Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=звукоутворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
78:37.01
М 89


   
    Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р. / Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. - Електронні текстові дані. - Одеса : Гельветика, 2021. - 308 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-518-3 : Б. ц.
    Зміст:
Агеєв, О. Т. Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш / О. Т. Агеєв. - С .11
Алтухов, В. М. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України / В. М. Алтухов. - С .13
Базан, О. Ю. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців / О. Ю. Базан. - С .17
Басса, О. М. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка / О. М. Басса. - С .20
Беліченко, Н. М. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах / Н. М. Беліченко. - С .23
Береш, А. І. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості" / А. І. Береш. - С .25
Білий, В. І. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства / В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. - С .29
Бондар, Л. М. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко / Л. М. Бондар. - С .31
Васильєва, О. В. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності / О. В. Васильєва. - С .34
Верещагіна-Білявська, О. Є. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .36
Волошин, М. В. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана) / М. В. Волошин. - С .39
Вороновська, О. В. Музична культура як вид інформаційної діяльності / О. В. Вороновська. - С .41
Гаврилюк, С. Є. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ / С. Є. Гаврилюк. - С .44
Гнатюк, Л. А. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках / Л. А. Гнатюк. - С .49
Гошко, І. В. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення / І. В. Гошко. - С .54
Гринишин, М. В. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі / М. В. Гринишин. - С .56
Грібінєнко, Ю. О. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів / Ю. О. Грібінєнко. - С .60
Данильченко, Ю. А. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.) / Ю. А. Данильченко. - С .63
Данилюк, Я. В. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі / Я. В. Данилюк. - С .67
Дубка, О. С. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру / О. С. Дубка. - С .71
Дяченко, Ю. С. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару / Ю. С. Дяченко. - С .75
Екман, М. С. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення / М. С. Екман. - С .78
Жадик, І. С. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики / І. С. Жадик. - С .80
Завгородня, Г. Ф. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської / Г. Ф. Завгородня. - С .84
Іванова, І. Л. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст / І. Л. Іванова. - С .88
Кашперська, В. В. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу / В. В. Кашперська. - С .92
Кириленко, Я. О. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти / Я. О. Кириленко. - С .96
Книшова, Т. П. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції / Т. П. Книшова. - С .99
Коваль, С. М. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей / С. М. Коваль. - С .102
Кондрат’єва, Т. І. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами / Т. І. Кондрат’єва. - С .106
Коновалова, І. Ю. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології / І. Ю. Коновалова. - С .108
Костенко, Н. Є. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі / Н. Є. Костенко. - С .112
Кравець, Н. В. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака / Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. - С .114
Кравченко, Н. Ю. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття / Н. Ю. Кравченко. - С .116
Кузнецова, О. О. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан / О. О. Кузнецова. - С .120
Кулієва, А. Я. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора / А. Я. Кулієва. - С .122
Липецька, М. Л. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне / М. Л. Липецька. - С .126
Личковаха, І. М. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу / І. М. Личковаха. - С .128
Лігус, В. О. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти / В. О. Лігус. - С .131
Лобода, Л. М. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти / Л. М. Лобода. - С .133
Лопатецька, Л. В. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства / Л. В. Лопатецька. - С .137
Малий, Д. М. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи / Д. М. Малий. - С .140
Мальцева, О. В. Кантилена як основа співу / О. В. Мальцева. - С .144
Мамикіна, А. І. Виконавське мислення здобувача-піаніста / А. І. Мамикіна. - С .147
Марік, В. Б. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського / В. Б. Марік. - С .150
Мирзоян, Е. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты / Е. Мирзоян. - С .153
Мікулінська, О. С. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід / О. С. Мікулінська. - С .156
Моїсеєва, Г. Г. Музична освіта і дистанційне навчання / Г. Г. Моїсеєва. - С .159
Москвічова, Ю. О. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя / Ю. О. Москвічова. - С .163
Мужчиль, В. С. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України / В. С. Мужчиль. - С .167
Мялькіна, Н. О. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл / Н. О. Мялькіна. - С .169
Овсяннікова-Трель, О. А. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти» / О. А. Овсяннікова-Трель. - С .173
Остроухова, Н. В. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери / Н. В. Остроухова. - С .177
Пастухов, О. В. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття / О. В. Пастухов. - С .180
Пілігромова, А. Л. Новітні технології навчання у мистецькій школі / А. Л. Пілігромова. - С .183
Пінчук, О. Г. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр) / О. Г. Пінчук. - С .187
Полтавцева, Г. Б. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма / Г. Б. Полтавцева. - С .189
Попов, Ю. К. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова / Ю. К. Попов. - С .193
Прохніцький, М. М. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи / М. М. Прохніцький. - С .196
Птушкін, В. М. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти / В. М. Птушкін. - С .198
Радієвська, О. В. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень / О. В. Радієвська. - С .200
Рало, Г. О. Бубон у народів Півночі / Г. О. Рало. - С .202
Рало, О. М. Особливості звукоутворення на маримбі / О. М. Рало. - С .207
Реброва, Г. О. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Г. О. Реброва. - С .211
Репецька, В. Г. Виховання музиканта на уроках музичної літератури / В. Г. Репецька. - С .215
Руденко, Н. І. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення / Н. І. Руденко. - С .217
Сагалова, Г. В. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця / Г. В. Сагалова. - С .220
Сіренко, Є. І. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування / Є. І. Сіренко. - С .223
Скребцова, Н. Г. Психологічна підготовка до публічного виступу / Н. Г. Скребцова. - С .227
Степанова, Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова. - С .228
Строгаль, Т. Ю. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти / Т. Ю. Строгаль. - С .232
Сутулова, Н. О. Про специфіку фортепіанного звуковедіння / Н. О. Сутулова. - С .234
Сюта, Б. О. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України / Б. О. Сюта. - С .236
Таваккол, Ехсан. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі / Ехсан Таваккол. - С .240
Темченко, І. А. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію / І. А. Темченко. - С .242
Тимофеєва, К. В. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю / К. В. Тимофеєва. - С .246
Удовиченко, М. М. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду / М. М. Удовиченко. - С .248
Фішер, Т. П. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни / Т. П. Фішер. - С .250
Хмелевська, І. О. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст / І. О. Хмелевська. - С .253
Ходан, З. А. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи / З. А. Ходан. - С .256
Цимбалюк, О. В. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві / О. В. Цимбалюк. - С .259
Чайка, П. Ю. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект / П. Ю. Чайка. - С .261
Черкашина-Губаренко, М. Р. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга) / М. Р. Черкашина-Губаренко. - С .265
Чернявський, І. В. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування / І. В. Чернявський. - С .269
Чистякова, Н. В. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку / Н. В. Чистякова. - С .273
Шарапа, Т. Л. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста / Т. Л. Шарапа. - С .277
Шатова, І. О. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур) / І. О. Шатова. - С .279
Шкоруда, Ю. Ю. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини / Ю. Ю. Шкоруда. - С .283
Шнурова, Ю. А. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти / Ю. А. Шнурова. - С .286
Шпак, Г. С. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики / Г. С. Шпак. - С .291
Щербаков, Ю. В. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера / Ю. В. Щербаков. - С .294
Щербакова, О. К. Формування професійних навичок у клавірному терцеті / О. К. Щербакова. - С .297
Юшкевич, С. Ю. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано / С. Ю. Юшкевич. - С .300
Ян, Цзюнь. Чинники становлення симфонічної музики Китаю / Цзюнь Ян. - С .303
Ященко, І. А. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста / І. А. Ященко. - С .305
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Утримувачі документа:
Одеська національна музична академія

Дод.точки доступу:
Одеська національна музична академія
ГО Музикознавці України у світовій культурі
Центр українсько-європейського наукового співробітництва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
78.036(477)"20"
М 89


   
    Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної інтернет-конференції професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів, магістрів та студентів / Київський національний університет культури і мистецтв , Факультет музичного мистецтва . - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2020. - 224 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Гуменюк, Тетяна. Вступне слово / Т. Гуменюк. - С .9
Безверха, Дар’я . Місце хору в оперному жанрі. Етапи розвитку / Д. Безверха. - С .10
Бояр, Олексій. Макс Регер, Три мотети ор.110 – естетичні засади, специфіка переломлення традицій / О. Бояр. - С .11
Березняк, Ольга. Поняття штрихової партитури на прикладі циклу «12 хорів a cappella» op. 27 с. І. Танєєва / О. Березняк. - С .13
Гутнік, Анастасія. Становлення професійної вокальної освіти в Україні (на прикладі музичних закладів Києва) / А. Гутнік. - С .15
Закрасняна, Жанна. Аналіз методичних прийомів професора К. Радченко в процесі роботи з академічними співаками / Ж. Закрасняна. - С .18
Іващик, Катерина . Бела Руденко – творчий портрет митця та педагога / К. Іващик. - С .21
Кравчук, Олександр. Романтизм в українській вокальній музиці / О. Кравчук. - С .23
Куслива, Юлія. Жанрове розмаїття обробок народних пісень у творчості Михайла Кречка / Ю. Куслива. - С .26
Лисенко, Вікторія . Музично-стильові засади сакральної творчості Максима Березовського на прикладі жанру духовного концерту / В. Лисенко. - С .28
Лисенко, Владислав. Деякі особливості методики роботи з хором Павла Івановича Муравського / В. Лисенко. - С .31
Москальчук, Сергій. Специфіка опери, як комплексного синкретичного жанру (на прикладі двох постановок опери Р.Вагнера «Тристан та Ізольда») / С. Москальчук. - С .33
Нарожна, Надія. Концептуальні засади викладання лекційних курсів в контексті дисципліни «Методика викладання фаху» / Н. Нарожна. - С .35
Кречко, Наталія . «Вокальна школа Івана Паторжинського» / Н. Кречко. - С .38
Онищук, Світлана. М. Березовський – майстер великої композиції, перший представник українського класицизму / С. Онищук. - С .41
Романенко, Таміла. Основні жанрові вектори української духовної музики новітнього часу / Т. Романенко. - С .43
Сліпченко, Оксана. Динаміка у бароковій естетиці на прикладі вибраних арій Й.С. Баха / О. Сліпченко. - С .45
Тилик, Ігор. Творчість Артемія Веделя в контексті жанрово-стильових параметрів центрально-європейського музично-лексичного ареалу ХVIII століття / І. Тилик. - С .48
Якобенчук, Назар. Особливості музичної мови пізнього періоду творчості дж. Пучіні (на прикладі його опер «suor angelica» (сестра анжеліка) та «turandot» (турандот) / Н. Якобенчук. - С .51
Вітранюк, Юлія. Гурт “Zgarda” – пошуки сучасного звучання музичної традиції України / Ю. Вітранюк. - С .53
Діденчук, Ігор. Сучасні українські етно-фольк-поп-рок-формації: Чому етно сьогодні стає популярним? (на прикладі гурту «Go-A») / І. Діденчук. - С .54
Дужик, Віталій. Етнохаос-гурт «Даха-Браха» – лауреати національної премії України імені Т. Шевченка за 2020-й рік / В. Дужик, Є. Мазуренко. - С .56
Кдирова, Інеш. Народна творчість етнічних німців Київщини / І. Кдирова. - С .60
Кердан, Катерина. Коровайний обряд села Тростинка Васильківського району Київської області / К. Кердан. - С .67
Кондратюк, Олександр. Методика навчання грі на сопілці дітей молодшого шкільного віку (з досвіду роботи у дитячих музично-фольклористичних колективах) / О. Кондратюк, Н. Лех. - С .73
Мазуренко, Євгенія. Традиції та пісні затопленого села Рудяків (Бориспільщина) / Є. Мазуренко. - С .75
Масляк, Божена. Ігрові методики в практиці роботи з дитячим фольклорним колективом / Б. Масляк. - С .80
Мовчанюк, Дар’я . Пісні річного кола в традиції села Сьомаки Славутського району Хмельницької області / Д. Мовчанюк. - С .82
Овчаренко, Святослав. Проблематика дослідження фольклору українців у контексті радянської історіографії / С. Овчаренко. - С .88
Поріцька, Ольга. Міфологічний образ домашнього персонажа в українському фольклорі: минуле і сьогодення / О. Поріцька. - С .89
Семенюк, Тетяна. Обряди та пісні різдвяно-новорічного періоду в селі Великий Скнит (Славутський район Хмельницької області) / Т. Семенюк. - С .93
Сінельніков, Володимир. Київ-етно-мюзик-фест «Віртуози фолку»: історія, концепція, імена / В. Сінельніков. - С .100
Сінельніков, Іван. Традиційний спів та його адаптація до соціокультурного міського середовища: трансформація, розвиток чи занепад традиції? / І. Сінельніков. - С .105
Сінельнікова, Валентина. Спеціалізація «Музичний фольклор» в КНУКіМ: історія, сьогодення, здобутки / В. Сінельнікова. - С .106
Скаженик, Маргарита. Рудименти весняно-літньої обрядовості на Бориспільщині (за матеріалами експедицій 2000-х років) / М. Скаженик. - С .109
Стрежак, Анна-Крістіна . Весільні пісні села Обмачів Бахмацького району (Східна Чернігівщина) / А. Стрежак. - С .114
Ткач, Анна. Образ жінки та її роль в українській традиційній культурі / А. Ткач. - С .119
Хачатрян, Елеонора . Пісенні традиції сіл Гланишів і Гайшин Переяслав-Хмельницького району (експедиція 2019 року) / Е. Хачатрян. - С .122
Чухно, Тетяна . Музичний фольклор Миколаївщини: стан традиції на початку XХI століття / Т. Чухно. - С .128
Брояко, Надія. Особливості формування музичного мислення учня-інструменталіста / Н. Брояко. - С .136
Вийталюк, Марія. Мистецько-культурологічна діяльність Миколи Досінчука-Чорного / М. Вийталюк. - С .138
Вилобкова, Катерина . Концертний репертуар як компонент бандурного сценічного виконавства / К. Вилобкова. - С .139
Федунів, Олена. Ансамблеві форми сучасного бандурного виконавства / О. Федунів. - С .141
Чабаненко, Наталія. Формування професійної освіти педагога-музиканта / Н. Чабаненко. - С .143
Андрійчук, Петро. Форми трансформації музичного матеріалу в народно-інструментальному академічному мистецтві / П. Андрійчук. - С .146
Дідок, Сергій . Артуро Тосканіні – навіжений диктатор чи великий маестро? / С. Дідок. - С .148
Конопатіна, Каріна. Традиції ансамблю троїстих музик в музичній культурі України / К. Конопатіна. - С .152
Остапчук, Надія . Тенденції розвитку неофольклоризму в баянно-акордеонному мистецтві в Україні / Н. Остапчук. - С .154
Павлова, В. Філософ-музикант Жан-Жак Руссо та його опера «Селянський чаклун» / В. Павлова. - С .156
Гаврилова, Анна. Струни, на яких ніколи не грали / А. Гаврилова. - С .161
Дорофєєва, Вероніка. Роль дисципліни «Rhythm» у структурно-логічній схемі підготовки музиканта-професіонала у ЄС / В. Дорофєєва. - С .163
Пономарьова, Ольга. Еволюція розвитку двох подвійних скрипкових концертів А.Вівальді ля мінор та І.С.Баха ре мінор / О. Пономарьова. - С .166
Романовський, Володимир . Музика українських композиторів у репертуарі для духових оркестрів / В. Романовський. - С .168
Ціомашко, Світлана. «Palladio» Карла Дженкінса як приклад зв’язку мистецьких епох / С. Ціомашко. - С .173
Шурандо, Ірина. Порівняльні характеристики роботи професійних та аматорських камерних оркестрів на прикладі колективів «Київські солісти» та «Камерний оркестр Київського будинку вчених» / І. Шурандо. - С .174
Левчук, Яна. Соціокультурний концепт розвитку музичної субкультури / Я. Левчук. - С .177
Онищук, Олесь. Саксофон в стилі smooth jazz / О. Онищук. - С .178
Пістунова, Тетяна. Творчі проекції реалізації магістерської роботи на прикладі підготовки магістрів напряму музичне мистецтво естради / Т. Пістунова. - С .180
Постой, Григорій. Jazz-bаnd КНУКіМ в системі дуальної освіти / Г. Постой. - С .183
Сагітов, Олексій. Особливості гри Макаму на тромбоні / О. Сагітов. - С .185
Тормахова, Вероніка. Розвиток навичок імпровізування на уроках джазового сольфеджіо / В. Тормахова. - С .190
Шевякін, Владислав . Особливості стильового напряму mainstream / В. Шевякін. - С .192
Бурлака, Анна. Інтенсифікація процесу підготовки студентів естрадного вокалу до концертної діяльності / А. Бурлака. - С .194
Войченко, Ольга. Специфіка сучасного естрадно-джазового виконавства на прикладі гурту «Moonchild» / О. Войченко. - С .196
Гаценко, Г. Медіа-технології у музичній культурі XXI століття / Г. Гаценко. - С .198
Коваленко, Євген. Світоглядні орієнтири напрямку нео-соул / Є. Коваленко. - С .200
Ковмір, Наталя. Виникнення недоліків вокального звукоутворення у дітей молодшого шкільного віку / Н. Ковмір. - С .202
Остапенко, Лілія. Засади формування пісенного репертуару / Л. Остапенко. - С .204
Попова, Алла. Специфіка вокальної манери Грегорі Портера / А. Попова. - С .207
Сіненко, Оксана. Перформативність у музичній культурі сьогодення / О. Сіненко. - С .209
Скоромний, Віктор. Tiny desk concerts як феномен сучасної музичної культури / В. Скоромний. - С .211
Собко, Олена. Поняття регістрів в сучасній вокальній техніці / О. Собко. - С .213
Тринько, Ольга. «Earth, Wind and Fire»: специфіка виконавської манери / О. Тринько. - С .214
Федосенко, Каріна. Функціональний аналіз цінності музичного мистецтва естради / К. Федосенко. - С .216
Фурдичко, Андрій. Стильові виміри творчості Еріки Баду / А. Фурдичко. - С .218
Шпортько, Олексій. Майкл Болтон: стилістика творчості / О. Шпортько. - С .220
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Історія--Сучасна музика--Україна

Анотація: Тези доповідей докторів та кандидатів наук, пошукувачів наукових ступенів, фахівців-практиків за профілем, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів відображають результати досліджень з питань мистецьких, педагогічних аспектів музичної культури України та можуть бути цікавими для дослідників, теоретиків і практиків, а також для широкого загалу всіх, хто цікавиться проблемами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fmm.knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
784.95.071.2(075.8)
Ф 75


    Фоломєєва, Наталія Аркадіївна.
    Виконавська майстерність естрадного співака [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво / Н. А. Фоломєєва ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. - 169 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 124-129. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Співаки--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
вокальне дихання -- звукоутворення -- вокальне інтонування -- артикуляція -- музично-технічні засоби -- імідж співака -- сценічна пластика -- сценічний грим -- сценічний костюм -- акторська майстерність -- вокальні школи
Анотація: Навчально-методичний посібник допоможе оволодіти певними видами виконавської діяльності, спеціалізованими інтонаційно-виразними, техніко-руховими і музично-смисловими компетенціями співу, що дозволяють виконавцю ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами та досягати максимально якісного художньо-звукового результату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Навчально-науковий інститут культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)