Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (150)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спрямованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
76:655.3(072)
К 90


    Кулінка, Юлія Сергіївна.
    Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу / Ю. С. Кулінка, Л. П. Романко ; Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет". - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. - 95 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93-94 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка, графічні техніки--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- корпоративна марка -- товарна категорія -- фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"

Дод.точки доступу:
Романко, Любов Павлівна
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
611.9(075.8)
Т 58


   
    Топографічна анатомія голови та шиї [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для самостійної підготовки студентів вищих навчальних медичних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації 1-3 курсів спеціальності 221 Стоматологія, 222 Медицина / М. А. Волошин [та ін.] ; Запорізький державний медичний університет. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2017. - 98 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медичні науки--Анатомія людини--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Навчально–методичний посібник побудовано з урахуванням сучасних методичних підходів до організації навчального процесу, підготовки матеріалів методичного забезпечення та професійних алгоритмів. Представлений посібник має практичну спрямованість.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.zsmu.edu.ua
Утримувачі документа:
Запорізький державний медичний університет

Дод.точки доступу:
Волошин, М. А.
Світлицький, А. О.
Щербаков, М. С.
Матвєйшина, Т. М.
Лазарік, О. Л.
Запорізький державний медичний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376
С 71


   
    Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського ; редактор О. В. Гаврилов. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-95084-4-8 : Б. ц.
    Зміст:
Афузова, Г. Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства / Г. Афузова. - С .7
Білогаш, О. Ф. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами / О. Ф. Білогаш. - С .10
Бабаніна, І. О. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей / І. О. Бабаніна. - С .15
Барна, Х. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням / Х. Барна. - С .17
Бацура, Г. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога / Г. Бацура. - С .21
Бойчук, Ю. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. - С .24
Боловіна, Н. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / Н. Боловіна, О. Байєр. - С .28
Бугера, Ю. Ю. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. - С .31
Бура, А. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Бура. - С .34
Валько, Т. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Т. Валько. - С .38
Веселовська, А. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Веселовська. - С .40
Гаврилов, О. В. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. - С .43
Гаврилова, Н. С До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму / Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. - С .46
Галецька, Ю. В. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями / Ю. В. Галецька. - С .50
Галущенко, В. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. - С .54
Галущенко, В. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку / В. Галущенко, М. Іванова. - С .57
Гевчук, Н. С. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. - С .60
Гладченко, І. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів / І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. - С .63
Глушенко, К. О. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку / К. О. Глушенко. - С .68
Голдобрей, Л. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн / Л. Голдобрей. - С .71
Гудзенко, Н. Г. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху / Н. Г. Гудзенко. - С .75
Гупаловська, В. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT) / В. Гупаловська. - С .80
Дмитрієва, І. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи / І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. - С .83
Єфименко, М. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко. - С .86
Івашура, Н. С. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю / Н. С. Івашура. - С .90
Кабельнікова, Н. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці / Н. Кабельнікова. - С .93
Кантаржи, В. К. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату / В. К. Кантаржи. - С .97
Карсканова, С. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами / С. Карсканова. - С .101
Кирковська, В. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання / В. Кирковська. - С .104
Кисличенко, В. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах / В. Кисличенко. - С .109
Коваленко, В. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму / В. Коваленко. - С .112
Косовська, А. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога / А. Косовська. - С .116
Литв’яков, М. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями / М. Литв’яков. - С .119
Ляшко, В. В. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти / В. В. Ляшко. - С .122
Манчуленко, Л. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти / Л. Манчуленко. - С .126
Марціновська, І. П. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти / І. П. Марціновська. - С .129
Матвеєва, Н. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення / Н. Матвеєва. - С .131
Пінчук, Ю. В. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України / Ю. В. Пінчук. - С .135
Притиковська, С. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті / С. Притиковська, М. Вікол. - С .139
Прядко, Л. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Прядко. - С .142
Савінова, Н. В. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів / Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. - С .145
Сімко, А. В. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями / А. В. Сімко. - С .148
Співак, В. І. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП / В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. - С .151
Ткач, О. М. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку / О. М. Ткач. - С .154
Товстоган, В. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти / В. Товстоган. - С .158
Хомик, Т. В. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Т. В. Хомик. - С .161
Швалюк, Т. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях / Т. Швалюк. - С .164
Шевченко, В. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ) / В. Шевченко. - С .169
Шевченко, С. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.) / С. Шевченко. - С .171
Шевченко, Ю. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С .173
Шпачинський, Д. В. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем / Д. В. Шпачинський. - С .177
Шульженко, Д. І. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами / Д. І. Шульженко. - С .181
Яковлева, С. Д. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом / С. Д. Яковлева. - С .184
Сербалюк, Ю. В. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти / Ю. В. Сербалюк. - С .188
Тарасун, В. В. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток / В. В. Тарасун. - С .191
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Гаврилов, О. В. \редактор.\
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської
Католицький університет
Інститут Юрая Палеша
Херсонський державний університет
Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.98(075.8)
В 19


    Васильєв, Ярослав Васильович.
    Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Я. В. Васильєв ; Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2018. - 88 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-398-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
макроцикл -- цільова спрямованість -- психопатія
Анотація: Навчальний посібник призначений для проведення психокорекційної роботи, пов’язаної зі зміною особистісної позиції суб’єкта діяльності, за допомогою розробленої методики цільової спрямованості особистості (ЦСО).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський державний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський державний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.953.31
С 12


    Савенкова, Ірина Іванівна.
    Хронопсихологічне прогнозування психосоматичного стану осіб із особливими потребами [Електронний ресурс] : монографія / І. І. Савенкова ; Миколаївський національний уніврситет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - 438 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 369-416. - ISBN 978-966-7548-89-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психосоматика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
хронотип -- хронопсихологічне прогнозування -- часова спрямованість -- амбіверт -- точки біфуркації -- виразність болю
Анотація: У монографії викладені теоретико-методологічні та практичні основи психосоматичного підходу щодо діагностики, корекції та профілактики психосоматичних захворювань, який здійснується на хронопсихологічному прогнозуванні перебігу цих порушень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний уніврситет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний уніврситет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
7.034(477)
У 45


   
    Українське барокко та європейський контекст. Архітектура. Образотворче мистецтво. Театр і музика [Електронний ресурс] / Академія наук Української РСР, Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнографії ім. М. Т. Рильського, Польська академія наук, Інститут мистецтва ; редакція літератури, мови та мистецтвознавства К. І. Савенок. - Електрон. текстові дан. - Київ : Наукова думка, 1991. - 280 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 5-12-001179-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Історія, 17-18 ст.

   Архітектура--Історія, 17-18 ст.


   Театр і музика --Історія, 17-18 ст.


Анотація: У книзі висвітлюються проблеми становлення української національної культури в епоху бароко у контексті європейських художніїх течій. Розглядаються ідейна спрямованість мистецтва бароко, його поетика, стильові та жанрові особливості. Дослідуються художні явища архфтектури, образотворчого мистецтва, театральної культури, музики, простежується їх зв’язок з народною творчістю.Для мистецтвознавців, істориків, викладачів вузів, студентів, усіх, хто цікавиться історією української культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elib.nlu.org.ua

Дод.точки доступу:
Савенок, К. І. \редакція літератури, мови та мистецтвознавства.\
Академія наук Української РСР
Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнографії ім. М. Т. Рильського
Польська академія наук
Інститут мистецтва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.97:616.89(075.8)
М 42


    Медична психологія [Електронний ресурс] : підручник / редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2023 -
. - Назва з титул. екрана.
   Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - 512 on-line. - ). - ISBN 978-617-555-097-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медична психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- переживання -- характер -- психічні стани -- досвід -- спрямованість -- здібності
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д. \редактор\
Максименко, С.Д.
Максименко, К.С.
Коваль, І.А.
Шпортун, О.М.
Бондаренко, О.Ф.
Луньов, В.Є.
Гудкін, Л.М.
Кочарян, О.С.
Барінова, Н.В.
Барінов, С.А.
Тарнавська, О.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)