В. Крошка. - С .145
Лях, А. Ю. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл / А. Ю. Лях. - С .153
Немна, А. П. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста / А. П. Немна. - С .159
Пампура, В. В. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано / В. В. Пампура. - С .167
Ракова, К. О. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта» / К. О. Ракова, Н. А. Біттер. - С .171
Раструба, А. І. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні / А. І. Раструба. - С .175
Столярова, Л. В. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи / Л. В. Столярова. - С .184
Тарасенко, М. М. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано / М. М. Тарасенко. - С .188
Хоменко, А. Б. До питання вокального мовлення / А. Б. Хоменко. - С .194
Шатківська, Г. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання / Г. М. Шатківська. - С .200
Шумська, Л. Ю. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі / Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. - С .204
Артюх, Т. В. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес / Т. В. Артюх. - С .210
Бабошина, О. І. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка / О. І. Бабошина. - С .214
Білоус, А. В. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття / А. В. Білоус. - С .217
Дорохіна, Л. О. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі / Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. - С .221
Журавель, О. С. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені / О. С. Журавель. - С .225
Козирєва, О. С. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом» / О. С. Козирєва. - С .229
Копитова, А. В. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник / А. В. Копитова. - С .233
Лі, Яньтун. Особливості постановки звука на флейті / Яньтун. Лі. - С .238
Мостовенко, П. Е. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття / П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. - С .242
Ніжинець, С. С. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття / С. С. Ніжинець. - С .246
Станіславська, К. І. Нові реалії видовищних форм карантинної доби / К. І. Станіславська. - С .250
Сущенко, Л. О. Образ жінки в мистецтві / Л. О. Сущенко. - С .255
Ці, Іень. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст. / Іень. Ці. - С .259
Чжан, Є. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання / Є. Чжан. - С .254
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Музична освіта

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- інноваційні технології -- мистецтвознавство
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Дворник, Ю. Ф. \редактор.\
Коваль, О. В. \редактор.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
784.95.071.2(075.8)
Ф 75


    Фоломєєва, Наталія Аркадіївна.
    Виконавська майстерність естрадного співака [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво / Н. А. Фоломєєва ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. - 169 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 124-129. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Співаки--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
вокальне дихання -- звукоутворення -- вокальне інтонування -- артикуляція -- музично-технічні засоби -- імідж співака -- сценічна пластика -- сценічний грим -- сценічний костюм -- акторська майстерність -- вокальні школи
Анотація: Навчально-методичний посібник допоможе оволодіти певними видами виконавської діяльності, спеціалізованими інтонаційно-виразними, техніко-руховими і музично-смисловими компетенціями співу, що дозволяють виконавцю ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами та досягати максимально якісного художньо-звукового результату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Навчально-науковий інститут культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
378:784.95(075.8)
Б 11


    Бєдакова, С. В.
    Фахова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва (дисципліна Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. В. Бєдакова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : РАЛ-поліграфія, 2020. - 325 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 314-325 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вокальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
голосоутворення -- вокальні навички -- техніка співу -- співоче дихання -- бельканто -- вокальний репертуар
Анотація: У посібнику приділено значну увагу розкриттю питань з навчальнгого процесу вітчизняної педагогіки, надані методичні поради з питань організації самостійної роботи студентів з сольного співу, вокальної майстерності та постановки голосу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
784.95(075.8)
П 63


   
    Постановка голосу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих навчальних закладів і вчителів музики шкіл різного типу / А. Б. Хоменко [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 113 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Постановка голосу--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
виконавське мислення -- вокалізи -- нейрохронаксична теорія -- міміка співака -- співацька атака -- співацьке дихання -- резонаторна система -- співацька артикуляція -- співацька дикція
Анотація: До навчально-методичного посібника ввійшли навчально-методичні та науково-дослідні матеріали з питань підготовки вчителя музики до вокально-педагогічної діяльності в умовах загальноосвітніх шкіл та навчальних закладів музичного профілю. Автори висвітлюють акустичні та біофізичні засади співацького процесу, педагогічні умови голосоутворення, методи вокального навчання та вокальної діагностики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Хоменко, А. Б.
Коробка, В. І.
Крутько, Н. В.
Курсон, В. М.
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
784.95(072)
В 43


   
    Виконавська підготовка за фахом (вокал) [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до організації самостійної роботи : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 025 "Музичне мистецтво" рівня вищої освіти / Мукачівський державний університет ; укладач О. І. Габель. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2022. - 21 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Виконавство--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
співацьке дихання -- імпеданс -- вокальний слух -- атака звуку -- тембр голосу -- опора звуку -- кантилена -- інтонаційний самоконтроль
Анотація: У методичних рекомендаціях розглядаються загальні основи постановки і виховання співацького голосу . Розкриваються основні типи дихання та методи їх вироблення, умови формування вокального слуху співака, методичні аспекти формування атаки звуку, тембру голосу, обгрунтовуються методичні засади вдосконалення кантиленного співу. Методичні рекомендації покликані сприяти формуванню, активізації та розвитку вокальних навиків співаків, необхідних для яскравого сценічного професійного самовираження, розвитку творчого мислення та художньо-образних уявлень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua:8080
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Габель, О. І. \укладач.\
Мукачівський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)