Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1139)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекомендації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.
373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
76:655.3.066.24(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з проєктної графіки (плакат) для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) [Електронний ресурс] / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Художньо-графічний факультет ; укладач: І. С. Артемьєва, В. М. Вершинін, Т. А. Петухова. - Електронні текстові дані. - Одеса : Університет Ушинського, 2021. - 46 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 44-46. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
шрифтовий плакат -- плакат-диптих -- театральний плакат -- цирковий плакат -- плакат-триптих
Анотація: Методичний посівник має на меті забезпечити студентів практичними знаннями щодо застосування творчого інструментарію дизайнера-графіка, закріпленні навичок творчої роботи, полягає у навчанні та вихованні майбутніх висококваліфікованих спеціалістів у графічному дизайні, в оволодінні студентами теоретичних основ композиції плаката та опануванні ними на практиці методики виконання оригіналів плакатних видань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Дод.точки доступу:
Артемьєва, І. С. \укладач.\
Вершинін, В. М. \укладач.\
Петухова, Т. А. \укладач.\
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
76.038.54(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Візуальні комунікації у дизайні" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання зі спеціальності 022 – Дизайн / Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова ; укладач: В. А. Голіус [и др.]. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 26 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 21. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інтерфейс калькулятора -- інтерфейс медіаплеєру -- піктограма -- інфографіка -- інтерфейс інформаційного терміналу
Анотація: Видання має на меті розвивати у студентів художньо-образне мислення на основі асоціативності і смислової виразності, формувати у студентів творчі здібності, спостережливість, розвивати фантазію та виховувати художній смак, забезпечити студентів набором моделей, здатних забезпечити аналіз ситуації в їхній майбутній проєктній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Дод.точки доступу:
Голіус, В. А. \укладач.\
Зінченко, А. Г. \укладач.\
Звенігородський, Л. А. \укладач.\
Левадний, О. М. \укладач.\
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
745.5:666.11(072)
Б 46


    Бенях, Наталія Миронівна.
    Монументальне художнє скло в середовищі ХХ - початок ХХІ ст. [Електронний ресурс] : методичні рекомендації : підготовлені в рамках реалізації проєкту І Міжнародна резиденція "European Glass Education", 2020 р. / Н. М. Бенях, О. Б. Принада ; Львівська національна академія мистецтв. - Електронні текстові дані. - Львів : ЛНАМ, 2020. - 36 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Видання підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. - Бібліогр.: с. 34. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Художні промисли--Дизайн--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
типологія -- історія -- персоналії
Анотація: Викладено навчальний матеріал щодо вітчизнаних і світових зразків монументальних скляних об’єктів різного признаечення з кінця ХІХ ст. до початку ХХІ ст. у широкому географічному охопленні (Україна, Великобританія, Іспанія, Латвія, Нідерланди, Польща, Чехія, США).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lnam.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівська національна академія мистецтв

Дод.точки доступу:
Принада, Орест Богданович
Львівська національна академія мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
76:655.3(072)
К 90


    Кулінка, Юлія Сергіївна.
    Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу / Ю. С. Кулінка, Л. П. Романко ; Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет". - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. - 95 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93-94 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка, графічні техніки--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- корпоративна марка -- товарна категорія -- фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"

Дод.точки доступу:
Романко, Любов Павлівна
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
76:655.3(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Проєктування" [Електронний ресурс] : для здобувачів 3 курсу денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 022 Дизайн / Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова ; укладач: С. В. Вергунов [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 90 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 41-42. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ескізний пошук -- ортогональні проєкції -- перспективне зображення -- аксонометричне зображення -- ергономічна схема -- композиційна схема
Анотація: Методичні рекомендації сприяють формуванню у студентів набору "моделей", спроможних забезпечити аналіз ситуації в його майбутній проєктній діяльності. Отримані знання та навички дозволять студентам ефективніше виконувати реальні проєкти роботодавців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Дод.точки доступу:
Вергунов, С. В. \укладач.\
Вергунова, Н. С. \укладач.\
Голіус, В. А. \укладач.\
Звенігородський, Л. А. \укладач.\
Коляда, І. І. \укладач.\
Морозюк, Ю. В. \укладач.\
Морська, О. О. \укладач.\
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
75(075.8)
Ж 67


   
    Живопис [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Ч. Чирва [та ін.] ; редактор В. І. Шалда ; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 149 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 145-148. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
живописний етюд -- колірні гармонії -- колорит -- акварельний живопис -- натюрморт -- голова людини -- фігура людини
Анотація: У посібнику розкрито основи реалістичного та декоративного зображення, особливості технік живопису акварельними, гуашевими та акриловими фарбами, методи й технологічні прийоми навчальних і творчих самостійних завдань. Надано методичні рекомендації до виконання навчальних завдань і вправи з оволодіння фаховими вміннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.kname.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Дод.точки доступу:
Чирва, Олена Челюскінівна
Сімонова, Альона Вікторівна
Лобко-Зампасі, Мадалена
Сосницький, Юрій Олександрович
Вінтаєв, Дмитро Юрійович
Манохін, Володимир Петрович
Мірончик, Петро Вікторович
Шалда, В. І. \редактор.\
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
75.051(075.8)
Б 49


    Берлач, О. П.
    Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація (Технологічний практикум для бакалаврів, магістрантів образотворчого мистецтва) [Електронний ресурс] : навчально-методичне видання / О. П. Берлач, Т. Д. Галькун ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : ПВД Твердиня, 2017. - 47 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 44-47. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
грунти -- живописні основи -- фарби -- розріджувачі
Анотація: Технологічний практикум спрямований на поглиблене вивчення технологічних особливостей матеріалів станкового живопису відповідно до програми та навчального плану. Автори дають практичні рекомендації по застосуванню художніх інструментів та матеріалів в малярстві та знайомлять з використанням технічних прийомів роботи з ними, а також технологіями майстрів минувшини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Галькун, Т. Д.
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
75.051(072)
Б 49


    Берлач, Олександр.
    Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для студентів спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / О. Берлач, Т. Галькун ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2022. - 30 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 29-30. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
основа -- колірна палітра
Анотація: Методичні рекомендації спрямовані на поглиблене вивчення технік станкового живопису з частковим аналізом реставраційних процесів. Автори надають практичні рекомендації по застосуванню художніх інструментів та матеріалів в малярстві та знайомлять з використанням технічних прийомів роботи з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Галькун, Тетяна
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
75.051(072)
Б 49


    Берлач, Олександр Павлович.
    Основи технологій і техніки станкового живопису [Електронний ресурс] : методичні вказівки до спецкурсу для студентів заочної форми навчання спеціальності "Образотворче мистецтво" освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" / О. П. Берлач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки). - Електронні текстові дані. - Луцьк : [б. в.], 2011. - 143 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 135-141 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Живопис--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
живописні основи -- фарби -- розріджувачі -- в’язива -- колір -- тон -- відтінок -- техніка акварелі -- техніка гуаші -- техніка темпери -- техніка олії -- техніка акрилу
Анотація: Видання спрямоване на поглиблене вивчення технік станкового живопису відповідно до програми спецкурсу та навчального плану. Автор дає практичні рекомендації по застосуванню методів роботи в малярстві та знайомить з використанням технічних прийомів роботи з аквареллю, гуашшю, темперою, олією, акрилом, пастеллю в станковому живописі, а також технологіями приготування малярських основ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
376:616.896-053.5(075.8)
Н 42


    Недозим, Інна Вікторівна.
    Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
376-056.36-053.2
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. - 123 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні технології навчання -- варіативність -- розвиток мовлення -- альтернативні методи комунікації -- методика ТАН-Содерберг -- сенсорний розвиток -- природничі уявлення -- математичні уявлення -- трудова діяльність дітей -- соціально-побутові навички -- статево-рольова поведінка -- здоров’яорієнтовані педагогічні технології -- супровід родин дітей
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Сухіна, І. В.
Ярмола, Н. А
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
376-056.36(075)
Д 11


   
    Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. А. Ярмола [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- визначення особливих освітніх потреб -- фізична сфера -- когнітивна сфера -- мовленнєва сфера -- емоційно-вольова сфера -- соціальна сфера
Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти. Описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.u
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Ярмола, Н. А.
Коваль-Бардаш, Л. С.
Компанець, Н. М.
Квітка, Н. О.
Лапін, А. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
376(076)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- персонал -- інформаційна база -- матеріально-технічна база -- фінансування -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Надані покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
37.07:005
У 67


   
    Управління закладами освіти: теорія, історія, практика [Електронний ресурс] : колективна монографія / Н. В. Безлюдна [та ін.] ; редактор О. Л. Кірдан ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : Візаві, 2020. - 292 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 269-288. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Менеджмент в освіті--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
організаційні засади -- методичні засади -- практичні засади -- керівник
Анотація: У монографії обґрунтовано теоретичні положення й розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення управління закладами освіти та модернізації професійної підготовки майбутніх керівників закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Безлюдна, Н. В.
Бойченко, В. В.
Бялик, О. В.
Гагарін, М. І.
Дудник, Н. В.
Кірдан, О. Л.
Коберник, О. М.
Котловий, С. А.
Кудла, М. В.
Прищепа, С. М.
Стеценко, Н. М.
Ткачук, Л. В.
Ткачук, М. М.
Кірдан, О. Л. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)